4e kw. 2004 site van nintendo.... nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft Paper Mario 2 nou al een datum?
Waarom krijgen alle next-gen console nu eeneens 2 cpu's? Is dat hip of zow?quote:Daarnaast schijnt het dat de console twee 1.8 GHz Power PC processors, een 800 MHz grafische kaart en een 15 GB Harde schijf zal krijgen. Ook zal de console een 'revolutionaire' modem krijgen voor online gaming en voice chat! Bij de release zal Nintendo alles op alles zetten en games zoals Mario, Zelda en Metroid bij de lancering betrekken. De 'aanval' op de concurrenten gaat beginnen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom krijgen alle next-gen console nu eeneens 2 cpu's? Is dat hip of zow?
Die werken gewoon al samen zeg ik jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]ook een stuk krachtiger dan 1 cpu met de dubbele snelheid... Maar xbox 2 en nintendo revolution gaan zo wel lekker veel op elkaar lijken qua console
en de mogelijke specs van de nintendo revolution zijn zeker geen omgebouwde PC specs...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:36 schreef MeZZiN het volgende:
het is nooit dubble snelheid ... kan niet want het kost namelijk tijd om te taken over de processoren te verdelen. het heeft wel een ennorm voordeel als het gaat om bijvoorbeeld een te gebruiken voor grapics / physics en de andere voor de AI... maar we zien het wel ik denk dat nintendo te betere machine maakt door goed hardware design ms zal wel weer een omgebouwde PC bouwen maar dan met PowerPC onderdelen ipv intel,
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:52 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Kan zo in de nieuwe zelda als je het mij vraagt.
Niet alleen de hud. Hebben die gasten nog steeds niet gehoord wat een texture artist is?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:17 schreef Tain het volgende:
Blijf die HUD lelijk vinden...
quote:Twee woorden moeten genoeg zijn: GameCube RPG. Oké, daarmee foetelen we een klein beetje, maar je zult met ons eens zijn dat deze combo van twee woorden flink wat HP scoort in de harten van vele videogame fans.
Het schitterende Tales of Symphonia verschijnt later dit jaar in Europa exclusief voor je kubusvormige console, dus het wordt tijd om eens te kijken wat Namco ons in het vooruitzicht stelt.
Het spel belooft meer dan 80 uur gameplay, waardoor het het soort epische RPG is dat van Homerus' Odyssee een zondags wandelingetje maakt. Met een bijzonder goed ontwikkelde en uitgebreid evoluerende cast van personages in een waanzinnig mooi ontworpen spelwereld die dringend van de ondergang gered moet worden, is Tales of Symphonia natuurlijk spek voor het RPG-fan bekkie. De game biedt overigens ook een verse benadering voor de manier waarop je afrekent met hordes griezels en ander gespuis, dankzij een zeer opwindend real-time vechtsysteem dat volledig in 3D is uitgevoerd.
Hoewel je ervan uit kunt gaan dat we de komende maanden nog vele verhalen over Symphonia gaan vertellen, hebben we vandaag al een leuk extraattje voor onze VIP's in de vorm van een introductie van het verhaal van het spel. Maak kennis met de belangrijkste personages en ontdek wat er mis is in het land Sylvarant. Je bent slechts een klik verwijderd van je VIP-Lounge...
maar wat is het ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:52 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Kan zo in de nieuwe zelda als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef Cold_Shadow het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, Tales of Symphonia is officieel aangekondigd
[..]
neejquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef gamecube_master het volgende:
Hebben de mensen die ToS nog niet binnen hadden hem nou al binnen?
Ook nog goodies?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:04 schreef Thomper het volgende:
Jep. Btw, HomerJ, gefeliciteerd met het winnen met de CubeParty prijsvraag. Die goodies en Splinter Cell Pandora Tomorrow komen snel jouw kant op.
En jij gaf me nog wel de linkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:04 schreef Thomper het volgende:
Jep. Btw, HomerJ, gefeliciteerd met het winnen met de CubeParty prijsvraag. Die goodies en Splinter Cell Pandora Tomorrow komen snel jouw kant op.
Dat heb je dus gewonnen. Ik wil ook zo'n T-Shirt.quote:Om het T-shirt, lampje, een telefoonlightje én eenmaal Splinter Cell: Pandora Tomorrow
gewoon even 'n tussenpose, tot er weer échte releases zijn, denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Warioware een big release?![]()
Ja dat lijkt er meer op danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon even 'n tussenpose, tot er weer échte releases zijn, denk ik
quote:From: Nick Wheelwright
To: heel codemasters
Subject: MCV Today
Dear All
MCV today has issued a story that Codemasters is up for sale and that we are at advanced stages of negotiations with Ubisoft. This is completely untrue and whilst we continue to receive numerous approaches from other publishers we have no intention to sell Codemasters.
We are currently involved in discussions with a number of financial institutions for the purpose of raising funds for our growth and fully expect to receive these funds from independent sources..
I have spoken to MCV and a story correcting the situation will be published next week.
Nick Wheelwright
Vind het zelf wel een waardige game... kijk er naar uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er meer op dan
big release is te veel eer voor z`on spelletje
dat is niet eens het probleem... ze hebben een location ding er in zitten dat zorgt dat mijn curl (PHP lib) in een infinitloop raakt dus kan hij de prijzen niet op halen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:27 schreef Thomper het volgende:
Ze hebben een nieuwe site.. mwoah, tsja.
Hoeft niet uit te leggen hoor. Snap ik toch niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:34 schreef MeZZiN het volgende:
dat is niet eens het probleem... ze hebben een location ding er in zitten dat zorgt dat mijn curl (PHP lib) in een infinitloop raakt dus kan hij de prijzen niet op halen...het zuigt nogal.
ToS, was toch al een maand geleden al bij DVDboxoffice te bestellen? en dat de Nintendo DS rond de kerst in Amerika uit komt is ook oud nieuws.... valt me eik wel tegen van nintendiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh... ToS is officieel aangekondigdVerder was vage Nintendo DS speculaties. Verder niets
als dvdboxoffice nou is opschoot dan had ik mee kunnen spelen/pratenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik zit ondertussen alweer op 20u in ToS, maar Nintendo.nl is er nu pas achter
En de DS komt dus in Nov, maandje eerderMaar tja, er is geen ruk te beleven in Nintendo land op dit moment, helemaal omdat niemand hier ToS nog heeft, ik heb een beetje een eenzame gamer syndroom
[XBOX] deel 108: Hopelijk online een balletje slaan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:30 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb een xbox![]()
Ik koop een Linkje van je als je ze verkoopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:42 schreef ASSpirine het volgende:
ik dacht, ik vraag hte hier eerst maar
is er interesse voor een oranje GC-controller?
ik heb er namelijk 1 te koop
[afbeelding]
en wat kan ik er ong voor vragen? want ben niet zo bekend wat men hiervoor zou willen bieden
ik heb ook een Gamecube preview disc te koop staan, is een amerikaanse versie en er zit een 251 memcard inbegrepen, tenminste dat staat erop dmv een sticker
[afbeelding]
en ik dacht bij deze aan een prijs rond de 30 euro
er zit een memcard bij, en je hebt een beetje een collectors item ding
zelda figurines heb ik nog altijd gene foto van...vind de kabel van de digi cam niet...
[edit]
wat een toeval, ik heb er een foto van gevonden
[afbeelding]
beetje offtopic, maar deze 20 heb ik ook gekocht![]()
http://www.minicita.com/bd_g/paws_celebres.htm
Komt vast nog wel, was hetzelfd ebij Burnout2 dat hij pas later werd aangekondigd nadat de ps2 verise uitwas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:08 schreef Thomper het volgende:
Burnout gold.. jammer dat hij niet voor de Cube is...
Mwoah, denk het niet. De game heeft een grote online mode, en dat support Nintendo nou niet echt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:26 schreef Cold_Shadow het volgende:
[..]
Komt vast nog wel, was hetzelfd ebij Burnout2 dat hij pas later werd aangekondigd nadat de ps2 verise uitwas.
De developer zei dat als het van EA moest, ze het wel zouden doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef MeZZiN het volgende:
Volgens mij was er ook gezegd dat hij niet op de cube uitkomt (de uitgever)
Lijkt me hetzelfde worden als met Splinter Cell 2, als burnout 3 tenminste uit gaat komen voor de cube.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mwoah, denk het niet. De game heeft een grote online mode, en dat support Nintendo nou niet echt.
Nee, want ik zag een jaar geleden ook al dat Hope logo staan op de N-Space site...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:55 schreef Ghandixx het volgende:
Onlangs heeft ontwikkelaar N-Space, die momenteel werkt aan Geist, de game Hope op hun 'In Development' pagina neergezet. Het enige wat er tot nu toe bekend is is het logo. (zie hieronder,.) Opzich niet echt boeiend nieuws, maar het gekke is dat de game ook al stond op de zogenaamd neppe E3 flyer, terwijl de game toen nog niet helemaal was aangekondigt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemd hè?.
* gamecube_master is hem ook al aan het downenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:56 schreef BMH het volgende:
Net de video preview van Pikmin 2 op ign gezien.... OMG! Alweer een giga goede game voor het najaar!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gelukkig dat mijn verbinding vrij snel is , maar iemand die een trage connectie heeft , heeft echt p[robleme met die vorige post...
de plaatjes zijn wel ok btw![]()
Jjij hebt je game en T-Shirt binnen. Das ook leuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Tijsco stuur mijn is die Pikmin 2- preview via MSN
Hoe ruim zie jij 'najaar'?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef gamecube_master het volgende:
Games voor het najaar
Donkey Kong: Junglebeat
Advance Wars: Under Fire
Resident Evil 4
Baten Kaitos
The legend of Zelda: Reborn
The legend of Zelda: Four swords
Geist
Probleem is dat de game gecanned is voor de Cube.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:59 schreef Hellrazor het volgende:
Psi-Ops is btw uit en krijgt best wel goede cijfers![]()
http://www.gamerankings.com/itemrankings/itemsearch.asp
Komt eraanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Tijsco stuur mijn is die Pikmin 2- preview via MSN
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hoe ruim zie jij 'najaar'?![]()
Herinner me er maandag aan ofzo, ik heb een mooie site met hoesjes. Die is gebookmarked in Delft. Ik gebruik ze om review discs een mooier hoesje te gevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef koei het volgende:
Ik heb via ebay wat lege (officiele) gamecube en xbox doosjes bemachtigd voor mn Action Replay en Pacman vs (die als het meezit morgen klaar ligt). Natuurlijk zijn het pas goede doosjes als er ook een mooie hoes omheen zit, dus weet iemand waar ik hoesjes een hoesje van pacman of action replay kan vinden? (Ik weet dat beide spellen geen officiele hoesjes hebben maar misschien is er iemand creatief geweest en dat scheelt mij weer knutselen).
Cookies verwijderen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:57 schreef Roi het volgende:
Namco's Star Fox is licht vertraagd in Amerika. Dat vertellen diverse bronnen tegen IGN. Het spel stond eerst voor 29 november 2004 voor de Verenigde Staten gepland maar volgens de bronnen zal het spel niet eerder dan 2005 verschijnen.
IGN vroeg het na bij de Amerikaanse divisie van Nintendo maar reageerde niet op het bericht.
Bron:Insidegamer
Geweldig nieuws ook dat er een Scarface game komt ! Ik kom de site niet op omdat ik in eerste instantie gewoon een jaartal had ingevoerd maar je moet ouder zijn dan 17, nou kom ik op deze account de site niet meer op :J http://www.scarfacegame.com
Er staat idd wel erg weinig info opquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:00 schreef Roi het volgende:
Ik zat toen toch niet op mijn eigen account. Ook las ik dat de site erg leeg is en ik toch niet veel mis.
Hopelijk wordt deze licentie niet verneukt!
dat kloptquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:54 schreef Lexie het volgende:
Ik las in de P.U. dat Wario Ware maar 30 euro wordt? In dit geval haal ik hem wel even.
Geile boxart.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:21 schreef BMH het volgende:
Check de officele box art van wario ware:
[afbeelding]
sweet
Gele bedoel je zekerquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:00 schreef Ghandixx het volgende:
[..]
Geile boxart..
Koop hem dan gewoon hier in Octoberquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:55 schreef ASSpirine het volgende:
Wario ware is toch met mini-mini-games?
nog kortere spelletjes dan die van Mario Party?
Ik begin spijt te krijgen dat ik geen konga's heb gekocht, lijkt me wel een leuk spelletjes..
mssdat ik mijn ouders zo ver krijg om ze voor mij mee te nemen als zij in januari naar Hong Kong gaan![]()
ow, is hij hier nog niet uit?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Koop hem dan gewoon hier in October.Beetje duurder, maar wel herkenbare muziekjes.
neequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ow, is hij hier nog niet uit?
DAMN...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:36 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nee
quote:Overall
Tales of Symphonia is een RPG om van te smullen. Een prachtig verhaal, boordevol plotwijzigingen en personages om mee mee te leven. Iedere beantwoorde vraag levert weer nieuwe vragen op, en het blijft spannend tot het end. Af en toe schieten de dialogen net iets te ver door in overbodig sentiment, maar dat zal de pret niet drukken. Het spel is verdeeld over twee discs en garandeert 80 uur speelplezier. Trek hier zo’n twintig uur geheel optionele side-quests van af en je houdt een verbluffende lengte van het hoofdavontuur over. Het gevechtsysteem is diepgaand genoeg om wekenlang je vechtstijl mee te perfectioneren, al zal het ervaren spelers zelfs op de hard-stand enigszins ontbreken aan uitdaging. Zeker tegen het einde, wanneer al je personages zich hebben ontwikkeld tot ware moordmachines en je spreuken tot ver in de 2000 punten schade toebrengen, zal het Game Over scherm niet vaak meer worden gezien. De echte uitdaging komt pas na het uitspelen, als een derde moeilijkheidsgraad beschikaar wordt, maar daarvoor zul je wel weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
Het RPG-aanbod van de GameCube neemt grote sprongen vooruit met de komst van Tales of Symphonia. Hoewel af en toe slordig afgewerkt kunnen we dat gek genoeg van de meeste mooie RPG's wel zeggen. De nieuwste Tales is weer zo'n rasechte, tijdloze RPG waar je nog jaren van kunt nagenieten.
Uitgespeeld! Ga terug naar de eerste pagina of reageer hieronder.
Graphics
Beeldschone models en dorpjes; saaie kaart. 85
Geluid
Mooie muziek, maar Japans ontbreekt. 80
Gameplay
Verslavend en diepgaand; niet te uitdagend. 90
OVERALL
Aantal slordigheidsfoutjes doet niet af aan het pure RPG-genot. 87
je vindt het leuk he om mij en daggla lekker te maken met dat spel terwijl we al zo lang wachten totdat ie verstuurd gaat wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
CZ import review van ToS:
[..]
Dan geef je m aan mij, word ik de eenzame gamerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik zit ondertussen alweer op 20u in ToS, maar Nintendo.nl is er nu pas achter
En de DS komt dus in Nov, maandje eerderMaar tja, er is geen ruk te beleven in Nintendo land op dit moment, helemaal omdat niemand hier ToS nog heeft, ik heb een beetje een eenzame gamer syndroom
Nope, maar hij lijkt mij wel erg leuk als vechtspel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trouwens, heeft iemand hier ook Naruto2?
ben er volop meeb ezig, de cube draait weer overuren (voor de verandering)
Een exacte remake van de single player. De afstanden, kleuren, texten, grappen, muziek alles. Conker op de n64 was leuk voor 1 keer, daarna had je het al gezien. Ik snap niet waarom ze dit nog uitbrengen. De multiplayer mode word wel helemaal nie. 16 spelers over xbox live is wel interresant.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:59 schreef Hellrazor het volgende:
is deze conker gewoon een remaken dan?
Giftpia kwam 12 maanden geleden uit in japan. De reviews waren wel positief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is Giftpia eigenlijk? Issie al uit in JPN? Wat zijn de scores? Komt ie nog naar het westen?
LOL nog steedsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:02 schreef gamecube_master het volgende:
News: US GameCube Software Sales
5 SUPER SMASH BRO MELEE - 43,549
WTF
die!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:45 schreef ASSpirine het volgende:
een anime, een leuke anime, eentje om aan te raden
maareh, je moet niet persé bekend zijn met de serie, het is gewoon een leuke eenvoudige vechtspelletje dat je met zen 4en kan spelen
ong SSBM, maar leuker![]()
wat zou ik nu toch verkeerd hebben gezegd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:57 schreef BMH het volgende:
[..]
die!
Miisschien is het voor de iQue? Dan boeit het vast weinigen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:50 schreef gamecube_master het volgende:
Oeh wat een reacties, iedereen vind het vast leuk (klein kickje)
Hij wordt Players Choice iig in de VS, ik weet niet van Europa. Maar dan is hij nog steeds duurder dan bij Play.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:37 schreef Kiff het volgende:
Kunnen ze Viewtiful Joe niet eerst beter verkrijgbaar maken?
Zou die nog Player's Choice uitkomen? Is daar iets van bekend?
Ik zag hem zelf in de intertoys in Heerhugowaard staan ... dus de verkrijgbaarheid lijkt me beter worden en ander koop je hem gewoon via play.com is ook nog goedkoper!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:37 schreef Kiff het volgende:
Kunnen ze Viewtiful Joe niet eerst beter verkrijgbaar maken?
Zou die nog Player's Choice uitkomen? Is daar iets van bekend?
Ik haal alleen Wario Ware van die lijst....quote:Er komen eindelijk weer games uit
SLAPquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:35 schreef Kiff het volgende:
ik haal niets uit die lijst. Afgaand op de titels van de spellen lijkt het me weinig boeiends, maar gelukkig zegt dat niet alles.
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:36 schreef koei het volgende:
En zodra ze afgeprijsd zijn haal ik deze waarschijnlijk ook nog:
Pikmin 2 (Nintendo) 8 oktober 2004
Je weet van dat saven enzo?quote:Een kennis van me gaat binnenkort naar Japan op vakantie en ik ben nog aan het twijfelen of ik haar zal vragen Donkey Konga voor me mee te nemen als ze wat ruimte over heeft. Ik wil toch 2 trommels en het Japanse spel heeft weer een heel aantal andere liedjes erbij.. Wat is het leven toch moeilijk...
Koop 'm blind. Gewoon voor de Cubequote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:30 schreef speknek het volgende:
Niemand hier die op PoP2 zit te wachten? Ik vond de laatste filmpjes er echt heel goed uit zien.
Ik zag al wel in de bestellijst van een speelgoedwinkel dat er nieuwe players choice titels aan zouden komen maar nu is dus ook bekend welke. Zelda heb ik al en in soul calibur en F-zero heb ik niet echt interesse. Misschien dat ik Mario Party 5 nogwel haal, deel 4 was wel leuk.quote:Nintendo heeft bekend gemaakt dat de spellen Soul Calibur II, The Legend of Zelda : The Wind Waker, Mario Party 5 en F-Zero GX vanaf 22 oktober tot de Player's Choice serie toegevoegd zullen worden.
Dat betekent dat je voor zo'n dertig euro een topspel aan jouw collectie kan toevoegen.
Ja, maar dat werkt wel gewoon goed met een Japanse memorycard toch? En volgens mij is saven bij Donkey Konga niet echt belangrijk. (in iedergeval niet zo als bij Zelda bijv.)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Je weet van dat saven enzo?
altijd vragen of ze het officiele hoesje nog hebben liggen aangezien ze alleen maar de hoesjes omwisselen en niet het hele spel.... zo krijg je niet van die lelijke players choice hoesjesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:41 schreef koei het volgende:
Is dit eigenlijk al gemeld?
[..]
Ik zag al wel in de bestellijst van een speelgoedwinkel dat er nieuwe players choice titels aan zouden komen maar nu is dus ook bekend welke. Zelda heb ik al en in soul calibur en F-zero heb ik niet echt interesse. Misschien dat ik Mario Party 5 nogwel haal, deel 4 was wel leuk.
ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:45 schreef Oksel het volgende:
Ik speel nog steeds Skies of Arcadia Legends..
Ik weet niet of het werkt op een JPN mem card. Maar je moet wel saven, anders kun je nooit alle liedjes spelen, je moet ze unlocken voor zover ik gezien hebquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt wel gewoon goed met een Japanse memorycard toch? En volgens mij is saven bij Donkey Konga niet echt belangrijk. (in iedergeval niet zo als bij Zelda bijv.)
memorycard is toch gewoon regio vrij?? totdat je er games op gaat opslaan, pal/us is een bepaald systeem en jap ook.... dan toch het een of het ander (2 memo's gebruikenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het werkt op een JPN mem card. Maar je moet wel saven, anders kun je nooit alle liedjes spelen, je moet ze unlocken voor zover ik gezien heb
Waar zit jij nou in Skies of Arcadia Legends? Ik heb net de grot van de overleden Sky Pirate uitgespeeld.. ze gaan nu Nasrad aanvallen.. zit op een uurtje of 24.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:55 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ze verkopen ook nog gewoon de oude versies, alleen kunnen ze deze niet meer bestellen als ze op zijn, ze wisselen dus niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
altijd vragen of ze het officiele hoesje nog hebben liggen aangezien ze alleen maar de hoesjes omwisselen en niet het hele spel.... zo krijg je niet van die lelijke players choice hoesjes
bij de winkels hier halen ze dus de normale hoezen uit de schappen en de players choice komen erin.... daarom houden ze dus de oude normale hoezen over... (ik ken een paar lui die bij zo'n zaak werken) Die hoezen zijn er vooral zodat mensen zien dat die games goedkoper zijn.... dus die kopen ze snellerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ze verkopen ook nog gewoon de oude versies, alleen kunnen ze deze niet meer bestellen als ze op zijn, ze wisselen dus niks.
Overigens haal ik MP5 dus waarschijnlijk zodra hij afgeprijsd is om inderdaad de normale hoes te krijgen maar wel tegen een lagere prijs. (dat is me bij MP4 en metroid ook al gelukt)
Oh wat stom. Dat doen ze bij de winkels waar ik kom volgens mij niet. Meestal hebben ze dan een oude en een nieuwe versie in het rek staan. Ach, ik zoek wel gewoon net zolang totdat ik een goede versie vind. Ik kwam laatst zelfs nog een gewone versie van SSB:M tegen! Alleen had ik daar dus al de Players choice versie van (want daar hadden ze een actie van toen, 3 halen=2 betalen)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
bij de winkels hier halen ze dus de normale hoezen uit de schappen en de players choice komen erin.... daarom houden ze dus de oude normale hoezen over... (ik ken een paar lui die bij zo'n zaak werken) Die hoezen zijn er vooral zodat mensen zien dat die games goedkoper zijn.... dus die kopen ze sneller
eindelijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:41 schreef koei het volgende:
nieuwe players choise titels:
fzero GX
Waar blijft Mrio Kart DD ????quote:Ik zag al wel in de bestellijst van een speelgoedwinkel dat er nieuwe players choice titels aan zouden komen maar nu is dus ook bekend welke. Zelda, soul calibur, F-zero .
omdat ik niet wil spoilen zal ik maar zeggen dat ik een uurtje of 10 verder zitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waar zit jij nou in Skies of Arcadia Legends? Ik heb net de grot van de overleden Sky Pirate uitgespeeld.. ze gaan nu Nasrad aanvallen.. zit op een uurtje of 24.
Mario Kart verkoopt nog steeds redelijk goed, in tegenstelling tot bijvoorbeeld F-zero en Mario Party 5.... dus begrijp wel waarom nintendo nog even wacht hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:50 schreef drdolittle het volgende:
[..]
Waar blijft Mrio Kart DD ????![]()
Die wil ik als Player choice.
Vergis je niet in MP5, die game verkocht in Japan alleen al over de 400.000 exemplaren. Dit is beter dan een game als FF:CC.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:17 schreef Retarded het volgende:
[..]
Mario Kart verkoopt nog steeds redelijk goed, in tegenstelling tot bijvoorbeeld F-zero en Mario Party 5.... dus begrijp wel waarom nintendo nog even wacht hoor
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:29 schreef BMH het volgende:
plaatjes
ooooooh!!
Die kerel is eker van zichzelf.quote:Play: Are there any games or developers you particularly admire?
Itagaki: Of course, there are other games I like to play, but I would not say I could not do a better job. Because I know I could do a better job of making any game that is out there. Personally, I like Pikmin 2. Again, if I were asked to do Pikmin 3, I could do a better job than Nintendo. But then if I do that, I can't just play for my personal enjoyment anymore. I want to have enough games outside of my own that I can enjoy playing without any distractions.
Paper Mario is toch ook gewoon een remake?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Een exacte remake van de single player. De afstanden, kleuren, texten, grappen, muziek alles. Conker op de n64 was leuk voor 1 keer, daarna had je het al gezien. Ik snap niet waarom ze dit nog uitbrengen. De multiplayer mode word wel helemaal nie. 16 spelers over xbox live is wel interresant.
Nopequote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:05 schreef twi het volgende:
[..]
Paper Mario is toch ook gewoon een remake?
ik zit nog steeds te twijfelen om hem te importeren of hem hier in de winkel te halen, het duurt maar een maandjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope![]()
quote:MARIOMANIAC10: I'm a huge Paper Mario fan... how did you guys like working on Thousand-Year Door? Do you feel it will be better than the original? What kind of new features will be in it?
NOA_NATE: I see from Ganon's fine form that Erik has returned.
NOA_NATE: Send to All: Oh my, I have no idea where to start on how much better this game will be. Hang on a second, I feel woozy.
NOA_BILL: Paper Mario 2 is a blast to work on. It will be better than the original, because this time we have not only Nate's sweet writing, but the awesome translation skills of one Scot Ritchey as well.
NOA_NATE: OK, this game is so good. Much, much longer. Much funnier. Much more challenging. Many more sidequests. Soooooooooooo good! I was a huge fan of the original as well (first game I ever worked on) and this one is my new favorite game.
NOA_BILL: The game itself is quite funny, both in the original Japanese and in the English. We of course (and by we I mean Nate) like to add in more humor than they had to start with.
NOA_BILL: Overall it has been a pretty smooth project.
NOA_NATE: Awww, don't let Bill fool you--he throws a lotta gold in there too.
CUBE_FAN90: Who are the singers of those songs in Wario Ware for GCN?
NOA_NATE: I sing those songs.
NOA_NATE: No just kidding.
NOA_ERIK: Paper Mario 2 blows my mind every time I see it. These two guys have done a fantastic job on it
NOA_BILL: Some of them were Japanese dev team members, but one was a girl who works here at NOA. You guys would love her.
Hehe, tja. 2 weken op vakantie geweest, 40 uur verder in Final Fantasy op de GBA.. verder speel ik Monkey Ball er ook nog naast..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:59 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
omdat ik niet wil spoilen zal ik maar zeggen dat ik een uurtje of 10 verder zit
jij speeld wel langzaam zech een paar delen geleden zat jij nog een uurtje of 15 voor mij![]()
ik ik dacht dat ik langzaam speelde![]()
Oeh, ook maar eens scoren danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vandaag voor ¤ 9,99 Freedom Fighters gescoord bij FRS. Prima game.
heeft ninty dit als working title gegeven, of heb je dit zelf verzonnen / van een site die het zelf verzonnen heeft?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef gamecube_master het volgende:
[knip]
The legend of Zelda: Reborn
[knip]
De working title is 'The legend of Zelda'. Waarschijnlijk heeft het IGN board de titel 'reborn' bedacht.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:43 schreef Silentuz het volgende:
[..]
heeft ninty dit als working title gegeven, of heb je dit zelf verzonnen / van een site die het zelf verzonnen heeft?![]()
Nee totaal niet. Star Fox is een railshooter. Star Fox Adventures is een spin-off Zelda style, maar Rare heeft die game gescrewed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:58 schreef laffe.anonieme.haas het volgende:
Wat is Star Fox 1 eigenlijk voor spel, is het te vergelijken met Zelda?? Want dan wil ik m wel
onzin. star fox adventures is hartstikke coolquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Star Fox is een railshooter. Star Fox Adventures is een spin-off Zelda style, maar Rare heeft die game gescrewed.
quote:The GameCube is currently outselling the Xbox in Germany and enjoying above average sales.
Nintendo are enjoying good sales in Germany at the moment. With an increase in market share for June of over 4% compared to the average market share. This means that for June Nintendo had a 26% market share. As well as this 52% of video games sold in Germany during the first half of 2004 were Nintendo products.
Since the GameCube launched Nintendo have sold 600,000 units in Germany, however during the first half of this year they have already sold 100,000. This means Nintendo sold four times as much compared to the same period last year.
Dr. Bernd Fakesch, general manager of Nintendo Germany stated that Nintendo is doing well because gamers enjoy characters and franchises they are familiar with, and franchises like Mario and Zelda ensure large sales.
.......................quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:29 schreef Roi het volgende:
Vandaag Universal Studio's gekocht
Die game zou ik niet eens willen, al zou ik em winnen bij een prijsvraagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:29 schreef Roi het volgende:
en is hij goed ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:29 schreef Roi het volgende:
is het niet metropolis street racer ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik mis toch spellen als virtua tennis en Metropolitan street racer op de GC
Moet mijn broer eens overtuigen om heel zijn DC mee tenemen met arcade sticks
Mijn alternatieve racer Burnout 2 halt het niet bij MSR, is toch een andere categorie, MSR is serieus racen en MOEILIJK, maar oh zo gaaf
Maarjah, Burnout 2 ben ik al bijna 1 jaar "kwijt"
Mijn broer leende het ff uit, die kerel die em heeft heeft em langer thuis liggen dan mij
ToS lijkt me ook wel leuk om te kopen, door de review die iemand laatst nog had gepost is mijn interesse gewekt
ff vraagje, is er wel iemand die 18 wheel truck (zoiets ong, je weet wel, datspel met die vrachtwagens) heeft gekocht?
Zag em laatst nog liggen voor 15 euro
Das nog veel te veel voor zo'n spel
Wie zou er in hemelsnaam geld aan uitgeve,?
dat kan wel, maar je wee tover welke spel ik het hebquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:03 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
is het niet metropolis street racer ?
en dat truck spel is bout![]()
maar wel de consolequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:24 schreef rockstah het volgende:
metropolis street racer is de voorganger van project gotham racing op de xbox....
maar goed, de GC is nou eenmaal niet echt dé race console.
quote:Midway Deceives the GameCube Audience
by Chris Faylor
See, they're bringing Mortal Kombat: Deception to the Cube, and the verb form of...yea, forget it.
Previously announced for the Xbox and PlayStation 2, Midway just sent along word that they're hard at work on the GameCube iteration of Mortal Kombat: Deception. The sixth chapter in the Mortal Kombat series, Deception is set to appear on GameCube in 2005.
Further details, however, are scarce. Midway has yet to confirm the status of online play for the GameCube, though the odds don't look promising, considering the system's dearth of online titles. Another question concerns the limited Premium/Kollector Editions that Xbox and Playstation 2 gamers are receiving this fall. Will GameCube owners have the luxury of an arcade perfect port of the original Mortal Kombat or the "History of Mortal Kombat" documentary? We'll let you know once we find out.
What we do know is that GameCube edition will feature the same single-player quest, interactive backgrounds and mini-games found in the other versions. Sure, it might not be out for a little while longer, but as the old saying goes: good things come to those who wait.
Mario Party 6quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:07 schreef Roi het volgende:
Japanse Releasedates:
GAMECUBE
RELEASE GAME MAKER YEN
08.19.04 Bomberman Land 2 (Hudson the Best) Hudson 3800
08.26.04 Virtua Fighter Cyber Generation: Judgement Six no Yabou Sega 7140
09.30.04 Zoid Versus III Tomy 7140
10.14.04 Kururin Squash Nintendo 3800
10.21.04 Bobobo-bo Bo-bobo Dasshutsu!! Hajiki Rowaiaru Hudson TBA
10.XX.04 Mario Tennis GC (tentative name) Nintendo TBA
11.XX.04 Mario Party 6 Nintendo 7140
quote:Previews GameCube
Prince of Persia 2
Fire Emblem
Need For Speed Underground 2
X-Men Legends
The Urbz: Sims in the City
Call of Duty: Finest Hour
Time Splitters: Future Perfect
Tony Hawk’s Underground 2
Def Jam: Fight for New York
WWE: Day of Reckoning
King Arthur
Custom Robo
Shark Tale
Lord of the Rings: The Third Age
Previews Game Boy Advance
Metal Slug Advance
Banjo Pilot
Final Fantasy I & II
Two tribes/Three Tribes
Reviews GameCube
Pikmin 2
Donkey Konga
Wario Ware, Inc. Mega Party Game$
Animal Crossing
Second Sight
Catwoman
Future Tactics: The Uprising
Reviews Game Boy Advance
Pokémon FireRed & LeafGreen
Mario Golf: Advance Tour
Wade Hixton’s Counter Punch
Dragon Ball Z: SuperSonic Warriors
Donkey Kong Country 2
R-Type III – The Third Lightning
Digimon Battle Spirit 2
Yu-Gi-Oh! Reshef of Destruction
Catwoman
Ultimate Card Games
Hamtaro: Ham Ham Games
Street Jam Basketball
Spider-Man 2
Maar ook
Nieuws
Stuff
Update: Nintendo DS
Report: Japanse games in crisis
Abonnee-aanbieding
Reviewbeleid
Review index: Cube + favorieten redactie
Review index: GBA + favorieten redactie
Cheats
Retro: Super Mario 64
Nitpix
Colofon
Nee Samus rolt zich op tot bal om te vluchten en dan schupt de masterchief die bal de prullenbak inquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:23 schreef Roi het volgende:
Natuurlijk wint Samus
quote:No. Console Sales 2004 Total
1. Game Boy Advance SP 67,091 1,640,172
2. PlayStation 2 47,263 1,661,065
3. GameCube 11,558 446,065
4. Game Boy Advance 3,708 171,371
5. Xbox 429 23,512
6. Swan Crystal 121 6,484
7. PSOne 120 12,790
No. Title Publisher
1. - World Soccer Winning Eleven 8 PS2- 153,940 Konami
2. NEW Famicom Mini: Super Mario Brothers 2 GBA- 56,531 Nintendo
3. NEW Famicom Mini: Zelda II: Link no Buoken GBA- 56,531 Nintendo
4. NEW KOF: Maximum Impact PS2- 48,108 Playmore
5. V Paper Mario RPG Gamecube- 45,332 Nintendo
6. V Legend of Stafi 3 GBA- 44,573 Nintendo
7. NEW Famicom Mini: Famicom Detective Club GBA- 34,433 Nintendo
7. NEW Famicom Mini: Famicom Detective Club Part II GBA- 31,051 Nintendo
9. V Final Fantasy I + II Advance GBA- 28,494 Square Enix
10. NEW Famicom Mini: Shin Onigashima GBA- 27,058 Nintendo
Ik wil in ieder geval kunnen trommelen, dus het zal wel richting October gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:57 schreef Oksel het volgende:
Geil.
Roy; Lexie. Wanneer weer meeting?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:26 schreef gamecube_master het volgende:
nieuw filmpje RE4
http://www.eglive.com/videos/residentevil4.mov
5 famicon mini's die weer zo goed verkopen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Heersend!
ik had hem ook al een hele tijdje geleden gezien maar vel mensen hadden hem nog niet gezien. dus ik dacht, ik post hem maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:03 schreef Ghandixx het volgende:
Dat filmpje is dus echt hardstikke oud, die heb ik al sinds een paar weken voor de E3. In veel hogere kwaliteit.
quote:"GI: So you’re obviously working on the Xbox. Are you working on anything currently for next generation?
Bleszinski: Well, Unreal Engine 3 is being promoted for licensing right now for next generation consoles. So one might infer…
GI: Xbox 2?
Bleszinski: All of the above. We are looking at leveraging our engine so that it is efficient on the majority of next generation systems, PC included. I gotta put the corporate face on, man. Engine licensing is a delicate thing. Ever since I was quoted in CGW as saying, “We’re going to take a dump on Doom… yeah. And then the other quote about the PSP with rubbing the balls on it. That was a win-win.
GI: Would you ever develop for a Nintendo console?
Bleszinski: We would if the opportunity presented itself.
GI: I mean, you’re always about blowing s*** up and like…
Bleszinski: I think Nintendo has a place. You know, Sony’s always said this. But it seems to me like Nintendo is more interested lately in doing like just weird stuff like they’re a think tank, you know? Like to try and push gaming forward in its own interesting and unique direction. They’ve got games like the bongo game, and that game that’s like pinball against an army. And it’s like, “Okay, congratulations. You’re different. You win.” It’s like the kid who gets a big tattoo on his forehead at school. It’s like, “Well, you’re different.” And I say this out of my heart because I dearly love Nintendo. My nickname in elementary school was Nintendo Boy. My name’s in the first issue of Nintendo Power.
GI: Are you kidding me?
Bleszinski: Super Mario Bros. high score. 9,998,950. Polaroided the screen. Sent it in. Went to the Nintendo World Championships when I was 15. Came in second in Massachusetts. I totally ate it. It was like The Wizard.
GI: (laughs)
Bleszinski: For real. They had like the big TV up there and the kid just kicked my ass. I wiped out on Rad Racer. That’s what’s been motivating me ever since."
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Qua verkoop aantallen wint Halo 2Natuurlijk. Iedere Xbox bezitter wil die game, maar de Cube gamers staren zich niet blind op één titel.
quote:His employer explains that in Olimar's absence he deployed new recruit Louie to deliver a shipment of Pikpik carrots, but a space bunny hijacked the ship and the cargo was lost.
quote:10.0 Presentation
Absolutely phenomenal. Slick, stylized menu work, gorgeous CG cut-scenes, a wide number of gameplay modes and Piklopedia and Treasures collections areas that'll knock your socks off.
9.0 Graphics
Gorgeous. Though environmental textures blur up close, the locales look great panned back. Meanwhile, everything from lighting and water effects to particles and creature models is beautiful.
8.0 Sound
Runs in Dolby Pro Logic II. Crisp sound effects echo and reverb in caves. Cute, cuddly character calls and subdued, but interesting music. More orchestrated music would be nice.
9.0 Gameplay
A great formula made better. Amazingly fun to play, despite a couple flaws. And the inclusion of two new Pikmin types, another hero character, more play modes, and cooperative and versus battles.
10.0 Lasting Appeal
A huge single-player mode -- 30 or so hours. Plus deep multiplayer modes to boot. Gamers will be busy for a long, long time, and loving every minute. Some will spend hours with the Piklopedia alone.
9.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Neen, dankje. Ik ga voor Soulcalibur 3quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mortal Kombat 6
plaatjes.
Finish Him!
Heb dat hele Pimin nooit begrepen... niks voor mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN: Pikmin 2
[..]
Video preview gezien? Heersendquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb dat hele Pimin nooit begrepen... niks voor mij
Mailtje sturenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:16 schreef Wunk het volgende:
Hoe lang is de levertijd van die sterren catalogus producten eigenlijk, ik heb nu een maand geleden de zelda bonusdisc besteld, en tot op heden.., noppes, nada, niks, lucht, nuttn...
Must...play....zelda.....
*wacht rustig af op four swords adventures*
*doet verstuur mailtje*quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mailtje sturen![]()
contact@nintendo.nl
Lijkt me echt heel gaaf!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Stoere Paper Mario 2 hands-on !
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56387
best wel triestquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:31 schreef Roi het volgende:
Eidos brengt binnenkort de game "Get on da Mic" op de markt. De game, die gepland staat voor eind van dit jaar, zal beschikbaar worden voor de PlayStation 2, Xbox, en GameCube. In het spel sta je in de schoenen van een beginnend hip-hop artiest die niets liever wil dan aan de top van de muziekwereld komen.
"Get On Da Mic immerses players in the alluring world of becoming a hip hop celebrity. A2M has secured one of the most robust music soundtracks available in any music game featuring over 40 tracks. The game also boasts a non-confining freestyle mode allowing players to show off their lyrical skills and pave their own paths to fame among their friends", aldus Paul Baldwin, Eidos vice president marketing.
Even alles op een rijtje, wat gaat de game nu precies bevatten?
# Veertig herkenbare nummers, zowel uit de jaren 70 als van nu.
# Verschillende moeilijkheidsgraden
# Acht aan te passen personages, zorg dat hij/zij er uit ziet naar jouw wensen.
# Koop mooie spullen (kleding) zodat je er top uit gaat zien, want daar draait het onder andere ook om in dat wereldje.
# Acht uiteenlopende levels.
# Multiplayer Freestyle mode; hierin kan je jouw eigen nummer even laten horen!
# Interactieve omgevingen en toeschouwers.
De eerste screenshots en artwork van het spel zijn vandaag verschenen. Je ziet ze hieronder!
[afbeelding]
[[url=http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/article/540/540742/get-on-da-mic-20040820050345748.jpg[/img
[img]http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/article/540/540742/get-on-da-mic-20040820050341157.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron:Cubezone
=> No-Adsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:38 schreef Thomper het volgende:
Duh. Als ik IE aan zet krijg ik gelijk 10.000 pop-ups en ad programma's...
Ik loop helemaal warm voor Paper Mario,...quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:43 schreef Thomper het volgende:
Hadden we al een nieuwe boxart voor Paper Mario en de Lange Naam? Dan bij deze, gloedjenieuw, vermoedelijk nog steeds niet helemaal definitief.
[afbeelding]
http://www.the-nextlevel.(...)ws/shigeru-miyamoto/quote:TNL: In the Western markets especially, games like Grand Theft Auto, with violent, adult themes have become more popular. What are your thoughts on this? Do you think this trend will continue?
Miyamoto: It's a difficult question for me to answer. All I can say is that this isn't the sort of game Nintendo wants to make. I suppose whether it's really acceptable depends on the concepts and the ideology the game makers have in mind. As far as I am concerned, my own criteria are: when I play my own game, is it something I can be proud of, is it something I can sit down and play with my kids?
That is what I go for when making games, creating things with universal appeal that can be enjoyed by everyone.
Ik ook.., en Four Swordsquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik loop helemaal warm voor Paper Mario,...
Pas dan maar op dat je geen vlam vatquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik loop helemaal warm voor Paper Mario,...
Leukere artwork, mindere achtergrond.quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:43 schreef Thomper het volgende:
Hadden we al een nieuwe boxart voor Paper Mario en de Lange Naam? Dan bij deze, gloedjenieuw, vermoedelijk nog steeds niet helemaal definitief.
[afbeelding]
Als je eens IE weer opstrart nadat je een tijd met firefox (of vul een mozilla variant in) kom je er achter hoeveel popups er geblokt worden.... het is gewoon niet normaal meer......quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:38 schreef Thomper het volgende:
Duh. Als ik IE aan zet krijg ik gelijk 10.000 pop-ups en ad programma's...
ziet er cool uti die hoesquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:50 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Pal box, altijd mooier
[afbeelding]
PKwarts, geen excusses meer, kopen!
Staat bij mij als volgende op de lijst kan niet wachten... (ga wel veel verliezen zelf a musicaal maar mijn vriendin het tegenovergestelde maar dat maakt niet uit lol zullen we hebben!)quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:09 schreef BDisOKE het volgende:
Laats nog Donky Konga gespeeld.
Bakte er niet veel van maar was erg funny!
Ik weet bijna wel zseker dat ie zelf is gemaakt, in duitsland heb je een heel goed spuitbedrijf.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:43 schreef Thomper het volgende:
Is die DK Cube officieel of door een gamer gemaakt?
Dus dit keer is Links drijfveer: De dodelijke combinatie hormonen en een Princes met de naam Zelda.quote:One thing that I can say is up until now we've really focused on kind of a young Link maturing into a more grown-up Link. This time we're going to be focusing very heavily on the more teenage grown-up Link, and so with that in mind we're going to be looking at different ways to express Link as an older teenager, and trying to implement those types of features in the game.
bron?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:14 schreef Thomper het volgende:
Nou... yay. Waar blijft oktober?
Smeuig nieuwtje (of hoe je het ook schrijft): de N-Gamer eindredactie heeft aan Arthur Arts, schrijver van de Donkey Konga coverview van het nieuwste nummer, gevraagd of hij de game een heel punt wil omhoogstuwen. Hij gaf eerst een 7, hier is een 8 van gemaakt omdat men meer de nadruk wilde leggen op de multiplayer helft.. ofzo.
Welkom in het grote gamecube topic dan maar! Heb je ook al spellen of alleen het apparaatquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
Sinds vorige week ook een trotse Cube bezitterHet kon niet ontbreken in mijn verzameling Nintendo consoles, waar op dit moment eigenlijk alleen de eerdere Gameboy versies ontbreken (wel gehad, allemaal kapot gegaan. De enige die ik dus nog heb is de GBA)
of je kijkt 4 posts boven jequote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef Roi het volgende:
-knip-
Hier veeel meer nieuwe RE4 screenshots!
Oepsquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
of je kijkt 4 posts boven je
Bron = Arthur zelf.. ^^quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:25 schreef koei het volgende:
[..]
bron?
Volgens mij is Donkey Konga zowiezo voornamelijk een multiplayer game. Maar toch jammer dat je blijkbaar niet van de scores van N gamer uit kan gaan (al was dat al duidelijk doordat er bijna geen games zijn die lager dan een 7 krijgen en een onvoldoende heb ik pas 1 keer gezien)
Zelda: The Windwaker, Mario Kart en Metroid Prime (en die special edition Zelda disc die ik erbij kreeg). Momenteel erg verslaafd aan The Windwakerquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef koei het volgende:
[..]
Welkom in het grote gamecube topic dan maar! Heb je ook al spellen of alleen het apparaat![]()
Met die 3 spellen zit je enorm goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelda: The Windwaker, Mario Kart en Metroid Prime (en die special edition Zelda disc die ik erbij kreeg). Momenteel erg verslaafd aan The Windwaker
Ik ben er al aan begonnen en door de eerste missie heen. Ik moet zeggen dat het verschrikkelijk wennen was, maar het zag er wel bizar goed uit. Momenteel heb ik alleen The WindWaker verder gespeeld. Als ik zin heb ga ik weer verder met Metroid, maar ik moet inderdaad toegeven dat het spel tot nu toe erg innovatief is (tot zover je zulke spellen innovatief kunt noemen. Het is in ieder geval geen doorsnee FPS). Mario Kart vond ik geen reet aan (best makkelijk), maar ik kreeg het bij mijn GC zelf. Ik deed het meer voor die Zelda Discquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Met die 3 spellen zit je enorm goed. Probeer Metroid Prime eens. Tis even wennen, maar als je door de schil bent is het een geweldige game.
Mariokart kun je altijd ruilen tegen een andere multiplayer topper als Super Smash bros.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben er al aan begonnen en door de eerste missie heen. Ik moet zeggen dat het verschrikkelijk wennen was, maar het zag er wel bizar goed uit. Momenteel heb ik alleen The WindWaker verder gespeeld. Als ik zin heb ga ik weer verder met Metroid, maar ik moet inderdaad toegeven dat het spel tot nu toe erg innovatief is (tot zover je zulke spellen innovatief kunt noemen. Het is in ieder geval geen doorsnee FPS). Mario Kart vond ik geen reet aan (best makkelijk), maar ik kreeg het bij mijn GC zelf. Ik deed het meer voor die Zelda Disc
Precies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart kun je altijd ruilen tegen een andere multiplayer topper als Super Smash bros.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:46 schreef BMH het volgende:
[[url=http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/541/541512/us-pikmin-2-commercial-20040823061244244.jpg]afbeelding][/url]
Greetings earthlings, we are pikmin.
Klik op het plaatje voor de volledige commercial.
Je hebt zelfs bundels die exclusief aan winkels zijn verbonden (altans tijdelijk). Dixons kreeg namelijk een tijdje als enige de N4Speed underground bundels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:50 schreef Thomper het volgende:
Ja, maar Nintendo maakt niet zoveel bundels en de game komt inmiddels al bijna uit in Amerika en er is nog geen teken van een bundel. Een Europa-exclusieve bundel lijkt me ook weer vreemd.
De meerwaarde van Mario Kart zit hem in het unlocken van extra's door alle kampioenschappen op alle moeilijkheidsgraden uit te spelen (moet nog steeds goud halen op 150cc special cup), het unlocken van staff ghosts in de time trails ... en multiplayer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
Mario Kart vond ik geen reet aan (best makkelijk), maar ik kreeg het bij mijn GC zelf. Ik deed het meer voor die Zelda Disc
singleplayer Mario kart is leuk, niet geweldig. Multiplayer is daarin tegen wel geweldig om alles tegen elkaar of samen in één kar te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:02 schreef Young_David het volgende:
[..]
De meerwaarde van Mario Kart zit hem in het unlocken van extra's door alle kampioenschappen op alle moeilijkheidsgraden uit te spelen (moet nog steeds goud halen op 150cc special cup), het unlocken van staff ghosts in de time trails ... en multiplayer.
Toegeven ... Super Smash Bros Melee is gaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |