quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Guess who
BVO,is je forum al succesvol?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef BVO het volgende:
Christine!!
Ik zie het nu al niet meer zitten, dat studeren..
Ik heb me een paar dagen geleden al aangemeld, namens Bupatih, maar heb nooit een bevestigingsmail ontvangenquote:
namens Bupatih, Beevquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me een paar dagen geleden al aangemeld, namens Bupatih, maar heb nooit een bevestigingsmail ontvangen
Komt allemaal door dictator Beev.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik kan dus niet inloggen of posten oid, want ik heb nooit een password gehad
Hind is gewoon een mutsquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:24 schreef Christine het volgende:
Oja waarom draagt Hind nog steeds een kerstmuts?
Nou dat was ik niet iig, want je hebt mij toegevoegd en nooit wat tegen me gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mischien...er was eens een missbliss op mijn msn
Ey dat doe ik nou ook altijdquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dat was ik niet iig, want je hebt mij toegevoegd en nooit wat tegen me gezegd
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:33 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, eerste examen gehad...
Weer zo'n klotegevoel, of net wel gehaald, of net niet.
6 uur lang achterelkaar achter een tentamen zitten... maargoed, nu WEEKEND
![]()
(is er geen dans-smiley?)
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ga je me een lekker paswoord mailen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Nou Christine, ik zl je wel even een paswooord mailen..
Ennehm EM: Ja, maar wel een lekkere.!
Precies zoals ik me voel nuquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat zou een beetje voorspelbaar zijn he...? En teveel lijken op al mijn andere wachtwoordenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
Nee, een hele saaie..
Maar je mag hem natuurlijk alijd nog in mijn naam veranderen..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |