quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:30 schreef Christine het volgende:Waar en wanneer ga je afstuderen dan Zhenar? Ik ga volgende week beginnen... spannend
![]()
Maar voordat ik kan beginnen moet ik nog een essay afmaken (moet morgen klaar zijn), dus daar ben ik hard mee bezig.
Ik ben eigenlijk al (officieus) afgestudeerd: mijn scriptie is goedgekeurd en het is nu alleen nog wachten op de buluitreiking. Maar ik heb afgesproken met het ziekenhuis waar ik mijn afstudeeronderzoek heb uitgevoerd om mijn scriptie te verwerken tot een onderzoeksrapport zonder alle theorieën en ander scriptiegezever. Dus daar ben ik nu mee bezig.
Spannend dat je volgende week begint! Ik vond het afstuderen zelf een erg leuk proces, al wordt het na een tijdje wel vermoeiend als je elke dag 8 uur in een bedrijf 'werkt' terwijl je eigenlijk niet heel erg veel te doen hebt (want dat is toch meestal het geval bij een afstudeeronderzoek; het is voornamelijk nadenken, wat opschrijven, weer aanpassen en pas na een hele tijd echt onderzoek doen). In het kader van welke studie ga jij afstuderen, Christine?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(