het is idd een heel erg leuk spel alleen is de humor gericht op 3 jarigen. Wij lachen meer om hoe vreselijk niet leuk de grappen zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Kiff het volgende:
Ik wil bij deze de gelegenheid grijpen om te melden dat het geweldig is om Beyond Good & Evil in het Nederlands te spelen. Goede stemmen gecast, erg tof. Aanrader dat spel (en nog goedkoop ook, 17,50 bij de FRS)
ik heb het ook, erg leuk spel maar wel een beetje kort ( ik had het namelijk in een week uitgespeeld....quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Kiff het volgende:
Ik wil bij deze de gelegenheid grijpen om te melden dat het geweldig is om Beyond Good & Evil in het Nederlands te spelen. Goede stemmen gecast, erg tof. Aanrader dat spel (en nog goedkoop ook, 17,50 bij de FRS)
Kom op. Bij: Wilt u kinderpostzegels mevrouw (of zoiets) heb ik vreselijk in een deuk gelegen. Zelfde bij die rastafari Neushoorn garage waar ze met een Surinaams accent praten. Ik heb zelden zo om een game moeten lachen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
het is idd een heel erg leuk spel alleen is de humor gericht op 3 jarigen. Wij lachen meer om hoe vreselijk niet leuk de grappen zijn.
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef nikk het volgende:
D'r zit trouwens een plaatje tussen van Halo 2...
Komt die niet op de Cube dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef nikk het volgende:
Goed zo! Hier een stickerquote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef nikk het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Cube staat tot november nog uit denk ik hoorBurnout, Fable, GTA SA, Halo2
Voor 150 euro heb je strax een Cube met Resi 4, en die game is het zeker waard om een Cube te kopenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef Newien het volgende:
Res evil 4 wordt de bom!bah jammer dak geen cube heb, dat wordt ff lenen van een vriend danmaar, die game kan ikniet missen als survival-horror fan
quote:1 GCN MADDEN NFL 2005 87,404 $4,307,765
2 GCN TALES OF SYMPHONIA 67,172 $3,339,223
3 GCN SPIDER-MAN:THE MOVIE2 45,769 $2,171,678
4 GCN SUPER SMASH BRO MELEE 38,328 $1,151,505
5 GCN ZELDA: FOUR SWORDS 31,955 $1,517,783
6 GCN SONIC MEGA COLLECTION 28,589 $574,998
7 GCN MARIO KART: DOUBLE 27,034 $1,297,581
8 GCN MEGA MAN ANNIVERSARY 26,214 $781,931
9 GCN SOUL CALIBUR II 25,382 $504,563
10 GCN POKEMON COLOSSEUM 21,263 $1,045,701
Bij Dimension Plus hebben ze in iedergeval nog een pack met Pokemon C en een met Need for Speed U. Zelda is er ook nog geweest, maar weet niet of die nog te krijgen is.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoeveel GC-packs zijn er te koop? Alleen die met Mariokart? Ben van plan er een te halen.
Zelda packs zijn geweldig. Ze zijn nog wel te koop. Je krijgt: Gamecube, controller, Zelda: Wind waker + 4 zelda klassiekers (incl. Ocarina of Time).quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoeveel GC-packs zijn er te koop? Alleen die met Mariokart? Ben van plan er een te halen.
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:20 schreef Adelante het volgende:
Mario golf een topper? en Mario tennis in 2004?
hij blijft gigantisch goedquote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
Let there be light!:
[afbeelding]
Reactie van het publiek op de eerste Zelda trailer @ E3 04
Dit pack bestaat volgens mij niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda packs zijn geweldig. Ze zijn nog wel te koop. Je krijgt: Gamecube, controller, Zelda: Wind waker + 4 zelda klassiekers (incl. Ocarina of Time).
indd echt zo grappig, en als je in de weg staat voor Pey'J dan zegt ie wel eens "Pas op! Hete soep"quote:Op woensdag 15 september 2004 09:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Kom op. Bij: Wilt u kinderpostzegels mevrouw (of zoiets) heb ik vreselijk in een deuk gelegen. Zelfde bij die rastafari Neushoorn garage waar ze met een Surinaams accent praten. Ik heb zelden zo om een game moeten lachen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik haalde ze even doorelkaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:08 schreef koei het volgende:
[..]
Dit pack bestaat volgens mij niet.
Je hebt het mariokart pakket met een gewone cube, Mario kart, een demo van zelda the windwaker en de volledige versies van Zelda OoT, MM, zelda 1 en zelda 2 en natuurlijk een controller
Het echte zelda pack bestaat uit een platinum cube, Zelda the windwaker (limited edition, dit is met extra cd waarop Zelda OoT staat en Zelda Oot masterquest) en een platinum controller.
In de VS komt er binnenkort een pack uit met enkel de zelda collectors edition (zoals die ook bij het mariokartpack zit) maar deze is voor europa nog niet bevestigd.
Ik zou zelf gaan voor een mario kart pakket omdat je dan erg veel voor je geld krijgt, hoewel de platinum cube uit het zelda pakket ook erg mooi is. Dit zelda pakket is trouwens al wel ongeveer ander half jaar uit en is moeilijk te vinden. De FRS heeft er in veel winkels nogwel eentje ergens staan (iig de FRS's bij mij in de buurt)
toch bljif ik het E3 filmpje van HALO 2 cooler vinden... was volgens mij van 2 jaar geleden of vorig jaar... publiek werd helemaal gek.. en terecht, want het zag er toen al beestachtig goed uitquote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
Let there be light!:
[afbeelding]
serieus jij hebt echt een kut instellingquote:Op woensdag 15 september 2004 09:25 schreef BMH het volgende:
Als ik zo naar de OP kijk, met al die verschillende plaatjes denk ik echt van: "WOW!". Zoveel verschillende grafische stijlen en genres. Dit vind je niet zo snel op de andere consoles. En daarom luv ik me Cube nog altijd!
dit wordt echt zo'n goed spelquote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
Let there be light!:
[afbeelding]
hee leatherface van the texas chainsaw massacrequote:
Ik hoop nog steeds dat ie fake isquote:
zal wel niet als ie op de officiele capcom usa site staatquote:Op donderdag 16 september 2004 08:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ie fake is. Het is een slecht ge-photoshopte box art. Check de afgezaagde Leon. En de El-cheapo blending options effecten bij het logo
.
Misschien wen ik er wel aan.
Topquote:
al onder je kasten gekeken voor kakkerlakken?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:44 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin is beter in Wario Ware dan ik..
Anyway, ik gister weer even in mijn Animal Crossing dorp geweest.. krijg ik van alle bewoners op mijn flikker dat ik al 17 weken niet meer geweest ben enzo..
Half uur staan onkruid wieden..
Alien Hominid & Geist.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef Oksel het volgende:
Hehe, ja, overal kakkerlakken..
Waarom staat dit plaatje in de OP? :
[afbeelding]
En welke game is dit? :
[afbeelding]
Btw, Killer7 ziet er apart uit.. cool!
quote:Burnout
====================================
PS2 - 303,882 (50.3% of total sales)
GCN - 229,055 (37.9% of total sales)
XBX - 71,490 (11.8% of total sales)
All Systems Combined - 604,427
Burnout 2: Point of Impact
====================================
PS2 - 366,611 (60.4% of total sales)
XBX - 138,205 (22.8% of total sales)
GCN - 101,864 (16.8% of total sales)
All Systems Combined - 606,680
-Ja, er komen nog genoeg leuke games uit en het duurt toch nog wel even voor dat de volgende komen. Bovendien moet je nog veel goede games inhalenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zat eens rond te kijken op dimension plus en ik zag dat dat ding maar 89¤ kost...
tussen de games zitten genoeg titels die me wel erg leuk lijken
dus opzich heb ik wel zin om zo'n ding aan te schaffen
- is dit een goed moment op zo'n ding te kopen (aangezien er binnenkort een hoop nieuwe consoles uitkomen)?
- waar kan ik het beste dat ding kopen (de goedkoopste als het kan)?
- waar kan je goedkope games kopen?
- en wat heb je allemaal nodig voordat je echt aan de slag kan?
Dat ding heet Nintendo GameCubequote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zat eens rond te kijken op dimension plus en ik zag dat dat ding maar 89¤ kost...
tussen de games zitten genoeg titels die me wel erg leuk lijken
dus opzich heb ik wel zin om zo'n ding aan te schaffen
Ja, er komen veel goede titels aan dit jaar en volgend jaar (zie de screens in de openingspost) en de volgende generatie komt pas in 2006quote:- is dit een goed moment op zo'n ding te kopen (aangezien er binnenkort een hoop nieuwe consoles uitkomen)?
Dimension Plus als je in de buurt woont dus. Verder maakt het niet zoveel uit, los kost ie overal 90 tot 100 euro, met een bundel rond de 150quote:- waar kan ik het beste dat ding kopen (de goedkoopste als het kan)?
Als je een creditcard hebt bij Play.com of DVDBoxoffice (laatste vereist Freeloader). Heb je dat niet dan is GCShop.nl een goed alternatief.quote:- waar kan je goedkope games kopen?
Cube, controller, memory card, gamesquote:- en wat heb je allemaal nodig voordat je echt aan de slag kan?
Gebeurt automatisch, mocht je wat willen wissen dan is dat ook een eitje.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
kan je makkelijk terugvinden wat je op zo'n card hebt staan?
Nope 2.quote:er is maar 1 input voor zo'n kart?
Hardware koop ik altijd Nintendo, maar er zijn ook genoeg mensen die andere merken kopen.quote:ik las ook al dat er verschillende merken memorycards zijn en dat sommige niet zo goed zijn en dat je die dus beter niet kan kopen
Wederom een nee (jammergenoeg)...quote:ik zat te denken aan het double dash pakket
dat spel lijkt me erg leuk en die zelda games zijn volgens mij ook wel vermakent...
kan je met de GC ook DVD's afspelen?
Ja, als je de cube start met deksel open kom je in het hoofdmenu[/q]quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
kan je makkelijk terugvinden wat je op zo'n card hebt staan?
Ik blijf trouw aan Nintendo's eigen stuff.quote:ik las ook al dat er verschillende merken memorycards zijn en dat sommige niet zo goed zijn en dat je die dus beter niet kan kopen
Die is tofquote:ik zat te denken aan het double dash pakket
Preciesquote:dat spel lijkt me erg leuk en die zelda games zijn volgens mij ook wel vermakent...
Nopequote:kan je met de GC ook DVD's afspelen?
Daar zijn we voor.quote:(sorry voor al de vragen maar ik probeer me een beetje te oriënteren)
om DVD's te kunnen kijken bedoel je?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:50 schreef rockstah het volgende:
of je moet 500 euro neer willen leggen...
Er zitten 3 stekkertjes bij. Deze stop je in het bijgeleverde scart blokje (geel in geel etc). Scart in je TV. Klaarquote:Op donderdag 16 september 2004 17:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
om DVD's te kunnen kijken bedoel je?
dan kan je beter een DVD speler kopen
is die gamecube eigenlijk makkelijk aan te sluiten? of krijg je geklier als je ook al een video en dvd speler op je tv hebt aangesloten?
Zoals BMH zegt is het super simpel, als je in je TV geen scart meer vrij hebt stop je het scart blokje in je video of DVD spelerquote:Op donderdag 16 september 2004 17:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
om DVD's te kunnen kijken bedoel je?
dan kan je beter een DVD speler kopen
is die gamecube eigenlijk makkelijk aan te sluiten? of krijg je geklier als je ook al een video en dvd speler op je tv hebt aangesloten?
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals BMH zegt is het super simpel, als je in je TV geen scart meer vrij hebt stop je het scart blokje in je video of DVD speler
Ik zeg alleen dat het kanquote:Op donderdag 16 september 2004 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
. Volgens mij heb jij je DVD speler ook via je Senseo crema naar je Video recorder met een S-video snoertje in je tv zitten
.
Direct in je TV = Beste
RGB (scart) = Beter dan S-video & componentjes.
tsja dat krijg je he als de cube geen normale racers heeft..dan verkoopt het goedquote:Op donderdag 16 september 2004 15:28 schreef BMH het volgende:
[Burnout grafiek]
Third party is net als "the third place". Dus het geld niet waardquote:Op donderdag 16 september 2004 19:11 schreef drdolittle het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met Third Party Memorycards ??
Mijn 2 officiele cards zijn vol en ik heb er eentje nodigi met veel capaciteit..
Aangezien de nieuwe 1018 bloks Nintendo-card nog wel even op zich laat wachten.
Ik wil Res. Evil 0 kunnen spelen en mijn savegames opslaan.
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:20 schreef drdolittle het volgende:
En wannneer komt dat eindelijk eens die memoriecard met voldoende opslagcapaciteiti uit??
Ik blijf geen oneindig aantal kaarten kopen natuurlijk!
Gemiddeld Nintendo zpel is denk ik 5 blocks. Sommige 3rd party developers kunnen nogal gek doen. EA vind het leuk om 50 blocks voor 1 spel te gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Hoeveel block heeft een gemiddelde game dan nodig?
ik vind het een beetje vrekkerig dat ze er niet zo'n ding bij stoppen... als je zo'n cube koopt en een spel zou je gewoon meteen moeten kunnen spelen en saven...
foto's.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef P8R het volgende:
Waarom BG&E er 55 nodig had snap ik nog steeds niet...
zo'n sd card werkt alleen bij bepaalde games dus dat lijkt me niet zo'n goed plan (ik had er zelf bijna een gekocht totdat ik hier achterkwam). Die grotere officiele memorycards kan je alwel gewoon importeren via lik sang bijvoorbeeld, de verzendkosten vallen voor zo'n klein iets ook wel mee.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
NINTENDO GAMECUBE Memory Card 1019
In Amerika is hij er al. Dus hij komt hier ook nog wel een keer. Anders import je de SD card. Hiermee kun je je compactflashcards in je cube stoppen.
[afbeelding]
Yep deze dingen zijn er zekerweten. Ik d8 dat Futuremax er wel 1 had.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:00 schreef ShadoW17 het volgende:
Is er niet iets op de markt dat je je mem.card op je pc aansluit en savegames op je pc kan zetten?
Bij gameshops en de grotere electronica winkels kan je een apparaatje kopen waar 4 scart ingangen opzitten en 1 scart uitgang en een knop waarmee je kan kiezen welke scartingang je op dat moment aangesloten wil hebben (een soort switch). Degene die ik heb is van madcatz volgens mij en was zo'n 15 euro en werkt perfect! (Ik heb een PS1, N64, GC, Xbox en DVDspeler tegelijk aangesloten terwijl ik maar 2 scart ingangen op mn tv heb). Overigens ondersteunt dit apparaat ook RGB, maar dan moet je wel een RGB kabel hebben voor elk apparaat waarbij je gebruik wil maken van RGB.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Wij hebben dus geen Scart ingang over voor op de tv...
kan je de GC en je andere apparaten niet via een Scartbox op je tv aansluiten ofzo?
op school hebben ze dat ook, maar ik heb er niet al te veel verstand van dus ik weet niet precies hoe dat werkt...
iemand tips?
Hoe zit het nou precies?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Bij gameshops en de grotere electronica winkels kan je een apparaatje kopen waar 4 scart ingangen opzitten en 1 scart uitgang en een knop waarmee je kan kiezen welke scartingang je op dat moment aangesloten wil hebben (een soort switch). Degene die ik heb is van madcatz volgens mij en was zo'n 15 euro en werkt perfect! (Ik heb een PS1, N64, GC, Xbox en DVDspeler tegelijk aangesloten terwijl ik maar 2 scart ingangen op mn tv heb). Overigens ondersteunt dit apparaat ook RGB, maar dan moet je wel een RGB kabel hebben voor elk apparaat waarbij je gebruik wil maken van RGB.
dat vind ik dan weer net niet nodig...quote:Overigens heb je ook hele mooie apparaten die ook 5.1 geluid mee kunnen nemen maar die zijn een flink stuk duurder (80 euro volgens mij..)
De standaard kabel die erbij zit is een tulpjes kabel, geel, rood en wit. Je kan die in je tv steken als je daar een aansluiting voor hebt. Je kan ook de tulpjes in het (ook bijgeleverde) scartblokje stoppen en zo in je scartingang in je tv stoppen (of in zo'n box, of in de video, etc).quote:Op donderdag 16 september 2004 22:57 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies?
eindigt je GameCube nou in een Scart uitgang of met een RGB kabel?
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef Twizla het volgende:
Vandaag de grote dag, de dag dat ik een xbox kochthihih.
Mijn cube is nu alleen nog maar goed voor zelda, tos, re en de rest van de toppers die nog komen.
Maar volgend maand fable flipppppppppppppppppppp.
game on
Dus er komt een nieuwe Zelda op de Cube? Dat is het beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb...quote:Op woensdag 15 september 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik wacht op RE4, MP2, PM2 en uiteraard de nieuwe Zelda
Ook een (goede) nieuwe Mario maar die zullen we echt niet meer op dit systeem tegenkomen denk ik
Woon je in Friesland?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus er komt een nieuwe Zelda op de Cube? Dat is het beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb...
Zelda![]()
Nee, helaas, ik woon ik het altijd zonnige zuiden des lands, de lampenstad.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Woon je in Friesland?
Smash Brothers Melee, maar die vind ik persoonlijk alleen maar leuk met z'n vieren. Mario kart kost dan wel meer maar is dan ook erg vermakelijk in je eentje of met 2 personen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ben ff de link met de Gamecube kwijt![]()
ik woon in zeeland voor als iemand dat graag wil weten
kan niet iemand mij vertellen welke GC Game er leuk is in de 30¤ prijsklasse?
Billy the Hatcher, Beyond good & Evil, Prince of persia, en vrijwel alle players choice titels.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ben ff de link met de Gamecube kwijt![]()
ik woon in zeeland voor als iemand dat graag wil weten
kan niet iemand mij vertellen welke GC Game er leuk is in de 30¤ prijsklasse?
ging het maar zo makkelijk...quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef Kiff het volgende:
De 3 voor de prijs van 2 actie loopt nog bij de FRS.
Haal gewoon een multiplayer spel EN Beyond Good & Evil (17,50 euro bij de FRS) en bijvoorbeeld Prince Of Persia (25 euro bij de FRS). Ook SSX3 (snowboardspel), is geniaal (30 euro).
Bestel ze online, betaal met een creditcard, en het wordt pas eind dze maand afgeschrevenquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:06 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ging het maar zo makkelijk...
ik moet eerst nog een GC kopen en mijn budget is niet zo groot...
hoewel het misschien wel een gemiste kans is...
waar heb jij het double dash pakket voor 130 gezien dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:17 schreef koei het volgende:
een gamecube mariokart pakket is 130 euro, een losse cube 100 euro en een losse game 30 euro = ook 130 euro. En bij het mariokart pakket zitten ook een heel aantal zelda games die erg de moeite waard zijn als je geen N64 hebt gehad. Ik zou nog even doorsparen en dan voor een mariokart pakket gaan dan nu een lose cube en een ander spel erbij te halen (overigens gaat dit alleen op als mariokart je een leuke game lijkt).
Andere goedkopere games die de moeite waard zijn:
singleplayer: Eternal Darkness (15 euro), viewtiful joe (23 euro met cc), luigi's mansion (30 euro), Mario sunshine (30 euro), Metroid Prime (30 euro), Pikmin (30 euro), Billy Hatcher (30 euro).
Multiplayer: Super Monkey Ball 1 (20 euro), Super Smash Brothers Melee (30 euro).
Verder kan je in het lijstje van Mezzin (in de openingspost) zien waar je deze spellen het goedkoopst kan halen, maar de prijzen die ik genoemd heb gelden voor de meeste (speelgoed) winkels.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:17 schreef koei het volgende:
Andere goedkopere games die de moeite waard zijn:
singleplayer: Eternal Darkness (15 euro), viewtiful joe (23 euro met cc), luigi's mansion (30 euro), Mario sunshine (30 euro), Metroid Prime (15 euro! (dacht ik)), Pikmin (30 euro), Billy Hatcher (30 euro).
Kijk is in de dichtsbijzijnde computer zaak , ik zag ze bij ons in een computerzaak liggen dusquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Metroid Prime wil ik zeker ook in mn collectie hebben
Ik denk dat ik het hele zootje ga bestellen bij Dimensionplus
de prijzen zijn daar allemaal minimaal volgens mij
alleen dan moet ik nog naar zo'n scart box opzoek...
Jaja, er is een nieuwe 2D-shooter onderweg naar de GameCube. Check hier de eerst screen van deze game!quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:09 schreef P8R het volgende:
[..]
Xenon?
MediaMarkt in Rotterdam centrum heb ik hem voor 130 Euro gekochtquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:07 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
waar heb jij het double dash pakket voor 130 gezien dan?
op dimensionplus is ie 149 en de cube 89
die 3 voor de prijs van 2 vind ik een beetje erg kortdag dus dat ga ik niet meer doen
die actie is toch tot 19 sept?
En die prijs geldt ook voor de MediaMarkt in Den Haag (waar ik 'm had gezien voor 130 euro)quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MediaMarkt in Rotterdam centrum heb ik hem voor 130 Euro gekocht
hebben ze een website waar ik kan opzoeken of er één in de buurt is?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
En die prijs geldt ook voor de MediaMarkt in Den Haag (waar ik 'm had gezien voor 130 euro)
Even langs de mediamarkt in de buurt gaan kan je dus redelijk wat geld schelen.
Als je nog niet besteld hebt, heb ik een tip.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik denk dat ik het hele zootje ga bestellen bij Dimensionplus
de prijzen zijn daar allemaal minimaal volgens mij
quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:17 schreef Kiff het volgende:
[..]
Als je nog niet besteld hebt, heb ik een tip.
Koop een Mario Kart pakket en verkoop de Zelda bonusdisc. Die bonusdisc gaat los op ebay/marktplaats voor rond de 40 euro.
Mediamarkt.nl ofzo. Zoek maar op Google. Wijst zich vanzelf. Op de site staan de locaties van de winkels.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
hebben ze een website waar ik kan opzoeken of er één in de buurt is?
Pacman Vs. is inderdaad verschrikkelijk leuk. Maar zelfs met de FRS actie vind ik het een beetje te veel. Vooral omdat R;Racing zo ongeloofelijk slecht isquote:Op zondag 19 september 2004 13:22 schreef P8R het volgende:
Gisteren nog even m'n slag geslagen bij FRS, wat is Pacman Vs. verschrikkelijk leuk zeg! en simpathiek dat ze er een racespelletje bij hebben gedaan.
Uh, met die FRS actie krijg je hem GRATIS (als derde game). En zelfs die 30 euro die het kost is hij volledig waard. Dat racespel gelijk verkopen/inruilen en Pacman VS kost niet al te veel.quote:Op zondag 19 september 2004 13:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Pacman Vs. is inderdaad verschrikkelijk leuk. Maar zelfs met de FRS actie vind ik het een beetje te veel. Vooral omdat R;Racing zo ongeloofelijk slecht is
Jah maar dan betaal je voor 2 andere games best veel geld waar je per stuk wel 10-15 euro af kan krijgen bij GCshop.nl of iets dergelijksquote:Op zondag 19 september 2004 15:06 schreef Kiff het volgende:
[..]
Uh, met die FRS actie krijg je hem GRATIS (als derde game). En zelfs die 30 euro die het kost is hij volledig waard. Dat racespel gelijk verkopen/inruilen en Pacman VS kost niet al te veel.
Mwah, ik had nu 3 games voor 60,-, maar eigenlijk 4 games, want Pacman wou ik graag hebben. Gemiddeld 15,- en niet echt waardevolle game, prima.quote:Op zondag 19 september 2004 15:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah maar dan betaal je voor 2 andere games best veel geld waar je per stuk wel 10-15 euro af kan krijgen bij GCshop.nl of iets dergelijks
Ik dacht dat GC-shop geen Nintendo-hardware meer verkocht. Overigens net Ikaruga besteld bij de FRS... Over een paar daagjes weer lekker old-school gamen!quote:Op zondag 19 september 2004 00:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Zie net dat bij gcshop alles net wat goedkoper is...
ik denk dat ik het daar maar ga bestellen
ik kan alleen de losse cube niet vinden en ook die pakketten niet...
alstuquote:Op zondag 19 september 2004 18:29 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er geen consoles (behalve GBA's) op GCshop te koop?
ik kan geen GC Xbox of PS te koop op de site vinden...
Das hetzelfde. Gevloek, gegooi met controllers en middelvingers jegens het scherm... Vroegâh.quote:Op zondag 19 september 2004 19:30 schreef Hellrazor het volgende:
stressen bedoel je
Voor dat geld wil ik hem wel kwijt!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:17 schreef Kiff het volgende:
[..]
Als je nog niet besteld hebt, heb ik een tip.
Koop een Mario Kart pakket en verkoop de Zelda bonusdisc. Die bonusdisc gaat los op ebay/marktplaats voor rond de 40 euro.
Dus zet je hem te koop. Ik heb er al een (35 pleuro voor betaald).quote:Op maandag 20 september 2004 11:30 schreef Mess het volgende:
Dus![]()
is die players choice dan?quote:Op maandag 20 september 2004 18:10 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
vandaag Fzero GX gekocht voor E 28,- bij de makro in delft
ik weet niet wanneer je hem hebt gekocht, maar de laatste keer dat ik keek ging ie nog maar voor ongeveer 20 euro wegquote:Op maandag 20 september 2004 14:14 schreef Kiff het volgende:
[..]
Dus zet je hem te koop. Ik heb er al een (35 pleuro voor betaald).
was wel aangekondigd dat ie dat ging wordenquote:Op maandag 20 september 2004 18:22 schreef gamecube_master het volgende:
is die players choice dan?
In oktober gaat hij players choice gaan worden, net als Zelda, Mario Party 5 en nog een spel waar ik even niet op kan komen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
alleen jammer dat het 2 maanden duurde voordat je hem binnen hadquote:Op maandag 20 september 2004 18:53 schreef BMH het volgende:
Donderdag! "Donderdag?' hoor ik je zeggen. Ja donderdag! Want donderdag is namelijk de dag wanneer ik de hele dag achter mijn tv naar Tales of symphonia te staren. Twee 1.5 liter flessen pepsi-cola en een noodlesoepje voor tussen de middag zijn de enige dingen die ik naast mijn Wavebird in me handen zou gaan voelen. Ik kan niet wachten om deze manga-style namco RPG lekker rustig te proberen. Al vanaf het moment dat ik de eerste trailer zag was ik eigenlijk al verliefd op deze RPG. Lekkere Jpop muziek, schitterende graphics een uber cliche verhaal kortom: alle ingredienten voor een top RPG.
Geduld is een schone zaak. Vooral als het je hele vakantie in beslag neemt.quote:Op maandag 20 september 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen jammer dat het 2 maanden duurde voordat je hem binnen had
* ook 2 maanden heeft zitten wachtenquote:Op maandag 20 september 2004 18:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Vooral als het je hele vakantie in beslag neemt.![]()
1 van de weinige keren dat de Europese box art veel mooier is dan de Amerikaansequote:Op maandag 20 september 2004 19:03 schreef BMH het volgende:
YES! Wij krijgen geen lelijke Ressie-evil 4 box art:
[afbeelding]
Ik zag een week of 2 terug een (p)review van dat spel en ik moest meteen denken aan Golden Sunquote:Op maandag 20 september 2004 18:53 schreef BMH het volgende:
Donderdag! "Donderdag?' hoor ik je zeggen. Ja donderdag! Want donderdag is de dag dat ik Tales of Symphonia eens grondig ga spelen Twee 1.5 liter flessen pepsi-cola en een noodlesoepje voor tussen de middag zijn de enige dingen die ik naast mijn Wavebird in me handen zou gaan voelen. Ik kan niet wachten om deze manga-style namco RPG lekker rustig te proberen. Al vanaf het moment dat ik de eerste trailer zag was ik eigenlijk al verliefd op deze RPG. Lekkere Jpop muziek, schitterende graphics een uber cliche verhaal kortom: alle ingredienten voor een top RPG.
nee het is geen players choice versie... gewoon normale... misschien foutje van makro ofzoquote:Op maandag 20 september 2004 18:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
wat me wel opvalt is dat er geen only for logo op staatquote:Op maandag 20 september 2004 19:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Creepy sfeerquote:Op maandag 20 september 2004 19:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Grappenmakerquote:Op maandag 20 september 2004 20:22 schreef Ghandixx het volgende:
Er staat geen Only For logo op omdat de game ook naar de Xbox komt, wist je dat dan nog niet?
vind ik niet zo gek dat je hem dan wel hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:57 schreef HomerJ het volgende:
Wat jorryt zegt
Resident evil 4-Fanboy
FOKquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:29 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Is er misschien een goede NGC site met nieuws, (p)revieuws en misschien een forum waar ik me wat meer kan oriënteren?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
games.FOK
Grijze kleur.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, als Nintendo nou gewoon beter spreid dan verkopen ze het hele jaar door games, en dan is het Cube topic tenminste niet zo saai in de zomerquote:Op woensdag 22 september 2004 08:37 schreef Hellrazor het volgende:
daar komt in wel verandering innu is het wel een beetje saai ja
![]()
Hoever ben je nu met ToS?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:37 schreef speknek het volgende:
Ach ik vermaak me nog best met ToS.
En ik heb nog een backlog. Alhoewel ik eigenlijk niet denk dat ik RE:Zero of VJ nog uitspeel..
denk ook niet dat ik VJ ooit ga uitspelen, gewoon te frustrerend om steeds hetzelfde stukje overnieuw te doen omdat het moeilijk is(zelfs op het makkelijkste niveau)quote:Op woensdag 22 september 2004 09:37 schreef speknek het volgende:
Ach ik vermaak me nog best met ToS.
En ik heb nog een backlog. Alhoewel ik eigenlijk niet denk dat ik RE:Zero of VJ nog uitspeel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
het enige wat het eigenlijk ook echt moeilijk maakt is dat de savepoints te ver uit elkaar liggen. Je moet zulke grote stukken overbruggen als je dood gaatquote:Op woensdag 22 september 2004 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, mooi stuk in het spel strax
Over VJ denk ik wel hetzelfde nu, ik zit bij de Magnificant Five, de eerste 4 lukken nu wel zonder af te gaan, maar Fire LeoEn elke keer als je opnieuw gaat spelen moet je die eerste vier ook weer, en dat suckt.
die andere jou vond ik echt de kutste baas van de hele game , op adult OMG wat een stress daar zegquote:Op woensdag 22 september 2004 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over VJ denk ik wel hetzelfde nu, ik zit bij de Magnificant Five, de eerste 4 lukken nu wel zonder af te gaan, maar Fire LeoEn elke keer als je opnieuw gaat spelen moet je die eerste vier ook weer, en dat suckt.
inderdaad met Beyond Good & Evil heb ik eigenlijk alleen maar plezier gehad, terwijl het een vrij makkelijk spel isquote:Op woensdag 22 september 2004 10:03 schreef speknek het volgende:
Ook gewoon suf dat je alle bazen weer moet verslaan. Ik haat spellen die tijdrekken met dezelfde resources. Dan maar een korter spel.
Yup, als je nou gewoon kon saven na de eerste 4 Mag Four dan was ik wel verder gegaan denk ikquote:Op woensdag 22 september 2004 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
het enige wat het eigenlijk ook echt moeilijk maakt is dat de savepoints te ver uit elkaar liggen. Je moet zulke grote stukken overbruggen als je dood gaat
Uhhuh, wat dat betreft is VJ hetzelfde als Ninja Gaiden, alleen die is nog erger. Daar kom je de baas van level 5 weer tegen in level 7 bijvoorbeeld, als gewone vijandquote:Op woensdag 22 september 2004 10:03 schreef speknek het volgende:
Ook gewoon suf dat je alle bazen weer moet verslaan. Ik haat spellen die tijdrekken met dezelfde resources. Dan maar een korter spel.
True, idem met PoPquote:Op woensdag 22 september 2004 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
inderdaad met Beyond Good & Evil heb ik eigenlijk alleen maar plezier gehad, terwijl het een vrij makkelijk spel is
v-rated ook, respectquote:Op woensdag 22 september 2004 10:07 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
die andere jou vond ik echt de kutste baas van de hele game , op adult OMG wat een stress daar zegen dan kom ik bij de Mag5 moet ik hem nog een keer doen !!!! maar toen was hij al wat makkelijker gelukkig
* Notorious_Roy zit daar vast op v-rated![]()
LOOOOOLquote:Op woensdag 22 september 2004 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, als je nou gewoon kon saven na de eerste 4 Mag Four dan was ik wel verder gegaan denk ik
Overigens vond ik de rest van het spel niet zo moeilijk, hoguit 2 keer proberen.
[..]
Uhhuh, wat dat betreft is VJ hetzelfde als Ninja Gaiden, alleen die is nog erger. Daar kom je de baas van level 5 weer tegen in level 7 bijvoorbeeld, als gewone vijand
10 uurtjes goed voor zitten en je hebt BG&E helemaal uitgespeeld en Mario Sunshine ga ik ooit nooit uitspelen na 20 shines had ik er helemaal genoeg vanquote:Op woensdag 22 september 2004 10:13 schreef Hellrazor het volgende:
BG&E moet ik ooit ook nog is gaan uitspelen , ik was op het stuk dat ik zon vliegtuig van dat varken moetst gaan zoeken ofzo.
ik denk niet dat ik er dit jaar aan toe kom![]()
en ik wil mario shunshine ook nog is 100% uitspelen ik had ongeever 113 shines ofzo wist mijn neefje heel me memcard![]()
ik had hem 26 uur lang gemarteld als ik jou wasquote:Op woensdag 22 september 2004 12:29 schreef Lexie het volgende:
Neefjes.
Ik heb daar Oksel voor, die verneukte mijn 26 uur FF:CC savegame.
Je bedoelt weer even ver komen in het spel?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:48 schreef Tain het volgende:
ik had hem 26 uur lang gemarteld als ik jou was
hem het spel non stop laten spelen tot ie weer even ver isquote:Op woensdag 22 september 2004 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt weer even ver komen in het spel?
Je had trouwens gelijk wat betreft deel één.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia wordt weer een prima game. IGN heeft gameplay filmpjes van het 2e level en hierin komt de platform-klim-spring-en-klauter gameplay van deel 1 ook weer helemaal terug
Het vechten is in deel 2 veel beter; sneller en gevarieerderquote:Op woensdag 22 september 2004 20:14 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je had trouwens gelijk wat betreft deel één.Het klimmen en klauteren en het oplossen van puzzels is cool. Ik vind alleen het vechten echt triest. Totaal geen variatie in de vijanden, weinig moves tot je beschikking en ze hanteren maar één taktiek: omcirkeling. Hierdoor gaan de langdradige animaties waarbij je het sand of time reclaimt erg snel irriteren (omdat je bij bossfights tijdens het reclaimen voor je mieter gemept wordt). Ik heb nu net het tweede zwaard gevonden en ben pas op 40% of zo. Voor 25 euro geen miskoop.
Ik hoop wel dat ze de vechtmechanieken sterk verbeteren bij deel 2 (en ik bedoel niet meer bloed) met meer controle over de camera en de target-acquisition en daarnaast de mogelijkheid om sneller te reageren nadat je een aanval geblockt hebt. Als ze alleen dat laatste er al erin zouden gooien dan zou dit geweldige één-op-één bossfights op kunnen leveren.
Inderdaad. Alhoewel ik het verhaal een beetje rommelig vind. Althans niet echt het verhaal, want dat is best mooi en ingewikkeld, maar het wordt ook veel te ingewikkeld uitgelegd. Maarja.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna alle mario spellen staat "super" voor, klinkt ook niet zielig omdat je het gewend bent!quote:Op donderdag 23 september 2004 07:00 schreef Ghandixx het volgende:
Mario "Power" Tennis.. Wat een zuigende naam.
Normaal voor Nintendoquote:Op donderdag 23 september 2004 07:00 schreef Ghandixx het volgende:
11 decemberquote:Op donderdag 23 september 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer is de PAL release van Paper Mario ?
Als het spel maar goed is... (om 'm maar even in te koppen)quote:Op donderdag 23 september 2004 07:00 schreef Ghandixx het volgende:
quote:1) Donkey Konga ()
2) Paper Mario: The THousand Year Door (Twijfel nog)
3) Baten Kaitos ()
4) Mario Tennis (Leuk, maar ik haal hem niet)
5) Metroid Prime 2: Echoes (Niet mijn game)
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:29 schreef Lexie het volgende:
Neefjes.
Ik heb daar Oksel voor, die verneukte mijn 26 uur FF:CC savegame.
Jouw memorycard was opeens corruptquote:Op donderdag 23 september 2004 14:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet!
Je verneukte hem zelf, met je rare geimporteer..
.. nooit problemen mee gehad, tot JIJ eraan ging zitten!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jouw memorycard was opeens corrupt.
nee, 12 novemberquote:Op donderdag 23 september 2004 09:21 schreef BMH het volgende:
[..]
11 december
En voor de rest nog Mario Party 6 en Prince of Persia 2. Het worden een drukke drie maandenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
1) Donkey Konga (:N)
2) Paper Mario: The THousand Year Door (:Y)
3) Baten Kaitos (:Y)
4) Mario Tennis (:N, ik heb Golf al als ééndimensionaal sportspelletje)
5) Metroid Prime 2: Echoes (:Y)
Ik wacht MP6 nog ff af, maar aangezien ik 5 al over had geslagen, en er nu een microfoon bij zit is de kans best groot dat ik hem aanschafquote:Op donderdag 23 september 2004 20:05 schreef speknek het volgende:
[..]
En voor de rest nog Mario Party 6 en Prince of Persia 2. Het worden een drukke drie maanden.
Ik hoop eigenlijk dat ik er ook semi-normaal een potje mee kan tennissen...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:41 schreef speknek het volgende:
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
quote:Closing Comments
X-Men Legends doesn't really impress technically in terms of sound or visuals, but it's really all about the combat anyway. The fighting is simple, addictive, and enjoyable throughout the long adventure. It's nice to see the X-Men get their due with a game that truly showcases what has made the comics great for three decades. There are a few things that will annoy people, particularly the accidental suicides, but most of Legends is a joy. The story is good, very fitting for the X-Men universe, and every character but Cyclops is perfectly realized. It's more fun with friends, but is still enjoyable all by your lonesome. With a long, involved story mode and bonus modes beyond that, this one will take up a chunk of your life. X-Men Legends is a must for any X-Men fan or fan of dungeon-crawling RPGs.
-- Hilary Goldstein
8.5 Presentation
The best use of the X-Men license in a video game. Lots of characters, plenty of extras, and a story that works perfectly for the X-Universe.
7.0 Graphics
In motion the game looks very nice with some attractive effects and tons of destructible environments. When not moving, characters have non-descript faces and oven-mitts for hands.
7.0 Sound
There's not a lot going on in the score, not enough to make it particularly memorable, but the SFX are pretty good. Voice-acting is 50% great and 50% terrible.
8.5 Gameplay
Lots of fun to play alone or with four players. Some bad points, including stupid AI allies, but overall one of the better dungeon-crawling experiences out there.
9.0 Lasting Appeal
A sizable quest that will take 20-30 hours depending on skill level. Lots of Danger Room scenarios, three flashback missions, and adversarial multiplayer. Easily the most robust X-Men game ever made.
8.4 OVERALL:
Echt zo'n game voor de backlog, jammer dat ie niet 2 maand geleden uitgekomen is. Ik vond 'm misschien wel mooier toen ze nog niet cell-shaded waren, het lijkt wel of alles cell-shaded wordt tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook wel interessant:
X-Men Legends
[..]
Ziet er prima leuk uit, én je kan spelen met IceMan
het moet ieder geval allemaal apart, en ik vond ook de oude screens mooier dan de huidigequote:Op vrijdag 24 september 2004 09:31 schreef P8R het volgende:
[..]
Echt zo'n game voor de backlog, jammer dat ie niet 2 maand geleden uitgekomen is. Ik vond 'm misschien wel mooier toen ze nog niet cell-shaded waren, het lijkt wel of alles cell-shaded wordt tegenwoordig.
Je kán het spel ook nu vast kopen en testen om te kijken of hij er al mee kan spelen. Zo ja, multi-player!!! Zo niet, ach, game je toch lekker zelfquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Chocobo het volgende:
Als mijn zoon wat ouder was had ik Donkey Konga gekocht
Zie mezelf niet zo snel bongen op twee konga'squote:Op vrijdag 24 september 2004 13:07 schreef Cutie het volgende:
[..]
Je kán het spel ook nu vast kopen en testen om te kijken of hij er al mee kan spelen. Zo ja, multi-player!!! Zo niet, ach, game je toch lekker zelf
Kinderen moeten spelen met speelgoed en vriendjes. Niet met een computer. Ze moeten zelf hun fantasie ontwikkelen ipv eentje opgelegd krijgen vanuit een spel.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Chocobo het volgende:
Als mijn zoon wat ouder was had ik Donkey Konga gekocht
Dus, jij hebt alle communicatie met de buitenwereld verboden voor je kinderen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kinderen moeten spelen met speelgoed en vriendjes. Niet met een computer. Ze moeten zelf hun fantasie ontwikkelen ipv eentje opgelegd krijgen vanuit een spel.
Nee, (ik heb ook nog geen kinderen), maar ik vind dat kinderen tegenwoordig veel te makkelijk achter de spelcomputer worden gelaten. 'Generatie PlayStation', je herkent de typjes meteen. Lui, futloos, weinig creativiteit, egoistisch etc.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:12 schreef Cutie het volgende:
[..]
Dus, jij hebt alle communicatie met de buitenwereld verboden voor je kinderen?
Laat mij maar de opvoeding bepalen okquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kinderen moeten spelen met speelgoed en vriendjes. Niet met een computer. Ze moeten zelf hun fantasie ontwikkelen ipv eentje opgelegd krijgen vanuit een spel.
Nou, ik begon achter de Commodore 64 toen ik drie was en totaan m'n twaalfde heb ik kunstenaar of striptekenaar willen worden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:14 schreef Khadgar het volgende:
Nee, (ik heb ook nog geen kinderen), maar ik vind dat kinderen tegenwoordig veel te makkelijk achter de spelcomputer worden gelaten. 'Generatie PlayStation', je herkent de typjes meteen. Lui, futloos, weinig creativiteit, egoistisch etc.
Nog niks officieels aangekondigdquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:20 schreef Marble het volgende:
Weet iemand of er nou al een Europese release gepland staat voor Baten Kaitos en zo ja, wanneer? Want die lijkt erg goed te worden, dus zeker importen anders.
En nog twee tot Pikmin 2. *jubel*quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:
Vandaag precies nog drie weken.
Jup, hij komt bij mij in het zelfde pakje als Fable.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:39 schreef Marble het volgende:
[..]
En nog twee tot Pikmin 2. *jubel*
Fable schijnt in minder dan 10 te kunnenquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup, hij komt bij mij in het zelfde pakje als Fable.
Welke moet ik eerst spelen?![]()
Fablequote:Op vrijdag 24 september 2004 17:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup, hij komt bij mij in het zelfde pakje als Fable.
Welke moet ik eerst spelen?![]()
Och, het topic begint eindelij weer te leven. Ik verwacht hem met 2 weken weer op volle toeren te zien draaienquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fablemaar 'for the sake of' dit Cube topic die Pikmin maar
![]()
Komt er wat uit dan ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och, het topic begint eindelij weer te leven. Ik verwacht hem met 2 weken weer op volle toeren te zien draaien
Ja, paar onbeduidende titels. Titels die op IGN scores halen als een 8.5 en een 9.3.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt er wat uit dan ?
Idem voor mijquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:29 schreef Lexie het volgende:
Ik begin straks met Pikmin 2 mijn kooprush.
3 ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, paar onbeduidende titels. Titels die op IGN scores halen als een 8.5 en een 9.3.
Precies, wat bloemetjes meenemen en snoepjes en alles is weer goed en gaan we met zijn allen thee drinkenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het dat geweld, kan Leon niet gewoon proberen om te praten met die mensen/monsters?
Resident Evil: Peace editionquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Precies, wat bloemetjes meenemen en snoepjes en alles is weer goed en gaan we met zijn allen thee drinken![]()
Dat is waarschijnlijk ook de bedoelingquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg echt rillingen van deze dude
[afbeelding]
Het is ook maar een screen van een filmpje toch.... ziet er altijd anders uit straks ! Heb er volledig vertrouwen in !quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef Tain het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet, het hele spel ziet er fantastisch uit en dan staat volgend plaatje er tussen
[afbeelding]
ligt het aan mij of is die steen echt onwijs lelijk...
ja maar dan nog, die steen bestaat uit een paar lijntjes met wat texture er over heenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook maar een screen van een filmpje toch.... ziet er altijd anders uit straks ! Heb er volledig vertrouwen in !
Misschien is het een beeld van een beeldhouwer, was ie net begonnen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:57 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar dan nog, die steen bestaat uit een paar lijntjes met wat texture er over heen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:01 schreef P8R het volgende:
[..]
Misschien is het een beeld van een beeldhouwer, was ie net begonnen...![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:01 schreef P8R het volgende:
[..]
Misschien is het een beeld van een beeldhouwer, was ie net begonnen...![]()
Niet?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:02 schreef Tain het volgende:
[..]
en die grote man op de achtergrond is eigenlijk heel aardig zeker
Als het in beweging is zal het allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef Tain het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet, het hele spel ziet er fantastisch uit en dan staat volgend plaatje er tussen
[afbeelding]
Denk je dat die steen stil hangt in de lucht?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Leon ligt al op de grond, dus ontwijken lijkt me dan stug. Maar het is gewoon een heel klein detail dingetje wat in vergelijking met de rest 'slecht' is afgewerkt. Moeten maar zien hoe het er echt bewegend uit ziet, maar ik vind het gewoon raar dat echt alles er perfect uit ziet, behalve dan die ene steenquote:Op zondag 26 september 2004 08:47 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Denk je dat die steen stil hangt in de lucht?
Dat dingt rolt met waarschijnlijk een hoge snelheid door de lucht heen EN je bent denk ik wel bezig met het ontwijken ervan dus zo opvallend zullen die textures niet echt zijn.
En gister bij de sigarenboer! P.N.03 en Viewtiful Joe gehaald voor 30 euro. Niet slecht.
Ben het vaak met je eens maar die ene steen boeit me niet zo. Ik zie het ook niet zo. Misschien is de steen wel interactief ofzo.... kan je die kapot schieten bvquote:Op zondag 26 september 2004 08:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Leon ligt al op de grond, dus ontwijken lijkt me dan stug. Maar het is gewoon een heel klein detail dingetje wat in vergelijking met de rest 'slecht' is afgewerkt. Moeten maar zien hoe het er echt bewegend uit ziet, maar ik vind het gewoon raar dat echt alles er perfect uit ziet, behalve dan die ene steen
Het viel me ook gewoon meteen op toen ik die plaatjes aan het bekijken was, misschien valt het ook wel helemaal niet op tijdens het spelen, maar dat is iets waar we nu nog niks over kunnen zeggen, of er moet ook een filmpje van komen met dat stuk erin.quote:Op zondag 26 september 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens maar die ene steen boeit me niet zo. Ik zie het ook niet zo. Misschien is de steen wel interactief ofzo.... kan je die kapot schieten bvDan zijn de graphs altijd anders....
Ik verbaas me hoe ze het uit de Cube trekken !quote:Op zondag 26 september 2004 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Het viel me ook gewoon meteen op toen ik die plaatjes aan het bekijken was, misschien valt het ook wel helemaal niet op tijdens het spelen, maar dat is iets waar we nu nog niks over kunnen zeggen, of er moet ook een filmpje van komen met dat stuk erin.
En ik let wat teveel op details, maar dat vuur, die schaduwen en dat haar![]()
[afbeelding]
IS RE4 trouwens weer 2 discs of meer?quote:Op zondag 26 september 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik verbaas me hoe ze het uit de Cube trekken !
Je moet wel begrijpen dat dit uit een cut-scene is geknipt. In het filmpje zie je de steen nog geen seconde in beeld. Je hebt dus geen tijd om de steen goed te bestuderen. Steen = mooi in filmpje = leuk.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Joh, zo ook met de PS2, en Xbox games worden ook nog steeds mooier. Ik hoef de komende 2 jaar nog ECHT geen next genquote:Op zondag 26 september 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik verbaas me hoe ze het uit de Cube trekken !
2 jaquote:Op zondag 26 september 2004 09:45 schreef Tain het volgende:
[..]
IS RE4 trouwens weer 2 discs of meer?
quote:Producer: Tadashi Nomura (Xenogears, SaGa Frontier 2)
Director: Hiroya Hatsushiba (Hiouden: Maou Tachi Tono Chikai, Tales of Phantasia, Star Ocean: The Second Story, Valkyre Profile)
Director: Yasuyuki Honne (Chrono Trigger, Xenogears, Chrono Cross, Xenosaga)
Scenario: Masato Kato (Chrono Trigger, Xenogears, Chrono Cross)
Movie Director: Mikitaka Kurasawa (Onimusha Series)
Music: Motoi Sakurba (Too many to name)"
Ik verbaas me daar wel vaker over ja, ook bij Star Wars Battlegrounds bijvoorbeeld. Bloedmooie beelden en dan ineens een paar hele lelijke textures erdoorheen, alsof ze iets wat nog op concept stond vergeten zijn te vervangen. Maar in-game zal dat waarschijnlijk toch veel minder opvallen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:57 schreef Tain het volgende:
ja maar dan nog, die steen bestaat uit een paar lijntjes met wat texture er over heen
Waar heb je die gekocht ?quote:Op zondag 26 september 2004 08:47 schreef nikanoru het volgende:
[..]
En gister bij de sigarenboer! P.N.03 en Viewtiful Joe gehaald voor 30 euro. Niet slecht.
quote:Op zondag 26 september 2004 17:24 schreef BMH het volgende:
Het team achter Baten Kaitos:
[..]
das raar want op dit plaatje:quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:48 schreef BMH het volgende:
Ja, alles is Ingame
Fanboy...quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:54 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Resident Evil 4
[afbeelding]
Doom 3
Als RE 4 op de PC zou uitkomen was dat waarschijnlijk de nieuwe benchmark.
Solly. Ik vond het plaatje toch echt tussen de PC screens van D3.quote:Op maandag 27 september 2004 07:04 schreef Ghandixx het volgende:
Hij laat ook een afbeelding zien van de Xbox versie, niet van de PC. En de Xbox versie is lelijk in vergelijking met de PC versie.
quote:Impressions Part 1:
Ok. Heres some basic stuff about the 1st part of the demo.
Graphics are of course amamzing. I love them. From the areas to the character models. However in the cutscenes you can notice many jaggies. And in game you can see them on Leon's coat. I don't think this is the fault of the developer I think its my TV. If I ran it on Progessive Scan, Widescreen TV, etc. i'm sure it would look fine.
As for the widescreen bars? Didn't notice/care about them.
Aming is perfect. Its not as sensitive as people say it is nor is it too slow to turn.
One thing I noticed is that the bodies did not melt? I'm not sure if this will continue to not happen in the 2nd part, but since Kobayashi said its related to the story i'm sure its only a demo thing.
Another thing I noticed is that the woman is gone.
Remember back at E3 we saw the video of the woman hung up on the wall by a pitchfork and since we never saw any female villagers means that they were killed? Well as I said the woman with the pitchfork in the face is now gone.
The closet full of heads however is still there.
I was able to kick a villager once. Not sure how I did it, and the instructions are in japanese. I'll figure it out.
Also a new feature was added which I LOVE. You can now reload inbetween clips (don't complain about it, you could do that in past REs with the menu). All you have to do is put out your gun and press B!
The knife still sucks. Took me around 10-15 swipes to kill a villager with it.
Sound effects were amazing, along with the BGM when the villagers attack.
As I said aiming is great so I got many head shots with my pistol. However never got a head to blow up.
About the new inventory, yes you can move and flip items around.
Chainsaw man slit my throat. -_-
Well I put 6 shells in him and he didn't die.
Also I was able to sneak into a villager home without them seeing me.
Inside I saw a painting of the chainsaw man.
It was a painting of him from behind. The Chainsaw and his sack were on a table. I was unable to see his face.
Also while inside the house (the villagers not knowing I was there) I fired a shot and they heard it and they came rushing in.
As for the enemy A.I. I don't know what other people have been saying.
This is NOT fanboyism they really do duck and side-step to avoid shots. I end up missing alot.
To make it worse when they run at you they run from side to side in a zig-zag pattern which makes it really hard to hit them.
Also the villagers make all these zombies noises. When they get back up they moan. And when they grab you they make this freaky scary-ass noise!
Died again.
They run at you then walk. I don't know if its the same in Hard mode. I haven't unlocked it yet.
Okay theres a new blue grenade.
Green- Normal grenade
Red- Incendiary grenade
Blue- Flashbang
Woot! I killed the Chainsaw man!
Also the fire with the cop is gone too.
And Amber you mean the grenades?
Well...
Green causes an explosion
Red causes a fire
Blue causes a bright flash that blinds them
The blue one just saved me from the chainsaw man.
Also I found red herbs which can still be mixed with green, but no yellow or blue herbs so far
Wow! It took 11 pistol bullets to the head to kill the cow!
And as to my expectations, well for the demo yes. Since its nothing, but a killfest. Thats the point of the demo, to stay alive.
As I said my expectations are with the Castle, Monks, Village Chief, Salamander, and Teh Claw!
W00t! Beat it.
REALLY FUN!
Also in Part 2 they do melt.
And back to the home with the chainsaw painting. There was a bucket of yellow stuff.
I checked it out by pressing A and it zoomed in and some japanese text appeared.
I'm pretty sure what was in that bucket was a melted villager.
Unlocked hard mode. Now to get the 30000 pesetas bonus.
And I unlocked the E3 video. (the Famtisu video was already available.)
No no files, but this is a short demo with emphasis on surviving.
Is it tense? Definetly. You'll sweat after coming razor sharp close to the chainsaw man and barely getting away.
Also the amount of enemies will have you running for youir life. Its great! Also in the village part before they notice you its quiet and eerie. Trying to sneak in without being seen.
As DavidCooper said "Old REs are investigative horror, this is survival horror."
Hard mode is HARD. 3-4 hits your dead, and barely any ammo.
Jaggies are not lag. Its edges on things. Usually due ot low resloution. I'm sure in progressive san it'll be cleaned up.
I found a yellow herb!
I don't have a red herb.
Let me try to use it...
Its unusable by itself...
I mixed it with a green herb.
Its still unusable.
Beat hard mode. Those grenades saved me so many times.
And that was the most TENSE thing I ever played. (RE4 on Hard)
Also the chainsaw man is scary. I mean hes outside and i'm in the upper floor of a house, but I can still here his chainsaw roar so loudly! It makes you nervous. And when hes about to get you the chainsaw makes this really crazy noise that scare you ****less. I mean when you get away (if you do) you're all freaked!
Whheeeee!! I just got scared!
Okay I was outside the village and I was able to sneak into a house without being seen.
So when i collect some stuff inside the house I slowly open the door.
(theres two way to do it, 1) open slowly or 2) kick open).
When I leave the house I turn around and when the door closes I see theres a villager behind it, before I can even react he grabs me and throws me on the ground!
I jumped!
OH OH!
I mixed the green. yellow, and red herb!
Then I used it!
My health meter increased by a 1/4th!
It takes alot. (to kill Mr. Chainsaw)
7 Shotgun shells and a few pistol shots.
Or 5 shells and 3 grenades.
You do get 10000 pesetas from him though.
nou... de PC versie van D3 ziet er anders heel wat beter uit dan de screen die jij poste... En de eerste screen van de baddie uit RE4 zal wel uit een filmpje zijn... de tweede screen is waarschijnlijk ingame..quote:Op maandag 27 september 2004 08:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Solly. Ik vond het plaatje toch echt tussen de PC screens van D3.
Filmpjes zijn komen ook uit de ingame engine.quote:Op maandag 27 september 2004 08:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
nou... de PC versie van D3 ziet er anders heel wat beter uit dan de screen die jij poste... En de eerste screen van de baddie uit RE4 zal wel uit een filmpje zijn... de tweede screen is waarschijnlijk ingame..
quote:Op maandag 27 september 2004 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit het nouResi 4 ziet er prima uit, het boeit me echt geen kont dat er evt PC games die mooier zijn?
Laten we het aub gewoon over de Cube hebben hier.
Ja en ja.quote:Op maandag 27 september 2004 13:23 schreef Elgigante het volgende:
Komt er een nieuwe zelda uit op de Cube by the way?
Ik weet dat Zelda: the Minisch Map uitkomt maar alleen op de GBA, klopt dit?
Hoe heet de Zelda op de Cube en wanneer komt die uit?quote:Op maandag 27 september 2004 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja en ja.
Olimar?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
tvp
15 nieuwe POP screens
http://www.cube-europe.com/screenshot.php?gid=pop2&nr=13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |