Ik heb het ook niet over FOK!, maar over SC.quote:
Vraag maar aan Frank Boeijen, heb 't ook nooit begrepenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik hier ook niet naar de bekende weg vragen?
Of de wegen die naar Rome leiden?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Er staat toch 'Vraag niet naar de weg'??!! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Nou zeg. [afbeelding]
Alsof er iemand naar die linkjes kijktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:35 schreef mark_03 het volgende:
Kutdatabase problemen ... kan ik die fout niet uit de OP halen (staan vier topics dubbel in de linkjes).
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Vraag dan ook niet naar de bekende weg [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Oeeeh....scherp [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Scherp is my middle name [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat hebben je ouders dan mooi voor elkaar gekregen. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Toevallig he?! [afbeelding]
Perfectionist hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alsof er iemand naar die linkjes kijkt![]()
Typefoutquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Perfectionist he. Als ik 's zaterdags op 't postkantoor ben ga ik zelfs typfouten op enveloppen verbeteren
't Lijkt wel een ziekte
Was inderdaad erg vaag. Vanavond gaat Carel dood en draait Martine de bak in.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:13 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst weer GTST gezien, wat een dramatische scene zeg. 'Hoeveel moeten er nog komen'
Oh, ik zit in het verkeerde topic, ach ja dan gaat dit topic ook weer eens wat sneller
Typfout klopt wel... maar 't moet natuurlijk zijn "spelfout"quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Was inderdaad erg vaag. Vanavond gaat Carel dood en draait Martine de bak in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
Het is typefoutquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Typfout klopt wel... maar 't moet natuurlijk zijn "spelfout"
Shit, dat moet ik weer missenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Was inderdaad erg vaag. Vanavond gaat Carel dood en draait Martine de bak in.
Je hebt gelijk, ik heb het even nagezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wel 'typmachine' wou je zeggen?![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Shit, dat moet ik weer missen![]()
Maar Dennis was toch niet dood? Ik zag hem ademen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:32 schreef Orginial het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]Ik moet eigenlijk weer gaan kijken als ik dit allemaal zo leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat doe ik niet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk weer gaan kijken als ik dit allemaal zo lees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]Ik weet wel wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is maar toen ik begon te kijken was ie er al uit en hij kwam er weer in toen ik stopte met kijken![]()
Wat goed!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
Om eerlijk te zijn wordt GTST met de dag saaier.
Ik heb besloten ook niet meer te kijken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
Om eerlijk te zijn wordt GTST met de dag saaier.
Ik heb besloten ook niet meer te kijken.
Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou, het is toch echt fotoboek en geen FotoBoek
Hoor hier Angelinaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders
Jij.....jij.....jij Angelina-Jolie-Award-winnares [afbeelding]
Het was toch best spannend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
Dat houd jij niet vol hoor BVO.
Anyway ik zeg het wel wanneer het weer spannend is.
Ja, lelijk kan ik d'r niet noemen.quote:
Maar ik heb het scherpgesteld. Lekker puhquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
trouwens.. ik heb het logo ook weggeveegd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik heb het scherpgesteld. Lekker puh![]()
hey NIET mijn screens gebruiken voor avatars...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:38 schreef Orginial het volgende:
Als er iemand goed is in avatars maken of weet hoe ik dat kan doen zonder dattie verneukt word,. Meldt het even.. Ik wil een avatar van alleen het meisje![]()
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
hey NIET mijn screens gebruiken voor avatars...
weghalen anders staan er straks staan er nog meer logo's op
ai heel dom, cap komt nl van Wup en die is anti-avitar!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
trouwens.. ik heb het logo ook weggeveegd.
Niet zo hysterischquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hey NIET mijn screens gebruiken voor avatars...
weghalen anders staan er straks staan er nog meer logo's op
Ach je kon nog twee halve letters zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai heel dom, cap komt nl van Wup en die is anti-avitar!!
edit: oeps... nooit op "reageer" drukken, naar de plee gaan en dan bericht typen.... da's achter de feiten aanlopen
Dat zal best wel, maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
@ Tom: jij wil niet weten hoeveel er gejat is vanaf de onm-topics...... erg vermoeiend...
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
Dat je plaatjes jat, op een site zet en dan doet alsof ze van jouw zijn is een ander verhaal.
Ik wist niet eens dat deze cap van Wup was. [niet goed gekeken in het ONM-topic blijkbaar] Maar ik werd ook een beetje moe van Yolanthe.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
uiteraard laat ik 'm... ga me er verder niet mee bemoeien...
wilde alleen even waarschuwen maar speel vandaag spuit 11.... was te laat!!
overigens was deze "regel" op 't onm-front algemeen bekend...
daarentegen worden al die caps en filmpjes [van met name Iwan, Wup en mijzelf]
maar voor lief genomen en zelfs geript, dus de vermoeidheid is m.i. niet geheel onterecht...
ja hier nog 1, we hebben dat kind 1 seconde in beeld gezien en ze is meteen talk-of-the-townquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
Maar ik werd ook een beetje moe van Yolanthe.
Inderdaad..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hier nog 1, we hebben dat kind 1 seconde in beeld gezien en ze is meteen talk-of-the-town
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:43 schreef Airelle het volgende:
Iedereen slaapt al / is aan het feesten....![]()
Hoe is het met je vader? Al nieuws?quote:
net zo rustig als die van jou, alleen een verjaardag vanavond maar dat is gezelligquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk een rustig weekend! Niets afgesproken; geen zware verplichtingen... ik zie wel wat ik ga doen; heerlijk!
Hoe is jullie weekend?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]JIJ! Jij ondeugende jongen!!
Beetje met mn kat chatten he??!! [afbeelding]
Goed zoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]Sorry.
Ik heb me nu laten inschrijven voor een gesloten inrichting.
Dat mijn foto veel leuker is dan de jouwe? Ja, ik zie hetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmzz zie jij het ook?
Vind jullie wel op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat mijn foto veel leuker is dan de jouwe? Ja, ik zie het![]()
Tuurlijk meidquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat mijn foto veel leuker is dan de jouwe? Ja, ik zie het![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tuurlijk meid![]()
We weten beide dat ik way knapper ben
Kijk maar naar mijn haar. Veel levendiger dan dat dooie haar van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
:DDdDDDD:;;DDD!!11!!!!
Ow sorryik moest lachen
Whehe, grapjasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn haar. Veel levendiger dan dat dooie haar van jou
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of bedoel je het haar op je armen? Dan heb je wel gelijk
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of bedoel je het haar op je armen? Dan heb je wel gelijk
Whatever turns you onquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En het haar op mijn hoofd en borst.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmzz zie jij het ook?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
It doesn't turn me on in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan ben je van de vrouwenliefde :[w
wat is daar mis mee....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat is daar mis mee....
we zijn wel weer nieuwe mensen aan het recruteren!middag allen
Whehehe, ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, bisexuele bruin krullendharige vrouwen zijn 't leukstquote:
Klinkt wel erg goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, bisexuele bruin krullendharige vrouwen zijn 't leukst![]()
Geen bruinkrullend haar maar oh rrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
BVO, je vriendin
http://movies.flabber.nl/would.you.go.to.bed.with.me/
http://nciv.flabber.nl/index.php?nciv_id=625764
Die summerbase camera sletquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
BVO, je vriendin
http://movies.flabber.nl/would.you.go.to.bed.with.me/
http://nciv.flabber.nl/index.php?nciv_id=625764
moeten het wel geile lesbo's zijn zeker...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks....
Heteromannen vinden lesbo's leuk hoor![]()
![]()
Weer zo'n typische vrouwen opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moeten het wel geile lesbo's zijn zeker...
dat je stiekem met je hand in je broek mag meekijken
Vertelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
En waar V&D wc`s al wel niet voor gebruikt worden![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ja net bij mijn werk, ik liet allemaal hamburgetjes vallen![]()
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Ooooh, en toen? Kreeg je op je kop?
Tja iedereen houd zo van iets anders héquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Ben je trouwens een moderne papa als je Linda, Roos & Jessica - Goeie Dingen draait?
Kom je daar nu achter?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Tering, die vieze Outlandish heeft z'n populairste nummer gewoon gejat van Khaled - Aïcha
Ja, ik ga altijd uit van de niet-commerciële integriteit van een gemiddelde artiest.quote:
Komt allemaal wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppieermm ik bedoel kop
...maar als ik 3 maanden naar stage ga in spanje word ik ontslagen hoe ondeugend kan het worden!!!?
![]()
Ow aha, nou ja ik wist het al een tijdjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik ga altijd uit van de niet-commerciële integriteit van een gemiddelde artiest.
Kan niet. Het gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hou toch eens op met dat getrebel.
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppieermm ik bedoel kop
...maar als ik 3 maanden naar stage ga in spanje word ik ontslagen hoe ondeugend kan het worden!!!?
![]()
Waarom in Parijs??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat ze keihard verkracht moet worden in een Parijs ondergronds tunneltje.
moet ik die kennen?!?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit meisje?
Monica Bellucciquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom in Parijs??.
owh wacht..om het nog enigzins romantisch te maken
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit meisje?
quote:Monica Bellucci
30 September 1964
ow ze heeft 'n aardige cv... maar ik heb er geloof ik niets van gezien hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voordat ik allemaal boze feministische mensen en mods over me heen krijg een linkje.
quote:
Post was niet bedoeld voor het vrouwlijke geslacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:31 schreef niksan het volgende:
[..]. dus.....
ze had dus 14 moeten zijn/
Kun je dan geen spoiler gebruiken ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Post was niet bedoeld voor het vrouwlijke geslacht.
Met witte tekst zeker.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Kun je dan geen spoiler gebruiken ofzo
is een ideequote:
hoezo? is ie zo gewelddadig?!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irreversible is echt een aanrader, Babette. Maar je moet er wel tegen kunnen.
Hey daar heb ik over hgehoord...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irreversible is echt een aanrader, Babette. Maar je moet er wel tegen kunnen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
of is dit de film waar er alleen maar verkracht word?![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Oké dan heb ikwel die goede voor me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze loopt toch ook de hele film naakt?
Correct en tevens juist...
Oh nee dat is weer een andere film volgens mij..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oké dan heb ikwel die goede voor me...
Ze loopt toch ook de hele film naakt?![]()
Whehequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom in Parijs??.
owh wacht..om het nog enigzins romantisch te maken
Ben je het eens met m'n POL/SHO-fusie?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Medea is echt een goede serie.
Ik weet van niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
Ben je het eens met m'n POL/SHO-fusie?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja
Hij weet het alleen zelf nog niet.
Oh Monicaquote:
Nou, nu wil ik het weten ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
En waar V&D wc`s al wel niet voor gebruikt worden![]()
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 00:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, nu wil ik het weten ook..
JA HALLLLLLLLLLOOOOOOO, IK BEN GVD 19 EN NIEMAND FELICITEERT ME..
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:45 schreef BVO het volgende:
IK STA NIET BIJ DE JARIGEN IN HET FB..
NEPPERIJ.!
Je mag wel met mij mee uit hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 00:47 schreef BVO het volgende:
Ik ook..
Gefeliceerd Kaatje..
Ik denk trouwens dat ik nu maar thuisblijf en zo ga slapen. Anders word ik op m'n verjaardag om 16:00 wakker ofzo..
18quote:Op zondag 23 januari 2005 00:49 schreef Duiveltja het volgende:
Beide gefeli
Ga op de tafel staan en vertel hoe oud jullie zijn geworden
Sinds wanneer is Bar_rel een meisje dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waarom ging die niet naar Bar_rel?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voordat ik allemaal boze feministische mensen en mods over me heen krijg een linkje.
Is goed, om de een of andere reden begin ik H. wat minder afzichtelijk te vindenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
19!.
K., kom je ook naar de mini-meet van mij en Christine bij H.?.
Sinds Angie bi is?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bar_rel een meisje dan?
K???quote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
19!.
K., kom je ook naar de mini-meet van mij en Christine bij H.?.
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is goed, om de een of andere reden begin ik H. wat minder afzichtelijk te vinden![]()
Die lelijke omaquote:
he wat?? is dat meetbaar danquote:Op zondag 23 januari 2005 01:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is je geilheid nu al boven de 10 dan?
Het is de drank he.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is je geilheid nu al boven de 10 dan?
Ja, dat is ook wel opvallend jaquote:Op zondag 23 januari 2005 01:05 schreef BVO het volgende:
Terwijl Christine de hele dag "bloedgeil" is..
quote:Op zondag 23 januari 2005 01:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Shok
Tot nu toe kwam de geilheidsthermometer nog niet erg hoog bij BVO
de kater komt later..... party on!!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen:
1. Uitgaan, nog meer drinken en morgen een kater
2. Film kijken en slapen
Moeilijk hoor
Optie 1quote:Op zondag 23 januari 2005 01:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen:
1. Uitgaan, nog meer drinken en morgen een kater
2. Film kijken en slapen
Moeilijk hoor
Ik denk ook dat ik daar voor ga kiezen jaquote:Op zondag 23 januari 2005 01:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
de kater komt later..... party on!!
quote:Op zondag 23 januari 2005 01:14 schreef haagse_elfje het volgende:Gefeliciteert
BVO en Tania
[afbeelding]
eerst trakteren!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:15 schreef BVO het volgende:
Als dit topic nou morgen al dicht is, verdienen we natuurlijk wel een mooi verjaardagstopic. Op zich dan..
Orgi in een WC...quote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou in die WC gebeurd, Orgi?
Nou ik was dus bij de V & D en ik ging naar de WC.Toen hoorde ik in het hokje naast mij: "Ik wil je" en "Doe hem maar om" en toen een openscheurend geluid.Toen ze begonnen te kreunen ben ik snel weggegaanquote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou in die WC gebeurd, Orgi?
Tsssss.Zo ben ik nietquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi in een WC...
die details wil ik ook horen, George Micheal praktijken
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou ik was dus bij de V & D en ik ging naar de WC.Toen hoorde ik in het hokje naast mij: "Ik wil je" en "Doe hem maar om" en toen een openscheurend geluid.Toen ze begonnen te kreunen ben ik snel weggegaan![]()
Heb het overigens al vaker meegemaakt..![]()
Dan kon ik ook meedoen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je wat ik had gedaan ik zou gaan roepen "gaat het lekker" en heb je hulp nodighahahaha
* Orginial zoekt het Talk to the.. smiletjequote:Op zondag 23 januari 2005 10:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
you naughty boy...
toch een btje george micheal in je....![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial zoekt het Talk to the.. smiletje![]()
Omdat ze nou helemaal hysterisch doet dat ik niet mee helpt en we missen al een man in huis.Maar ik wil gewoon even rust.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:32 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Orgi waarom is je moeder een b****
Nog altijd in het ziekenhuis, maar het komt wel weer goed.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:28 schreef Dada het volgende:
Orginial hoe is het met je vader?
Hoezo?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
Tom, Orgi en h_e, hebben jullie al jullie oude Break Out!'s al op de bus gedaan?
Hoezo?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
Tom, Orgi en h_e, hebben jullie al jullie oude Break Out!'s al op de bus gedaan?
Berak Out's people zijn de mensen aan wie ik les geef....quote:Op zondag 23 januari 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
Dankee.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Berak Out's people zijn de mensen aan wie ik les geef....
excuse me maar ik lees wel altijd Psychologie Magazine![]()
en Orgi veel sterkte and good luck![]()
Ik denk het ook.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ow Svennetje ben je van je stoel afgevallen...?
Ahaa.Ik heb hem deze week niet eens gekregen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Omdat ik hier geen nederlandse bladen kan kopen. Een andere SC'er ging jullie al voor
zeg dat dan jij wil nederlandse bladen...quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Omdat ik hier geen nederlandse bladen kan kopen. Een andere SC'er ging jullie al voor
Ik heb wel wat Break Out!s uit 2001. Wil je die hebben dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
Maar in Psychologie Magazine ben ik niet echt geinteresseerd hoor
Die heeftie neem ik aan al gelezen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Break Out!s uit 2001. Wil je die hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |