Orgi wil je bij mij in de klas dat komen zeggen tegen alle leerlingen die zijn het niet met je eens....quote:
Wat nou slijmbal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou het heeft even geduurd maar ik kan eindelijk terugreageren: Hey, lievelings slijmbal![]()
Op fok is er geen GM meer hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou slijmbal?
Van alle GM's ben jij gewoon mijn favoriet.
Omdat je geen GM (global moderator) bentquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
Wat zijn GM's? En waarom ben ik niet favoriet?
Ik vind het nu weer zwaar klote.Maar toch is het wel leuk met allemaal nieuwe aardige mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi wil je bij mij in de klas dat komen zeggen tegen alle leerlingen die zijn het niet met je eens....
Die van jou gaat alleen wat tragerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[Fok BN interview] De antwoorden van Heleen van Royen.
Zie je? Geen slijmerig gedrag dusquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op fok is er geen GM meer he
Dank je dan
Treble, dat is pas drie keer kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Pff, het is echt drie keer kut de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In dat geval ben jij mijn favo Bupatih![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Pff, het is echt drie keer kut de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |