Regelneef *danst eventjesquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Doe mij Extince maar... Spraakwater blijft 't beste Nederhop nummer ever. En de Klokkeluider, ook leuk
Moet je dan niet eens een stageplaats zoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja mijn avatar is zelfgemaakt ( tenminste een plaatje van een site afgeplukt en met Paintanders gemaakt..)
En ZOWIEE ik ga denk ik stage lopen......ik weet het niet
![]()
![]()
![]()
Ja voor de vakantie had ikeen lijstje ingevuld met waar ik zou willen stage lopen ( een man regelt alles voor ons) en dus zal hij wel wat hebben geregeld....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moet je dan niet eens een stageplaats zoeken?
Ow, das lekker makkelijk zegquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja voor de vakantie had ikeen lijstje ingevuld met waar ik zou willen stage lopen ( een man regelt alles voor ons) en dus zal hij wel wat hebben geregeld....![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja alé zeg, ik eb daar eg gene problemen mee hoor zeg alé
Schreeuwend rondgerend en uiteindelijk Egyptische tekens in mijn arm gekerfd met en stanley-mes.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat hebben jullie in de tijd gedaan dat FOK! offline was?
quote:
Beste Illyria quote everquote:All I'm is what I'm. I lived 7 lives at once. I was power and the ecstasy of death
I was God to a God. Now I'm trapped on a roof. Just one roof in this time and this place
With an unstable human who drinks too much whiskey and called me a smurf
Naar mijn maroon5.nl forum geweest... Gjeez ik kom er niet zo vaak op, maar al die BreezahSletjes die daar hebben verzameld, is echt niet leuk gewoon...quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat hebben jullie in de tijd gedaan dat FOK! offline was?
Belgquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja alé zeg, ik eb daar eg gene problemen mee hoor zeg alé
Geniet ervan nu het nog kan!quote:
en terechtquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeiktopic over het blauwe logo.
Well,quote:
Hier is het lekker droog en zonnigquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Well,to you too!
Het regent/hagelt hier echt verschrikkelijk hard... Sfeervol!
Hehehe...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |