Nice to meet youquote:Op maandag 10 januari 2005 17:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben Jordy
wat een kutnaam trouwens, wil niemand die naam ooit meer noemen
Je kon me tog alquote:Op maandag 10 januari 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Nice to meet you
Weet ik dat ook weer
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
O
[..]
Jawel, maar ik wist je naam niet
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Zullen we onder het motto "Een nieuw jaar, nieuwe kansen" weer een tournament organiseren?
Ik wil jou de kans geven je beloften waar te maken, lieverdquote:Op maandag 10 januari 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]. Na m'n FB-post dicht je jezelf gelijk kansen toe?!
.
Deze keer ga ik als eerste eruitquote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Zullen we onder het motto "Een nieuw jaar, nieuwe kansen" weer een tournament organiseren?
Nee, meneer Visquote:Op maandag 10 januari 2005 17:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
wat een kutnaam trouwens, wil niemand die naam ooit meer noemen
N-e-equote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Ja maar dat was omdat ik hier dagelijks en elke minuut van de dag was.. nu niet meerquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is niet euh...helemaal zelf bedacht, zeg maar
Met behulp van Klokhuis
Klokhuis-humor
quote:
Nee, maar jij ziet eruit als een Brad Pitt.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat ik hier dagelijks en elke minuut van de dag was.. nu niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |