quote:Op zondag 23 januari 2005 01:14 schreef haagse_elfje het volgende:Gefeliciteert
BVO en Tania
[afbeelding]
eerst trakteren!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:15 schreef BVO het volgende:
Als dit topic nou morgen al dicht is, verdienen we natuurlijk wel een mooi verjaardagstopic. Op zich dan..
Orgi in een WC...quote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou in die WC gebeurd, Orgi?
Nou ik was dus bij de V & D en ik ging naar de WC.Toen hoorde ik in het hokje naast mij: "Ik wil je" en "Doe hem maar om" en toen een openscheurend geluid.Toen ze begonnen te kreunen ben ik snel weggegaanquote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou in die WC gebeurd, Orgi?
Tsssss.Zo ben ik nietquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi in een WC...
die details wil ik ook horen, George Micheal praktijken
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou ik was dus bij de V & D en ik ging naar de WC.Toen hoorde ik in het hokje naast mij: "Ik wil je" en "Doe hem maar om" en toen een openscheurend geluid.Toen ze begonnen te kreunen ben ik snel weggegaan![]()
Heb het overigens al vaker meegemaakt..![]()
Dan kon ik ook meedoen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je wat ik had gedaan ik zou gaan roepen "gaat het lekker" en heb je hulp nodighahahaha
* Orginial zoekt het Talk to the.. smiletjequote:Op zondag 23 januari 2005 10:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
you naughty boy...
toch een btje george micheal in je....![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial zoekt het Talk to the.. smiletje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |