quote:Op maandag 10 januari 2005 22:53 schreef niksan het volgende:
Interview: Heleen van Royen
Ik verveel me
Toch wel... wil je m'n nummer?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]Whehe, da's niet waar. En dat weet jij ook
Ik praat soms nogal snel.
nee, ik denk het nietquote:Op maandag 10 januari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Gaat timbob hier ooit nog komen?
Dat mag ik niet zeggen ivm de wet gelijke behandelingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie heb je het meest gemist hier?
Orgi wil je bij mij in de klas dat komen zeggen tegen alle leerlingen die zijn het niet met je eens....quote:
Wat nou slijmbal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou het heeft even geduurd maar ik kan eindelijk terugreageren: Hey, lievelings slijmbal![]()
Op fok is er geen GM meer hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou slijmbal?
Van alle GM's ben jij gewoon mijn favoriet.
Omdat je geen GM (global moderator) bentquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
Wat zijn GM's? En waarom ben ik niet favoriet?
Ik vind het nu weer zwaar klote.Maar toch is het wel leuk met allemaal nieuwe aardige mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi wil je bij mij in de klas dat komen zeggen tegen alle leerlingen die zijn het niet met je eens....
Die van jou gaat alleen wat tragerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[Fok BN interview] De antwoorden van Heleen van Royen.
Zie je? Geen slijmerig gedrag dusquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op fok is er geen GM meer he
Dank je dan
Treble, dat is pas drie keer kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Pff, het is echt drie keer kut de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In dat geval ben jij mijn favo Bupatih![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Pff, het is echt drie keer kut de laatste tijd.
ik droomde over Belle en het Beest in de context met ONMquote:
een goede smoes verzinnen waarom je het verslag niet heb geschreven....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
Weet iemand hoe je jezelf moet dwingen om een verslag te schrijven waar je totaal geen zin in hebt en wat eigenlijk ook niet echt nuttig is voor jezelf?
Ah, ik ben de Meester van de Smoezen, maar in dit geval gaat dat niet echt. Ik heb mijn stagebedrijf beloofd een rapport te schrijven en ik houd mijn beloftes, ookal heb ik mijn onderzoek daar al afgerond en is mijn scriptie goedgekeurd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
een goede smoes verzinnen waarom je het verslag niet heb geschreven....
ja waar kan je je mee motiveren....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah, ik ben de Meester van de Smoezen, maar in dit geval gaat dat niet echt. Ik heb mijn stagebedrijf beloofd een rapport te schrijven en ik houd mijn beloftes, ookal heb ik mijn onderzoek daar al afgerond en is mijn scriptie goedgekeurd.
Dus nu moet ik mezelf ergens mee motiveren.
Hmmm... Ik ben ook erg geweldig... Maar dat hoor ik al zó vaak, dat het niet meer speciaal is. Nee, ik moet iets dwingenders hebben, een zelfopgelegde straf ofzo. Iets met een tijdbom bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja waar kan je je mee motiveren....
als je het nu doet, heb je straks allemaal blije mensen en krijgen je allemaal complimentjes dan hoor je hoe geweldig je bent.... ofzow![]()
kijk www.hoeblaasikmezelfop.nl Maak een bom bind hem om je middel zet de timer in en GO!quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben ook erg geweldig... Maar dat hoor ik al zó vaak, dat het niet meer speciaal is. Nee, ik moet iets dwingenders hebben, een zelfopgelegde straf ofzo. Iets met een tijdbom bijvoorbeeld.
Snap eigenlijk niet waarom dit mag van de reclamecode-commissie. Duidelijk dat ze reclame maken door McDonalds "naar beneden te halen"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die nieuwe burgerking reclame is trouwens meesterlijk.
dat mag dus tegenwoordig want ik keek er ook van op. Bij de c1000 doen ze het ook dat ze zoveel goedkoper zijn dan AH, ik weet niet of ze dat ook op tv mogen doen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dit mag van de reclamecode-commissie. Duidelijk dat ze reclame maken door McDonalds "naar beneden te halen"![]()
Dat mag gewoon hoor, mits je iets vertelt wat bewijsbaar waar is. Je mag dus zeggen dat Dreft beter afwast dan Ajax, als je het maar kan bewijzen. Omdat dit vaak niet te bewijzen is, gebeurt het weinig. Maar in het geval van Burger King is het gewoon een feit dat die burger meer vlees bevat én goedkoper is dan de Big Mac.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dit mag van de reclamecode-commissie. Duidelijk dat ze reclame maken door McDonalds "naar beneden te halen"![]()
Nu je 't zegt ... tijdje geleden zag ik een prijsvergelijking in de vorm van een advertentie van de Edah,.. dat ze goedkoper waren dan Super de Boer. Toch vind ik 't niet kunnenquote:
ik ook niet...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je 't zegt ... tijdje geleden zag ik een prijsvergelijking in de vorm van een advertentie van de Edah,.. dat ze goedkoper waren dan Super de Boer. Toch vind ik 't niet kunnen
Waarom vind je het niet kunnen? Als jij een goedkope supermarkt bent, goedkoper dan de AH of welke andere dan ook, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je 't zegt ... tijdje geleden zag ik een prijsvergelijking in de vorm van een advertentie van de Edah,.. dat ze goedkoper waren dan Super de Boer. Toch vind ik 't niet kunnen
dat is wel zo, ik vind het wel een beetje nu erg ver gaan die prijzenoorlog....quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom vind je het niet kunnen? Als jij een goedkope supermarkt bent, goedkoper dan de AH of welke andere dan ook, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen.
Ja, maar niet over de rug van een ander concern. Maak je die ander zwart doordat je reclame voor jezelf maakt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom vind je het niet kunnen? Als jij een goedkope supermarkt bent, goedkoper dan de AH of welke andere dan ook, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen.
Maar je maakt ze niet zwart natuurlijk, je verteld alleen dat jij goedkoper bent.. Als je nou zegt: 'De AH is shit' dán maak je ze pas zwartquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar niet over de rug van een ander concern. Maak je die ander zwart doordat je reclame voor jezelf maakt...
En toevallig heb ik keuze uit een grote c1000, Albert Heijn, Lidl, Konmar én Jumbo. Allemaal ongeveer even dicht bij in de buurtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is wel zo, ik vind het wel een beetje nu erg ver gaan die prijzenoorlog....
want na mijn mening doen de meeste mensen toch hun boodschappen in de grote supermarkt bij hun in de buurt.....
Hier hetzelfde ... C1000 (2x) / AH / Super de Boer / EDAH / Lidl / Aldi en de buurtsuper ... en dat in een winkelcentrumquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En toevallig heb ik keuze uit een grote c1000, Albert Heijn, Lidl, Konmar én Jumbo. Allemaal ongeveer even dicht bij in de buurt
Jullie hamburgers zijn lekker.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik werk bij de MC
* bar_rel gaat alleen nu naar het ziekenhuis toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |