Ja maar dat was omdat ik hier dagelijks en elke minuut van de dag was.. nu niet meerquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is niet euh...helemaal zelf bedacht, zeg maar
Met behulp van Klokhuis
Klokhuis-humor
quote:
Nee, maar jij ziet eruit als een Brad Pitt.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat ik hier dagelijks en elke minuut van de dag was.. nu niet meer![]()
Ja, dan houdt het op hèquote:Op maandag 10 januari 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik probeer ook wat te doen maar ik heb geen humor
of Wup [in ONM dus]quote:Op maandag 10 januari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Gaat timbob hier ooit nog komen?
Ja.quote:
erg he... als 'n horde losgeslagen orc's denderen ze over ons geliefde Fokje!quote:Op maandag 10 januari 2005 18:35 schreef BVO het volgende:
Ja.. De BReeZaHs krijgen steeds meer de overhand,,
Precies,, om maar even inquote:Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
erg he... als 'n horde losgeslagen orc's denderen ze over ons geliefde Fokje!
dacht ik eindelijk een niet-puberaal forum te hebben gevonden....
Het is al 20 keer tegen haar gezegd, maar ze houdt maar niet opquote:Op maandag 10 januari 2005 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies,, om maar even inWoelli
stijl te blijven,,
Zodat ik weer bijna laatste kan worden zekerquote:Op maandag 10 januari 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
Zullen we onder het motto "Een nieuw jaar, nieuwe kansen" weer een tournament organiseren?
Ja idd!quote:Op maandag 10 januari 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Sloom.
Zesde??quote:
Het blijft moeilijk maar ik denk dat ik voor de BCC ga. Het is persoonlijk gewoon een nieuw begin en ik kom daar met iemand te werken die ik persoonlijk graag magquote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
He Diz, hebbie de knoop al doorgehakt?!
en nieuw begin is natuurlijk altijd goed...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Het blijft moeilijk maar ik denk dat ik voor de BCC ga. Het is persoonlijk gewoon een nieuw begin en ik kom daar met iemand te werken die ik persoonlijk graag mag
Die is leuk.. dat ie zo wakkerschrikt en zo..quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is leuk.. dat ie zo wakkerschrikt en zo..
*Everyday low pricing*
Dat is waar. Dank je, lief van jequote:Op maandag 10 januari 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
en nieuw begin is natuurlijk altijd goed...
en het feit dat je er uberhaupt al aan denkt om eventueel bij de ander weg te gaan zegt toch eigenlijk al genoeg?!
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:53 schreef niksan het volgende:
Interview: Heleen van Royen
Ik verveel me
Toch wel... wil je m'n nummer?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]Whehe, da's niet waar. En dat weet jij ook
Ik praat soms nogal snel.
nee, ik denk het nietquote:Op maandag 10 januari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Gaat timbob hier ooit nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |