De Fregglesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
maar nog geen muis......
Lijkt me niet... maar weet nie of die gevarenzone zo zinvol is. Je stemt dan toch weer op dezelfde, waardoor je dezelfde uitslag krijgt (normaal gesproken).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
Maar de afgevallenen mogen wel meestemmen op de 3 in de gevarenzone toch?
Maar een apart topic lijkt me wel makkelijk... om 't wat overzichtelijker te houden. Dus in SC gewoon chatten en op basis daarvan kun je je reacties op BB in een apart topic kwijt. Daar kun je ook de uitslagen neerzetten enzo... maar als een overzicht dan als een forum.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
Mwah, hoeft niet.
Zo is het net als BB. De bewoners (dus iedereen die er nog inzit) stemmen op 2 mensen. Vervolgens stemt het publiek (dus in dit geval wie? in ieder geval niet alleen degene die er nog inzitten, dan is het nut idd klein) op zijn favoriet.
Als publiek zou je dan dus alle 20 SCers kunnen nemen.
Oh ja?! Wat is dan de Latijnse naam voor de West-Balinese zeepok?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Ik doe ook mee
* Orginial kent biologie voor de pw-week maandag eindelijk![]()
Uh..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja?! Wat is dan de Latijnse naam voor de West-Balinese zeepok? [afbeelding]
We kunnen beter vragen wie er niet meedoet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus wie doen er nou allemaal mee:
BVO
Ik
Nano
Orginial
Maar wat houdt het dan precies in? Moet je heel de dag door posten, of alleen om 20.00 bijvoorbeeld? En wie is de Patty Brard? (Presentratrice..)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen wie er niet meedoet..
Hoeveel mensen mogen er maximaal mee doen ? ik zat te denken aan 15.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen wie er niet meedoet..
Dat haal ik niet.quote:
Aha. Kan er geen ideetjes-topic worden geopend voor een aftrap van BB?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat haal ik niet..
Nee hoor, het is eigenlijk zoals hetSC Tournament alleen dan op een andere manier..
Kan ook wel hier hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aha. Kan er geen ideetjes-topic worden geopend voor een aftrap van BB?![]()
Oke. Heb dur zin in.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan ook wel hier hoor..
Sowieso is het eigenlijk al wel duidelijk.
Op zich verandert er niets, alleen moet elke deelnemers om de week ofzo even 2 namen doorgeven van de meest-users.
.
Niet als we een goede topicstarter hebben. Ik neem aan dat BVO het gaat doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het is natuurlijk show dus het zou wel weer drie maanden duren voor we beginnen
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
heb 't muis-raadsel nog niet opgelost [boeit me enorm haha]
maar kwam wel al een andere fijne jeugdherinnering tegen:
[afbeelding]
Ik leg het speciaal voor jou nog een keer uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Geweldige serie![]()
Oh en ik doe mee (ook al volg ik nog steeds niet waar het precies over gaat)
Zeg, je bent gewoon bang dat je weer als een na laatste eindigt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik houd zelf niet echt van dat stem- en complotgebeuren.
Wie zou die ene toch zijn?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, je bent gewoon bang dat je weer als een na laatste eindigt..
Teveel tekst voor de zaterdagavondquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik leg het speciaal voor jou nog een keer uit..
Elke week nomineer je (net zoals het bij BB ging) 2 mensen. Waar je vanaf wil.
De 3 mensen met de meeste nominaties zijn "genomineerd".
Vervolgens stemt iedereen op zijn favoriet. Degene met de minste stemmen valt af en is eruit.
Uiteindelijk blijven er net als bij BB een paar over. Dan is de finale. Eentje zal er dan winnen, en is net als Dizer vorig jaar de leukste SC'er.
Of hij per se de leukste is is natuurlijk maar de vraag, via stemafspraken en complotten kan je ook ver komen.
Nou, duidelijk of wat?.
Heb je het tennis nog gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
een user -tournement.
leuk hoor --> ik doe mee!
Ja ikke. Anders lig ik er toch meteen uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Teveel tekst voor de zaterdagavond
Maar ik heb het toch gelezen
Heeft er al iemand zin om met mij een complot te beramen?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, je bent gewoon bang dat je weer als een na laatste eindigt..
Maar als ik met jou een complot ga bedenken, dan daalt mijn populariteit ook meteenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja ikke. Anders lig ik er toch meteen uit.
Maar dat moet ik dus opbiechten in de dagboek-kamer![]()
maar natuurlijk! serena gewonnen.quote:
Te saai.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Maar kun je het niet op de gewone, normale manier doen?
Kan er geen quiz worden gemaakt ofzo? En dan met teams en wie dan de meeste vragen fout heeft ofzo moet een week in het arme gedeelte topic ofzo en dan is er ook nog een rijk gedeelte topic en dan moet er elke week van een van de verliesende teams iemand weg ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Maar kun je het niet op de gewone, normale manier doen?
wauw!?! ik ben niet het enige meisje dat het leuk vind!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Tania18 het volgende:
Morgen moet Lleyton
Wat een wedstrijd was dat, Roddick tegen Lletyon
Hewitt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Tania18 het volgende:
Morgen moet Lleyton
Wat een wedstrijd was dat, Roddick tegen Lletyon
Wat een sluwheid op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar als ik met jou een complot ga bedenken, dan daalt mijn populariteit ook meteen
Grapje Org
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Zelf kan ik echt niet tennissenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
wauw!?! ik ben niet het enige meisje dat het leuk vind!
Serena is eigenlijk welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
maar natuurlijk! serena gewonnen.
ik had het ook wel leuk gevonden voor davenpoort...(als een soort afsluiter maargoed)
morgen ochtend moet ik zelf een toernooi spelen dus kan hewitt - safin niet kijken
maar goed... mijn voorkeur gaat uit naar hewitt!
Hij kotst op Hewittquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hewitt..
Ik was voorRoddick
.
En morgen voorSafin
.
.
ik bedoelde ook het kijken ernaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Zelf kan ik echt niet tennissen
Als je slim bent pap je aan met Dizer. Die heeft vorige keer gewonnenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat een sluwheid op de zaterdagavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |