Ik heb het niet gehaald hoor... rond half 3 sliep ik.quote:
Ga je hem dan helemaal weer kijken? Terwijl je de uitslag al weet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehaald hoor... rond half 3 sliep ik.
Nu maar hopen dat eurosport (of vanavond studiosport) zo vriendelijk is om het HELEMAAL uittezenden.
Ik weet de uitslag nog niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga je hem dan helemaal weer kijken? Terwijl je de uitslag al weet?
Blijven proberen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Ik ben al drie kwartier bezig met kaartjes voor Alanis Morissette te bestellen. Maar ik kom er niet door heen. Niet via internet, niet met de telefoon..
.
Ah, ok. Dan zeg ik niks.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan zeg ik niks..
Bij Eurosport herhalen ze hem vanmiddag wel denk ik.
Neequote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
Jee, wat doe je verwend zeg
Ik kook elke dag zelf mijn eten, hoor je mij klagen?
Get a life ofzo.
Ga dan bij je ouders lopen klagen in plaats van hier janken over het feit dat je helemaal pizza moet gaan halenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar normaal eet ik ook wel wat de pot schaft maar nu hebben ze twee dingen gehaalt die ik smerig vind
![]()
Hij mag hier toch best janken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga dan bij je ouders lopen klagen in plaats van hier janken over het feit dat je helemaal pizza moet gaan halen
Die foto''s zijn juist leuk en klassiekquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:06 schreef Orginial het volgende:
Ik lees net dat GTST een gehele nieuwe leader krijgtDe fotos gaan eindelijk weg
![]()
Edit: Verkeerde topic.. Achja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |