Te duister als in te donker. In de helft van de screens zie ik gewoon niet goed wat wat is. Er is er zelfs een waarbij blijkt dat er een vijand staat, terwijl ik dacht dat het een screen van de omgeving wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rare argumenten...
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Ik begin hier een beetje opgewonden van te raken,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Alles gelezen..... ben helemaal fucked. Wat wil ik Fable hebben zeg....... niet normaalFANTASTISCH echt
Je weet niet wat je leest
mwhahahaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik gun iedereen plezier met Fable hoor, en ik ga hem van Kepler ook zeker lenen, en dan kan ik terugkomen op mijn mening.
Ben benieuwd wat je van de preview vind. Veel plezier met lezen.... oh en down de laatste movies bij IGN.... daar zie je hoe de graphs echt zijn. De screens kloppen voor geen meter. Framerate issues zijn trouwens ook weg sinds de laatste E3quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begin hier een beetje opgewonden van te raken,.
Whahaha, ik heb het zitten lezen.. (nog maar bij pagina 3) maar sommige zaken kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:18 schreef kepler het volgende:
[..]
mwhahahaaaaaaaaaaaaaaa![]()
nee dus
ik ga alvast oefenen met evil zijn![]()
Het is spel is inderdaad gewoon af. Al die aandacht voor details…het feit dat je tatoeages kunt nemen, tegen kippen kunt schoppen en een eigen naam kunt kiezen, etc etc etcquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Het is af![]()
Voor mij DE musthave voor het jaar !!!!
terwijl IGN over die negatieve kanten juist ook wel weer positief is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de Eurogamer preview werden toch aardig wat negatieve kanten belicht van Fable hoor.....
* kepler tempert de Fok!-hype
Ik vind Eurogamer een stuk betrouwbaarder dan IGN.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
terwijl IGN over die negatieve kanten juist ook wel weer positief is...
Een heleboel negatieve zaken uit de Eurogamers preview worden in de IGN preview verklaard (bijvoorbeeld waarom iedereen je “chicken kicker” noemt, daar kies je dus zelf voor door die naam te kopen!).quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de Eurogamer preview werden toch aardig wat negatieve kanten belicht van Fable hoor.....
* PBateman1978 tempert de Fok!-hype
Waarom dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Eurogamer een stuk betrouwbaarder dan IGN.....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef twi het volgende:
Leuk, we gaan de betrouwbaarste van de betrouwbare sites bepalen. De enige die voor iemand echt de betrouwbaarste is, is hijzelf. Basta!
IGN doet nogal eens mee aan hypes, Eurogamer is vrijwel altijd objectief.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom dan?
aha op die fiets.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IGN doet nogal eens mee aan hypes, Eurogamer is vrijwel altijd objectief.
Dat heb ik ook vaak zat, gamesites zijn eigenlijk gewoon een hulpmiddel. Geen vaststaand feit, al zijn hoge cijfers voor een spel dat jij leuk vind natuurlijk mooi meegenomenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef SailingAce het volgende:
Maakt niet uit wat iemand zegt.. ik heb er een goed gevoel bij en koop hem dus blind. Wat iemands doet of zegt dat zal me aan mijn reet roesten eerlijk gezegd.
* ziet al aparte topics hier over verschijnenquote:Yeah, got that too. Surely the game doesn't keep track of your furthest chicken punt. Ah, but it does my friend, it does.
Die heb ik gister uitgespeeld. Cool spelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef Tain het volgende:
En riddick is binnen bij play.com
quote:Your order has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Please check the following order Information:
Order Reference : 29758598
Item : Conker: Live And Reloaded
Price : £32.99
Quantity : 1
Delivery Cost : Free
Payment : Credit Card
Please note: If the price of the above item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price.
Item : Fable (a.k.a.: Project Ego)
Please note: If the price of the above item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price.
Item : Star Wars Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords
Juist een nacht van te voren overnachten voor de winkel en om 8:30 het spel kopen, bikkelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:42 schreef SailingAce het volgende:
Ik denk dat ik HALO2 gewoon in de winkel ga kopen.. moet gewoon goed gaan. MOet hem dag 1 hebben.. vertrouw play niet meer.
Dat en dan naakt naar huis rennen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist een nacht van te voren overnachten voor de winkel en om 8:30 het spel kopen, bikkel![]()
Dan weet je tenminste zeker dat de mensen de weg vrij voor je makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat en dan naakt naar huis rennen.
eigenlijk het belangrijkstequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:46 schreef BMH het volgende:
-GTA will return to Xbox
Nou inderdaad...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]
eigenlijk het belangrijkste
wanneer zou San Andreas op de Xbox uitkomen![]()
gcshop.nl dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:42 schreef SailingAce het volgende:
Ik denk dat ik HALO2 gewoon in de winkel ga kopen.. moet gewoon goed gaan. MOet hem dag 1 hebben.. vertrouw play niet meer.
Ik ken geen spellen die meer vrijheid boden dan de GTA serie.. die is gewoon ongekend.. Uren door de steden gereden, gelopen, kattekwaad uithalen, schitterend!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:12 schreef DinoPK het volgende:
Eerlijk gezegd zit ik nog niet echt op San Andreas te wachten. Vooral dat hele Nigga in da Hood sfeertje staat mij eigenlijk niet zo aan. Als oude lul ben ik natuurlijk zwaar bevooroordeeld, aangezien Vice City voor mij het summum is aan flashbacks naar mijn vroege jeugd (alleen die muziek al, zo goddelijk). Nee , dit keer eerst zien, dan geloven, dan pas spelen.
net als je jeugd dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ken geen spellen die meer vrijheid boden dan de GTA serie.. die is gewoon ongekend.. Uren door de steden gereden, gelopen, kattekwaad uithalen, schitterend!
wat zit er extra bij die LE??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:01 schreef twi het volgende:
Als je de limited edition van Halo 2 wilt, zit je bij GCShop verkeerd, daar is 'ie namelijk al lang en breed uitverkocht. Dus hopen dat de Mediamarkt een pallet van die dingen binnen krijgt, want anders wordt het gewoon die met de lelijke boxart
* kepler zit goed
Niks bijzonders,... extra disc met making off's en info, maar ik geil op die Tinnen chromen box met Imprinted Halo characterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
wat zit er extra bij die LE??
dan past tie weer niet tussen mijn andere gamesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niks bijzonders,... extra disc met making off's en info, maar ik geil op die Tinnen chromen box met Imprinted Halo character![]()
Hij is dezelfde groottequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:05 schreef kepler het volgende:
[..]
dan past tie weer niet tussen mijn andere games
ik koop de normale wel gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |