quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
Om eerlijk te zijn wordt GTST met de dag saaier.
Ik heb besloten ook niet meer te kijken.
Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou, het is toch echt fotoboek en geen FotoBoek
Hoor hier Angelinaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders
Jij.....jij.....jij Angelina-Jolie-Award-winnares [afbeelding]
Het was toch best spannend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
Dat houd jij niet vol hoor BVO.
Anyway ik zeg het wel wanneer het weer spannend is.
Ja, lelijk kan ik d'r niet noemen.quote:
Maar ik heb het scherpgesteld. Lekker puhquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
trouwens.. ik heb het logo ook weggeveegd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik heb het scherpgesteld. Lekker puh![]()
hey NIET mijn screens gebruiken voor avatars...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:38 schreef Orginial het volgende:
Als er iemand goed is in avatars maken of weet hoe ik dat kan doen zonder dattie verneukt word,. Meldt het even.. Ik wil een avatar van alleen het meisje![]()
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
hey NIET mijn screens gebruiken voor avatars...
weghalen anders staan er straks staan er nog meer logo's op
ai heel dom, cap komt nl van Wup en die is anti-avitar!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
trouwens.. ik heb het logo ook weggeveegd.
Niet zo hysterischquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hey NIET mijn screens gebruiken voor avatars...
weghalen anders staan er straks staan er nog meer logo's op
Ach je kon nog twee halve letters zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai heel dom, cap komt nl van Wup en die is anti-avitar!!
edit: oeps... nooit op "reageer" drukken, naar de plee gaan en dan bericht typen.... da's achter de feiten aanlopen
Dat zal best wel, maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
@ Tom: jij wil niet weten hoeveel er gejat is vanaf de onm-topics...... erg vermoeiend...
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
Dat je plaatjes jat, op een site zet en dan doet alsof ze van jouw zijn is een ander verhaal.
Ik wist niet eens dat deze cap van Wup was. [niet goed gekeken in het ONM-topic blijkbaar] Maar ik werd ook een beetje moe van Yolanthe.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
uiteraard laat ik 'm... ga me er verder niet mee bemoeien...
wilde alleen even waarschuwen maar speel vandaag spuit 11.... was te laat!!
overigens was deze "regel" op 't onm-front algemeen bekend...
daarentegen worden al die caps en filmpjes [van met name Iwan, Wup en mijzelf]
maar voor lief genomen en zelfs geript, dus de vermoeidheid is m.i. niet geheel onterecht...
ja hier nog 1, we hebben dat kind 1 seconde in beeld gezien en ze is meteen talk-of-the-townquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
Maar ik werd ook een beetje moe van Yolanthe.
Inderdaad..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hier nog 1, we hebben dat kind 1 seconde in beeld gezien en ze is meteen talk-of-the-town
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:43 schreef Airelle het volgende:
Iedereen slaapt al / is aan het feesten....![]()
Hoe is het met je vader? Al nieuws?quote:
net zo rustig als die van jou, alleen een verjaardag vanavond maar dat is gezelligquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk een rustig weekend! Niets afgesproken; geen zware verplichtingen... ik zie wel wat ik ga doen; heerlijk!
Hoe is jullie weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |