Ow aha, nou ja ik wist het al een tijdjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik ga altijd uit van de niet-commerciële integriteit van een gemiddelde artiest.
Kan niet. Het gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hou toch eens op met dat getrebel.
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou nee hoor..maar ze zeiden er wel wat van..ik ook met me stomme koppieermm ik bedoel kop
...maar als ik 3 maanden naar stage ga in spanje word ik ontslagen hoe ondeugend kan het worden!!!?
![]()
Waarom in Parijs??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat ze keihard verkracht moet worden in een Parijs ondergronds tunneltje.
moet ik die kennen?!?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit meisje?
Monica Bellucciquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom in Parijs??.
owh wacht..om het nog enigzins romantisch te maken
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit meisje?
quote:Monica Bellucci
30 September 1964
ow ze heeft 'n aardige cv... maar ik heb er geloof ik niets van gezien hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voordat ik allemaal boze feministische mensen en mods over me heen krijg een linkje.
quote:
Post was niet bedoeld voor het vrouwlijke geslacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:31 schreef niksan het volgende:
[..]. dus.....
ze had dus 14 moeten zijn/
Kun je dan geen spoiler gebruiken ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Post was niet bedoeld voor het vrouwlijke geslacht.
Met witte tekst zeker.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Kun je dan geen spoiler gebruiken ofzo
is een ideequote:
hoezo? is ie zo gewelddadig?!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irreversible is echt een aanrader, Babette. Maar je moet er wel tegen kunnen.
Hey daar heb ik over hgehoord...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irreversible is echt een aanrader, Babette. Maar je moet er wel tegen kunnen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
of is dit de film waar er alleen maar verkracht word?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Oké dan heb ikwel die goede voor me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze loopt toch ook de hele film naakt?
Correct en tevens juist...
Oh nee dat is weer een andere film volgens mij..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oké dan heb ikwel die goede voor me...
Ze loopt toch ook de hele film naakt?![]()
Whehequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom in Parijs??.
owh wacht..om het nog enigzins romantisch te maken
Ben je het eens met m'n POL/SHO-fusie?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Medea is echt een goede serie.
Ik weet van niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
Ben je het eens met m'n POL/SHO-fusie?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja
Hij weet het alleen zelf nog niet.
Oh Monicaquote:
Nou, nu wil ik het weten ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
En waar V&D wc`s al wel niet voor gebruikt worden![]()
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 00:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, nu wil ik het weten ook..
JA HALLLLLLLLLLOOOOOOO, IK BEN GVD 19 EN NIEMAND FELICITEERT ME..
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:45 schreef BVO het volgende:
IK STA NIET BIJ DE JARIGEN IN HET FB..
NEPPERIJ.!
Je mag wel met mij mee uit hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 00:47 schreef BVO het volgende:
Ik ook..
Gefeliceerd Kaatje..
Ik denk trouwens dat ik nu maar thuisblijf en zo ga slapen. Anders word ik op m'n verjaardag om 16:00 wakker ofzo..
18quote:Op zondag 23 januari 2005 00:49 schreef Duiveltja het volgende:
Beide gefeli
Ga op de tafel staan en vertel hoe oud jullie zijn geworden
Sinds wanneer is Bar_rel een meisje dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waarom ging die niet naar Bar_rel?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voordat ik allemaal boze feministische mensen en mods over me heen krijg een linkje.
Is goed, om de een of andere reden begin ik H. wat minder afzichtelijk te vindenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
19!.
K., kom je ook naar de mini-meet van mij en Christine bij H.?.
Sinds Angie bi is?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bar_rel een meisje dan?
K???quote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
19!.
K., kom je ook naar de mini-meet van mij en Christine bij H.?.
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is goed, om de een of andere reden begin ik H. wat minder afzichtelijk te vinden![]()
Die lelijke omaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |