Ga je me een lekker paswoord mailen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Nou Christine, ik zl je wel even een paswooord mailen..
Ennehm EM: Ja, maar wel een lekkere.!
Precies zoals ik me voel nuquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat zou een beetje voorspelbaar zijn he...? En teveel lijken op al mijn andere wachtwoordenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
Nee, een hele saaie..
Maar je mag hem natuurlijk alijd nog in mijn naam veranderen..
.
Uh, suggesties?quote:
We komen nu in ieder geval iet meer op een mooi getal uit. En het is ook pas 5 maanden geleden he.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
Showchat tournament 2005
Had ik al eerder gesuggereerd
Die zijn toch van "Les Fleur" ? Supernummertjequote:Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef timbob het volgende:
*luistert4hero - Live @ Drum Rhythm
.
Wat voor tournament wil je? Niet in MUZ dus? In SHO dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga ff eten, bedenk daarna wel ff wat
Das idd lastig, bij de nominaties heb je dan eigenlijk je winnaar al te pakkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voor tournament wil je? Niet in MUZ dus? In SHO dan?
Ik zelf doe voorlopig geen GTST Tournament meer, daar is de inspiratie voorlopig op.
Voor de rest is de keuze in SHO op zich niet heel groot natuurlijk, sowieso voor het soapgedeelte. Aan de sterrenkant kan je iets doen van favoriete BN'er (ik heb m'n favoriet al) ofzo, heb op het moment niet zoveel inspiratie geloof ik.
.
Favoriete BN'er toernooi? Mwoahquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Voor veel BN'ers moet je op www.sterrenbeurs.nl zijn in ieder geval, staan er zo'n 165 onder elkaar al..
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die zijn toch van "Les Fleur" ? Supernummertje
Dat hebben ze slim aangepakt daarquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette kan op - nieuwe - werk niet meer Fok!-ken... wordt geblokt daar....
ja 't is ergens wel logisch natuurlijk; vertrouwelijke info enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |