Ach je kon nog twee halve letters zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai heel dom, cap komt nl van Wup en die is anti-avitar!!
edit: oeps... nooit op "reageer" drukken, naar de plee gaan en dan bericht typen.... da's achter de feiten aanlopen
Dat zal best wel, maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
@ Tom: jij wil niet weten hoeveel er gejat is vanaf de onm-topics...... erg vermoeiend...
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
Dat je plaatjes jat, op een site zet en dan doet alsof ze van jouw zijn is een ander verhaal.
Ik wist niet eens dat deze cap van Wup was. [niet goed gekeken in het ONM-topic blijkbaar] Maar ik werd ook een beetje moe van Yolanthe.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
uiteraard laat ik 'm... ga me er verder niet mee bemoeien...
wilde alleen even waarschuwen maar speel vandaag spuit 11.... was te laat!!
overigens was deze "regel" op 't onm-front algemeen bekend...
daarentegen worden al die caps en filmpjes [van met name Iwan, Wup en mijzelf]
maar voor lief genomen en zelfs geript, dus de vermoeidheid is m.i. niet geheel onterecht...
ja hier nog 1, we hebben dat kind 1 seconde in beeld gezien en ze is meteen talk-of-the-townquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
Maar ik werd ook een beetje moe van Yolanthe.
Inderdaad..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hier nog 1, we hebben dat kind 1 seconde in beeld gezien en ze is meteen talk-of-the-town
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:43 schreef Airelle het volgende:
Iedereen slaapt al / is aan het feesten....![]()
Hoe is het met je vader? Al nieuws?quote:
net zo rustig als die van jou, alleen een verjaardag vanavond maar dat is gezelligquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk een rustig weekend! Niets afgesproken; geen zware verplichtingen... ik zie wel wat ik ga doen; heerlijk!
Hoe is jullie weekend?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]JIJ! Jij ondeugende jongen!!
Beetje met mn kat chatten he??!! [afbeelding]
Goed zoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]Sorry.
Ik heb me nu laten inschrijven voor een gesloten inrichting.
Dat mijn foto veel leuker is dan de jouwe? Ja, ik zie hetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmzz zie jij het ook?
Vind jullie wel op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat mijn foto veel leuker is dan de jouwe? Ja, ik zie het![]()
Tuurlijk meidquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat mijn foto veel leuker is dan de jouwe? Ja, ik zie het![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tuurlijk meid![]()
We weten beide dat ik way knapper ben
Kijk maar naar mijn haar. Veel levendiger dan dat dooie haar van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
:DDdDDDD:;;DDD!!11!!!!
Ow sorryik moest lachen
Whehe, grapjasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn haar. Veel levendiger dan dat dooie haar van jou
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of bedoel je het haar op je armen? Dan heb je wel gelijk
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of bedoel je het haar op je armen? Dan heb je wel gelijk
Whatever turns you onquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En het haar op mijn hoofd en borst.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmzz zie jij het ook?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
It doesn't turn me on in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan ben je van de vrouwenliefde :[w
wat is daar mis mee....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat is daar mis mee....
we zijn wel weer nieuwe mensen aan het recruteren!middag allen
Whehehe, ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, bisexuele bruin krullendharige vrouwen zijn 't leukstquote:
Klinkt wel erg goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, bisexuele bruin krullendharige vrouwen zijn 't leukst![]()
Geen bruinkrullend haar maar oh rrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
BVO, je vriendin
http://movies.flabber.nl/would.you.go.to.bed.with.me/
http://nciv.flabber.nl/index.php?nciv_id=625764
Die summerbase camera sletquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
BVO, je vriendin
http://movies.flabber.nl/would.you.go.to.bed.with.me/
http://nciv.flabber.nl/index.php?nciv_id=625764
moeten het wel geile lesbo's zijn zeker...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks....
Heteromannen vinden lesbo's leuk hoor![]()
![]()
Weer zo'n typische vrouwen opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moeten het wel geile lesbo's zijn zeker...
dat je stiekem met je hand in je broek mag meekijken
Vertelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
En waar V&D wc`s al wel niet voor gebruikt worden![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ja net bij mijn werk, ik liet allemaal hamburgetjes vallen![]()
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Ooooh, en toen? Kreeg je op je kop?
Tja iedereen houd zo van iets anders héquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Ben je trouwens een moderne papa als je Linda, Roos & Jessica - Goeie Dingen draait?
Kom je daar nu achter?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Tering, die vieze Outlandish heeft z'n populairste nummer gewoon gejat van Khaled - Aïcha
Ja, ik ga altijd uit van de niet-commerciële integriteit van een gemiddelde artiest.quote:
Komt allemaal wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppieermm ik bedoel kop
...maar als ik 3 maanden naar stage ga in spanje word ik ontslagen hoe ondeugend kan het worden!!!?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |