Relaxquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoef nog maar 1 dag en 1,5 uur stage te lopen![]()
![]()
Sorry, ik móest het even kwijt![]()
Ja, ik vond het ook wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
Ik moet gewoon nog stage lopen, 5 maanden...eind februari beginne
Wat vinden jullie trouwens van me nieuwe Angelina Jolie avatar![]()
Lekkere avatar!quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
I like minequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
I like yours tooquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]
I like mine
Heb je hem zelf gemaakt?? Hij is namelijk niet zo duidelijk
Whahahaquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkere avatar!
I love her p##pm#ndj#!
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:56 schreef Orginial het volgende:
Artiesten voor Azië - Als je iets kan doen![]()
Ik na 20 keer draaien nu ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ik![]()
Vanaf februari afstuderenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja mijn avatar is zelfgemaakt ( tenminste een plaatje van een site afgeplukt en met Paintanders gemaakt..)
En ZOWIEE ik ga denk ik stage lopen......ik weet het niet
![]()
![]()
![]()
Wat stelt het voor dan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]
I like mine
Heb je hem zelf gemaakt?? Hij is namelijk niet zo duidelijk
Alleen die van BP van AB niet vind ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ik![]()
Brainpower is goedquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen die van BP van AB niet vind ik..
Ik luister alleen naar de twee stukjes van dingetje.. Al doen Karin Bloemen, Mathilde Santing enzo het ook wel leuk ja. En Maud.
Zat net Skyradio te luisteren... was 't nummer ook op. Hebben ze de rap eruit gekniptquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen die van BP van AB niet vind ik..
Ik luister alleen naar de twee stukjes van dingetje.. Al doen Karin Bloemen, Mathilde Santing enzo het ook wel leuk ja. En Maud.
Doe mij Extince maar... Spraakwater blijft 't beste Nederhop nummer everquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:13 schreef Airelle het volgende:
Ik vind zowel Brainpower als Ali.B niet zo.
Regelneef *danst eventjesquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Doe mij Extince maar... Spraakwater blijft 't beste Nederhop nummer ever. En de Klokkeluider, ook leuk
Moet je dan niet eens een stageplaats zoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja mijn avatar is zelfgemaakt ( tenminste een plaatje van een site afgeplukt en met Paintanders gemaakt..)
En ZOWIEE ik ga denk ik stage lopen......ik weet het niet
![]()
![]()
![]()
Ja voor de vakantie had ikeen lijstje ingevuld met waar ik zou willen stage lopen ( een man regelt alles voor ons) en dus zal hij wel wat hebben geregeld....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moet je dan niet eens een stageplaats zoeken?
Ow, das lekker makkelijk zegquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja voor de vakantie had ikeen lijstje ingevuld met waar ik zou willen stage lopen ( een man regelt alles voor ons) en dus zal hij wel wat hebben geregeld....![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja alé zeg, ik eb daar eg gene problemen mee hoor zeg alé
Schreeuwend rondgerend en uiteindelijk Egyptische tekens in mijn arm gekerfd met en stanley-mes.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat hebben jullie in de tijd gedaan dat FOK! offline was?
quote:
Beste Illyria quote everquote:All I'm is what I'm. I lived 7 lives at once. I was power and the ecstasy of death
I was God to a God. Now I'm trapped on a roof. Just one roof in this time and this place
With an unstable human who drinks too much whiskey and called me a smurf
Naar mijn maroon5.nl forum geweest... Gjeez ik kom er niet zo vaak op, maar al die BreezahSletjes die daar hebben verzameld, is echt niet leuk gewoon...quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat hebben jullie in de tijd gedaan dat FOK! offline was?
Belgquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja alé zeg, ik eb daar eg gene problemen mee hoor zeg alé
Geniet ervan nu het nog kan!quote:
en terechtquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeiktopic over het blauwe logo.
Well,quote:
Hier is het lekker droog en zonnigquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Well,to you too!
Het regent/hagelt hier echt verschrikkelijk hard... Sfeervol!
Hehehe...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |