Ik ben eigenlijk al (officieus) afgestudeerd: mijn scriptie is goedgekeurd en het is nu alleen nog wachten op de buluitreiking. Maar ik heb afgesproken met het ziekenhuis waar ik mijn afstudeeronderzoek heb uitgevoerd om mijn scriptie te verwerken tot een onderzoeksrapport zonder alle theorieën en ander scriptiegezever. Dus daar ben ik nu mee bezig.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:30 schreef Christine het volgende:
Waar en wanneer ga je afstuderen dan Zhenar? Ik ga volgende week beginnen... spannend
Maar voordat ik kan beginnen moet ik nog een essay afmaken (moet morgen klaar zijn), dus daar ben ik hard mee bezig.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:48 schreef Zhenar het volgende:
Klinkt als een goede deal!
Hm... "een bekende Haagse banketbakker"... heel subtiel omschreven volgens de Reclame Code Commissie.![]()
[strenge ouder modus]quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:25 schreef Christine het volgende:
Ja zoiets
Ik heb geen zin om aan mijn essay te werken
Hmmm ik kan wel een strenge ouder gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[strenge ouder modus]
DAN MAAK JE MAAR ZIN!
[/strenge ouder modus]
![]()
Zucht... er gaat niets boven een Spartaanse opvoeding. Maar helaas heb ik mijn eigen rapport te schrijven. Een beetje zelfkastijding zo nu en dan helpt daar wel bij. Probeer het ook eens!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm ik kan wel een strenge ouder gebruiken
Heb je vanmiddag tijd om met de mattenklopper naar Den Haag te komen?
Ik weet niet goed welke kant ik op moet met mijn essay *zucht*quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zucht... er gaat niets boven een Spartaanse opvoeding. Maar helaas heb ik mijn eigen rapport te schrijven. Een beetje zelfkastijding zo nu en dan helpt daar wel bij. Probeer het ook eens!![]()
ZOWIEE? Orginial?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Guess who
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeiktopic over het blauwe logo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |