Ow aha, nou ja ik wist het al een tijdjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik ga altijd uit van de niet-commerciële integriteit van een gemiddelde artiest.
Kan niet. Het gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hou toch eens op met dat getrebel.
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppieermm ik bedoel kop
...maar als ik 3 maanden naar stage ga in spanje word ik ontslagen hoe ondeugend kan het worden!!!?
![]()
Waarom in Parijs??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat ze keihard verkracht moet worden in een Parijs ondergronds tunneltje.
moet ik die kennen?!?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit meisje?
Monica Bellucciquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom in Parijs??.
owh wacht..om het nog enigzins romantisch te maken
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit meisje?
quote:Monica Bellucci
30 September 1964
ow ze heeft 'n aardige cv... maar ik heb er geloof ik niets van gezien hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voordat ik allemaal boze feministische mensen en mods over me heen krijg een linkje.
quote:
Post was niet bedoeld voor het vrouwlijke geslacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:31 schreef niksan het volgende:
[..]. dus.....
ze had dus 14 moeten zijn/
Kun je dan geen spoiler gebruiken ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Post was niet bedoeld voor het vrouwlijke geslacht.
Met witte tekst zeker.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Kun je dan geen spoiler gebruiken ofzo
is een ideequote:
hoezo? is ie zo gewelddadig?!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irreversible is echt een aanrader, Babette. Maar je moet er wel tegen kunnen.
Hey daar heb ik over hgehoord...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irreversible is echt een aanrader, Babette. Maar je moet er wel tegen kunnen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
of is dit de film waar er alleen maar verkracht word?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |