Ik vind het niet goed als ze net als bij ONM gaan doen maar net als Goudkust had is wel leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die foto''s zijn juist leuk en klassiek![]()
quote:
Lekker onder de dekens kruipenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
Geloof dat ik ziek begin te worden.Ik heb het al heel de middag koud en warm tegelijk.
Je moet veel oefenopgaven maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Ik heb proefwerkweek en maandag proefwerk Wiskunde + Biologie en ik kan er geen hol van. Heb bij Wiskunde dit jaar nog geen een voldoende gehaald.![]()
Ga er maar van uit dat jij bij allebei de proefwerken vragen over wortels kan verwachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Ik heb proefwerkweek en maandag proefwerk Wiskunde + Biologie en ik kan er geen hol van. Heb bij Wiskunde dit jaar nog geen een voldoende gehaald.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat jij bij allebei de proefwerken vragen over wortels kan verwachten.
Schnappiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Jullie moeten mij helpen. Ik mis zo een deel van mijn jeugd
Ook al niet! Ik heb nog maar één voldoende gehaald met Wiskunde.Gelukkig was dat een 9,maar voor de rest haal ik alleen maar 2,3 en 4en.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Een andere reactie op Fokquote:Ooit was er zo'n tekenfilmpje van een of andere muis met zo'n trekeendje..weetje wel..zon houten eentje op wielen die je aan een touwtje voort moet trekken.. en die muis had dan ook zo'n paraplu waarmee hij de rivier op ging varen...
Ja, jij bent nog van de oude generatie (quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor trouwens
Ben erover aan het denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
BVO; hoe zijn de ontwikkelingen van SHO Big BRO ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |