Relaxquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoef nog maar 1 dag en 1,5 uur stage te lopen![]()
![]()
Sorry, ik móest het even kwijt![]()
Ja, ik vond het ook wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
Ik moet gewoon nog stage lopen, 5 maanden...eind februari beginne
Wat vinden jullie trouwens van me nieuwe Angelina Jolie avatar![]()
Lekkere avatar!quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
I like minequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Relax![]()
I like yours tooquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]
I like mine
Heb je hem zelf gemaakt?? Hij is namelijk niet zo duidelijk
Whahahaquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkere avatar!
I love her p##pm#ndj#!
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:56 schreef Orginial het volgende:
Artiesten voor Azië - Als je iets kan doen![]()
Ik na 20 keer draaien nu ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ik![]()
Vanaf februari afstuderenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja mijn avatar is zelfgemaakt ( tenminste een plaatje van een site afgeplukt en met Paintanders gemaakt..)
En ZOWIEE ik ga denk ik stage lopen......ik weet het niet
![]()
![]()
![]()
Wat stelt het voor dan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]
I like mine
Heb je hem zelf gemaakt?? Hij is namelijk niet zo duidelijk
Alleen die van BP van AB niet vind ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, rapgedeelte is wel leuk... maar verder... heb 't al tevaak gehoord denk ik![]()
Brainpower is goedquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen die van BP van AB niet vind ik..
Ik luister alleen naar de twee stukjes van dingetje.. Al doen Karin Bloemen, Mathilde Santing enzo het ook wel leuk ja. En Maud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |