9.30 Ik werd wakker, ik moest me omkleden, douchenquote:Op maandag 10 januari 2005 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had toch iets spannenders verwacht eigenlijk
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
9.30 Ik werd wakker, ik moest me omkleden, douchen [afbeelding] en moest naar me werk toe
12.00 Beginnen met me werk..ik doe me kleren uit [afbeelding] want ik moest me omkleden....
20.00 Ik was weer thuis, ik ging weer douchen [afbeelding]
21.00 Toen nam ik een kopje thee![]()
23.00 Toen zag ik twee dames....![]()
23->en verder-> Jaaa toen was ik ziek![]()
Nu genoeg verteld
Mischien heb ik wel dingen achterwege gelaten....quote:Op maandag 10 januari 2005 16:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Oeh wat ben jij ondeugend zeg [afbeelding]
Nu maak je [zelfs]mij nieuwsgierig.... vertel nu het hele verhaal maar...quote:Op maandag 10 januari 2005 17:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mischien heb ik wel dingen achterwege gelaten.... [afbeelding]
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nu maak je [zelfs]mij nieuwsgierig.... vertel nu het hele verhaal maar....
Zoiets moet je nooit zelf vragen.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Christine, kan jij Jordy,Maikel en mij in `t Showchatplaatje zetten?![]()
Wie is Jordy?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Christine, kan jij Jordy,Maikel en mij in `t Showchatplaatje zetten?![]()
Aangenaam, ik ben Jordyquote:Op maandag 10 januari 2005 17:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie is Jordy?
En ik wil het wel doen, maar heb er nu geen energie voor
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:39 schreef babette21 het volgende:
G'day mates....
Oreo's zijn idd errug lekker!!! En eh Sven, ik weet niet of je ook nog naar NZ gaat,
maar mocht dat 't geval zijn: neem maar een paar kilo "Cookietime" voor me mee!!
* Babette heeft haar eerste werkdag overigens overleefd
Dat is meneer Vis aka Bar_rel.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie is Jordy?
En ik wil het wel doen, maar heb er nu geen energie voor
Nice to meet youquote:Op maandag 10 januari 2005 17:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben Jordy
wat een kutnaam trouwens, wil niemand die naam ooit meer noemen
Je kon me tog alquote:Op maandag 10 januari 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Nice to meet you
Weet ik dat ook weer
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
O
[..]
Jawel, maar ik wist je naam niet
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Zullen we onder het motto "Een nieuw jaar, nieuwe kansen" weer een tournament organiseren?
Ik wil jou de kans geven je beloften waar te maken, lieverdquote:Op maandag 10 januari 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]. Na m'n FB-post dicht je jezelf gelijk kansen toe?!
.
Deze keer ga ik als eerste eruitquote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Zullen we onder het motto "Een nieuw jaar, nieuwe kansen" weer een tournament organiseren?
Nee, meneer Visquote:Op maandag 10 januari 2005 17:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
wat een kutnaam trouwens, wil niemand die naam ooit meer noemen
N-e-equote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Ja maar dat was omdat ik hier dagelijks en elke minuut van de dag was.. nu niet meerquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is niet euh...helemaal zelf bedacht, zeg maar
Met behulp van Klokhuis
Klokhuis-humor
quote:
Nee, maar jij ziet eruit als een Brad Pitt.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat ik hier dagelijks en elke minuut van de dag was.. nu niet meer![]()
Ja, dan houdt het op hèquote:Op maandag 10 januari 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik probeer ook wat te doen maar ik heb geen humor
of Wup [in ONM dus]quote:Op maandag 10 januari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Gaat timbob hier ooit nog komen?
Ja.quote:
erg he... als 'n horde losgeslagen orc's denderen ze over ons geliefde Fokje!quote:Op maandag 10 januari 2005 18:35 schreef BVO het volgende:
Ja.. De BReeZaHs krijgen steeds meer de overhand,,
Precies,, om maar even inquote:Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
erg he... als 'n horde losgeslagen orc's denderen ze over ons geliefde Fokje!
dacht ik eindelijk een niet-puberaal forum te hebben gevonden....
Het is al 20 keer tegen haar gezegd, maar ze houdt maar niet opquote:Op maandag 10 januari 2005 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies,, om maar even inWoelli
stijl te blijven,,
Zodat ik weer bijna laatste kan worden zekerquote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Ja idd!quote:Op maandag 10 januari 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Sloom.
Zesde??quote:
Het blijft moeilijk maar ik denk dat ik voor de BCC ga. Het is persoonlijk gewoon een nieuw begin en ik kom daar met iemand te werken die ik persoonlijk graag magquote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
He Diz, hebbie de knoop al doorgehakt?!
en nieuw begin is natuurlijk altijd goed...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Het blijft moeilijk maar ik denk dat ik voor de BCC ga. Het is persoonlijk gewoon een nieuw begin en ik kom daar met iemand te werken die ik persoonlijk graag mag
Die is leuk.. dat ie zo wakkerschrikt en zo..quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is leuk.. dat ie zo wakkerschrikt en zo..
*Everyday low pricing*
Dat is waar. Dank je, lief van jequote:Op maandag 10 januari 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
en nieuw begin is natuurlijk altijd goed...
en het feit dat je er uberhaupt al aan denkt om eventueel bij de ander weg te gaan zegt toch eigenlijk al genoeg?!
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:53 schreef niksan het volgende:
Interview: Heleen van Royen
Ik verveel me
Toch wel... wil je m'n nummer?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]Whehe, da's niet waar. En dat weet jij ook
Ik praat soms nogal snel.
nee, ik denk het nietquote:Op maandag 10 januari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Gaat timbob hier ooit nog komen?
Dat mag ik niet zeggen ivm de wet gelijke behandelingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie heb je het meest gemist hier?
Orgi wil je bij mij in de klas dat komen zeggen tegen alle leerlingen die zijn het niet met je eens....quote:
Wat nou slijmbal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou het heeft even geduurd maar ik kan eindelijk terugreageren: Hey, lievelings slijmbal![]()
Op fok is er geen GM meer hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou slijmbal?
Van alle GM's ben jij gewoon mijn favoriet.
Omdat je geen GM (global moderator) bentquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
Wat zijn GM's? En waarom ben ik niet favoriet?
Ik vind het nu weer zwaar klote.Maar toch is het wel leuk met allemaal nieuwe aardige mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi wil je bij mij in de klas dat komen zeggen tegen alle leerlingen die zijn het niet met je eens....
Die van jou gaat alleen wat tragerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[Fok BN interview] De antwoorden van Heleen van Royen.
Zie je? Geen slijmerig gedrag dusquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op fok is er geen GM meer he
Dank je dan
Treble, dat is pas drie keer kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Pff, het is echt drie keer kut de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In dat geval ben jij mijn favo Bupatih![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Pff, het is echt drie keer kut de laatste tijd.
ik droomde over Belle en het Beest in de context met ONMquote:
een goede smoes verzinnen waarom je het verslag niet heb geschreven....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
Weet iemand hoe je jezelf moet dwingen om een verslag te schrijven waar je totaal geen zin in hebt en wat eigenlijk ook niet echt nuttig is voor jezelf?
Ah, ik ben de Meester van de Smoezen, maar in dit geval gaat dat niet echt. Ik heb mijn stagebedrijf beloofd een rapport te schrijven en ik houd mijn beloftes, ookal heb ik mijn onderzoek daar al afgerond en is mijn scriptie goedgekeurd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
een goede smoes verzinnen waarom je het verslag niet heb geschreven....
ja waar kan je je mee motiveren....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah, ik ben de Meester van de Smoezen, maar in dit geval gaat dat niet echt. Ik heb mijn stagebedrijf beloofd een rapport te schrijven en ik houd mijn beloftes, ookal heb ik mijn onderzoek daar al afgerond en is mijn scriptie goedgekeurd.
Dus nu moet ik mezelf ergens mee motiveren.
Hmmm... Ik ben ook erg geweldig... Maar dat hoor ik al zó vaak, dat het niet meer speciaal is. Nee, ik moet iets dwingenders hebben, een zelfopgelegde straf ofzo. Iets met een tijdbom bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja waar kan je je mee motiveren....
als je het nu doet, heb je straks allemaal blije mensen en krijgen je allemaal complimentjes dan hoor je hoe geweldig je bent.... ofzow![]()
kijk www.hoeblaasikmezelfop.nl Maak een bom bind hem om je middel zet de timer in en GO!quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben ook erg geweldig... Maar dat hoor ik al zó vaak, dat het niet meer speciaal is. Nee, ik moet iets dwingenders hebben, een zelfopgelegde straf ofzo. Iets met een tijdbom bijvoorbeeld.
Snap eigenlijk niet waarom dit mag van de reclamecode-commissie. Duidelijk dat ze reclame maken door McDonalds "naar beneden te halen"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die nieuwe burgerking reclame is trouwens meesterlijk.
dat mag dus tegenwoordig want ik keek er ook van op. Bij de c1000 doen ze het ook dat ze zoveel goedkoper zijn dan AH, ik weet niet of ze dat ook op tv mogen doen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dit mag van de reclamecode-commissie. Duidelijk dat ze reclame maken door McDonalds "naar beneden te halen"![]()
Dat mag gewoon hoor, mits je iets vertelt wat bewijsbaar waar is. Je mag dus zeggen dat Dreft beter afwast dan Ajax, als je het maar kan bewijzen. Omdat dit vaak niet te bewijzen is, gebeurt het weinig. Maar in het geval van Burger King is het gewoon een feit dat die burger meer vlees bevat én goedkoper is dan de Big Mac.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dit mag van de reclamecode-commissie. Duidelijk dat ze reclame maken door McDonalds "naar beneden te halen"![]()
Nu je 't zegt ... tijdje geleden zag ik een prijsvergelijking in de vorm van een advertentie van de Edah,.. dat ze goedkoper waren dan Super de Boer. Toch vind ik 't niet kunnenquote:
ik ook niet...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je 't zegt ... tijdje geleden zag ik een prijsvergelijking in de vorm van een advertentie van de Edah,.. dat ze goedkoper waren dan Super de Boer. Toch vind ik 't niet kunnen
Waarom vind je het niet kunnen? Als jij een goedkope supermarkt bent, goedkoper dan de AH of welke andere dan ook, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je 't zegt ... tijdje geleden zag ik een prijsvergelijking in de vorm van een advertentie van de Edah,.. dat ze goedkoper waren dan Super de Boer. Toch vind ik 't niet kunnen
dat is wel zo, ik vind het wel een beetje nu erg ver gaan die prijzenoorlog....quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom vind je het niet kunnen? Als jij een goedkope supermarkt bent, goedkoper dan de AH of welke andere dan ook, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen.
Ja, maar niet over de rug van een ander concern. Maak je die ander zwart doordat je reclame voor jezelf maakt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom vind je het niet kunnen? Als jij een goedkope supermarkt bent, goedkoper dan de AH of welke andere dan ook, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen.
Maar je maakt ze niet zwart natuurlijk, je verteld alleen dat jij goedkoper bent.. Als je nou zegt: 'De AH is shit' dán maak je ze pas zwartquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar niet over de rug van een ander concern. Maak je die ander zwart doordat je reclame voor jezelf maakt...
En toevallig heb ik keuze uit een grote c1000, Albert Heijn, Lidl, Konmar én Jumbo. Allemaal ongeveer even dicht bij in de buurtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is wel zo, ik vind het wel een beetje nu erg ver gaan die prijzenoorlog....
want na mijn mening doen de meeste mensen toch hun boodschappen in de grote supermarkt bij hun in de buurt.....
Hier hetzelfde ... C1000 (2x) / AH / Super de Boer / EDAH / Lidl / Aldi en de buurtsuper ... en dat in een winkelcentrumquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En toevallig heb ik keuze uit een grote c1000, Albert Heijn, Lidl, Konmar én Jumbo. Allemaal ongeveer even dicht bij in de buurt
Jullie hamburgers zijn lekker.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik werk bij de MC
* bar_rel gaat alleen nu naar het ziekenhuis toe![]()
Relaxquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoef nog maar 1 dag en 1,5 uur stage te lopen![]()
![]()
Sorry, ik móest het even kwijt![]()
Ja, ik vond het ook wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
Ik moet gewoon nog stage lopen, 5 maanden...eind februari beginne
Wat vinden jullie trouwens van me nieuwe Angelina Jolie avatar![]()
Lekkere avatar!quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
I like minequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
I like yours tooquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]
I like mine
Heb je hem zelf gemaakt?? Hij is namelijk niet zo duidelijk
Whahahaquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkere avatar!
I love her p##pm#ndj#!
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:56 schreef Orginial het volgende:
Artiesten voor Azië - Als je iets kan doen![]()
Ik na 20 keer draaien nu ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ik![]()
Vanaf februari afstuderenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja mijn avatar is zelfgemaakt ( tenminste een plaatje van een site afgeplukt en met Paintanders gemaakt..)
En ZOWIEE ik ga denk ik stage lopen......ik weet het niet
![]()
![]()
![]()
Wat stelt het voor dan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]
I like mine
Heb je hem zelf gemaakt?? Hij is namelijk niet zo duidelijk
Alleen die van BP van AB niet vind ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ik![]()
Brainpower is goedquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen die van BP van AB niet vind ik..
Ik luister alleen naar de twee stukjes van dingetje.. Al doen Karin Bloemen, Mathilde Santing enzo het ook wel leuk ja. En Maud.
Zat net Skyradio te luisteren... was 't nummer ook op. Hebben ze de rap eruit gekniptquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen die van BP van AB niet vind ik..
Ik luister alleen naar de twee stukjes van dingetje.. Al doen Karin Bloemen, Mathilde Santing enzo het ook wel leuk ja. En Maud.
Doe mij Extince maar... Spraakwater blijft 't beste Nederhop nummer everquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:13 schreef Airelle het volgende:
Ik vind zowel Brainpower als Ali.B niet zo.
Regelneef *danst eventjesquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Doe mij Extince maar... Spraakwater blijft 't beste Nederhop nummer ever. En de Klokkeluider, ook leuk
Moet je dan niet eens een stageplaats zoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja mijn avatar is zelfgemaakt ( tenminste een plaatje van een site afgeplukt en met Paintanders gemaakt..)
En ZOWIEE ik ga denk ik stage lopen......ik weet het niet
![]()
![]()
![]()
Ja voor de vakantie had ikeen lijstje ingevuld met waar ik zou willen stage lopen ( een man regelt alles voor ons) en dus zal hij wel wat hebben geregeld....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moet je dan niet eens een stageplaats zoeken?
Ow, das lekker makkelijk zegquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja voor de vakantie had ikeen lijstje ingevuld met waar ik zou willen stage lopen ( een man regelt alles voor ons) en dus zal hij wel wat hebben geregeld....![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja alé zeg, ik eb daar eg gene problemen mee hoor zeg alé
Schreeuwend rondgerend en uiteindelijk Egyptische tekens in mijn arm gekerfd met en stanley-mes.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat hebben jullie in de tijd gedaan dat FOK! offline was?
quote:
Beste Illyria quote everquote:All I'm is what I'm. I lived 7 lives at once. I was power and the ecstasy of death
I was God to a God. Now I'm trapped on a roof. Just one roof in this time and this place
With an unstable human who drinks too much whiskey and called me a smurf
Naar mijn maroon5.nl forum geweest... Gjeez ik kom er niet zo vaak op, maar al die BreezahSletjes die daar hebben verzameld, is echt niet leuk gewoon...quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat hebben jullie in de tijd gedaan dat FOK! offline was?
Belgquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja alé zeg, ik eb daar eg gene problemen mee hoor zeg alé
Geniet ervan nu het nog kan!quote:
en terechtquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeiktopic over het blauwe logo.
Well,quote:
Hier is het lekker droog en zonnigquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Well,to you too!
Het regent/hagelt hier echt verschrikkelijk hard... Sfeervol!
Hehehe...quote:
Ik ben eigenlijk al (officieus) afgestudeerd: mijn scriptie is goedgekeurd en het is nu alleen nog wachten op de buluitreiking. Maar ik heb afgesproken met het ziekenhuis waar ik mijn afstudeeronderzoek heb uitgevoerd om mijn scriptie te verwerken tot een onderzoeksrapport zonder alle theorieën en ander scriptiegezever. Dus daar ben ik nu mee bezig.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:30 schreef Christine het volgende:
Waar en wanneer ga je afstuderen dan Zhenar? Ik ga volgende week beginnen... spannend
Maar voordat ik kan beginnen moet ik nog een essay afmaken (moet morgen klaar zijn), dus daar ben ik hard mee bezig.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:48 schreef Zhenar het volgende:
Klinkt als een goede deal!
Hm... "een bekende Haagse banketbakker"... heel subtiel omschreven volgens de Reclame Code Commissie.![]()
[strenge ouder modus]quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:25 schreef Christine het volgende:
Ja zoiets
Ik heb geen zin om aan mijn essay te werken
Hmmm ik kan wel een strenge ouder gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[strenge ouder modus]
DAN MAAK JE MAAR ZIN!
[/strenge ouder modus]
![]()
Zucht... er gaat niets boven een Spartaanse opvoeding. Maar helaas heb ik mijn eigen rapport te schrijven. Een beetje zelfkastijding zo nu en dan helpt daar wel bij. Probeer het ook eens!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm ik kan wel een strenge ouder gebruiken
Heb je vanmiddag tijd om met de mattenklopper naar Den Haag te komen?
Ik weet niet goed welke kant ik op moet met mijn essay *zucht*quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zucht... er gaat niets boven een Spartaanse opvoeding. Maar helaas heb ik mijn eigen rapport te schrijven. Een beetje zelfkastijding zo nu en dan helpt daar wel bij. Probeer het ook eens!![]()
ZOWIEE? Orginial?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Guess who
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeiktopic over het blauwe logo.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Guess who
BVO,is je forum al succesvol?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef BVO het volgende:
Christine!!
Ik zie het nu al niet meer zitten, dat studeren..
Ik heb me een paar dagen geleden al aangemeld, namens Bupatih, maar heb nooit een bevestigingsmail ontvangenquote:
namens Bupatih, Beevquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me een paar dagen geleden al aangemeld, namens Bupatih, maar heb nooit een bevestigingsmail ontvangen
Komt allemaal door dictator Beev.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik kan dus niet inloggen of posten oid, want ik heb nooit een password gehad
Hind is gewoon een mutsquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:24 schreef Christine het volgende:
Oja waarom draagt Hind nog steeds een kerstmuts?
Nou dat was ik niet iig, want je hebt mij toegevoegd en nooit wat tegen me gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mischien...er was eens een missbliss op mijn msn
Ey dat doe ik nou ook altijdquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dat was ik niet iig, want je hebt mij toegevoegd en nooit wat tegen me gezegd
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:33 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, eerste examen gehad...
Weer zo'n klotegevoel, of net wel gehaald, of net niet.
6 uur lang achterelkaar achter een tentamen zitten... maargoed, nu WEEKEND
![]()
(is er geen dans-smiley?)
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ga je me een lekker paswoord mailen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Nou Christine, ik zl je wel even een paswooord mailen..
Ennehm EM: Ja, maar wel een lekkere.!
Precies zoals ik me voel nuquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat zou een beetje voorspelbaar zijn he...? En teveel lijken op al mijn andere wachtwoordenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
Nee, een hele saaie..
Maar je mag hem natuurlijk alijd nog in mijn naam veranderen..
.
Uh, suggesties?quote:
We komen nu in ieder geval iet meer op een mooi getal uit. En het is ook pas 5 maanden geleden he.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
Showchat tournament 2005
Had ik al eerder gesuggereerd
Die zijn toch van "Les Fleur" ? Supernummertjequote:Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef timbob het volgende:
*luistert4hero - Live @ Drum Rhythm
.
Wat voor tournament wil je? Niet in MUZ dus? In SHO dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga ff eten, bedenk daarna wel ff wat
Das idd lastig, bij de nominaties heb je dan eigenlijk je winnaar al te pakkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voor tournament wil je? Niet in MUZ dus? In SHO dan?
Ik zelf doe voorlopig geen GTST Tournament meer, daar is de inspiratie voorlopig op.
Voor de rest is de keuze in SHO op zich niet heel groot natuurlijk, sowieso voor het soapgedeelte. Aan de sterrenkant kan je iets doen van favoriete BN'er (ik heb m'n favoriet al) ofzo, heb op het moment niet zoveel inspiratie geloof ik.
.
Favoriete BN'er toernooi? Mwoahquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Voor veel BN'ers moet je op www.sterrenbeurs.nl zijn in ieder geval, staan er zo'n 165 onder elkaar al..
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die zijn toch van "Les Fleur" ? Supernummertje
Dat hebben ze slim aangepakt daarquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette kan op - nieuwe - werk niet meer Fok!-ken... wordt geblokt daar....
ja 't is ergens wel logisch natuurlijk; vertrouwelijke info enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |