FANTASTISCH !!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:19 schreef BMH het volgende:
Resident Evil 4 geiligheid:
screens
ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga wario ware inc halen
Het is eigenlijk een single player game, dus jazeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
IS wario ware ook leuk in single?
Nu zijn ze beter, alleen nog een spatie tussen cube logootje en subtitelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:37 schreef BMH het volgende:
mjeh?
Ik dac ht dat het een vette multiplayer game wasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een single player game, dus jazeker.
Dat is het ook ►(-_-)►quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dac ht dat het een vette multiplayer game was
Ik bedoel dus dat het alleen leuk is in de Multiplayer gewoon net zo iets als mariopartyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het ook ►(-_-)►
nee stroomstoring.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:25 schreef BMH het volgende:
Mezzin over zijn limiet?
Het zijn trouwens geen plaatje maar PHP scripts.... met een grote DB er achter ...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk het ja... Als hij nou eens de plaatjes naar mij mailt
hehe cool!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:57 schreef BMH het volgende:
De officele Zelda rap (commercial voor A link to the past)
Woohooo
Supah famicon!
waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eigenlijk is importeren helemaal niet goedDan komen games als ToS alleen maar NOG later in Europa, of op een gegeven moment helemaal niet meer
quote:Software
1. NIEUW Paper Mario RPG (GC) Nintendo 159.422 159.422
2. NIEUW Tenchu Kurenai (PS2) From Software 75.819 75.819
3. Jikkyo Power Pro. Baseball 11 (PS2) Konami 55.758 216.073
4. NIEUW Boktai 2 Solar Boy Django (GBA) Konami 37.844 37.844
5. NIEUW Naruto RPG (GBA) Tomy 32.005 32.005
6. NIEUW Taiko no Tatsujin: 4th Generation (PS2) Namco 30.983 30.983
7. NIEUW Full Metal Alchemist: Sonata of Memories (GBA) Bandai 30.851 30.851
8. NIEUW Gradius V (PS2) Konami 30.821 30.821
9. Jissen Pachislot Hisshouhou! (PS2) Sammy 20.346 704.830
10. NIEUW DBZ: The Legacy of Goku II (GBA) Banpresto 19.349 19.349
Hardware
1. PlayStation 2 - 41.525 - 37.871 - 1.541.292
2. Game Boy Advance SP - 35.988 - 30.217 - 1.507.819
3. Gamecube - 9.778 - 4.684 - 417.078
4. Game Boy Advance - 2.362 - 1.891 - 162.903
5. Xbox - 278 - 272 - 22.948
6. WonderSwan Crystal - 76 - 57 - 6.230
7. PSone - 70 - 276 - 12.530
Dan komen zij met Halo 2 screenshotsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:02 schreef Young_David het volgende:
Post dat lijstje nog eens in het X-box topic
Hoeveel uur heb je er op zitten met TOS?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTFFFFFFFFFFF
08/30/2004 - Pikmin 2
09/27/2004 - Donkey Konga
10/11/2004 - Paper Mario 2
11/16/2004 - Prince of Persia 2
11/16/2004 - Baten Kaitos
12/01/2004 - Fire Emblem
12/06/2004 - Mario Tennis
12/06/2004 - Mario Party 6
01/03/2005 - Resident Evil 4
Geld
Tijd
Ik weet hoe het voelt! Mijn broer en zijn vriendin hebben mijn cube nu al een week gestolenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
6 nog maarTis een kut week geweest afgelopen week, en nu zit ik weer 3 dagen zonder Cube
Vanaf maandag weer lekker veel gamen
Hij is toch nix aan in je 1tjequote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt! Mijn broer en zijn vriendin hebben mijn cube nu al een week gestolen. En ik wil Pac Man vs. spelen
![]()
Vorig jaar was het nog 5 uur :Squote:IGN: How long would you estimate Killer 7 is?
Mr. Suda: For those who are hard-core gamers and know what they are doing: 24 hours. For those who don't: 30 hours.
* BMH zoekt et ff op/uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik wilde het net postenMaar ik kan nergens terug lezen dat het een railshooter is
Of ik ben te brak -_-'
quote:IGN: In videos we've seen, it doesn't appear as if you have precise control of your character. Rather, you seem to choose branching paths for him and he automatically walks them. Is this how control works?
Kobayashi: I can't really tell you the details of the controls, but you cannot really go to where you want to go. It's pretty much all set.
Yep, exclusief voor Gamecube & PS2quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:52 schreef Oksel het volgende:
Killer7 is exclusief toch? Ziet er vet uit. Lekker origineel, lekker Nintendo.
ik zie het nietquote:
Misschien komt het doordat er maar 2 mensen het spel naar de gamecube porten?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:13 schreef Chocobo het volgende:
Cube is de mindere mbt Splinter CellWat doen ze toch fout dan ?
Is toch een prima machine ! ?
Overall Winner: Xbox/PC (tie)
Winner Ranking:
1. Xbox/PC (tie)
2. PlayStation 2 (single and multiplayer, great visuals, online play, great controls)
3. GameCube (ill-presented, minor control issues, less impressive visual filters, but still a very playable version)
quote:"De Nintendo Gamecube + de GBplayer samen is een 160 bit spel computer. De snelste spelcomputer die er bestaat. Dat is goede marketing"
mischien komt het omdat de single player te kort is voor 60 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat er maar 2 mensen het spel naar de gamecube porten?
Blame ubisoft, blame ubisoft en Nintendo (?).quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mischien komt het omdat de single player te kort is voor 60 euro
de graphics 3 keer minder zijn dan de xbox versie
en er geen multiplayer inzit
Heb jij splinter cell 1 op de cube gespeeld? Dat kun je niet optimaliseren noemen. Dat is pure "verneukerij".quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:26 schreef Gamedemon het volgende:
nee niet blame ubisoft...ubisoft optimalizeert splintercell zodat ie soepel loopt op de gamecube....single player was al ietwat aan de korte kant op de xbox...en multiplayer ligt volledig aan nintendo
Dat lijkt me logisch dat de graphics niet op de gamecube draaien. Maar daarom porten ze het spel ook en emuleren ze het niet. Het knoppen probleem kunnen ze ook makkelijk oplossen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:37 schreef Gamedemon het volgende:
probeer jij maar splintercell te draaien met de graphics van de xbox op de gamecube..dat gaat gewoon niet...+dat de cube knoppen tekort komt...
en POP ne BG&E zijn poorts vanaf de ps2...dat kan de cube wel draaien daar hoeven ze nix aan te veranderen
Het zal je misschien verbasen, maar er zijn al aardig wat nieuwe EA player choice games op de markt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:12 schreef Young_David het volgende:
Waarom zou een spel met zichzelf de concurrentie aangaan?
Tis trouwens alweer een tijd geleden dat we nieuwe Players Choices titels hebben mogen verwelkomen.
hijs amper te krijgen in nederland...aleen via play.com en sommige gamewinkels...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:23 schreef gamecube_master het volgende:
Viewtiful Joe wordt Player's Choice titel
Volgens het Amerikaanse blad GMR zal Viewtiful Joe een Player's Choice titel worden. De prijs van het spel zal dan dalen naar 19,99 Dollar. Of Viewtiful Joe ook in de Europese Player's Choice reeks terrecht komt, is nog niet duidelijk.
In Amerika moet Viewtiful Joe 1 voor de PlayStation 2 ook nog uitkomen. Als de GameCube versie voor deze lage prijs in de winkelschappen te vinden is, zal de PlayStation 2 versie zware concurrentie krijgen.
Bron: Insidegamer
Als je geluk hebt kun je em 5 november in de winkels vinden, precies 3 jaar na het orgineel. Maar dit is pure speculatie on my part.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:38 schreef Thomper het volgende:
Ik eis nieuwe (goede) Players Choice titels. Ja, die EA titels zijin wel lollig maar een Zelda Wind Waker mag wel eens Players Choice worden. Misschien iets voor het najaar?
Weet iemand trouwens de release voor Paper Mario 2? Ik hoor overal eind 2004, maar eis iets preciezers.
quote:Gamecube trailer at the beginning of the village (funny story)
It was a pretty good trailer. It showed off baten kaitos, bond, and Metroid Prime echoes.
Well the funny thing is. When they showed bond, some lady was like "wow they're making another bond movie!" then when they showed Prime, she was like "omg what movie is that!"
oeh dat zou dan wel mooi uitkomen met m'n verjaardag, dan kan ik hem wel daarvoor vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kun je em 5 november in de winkels vinden, precies 3 jaar na het orgineel. Maar dit is pure speculatie on my part.
dat ziet er best grappig uitquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[afbeelding] Gamecube terug [afbeelding]
[afbeelding]
Sweet
Play.com staat ie op 1-12-2004quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kun je em 5 november in de winkels vinden, precies 3 jaar na het orgineel. Maar dit is pure speculatie on my part.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:41 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Dat zou dan precies op me verjaardag moeten zijn, dat is gewoon geen toeval, ik moet dat spel gewoon halen :')quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ebgames.com(amerikaanse release) staat op 10-11-2004
beetje rip van VJ is het nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:59 schreef BMH het volgende:
Alien Hominid
-afbeeldingen-
Naah, tis geen rip van VJ. Alien Hominid bestaat namelijk al langer.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
beetje rip van VJ is het niet
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten
dus VJ is...quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Naah, tis geen rip van VJ. Alien Hominid bestaat namelijk al langer.
Orgineel, maar gebruikt gewoon een grafische stijl die wel meer games gebruiken.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:04 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dus VJ is...
Ben ik dan de enige die splinter cell op de cube echt geweldig vond??quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij splinter cell 1 op de cube gespeeld? Dat kun je niet optimaliseren noemen. Dat is pure "verneukerij".
Gelukkig is Ubisoft de laatste tijd veel beter geworden in het porten naar de gamecube. Kijk maar eens naar spellen als POP & BG&E. Maar soms gaat et ook wel eens mis (Rainbow Six 3, gost recon, splinter cell).
Pikmin staat ook hoog op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 1 augustus 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[afbeelding] Gamecube terug [afbeelding]
[afbeelding]
Sweet
[..]
Maar is het ook geen zak aan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:04 schreef Hooghoudt het volgende:
Haperende framerate, geen multiplayer (had toch ook alleen offline gekund), te korte single...
Dat betekent dus 11 oktober.... sommige games zijn relatief snel overgezet, en ik weet haast zeker dat ze hun uiterste best doen om hem ook hier nog eind dit jaar uit te brengen. Best wel een verkooptopper en alles tegenover Halo 2 is nodig.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:44 schreef BMH het volgende:
Paper Mario 2 10/11/04 USA release - Volgens Nintendo's Amerikaanse press site.
Kloten! Dan komt ie hier waarschijnlijk pas volgend jaar
Cube: Zelda: Four swords, Tales of Symphoniaquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef Platina het volgende:
Zijn er op dit moment nog goede gba/cube spellen uit in de USA?
nah offline met bots had zuigend geweest...de A.I. had nooit als een mens kunnen aanvoelen..als je achter iemand valt hebben 9 van de 10 het niet door...de A.I. heeft je dan al uit de lucht geschotenquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
Idd. Die Multiplayer konden ze makkelijk offline doen met bots of LAN.
Dan moeten ze die A.I. zo maken dat ze wel als mensen reageren. Daar hebben ze programmeurs voor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nah offline met bots had zuigend geweest...de A.I. had nooit als een mens kunnen aanvoelen..als je achter iemand valt hebben 9 van de 10 het niet door...de A.I. heeft je dan al uit de lucht geschoten
uit de FAQ van dvdboxoffice:quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn guides bij DVDBoxoffice ook zonder verzendkosten?
quote:Orders and Shipping - 'How much will it cost for shipping?'
The price you see is the price you pay. There are no additional charges for shipping or handling. Courier shipping is available as an option. Additional charges apply for upgraded courier shipping.
Back to top
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, dat geld dus voor alles
Tja,... het ziet er cool uitquote:Op maandag 2 augustus 2004 08:20 schreef BMH het volgende:
Gisteren weer intensief aan het Metroid Prime-en geweest. Prachtig spel!
Metroid Prime: Echoes
Roep Daggla maar inderdaad, nog meer slowchat dan het slowchat topicquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het Cube topic dichtgooien totdat er weer een game uitkomt? Dit nivo is me te bedroevend.
laten we alvast trommelende geluiden maken totdat Donkey Konga uitkomtquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het Cube topic dichtgooien totdat er weer een game uitkomt? Dit nivo is me te bedroevend.
Tot 3 septemberquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Ghandixx het volgende:
Dan moet het topic wel héél lang op slot,.
we vermaken ons wel met de huidige gamesquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Ghandixx het volgende:
Dan moet het topic wel héél lang op slot, :').
waarom zou je nu nog geen import reviews mogen makenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee![]()
Als ToS op FOK! komt is het de PAL versie. Strax met games.fok zelf kunnen we evt wel import reviews doen, maar nu nog niet.
en wanneer komt games.fok.nl ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee![]()
Als ToS op FOK! komt is het de PAL versie. Strax met games.fok zelf kunnen we evt wel import reviews doen, maar nu nog niet.
Binnenkortquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:20 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
en wanneer komt games.fok.nl ?
Ohw, zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:17 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom zou je nu nog geen import reviews mogen maken
ah ok, dacht alquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Binnenkort
[..]
Ohw, zo bedoel ik het nietMaar ik had in juli al 4 reviews en ik had / heb vrij weinig tijd om naast het spelen van ToS ook nog eens een review te schrijven
![]()
quote:Het kersverse Amerikaanse televisiestation G4TechTV koos onlangs onder andere het spel van het jaar.
Het pas opgerichte TV-station G4TechTV presenteerde afgelopen zondag de tweede editie van de G-Phoria awards show & party. De show werd gepresenteerd door Carmen Electra en Dave Navarro, en beroemdheden als Anna Nicole Smith, Jenna Jameson, Johnny Cho, Kal Penn, actrice Bai Ling en skater Tony Hawk passeerden de revue. De volgende awards werden uitgereikt:
- Need for Speed Underground (Best Racing Game)
- Rikku van Final Fantasy X-2 (Hottest Character)
- Ryu Hayabusa van Ninja Gaiden (Favorite Character)
- Tony Hawk's Underground (Alt. Sports Award)
- Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (Best Innovation)
- Viewtiful Joe (Best New Franchise)
De "Game of the Year"-award ging naar Star Wars: Knights of the Old Republic. Tussen de uitreikingen waren er optredens van onder meer Phantom Planet, Jadakissen Chronic Future. Vóór het hele evenement kregen de gasten nog de gelegenheid om de uiteindelijke versie van Doom 3 te spelen. Daarnaast kon men Half-Life 2, Counter Strike Source, E3 demos van Halo 2, Resident Evil 4, Metroid Prime 2 Echoes, Metal Gear Solid 3: Snake Eater uitproberen. De volledige awardshow wordt helaas alleen in de VS uitgezonden, en wel op 6 augustus.
quote:ublisher Ubisoft zal op de Games Convention van 2004 goed vertegenwoordigd zijn.
Onlangs maakte Ubisoft bekend dat zij ook aanwezig zal zijn op de Games Convention 2004, die duurt van 19 t/m 22 augustus. De publisher zal op haar 500 m² grote booth games als Brothers in Arms, Prince of Persia 2, Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory, The Settlers: Heritage of Kings, Conflict Vietnam, Everquest 2, Playboy: The Mansion en Myst IV Revelation laten zien. Gedurende het evenement zal de Duitse tv-presentator Janin Reinhardt met hulp van een developer de booth van Ubisoft presenteren, en het is voor bezoekers mogelijk om mee te doen aan de show. Verder zullen er ook special event plaatsvinden, variërend van middeleeuwse karaoke tot de playmate van het jaar, Melanie Eder.
quote:Er zijn weer nieuwe bevindingen van het gevreesde Engelse Gamemagazine de EDGE te vinden. De cijfers zijn zoals verwacht niet denderend, behalve de Shoot'm up Gradius V die op de PS2 uitkomt krijgt een zeer hoog cijfer, namelijk een 9. De rest van de bevindingen zijn hieronder te lezen.
Gradius V (PS2, Konami): 9
Sudeki (Xbox, Microsoft): 6
Chronicles of Riddick (Xbox, Vivendi): 7
Front Mission 4 (PS2, Square Enix): 6
Spider-Man 2 (Xbox/PS2/GC, Activision): 6
Ape Escape: Gacha Mecha Athlete (PS2, Sony): 5
Richard Burns Rally (Xbox/PS2, Sci): 7
Tetsujin 28-Go (PS2, Bandai): 5
quote:De immens populaire Anime serie Naruto die uitgezonden word door Tv Tokio, krijgt een over-flow aan games en merchandise. Helaas is deze Anime alleen te zien in Japan. En zal de VS en Europa dit spektakel wellicht nooit te zien krijgen op hun tv. Maar de games in Japan blijven maar komen.
Ook al zijn er al twee Naruto Taisens games uitgekomen in Japan, en nog eens twee Narutimett Hero games op de ps2 (waarvan deel 2 tijdje terug aangekondigd werd) en nog eens een aantal Naruto GBA games. Hebben de Japanners nog een Naruto om naar uit te kijken, namelijk Naruto: Gekitou Ninjyataisen 3 (vervolg op de Naruto taisen serie). De game die net als zijn voorgangers een exclusieve beat'm up voor de Gamecube is, krijgt dit keer nieuwe speelbare characters zoals Chouji, Temari, en Jiraiya. Verder is er nog weinig tot geen informatie over deze game en moeten we het doen met twee uitgebrachte scans.
Als zij ooit meespeelt in een GC-spel is Nintendo wel gelijk van het 'kiddy' imago afquote:De show werd gepresenteerd door Carmen Electra en Dave Navarro, en beroemdheden als Anna Nicole Smith, Jenna Jameson, Johnny Cho, Kal Penn, actrice Bai Ling en skater Tony Hawk passeerden de revue.
Precies wat ik verwacht had. De PU dvd leek me al bout door de naam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:44 schreef Thomper het volgende:
Net de PU E3 DVD binnen. Maar waar the fuck is Nintendo? Niks bij de Pre E3-events, geen previews, geen woord over Nintendo. Behalve dan bij het laatste stuk waar een Niels ('t Hooft) en Jurjen en Steven enzo over de DS praten. Verder kan ik eigenlijk niks van de DS vinden.. vaag.
Dacht ik ook aan, maar toch de PU DVD genomen. En nu voel ik me toch een beetje ripped off. Ik ga mijn geld terug eisen ofzo...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Precies wat ik verwacht had. De PU dvd leek me al bout door de naam.
Ik bestel de IGN E3 dvd's wel. 14 uur aan games games & games. Complete demo walkthroughs gespeeld door de makers, interviews met alle developers. Alle 3 de pressconverenties in dvd kwaliteit.![]()
Damn.quote:GameSpy: What is going on with Mario 128?
Miyamoto: It's moving along secretly like a submarine under the water. When developing, we often look at the different hardware and run different experiments on it and try out different ideas. There have been a number of different experiment ideas that we have been running on the GameCube. There are some that we have run on DS, and there are other ideas, too.
At this point I just don't know if we will see that game on one system or another. It is still hard for me to make that decision. I am the only director on that game right now. I have the programmers making different experiments, and when I see the results, we will make the final decision.
kheb hem al ff ge-edit, ik wou hem eerst previewen maar ik heb op invoeren perongeluk gedruktquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:16 schreef Thomper het volgende:
Topgames tot nu toe ofzo?
hij heeft hem ook nog op on order staan, ik heb hem van dvdboxoffice en ik had hem in een weekquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef r0b1n het volgende:
Hej BMH heb jij Zelda:FourSwords al binnen van DvdSoon? Bij mij staat ie nog steeds op 'on order'
Dat doen ze omdat het dan een dode tijd is. Eind dit jaar komen er bergen games aan, en daarna vrijwel niets. Nintendo wil dit een beetje gelijk trekken over het hele jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:12 schreef koei het volgende:
Zelda four swords komt pas in het eerste kwartaal 2005 uit in EuropaZo moeilijk is het toch niet om een spel te vertalen...
Dan moeten ze nog veel lerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat het dan een dode tijd is. Eind dit jaar komen er bergen games aan, en daarna vrijwel niets. Nintendo wil dit een beetje gelijk trekken over het hele jaar.
Valt best mee. Ik heb iig geval nog een kleine backlog. Mario golf, PSO 3, GB player en nog een paar 3rd party titeltjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog veel leren
dat is een beetje onzin natuurlijk want four swords is allang uit in de VS en we zitten momenteel volgens mij in de doodste tijd ooit. Dan hadden ze het spel dus eigenlijk vorige maand uit moeten geven ofzo. Dan heb je ook de mensen die op vakantie de GBA versie geprobeerd hebben en nu het echte spel willen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat het dan een dode tijd is. Eind dit jaar komen er bergen games aan, en daarna vrijwel niets. Nintendo wil dit een beetje gelijk trekken over het hele jaar.
Als nintendo dit niet doet was deze tijd nog doder. Mario golf is namelijk ook al een jaar in de vs uit. Als die hier een jaar geleden uitkwam was er nu helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
dat is een beetje onzin natuurlijk want four swords is allang uit in de VS en we zitten momenteel volgens mij in de doodste tijd ooit. Dan hadden ze het spel dus eigenlijk vorige maand uit moeten geven ofzo. Dan heb je ook de mensen die op vakantie de GBA versie geprobeerd hebben en nu het echte spel willen.
Deze redenatie klopt niet helemaal. Toen mario golf in de VS uitkwam was het hier in Europa ook weer redelijk rustig kwa games (enkel FF:CC als ik het me goed herinner). Als ze die gewoon op tijd hadden uitgebracht en zelda 4 swords nu ook dan is er geen probleem en lopen we niet zo ver achter. En begin 2005 komen volgens mij ook de nieuwe metroid en Re4 dus een gebrek aan games is er dan niet. (behalve voor de mensen die daar niet zo van houden)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Als nintendo dit niet doet was deze tijd nog doder. Mario golf is namelijk ook al een jaar in de vs uit. Als die hier een jaar geleden uitkwam was er nu helemaal niets.
Ach kom op, ze moeten wat beter spreidenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Als nintendo dit niet doet was deze tijd nog doder. Mario golf is namelijk ook al een jaar in de vs uit. Als die hier een jaar geleden uitkwam was er nu helemaal niets.
Ten eerste kwam FF:CC maart DIT jaar uit, en niet vorig jaar. Ten 2e komt MP2 Q4 dit jaar uit. En derde is over 3 maand 1 spel niet zo veel hoor. Ik vind het een goede tijd om 4 swords uit te brengen. Vind jij dat niet, dan import je em toch gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:30 schreef koei het volgende:
[..]
Deze redenatie klopt niet helemaal. Toen mario golf in de VS uitkwam was het hier in Europa ook weer redelijk rustig kwa games (enkel FF:CC als ik het me goed herinner). Als ze die gewoon op tijd hadden uitgebracht en zelda 4 swords nu ook dan is er geen probleem en lopen we niet zo ver achter. En begin 2005 komen volgens mij ook de nieuwe metroid en Re4 dus een gebrek aan games is er dan niet. (behalve voor de mensen die daar niet zo van houden)
Waar heb je de europese release vandaan voor MP2? kan alleen de amerikaanse vinden van 14 november...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ten eerste kwam FF:CC maart DIT jaar uit, en niet vorig jaar. Ten 2e komt MP2 Q4 dit jaar uit. En derde is over 3 maand 1 spel niet zo veel hoor. Ik vind het een goede tijd om 4 swords uit te brengen. Vind jij dat niet, dan import je em toch gewoon.
Ik zeg ook niet dat het perfect is. Maar ik vind dit het gewoon goed dat ze four swords Q1 2005 uitbrengen. Heb je die release lijst van Q1 gezien? Ik ook niet, want als ik gamespress op tussen januari & april wil filteren dan zegt ie: "With these choices the cupboard is, sadly, bare.".quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach kom op, ze moeten wat beter spreiden![]()
De USA krijgt wel gewoon titels in de zomer, waarom wij dan niet
Gamespress; de handigste press site die er bestaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar heb je de europese release vandaan voor MP2? kan alleen de amerikaanse vinden van 14 november...
Ik dacht dat mario golf ook zo rond maart uit kwam in Amerika, maar ik kan het helemaal fout hebben. Overigens was maart wel de rustigste periode (afgezien van vorig jaar zomer). En deze zomer komen er ook nagenoeg geen 3rd party spellen uit die de moeite waard zijn terwijl dat in de periode rond maart nog wel af en toe gebeurde. Het is gewoon onzin dat ze die spellen uit zouden stellen om het te spreiden want dan kunnen ze beter de games zo snel mogelijk uit geven en mensen zelf de keus geven wanneer ze een spel halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ten eerste kwam FF:CC maart DIT jaar uit, en niet vorig jaar. Ten 2e komt MP2 Q4 dit jaar uit. En derde is over 3 maand 1 spel niet zo veel hoor. Ik vind het een goede tijd om 4 swords uit te brengen. Vind jij dat niet, dan import je em toch gewoon.
RE4 hebben ze niet uitgesteld. Ze hebben altijd gezegd winter, en nu hebben ze het verduidelijkt met Q1 2005. We hebben nog 5 maand te gaan tot 2005 & we hebben al deze games nog te spelen: ( *= exclusief, += Nintendo)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat mario golf ook zo rond maart uit kwam in Amerika, maar ik kan het helemaal fout hebben. Overigens was maart wel de rustigste periode (afgezien van vorig jaar zomer). En deze zomer komen er ook nagenoeg geen 3rd party spellen uit die de moeite waard zijn terwijl dat in de periode rond maart nog wel af en toe gebeurde. Het is gewoon onzin dat ze die spellen uit zouden stellen om het te spreiden want dan kunnen ze beter de games zo snel mogelijk uit geven en mensen zelf de keus geven wanneer ze een spel halen.
Verder moet ik nog maar zien dat MP2 nog dit jaar uit komt, RE4 hebben ze ook al uitgesteld. (overigens vallen beide spellen bij mij niet in de categorie interessant, maar dat schijnt bij veel mensen anders te zijn)
Neen, die komt in 2005.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:00 schreef HomerJ het volgende:
Resident evil 4 moet erbij
nein. Hij is wel verhuisd van developer. Metal arm's swinging ape zit er nu achter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:07 schreef Gamedemon het volgende:
starcraft ghost was gecannt voor de gamecube toch?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamespress; de handigste press site die er bestaat
Wow, wel 1 titel die ik ga kopen (Paper Mario 2)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:20 schreef BMH het volgende:
[..]
We hebben nog 5 maand te gaan tot 2005 & we hebben al deze games nog te spelen: ( *= exclusief, += Nintendo)
Wario Ware Inc.: Mega Party Games *+ (party game)
Animal Crossing *+ (Simulatie
Second Sight (3rd person action)
Pikmin 2 *+ (Strategy)
Donkey Konga * (muziek/party)
Call of Duty: Finest Hour (FPS)
Megaman X Command Mission (RPG)
GoldenEye: Rogue Agent (RPG)
Prince of Persia 2 (Adventure/action)
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures *+ (action adventure)
Star Fox 2 * (action/flight)
Mario Party 6 * (party)
Metroid Prime 2: Echoes *+ (FPAdventue)
Tales of Symphonia * (RPG)
Tony Hawk's Underground 2 (sport)
Starcraft: Ghost (Action/stealth)
Paper Mario 2 * (RPG)
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:20 schreef BMH het volgende:
GoldenEye: Rogue Agent (RPG)
Ik denk dat de wat neutralere consument daar anders over denktquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:47 schreef Thomper het volgende:
Joh, maar dan kan je wel gelijk weken mee spelen. Tis een top line-up, van ieder genre wel wat.
Toet toetquote:"Resident Evil 4 will ship January 11, 2005," a spokesperson for Capcom stated. "We've always said that it is coming out in the winter and this has not changed."
Ja ik ook,.......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:28 schreef febster het volgende:
[..]
Wow, wel 1 titel die ik ga kopen (Paper Mario 2)
Oud.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:03 schreef BMH het volgende:
"When Reggie walks, his massive footprints fill with beautiful flowers for the children to enjoy."
OMG
yep, maar ik zag et net staan in een nieuw interview met reggie.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
Oud.
Het verhaalquote:It's easy enough to tally up Beyond Good & Evil's accomplishments in game play, level design, and outright eye candy, and declare it a success. But there's something more here to which all of these technical and design accomplishments are only a means to and end. You see, BG&E is one of those rare games that shines from all points with an unmistakable quality of intelligence and personality. It's in the sharp writing and excellent voice acting. It's in the constantly inventive yet believable world of Hyllis and in the story's intriguing twists and emotional impact. Or in little details, wonderfully presented: Pey'j and Jade leaping into an embrace after a big fight, or Jade's face registering pity and horror with the subtlest change of expression. It's one thing to create a game full of pretty graphics and big action; it's something else to give us a story worth caring about involving characters we believe in.
Ultimately, for all its similarities to Zelda, this is where Beyond Good & Evil finds its own ground. Not only does it avoid many of the frustrations of the games it draws from (and yes, that includes Zelda's flat story and tedious item-chasing), but it is pierced throughout with humor, intelligence, and humanity. While it's over a bit before you'd want it to be, Beyond Good & Evil tells its story with amazing pizzazz and polish. Even better, it's a story well worth telling.
quote:'Microsoft wil Nintendo graag overnemen'
Uitgegeven: 4 augustus 2004 15:15
DÜSSELDORF - De Amerikaanse softwareproducent Microsoft heeft belangstelling de Japanse spelcomputerfabrikant Nintendo over te nemen. Dit zegt althans oprichter Bill Gates in het Duitse financiële weekblad WirtschaftsWoche.
Voorwaarde is wel dat er bereidheid tot verkoop bestaat bij de grootaandeelhouder van Nintendo, Hiroshi Yamauchi. "Wanneer Hiroshi Yamauchi mij belt, krijgt hij mij gelijk aan de lijn", aldus Gates in het blad.
Microsoft en Nintendo zijn nu nog elkaars grote rivalen met de spelcomputers Xbox en GameCube. Beide bedrijven hebben in vergelijking met de dominante Playstation van Sony een bescheiden marktaandeel.
Wat denk je van... nee?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:22 schreef Ron.666 het volgende:
crosspost uit het xbox topic:
[..]
Waarom zou je die games niet meer kopen? Ik denk dat microsoft echt wel weet dat de echte nintendo games goed verkopen dus daar gaan ze echt niks aan veranderen. Rare is een apart geval omdat daarvan het meerendeel van de werknemers gestopt zijn toen het bedrijf over werd genomen door Microsoft. En volgens mij gaat rare het weer helemaal goed maken met Kameo en misschien ook wel met Conker.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wat denk je van... nee?
Ik zou geen games meer halen die oorspronkelijk van nintendo zijn waar M$ heeft aangezeten. Kijk maar naar Rare, dat geweldige gevoel wat Rare had samen met Nintendo vind je nooit meer terug bij M$ en Rare
Bron: CubeParty.nlquote:Nintendo kan het nog moeilijk krijgen, de komende paar maanden. Hoeveel topgames ze ook hebben, Sony heeft GTA:San Andreas en Microsoft heeft Halo 2. Daar kunnen een gezamelijke Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 niet tegenop. Nintendo werkt dan ook aan acties om te zorgen dat men toch nog erg goed zal verkopen dit najaar, en een van die acties is net bekend geworden.
Het gaat hierbij om een nieuw Metroid Prime pack. Met de release van het origineel, alweer meer dan een jaar terug, kregen we ook al een pack. Dit pack was echter lang niet zo goed als het nieuwe, en bevatte alleen maar een GameCube plus de Metroid Prime game, en kostte ons (destijds) 200 euro. Alhoewel nu al weer 150 euro, komt Nintendo met een nieuw Metroid Prime pack.
Dit pack, dat voorlopig alleen in Amerika verkrijgbaar zal zijn, bevat de volgende dingen:
-Een GameCube + Controller
-De game Metroid Prime
-Een bonusdisc met een demo van Metroid Prime 2
-Een interactieve geschiedenis van de Metroid saga met artwork en schetsen
-Een Metroid Prime art gallery
-Twee zeer fraaie cinematische trailers van Metroid Prime 2
Het pack zal in Amerika al te koop zijn vanaf 15 augustus, en het is te verwachten dat Europa het ook krijgt. Wie wil het namelijk niet. En oh ja, het kost ook nog eens maar 99 dollar. Als dat geen waar voor je geld is.
Ik denk niet dat het gaat gebeuren. M$ is een totaal ander bedrijf dan het japanse Nintendo. Ook vanwege de cultuurverschillen. Japanners zijn in "de buisness" wereld toch wel even heel anders dan amerikanen en al helemaal dan M$!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:22 schreef Ron.666 het volgende:
'Microsoft wil Nintendo graag overnemen'
-knip-
bron www.cubezone.nlquote:Microsoft, dat net als Nintendo op dit moment aan een nieuwe console werkt, zat al eerder met Nintendo om de tafel. Dat gebeurde in 1999, toen Nintendo een officieel bod ontving van 25 miljard dollar. Beide partijen kwamen toen echter niet tot overeenstemming, mede doordat Hiroshi Yamauchi het niet eens was met de plannen van Microsoft.
Ik denk niet dat Yamauchi zijn bedrijf, wat hij zelf groot heeft gemaakt, zal verkopen. En al helemaal niet aan een niet-Japanner.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:44 schreef Young_David het volgende:
In Japan is MS zelfs derde na Nintendo. Nintendo doet het trouwens weer beter tegenwoordig (dankzij prijsdaling Cube) ... ik denk niet dat Yamauchi zo gek is.
ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:53 schreef Roi het volgende:
Ik zie toch liever een alliantie tussen NIntendo, Sega en Namco!
Een OST linkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:11 schreef BMH het volgende:
De soundtrack voor julie: (volledig legaal overigens)
01 – In The Beginning [2:27]
02 – Dancing With Domz [4:36]
03 – Home Sweet Home [2:51]
04 – Hyllian Suite [4:37]
05 – Mammago’s Garage [2:37]
06 – Isle de Noir [4:25]
07 – Mineshaft Madness [2:47]
08 – Say Cheese, Fellas [1:59]
09 – Akuda House Peropaganda [2:41]
10 - Ancient Chinese Secrets [3:00]
11 - Don't Fear The Reaper [6:38]
12 - Fear The Reaper [2:02]
13 - Fun and Mini-Games [1:54]
14 - Funky Bar 100 [2:43]
15 - When Domz Attack [1:27]
16 - Slaughterhouse Scramble [2:14]
17 - Sneaky Jade Suite [3:14]
18 - Organic Beauty [1:55]
19 - Violent Jade Suite [5:23]
20 - Heart of Darkness [4:35]
21 - Metal Gear Domz [2:38]
22 - Something Completely Different [1:52]
23 - Behind Enemy Lines [3:23]
24 - Free Your Mind [1:20]
25 - Thoughtful Reflections [3:03]
26 - Enfants Disparus [2:34]
27 - Above and Beyond [5:44]
28 - Unacceptable Losses [2:08]
29 - In Hot Pursuit [1:16]
30 - Sins of the Father [3:50]
31 - Redemption [1:53]
Beyond Good & Evil 'Frame of Mind' (opslaan als)
[afbeelding]
Koop Beyond Good & Evil in 2004!
Niet zo melodramatisch manquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat geweldige gevoel wat Rare had samen met Nintendo vind je nooit meer terug bij M$ en Rare
Dus als Nintendo te koop zou zijn zou onze billy-boy em meteen kopen.quote:TOKYO (AFP) - Japan's Nintendo (news - web sites) flatly denied the possibility of its takeover by US software giant Microsoft, saying the leading game company was not up for grabs.
"Nintendo is not on sale, and there is no such talk at all," Nintendo public relations chief Yasuhiro Minagawa said Thursday, referring to a German magazine report that Microsoft was interested in buying the Japanese firm.
The Wirtschaftswoche magazine said Microsoft chairman Bill Gates (news - web sites) told the weekly on the sidelines of a conference with analysts in the United States that he would immediately make an offer if Nintendo's majority shareholder, billionaire Hiroshi Yamauchi, were ready to sell.
Minagawa said Microsoft had never approached Nintendo for a possible purchase of shares.
quote:From: drone8888@comcast.net [mailto:drone8888@comcast.net]
Sent: Wednesday, August 04, 2004 2:21 AM
To: DaRosa, Tim
Subject: The retraction of a title?? Scorn??
Hello there.
I am just writing, in regards to the recent announcement of the classic title, Mortal Kombat, being removed from your you Arcade Treasures 2 compilation disc.
I fully understand the positive impact it will have on sales of the Premium Packs, on the Playstation 2, and XBox releases of MK Deception, but I'm a little hurt.
Alright, I'm REALLY hurt! I am a PROUD owner of a Nintendo GameCube. Not only will I not be getting MK Deception,...I am also forced to live without the keystone of the series, on my pre-ordered Midway's Arcade Treasures 2 disc.
I do own the other 2 systems, although, I take things very personally. As do most gamers. I will not be purchasing either rendition of Deception, based solely on the fact that you have screwed GameCube owners again.
I know you have to pay the bills. I know that the PS2 is a cash cow. I know Microsoft has a fabulous online setup, to fully exploit every aspect of your game.
It's just,....you are selling a compilation disc. It is supposed to represent your finest moments, in videogame history. Would it really kill you to grant us Cube owners one last wish?? To go out with a bang??
Well, I'm sure your secretary will just delete this, so I won't wait by my inbox for a response. So,... secretary,... hear this!
I have been a Midway fan since I figured out how to flip a milk crate over, to play Rampage, when I was just 6 years old. (My mom took a picture!) I have also been a Nintendo fan, since Mario, on my dad's Atari. Both companies have fulfilled my every want, and desire, and even created yearnings for stuff I've never dreamed of.
Nintendo has never let me down! When sales were sluggish, when backers backed out, they were there. Can you say the same for yourselves?? I think not.
You took the survey approach. You took current fads, and pop-culture, and oozed it all over your potentially great games. Upping the maturity, and subtracting the most envigorating elements, just to make a buck.
BUT!!!! I still bought your games, because of the nostalgia, that enveloped me, everytime I saw a preview, or a screenshot. I thought, `This could be it,..their return to wonderful games.' Well, it hasn't happened yet.
Unfortunately, this has broken my back. I will no longer support you. I will no longer promote, or endorse anything that you produce. This is hitting me very hard.
I have talked AT LEAST, twenty people, into pre-ordering MAT2, for the GameCube, and I can assure you, that they networked at least a quarter of that afrterwards. You know how it works,.....1 person, can influence thousands.
I don't want you to take this as a threat. I just want justice. Please, give us back our Mortal Kombat on the GAMECUBE. Otherwise, we will have n other means of playing it.
Thanks for your time.
Michael.
Alright, now here's what he wrote back:
Michael,
The secretary let this one through…fyi, stay tuned. Later this month, you’ll learn that GCN owners will, indeed, have a chance to get their hands on the original MK. J
Take care and keep the Midway flag high!
Tim
Ik denk het niet dat je die op de cube ziet vanwege de goed verkopende Super Mario Bros 1 en 3 op de GBAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:34 schreef Young_David het volgende:
Dit is een echte emotio-meel![]()
'k moet Nintendo maar eens meellen voor een Super Mario Collectors disk (Het kan bij Zelda, het kan bij Mega man, het kan bij Sonic)
Super Mario World? Ik vind Super Mario 3 een betere defenitie van Mario (verschil tussen Mushroom Kingdom en Yoshi Island denk ik)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:21 schreef _Supreme het volgende:
stel je voor hoe vet het zou zijn, om een nieuwe 3d mario te krijgen, en dan echt helemaal in de stijl van mario op de SNES.
natuurlijk met nieuwe elementen, en meer!
quote:Nintendo shares rose 3.8 percent to 12,580 yen (62 pounds) on the Osaka Securities Exchange, outperforming a 0.46 percent gain in the Japan's benchmark Nikkei average The shares rose as much as five percent.
vind je? hmmmquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:42 schreef Young_David het volgende:
[..]
Super Mario World? Ik vind Super Mario 3 een betere defenitie van Mario (verschil tussen Mushroom Kingdom en Yoshi Island denk ik)
Mario moet gewoon weer ouderwets princess Toadstool redden uit de klauwen van Bowser. Elke wereld moet een kasteel hebben met een king toadstolol. Het verhaal moet zo cliché mogelijk ... maar helemaal op en top Mario zijn.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:00 schreef Lexie het volgende:
Ik wil blokken springen, over paddestoelen huppelen, paddestoelen eten, vuurballen schieten, precisiejumpen over gaten, zwemmen met cheep-cheeps, combo's maken met een koopaschild, lakitu uit de lucht meppen, pijpen ingaan, muntjes verzamelen, donkere kerkers verkennen, geheime gangen ontdekken, warpen, Bowser verslaan met vijf vuurballetjes, vlaggetje springen, in planten klimmen die uit een blokje komen, en 7 keer een stomme toad redden in plaats van de geliefde prinses.![]()
Zien we hier een voorproefje op Nintendo Revolution? Laten we het hopen.quote:Nintendo zal weer met een nieuwe WarioWare game voor de GBA gaan komen. Dat is bij een recente exhibitie van Nintendo in Japan naar buiten gekomen. De titel gaat "Mawaru Made in Wario" heten wat grofweg vertaalt naar "Spinning WarioWare Inc." De reden voor deze benaming heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.
Mankeerd er wat aan je handen/email-progamma?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:54 schreef Thomper het volgende:
Kan iemand Nintendo mailen wanneer Paper Mario 2 hier komt of moet ik het doen? Er is namelijk nog steeds geen precieze PAL date. Ja, eind 2004... maar ik eis tot op de dag precies...
Wat maakt het uitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:54 schreef Thomper het volgende:
Kan iemand Nintendo mailen wanneer Paper Mario 2 hier komt of moet ik het doen? Er is namelijk nog steeds geen precieze PAL date. Ja, eind 2004... maar ik eis tot op de dag precies...
Net als Kirby - Tilt'n'Tumble 2 en Diddy Kong: Pilot Wing zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:33 schreef BMH het volgende:
Uit het GBA topic:
[..]
Zien we hier een voorproefje op Nintendo Revolution? Laten we het hopen.
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik vroeg me ook altijd af of dat spel op de SP wel lekker speelt (cartridge zit er andersom in)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:02 schreef Roi het volgende:
Net als Kirby - Tilt'n'Tumble 2 en Diddy Kong: Pilot Wing zeker![]()
Sorry hoor...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mankeerd er wat aan je handen/email-progamma?
alle release dates zijn toch ter indicatie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:00 schreef koei het volgende:
Tain, bij play staat 4 swords ook nog met een release datum van ergens in oktober maar nintendo vertelde mij toch echt dat deze pas in 2005 komt in Europa (heb ze gemaild). Ik weet dus niet of je zomaar van die datum uit kan gaan.
ik denk wel dat die releasedate een goede indicatie is van wanneer we het spel ongeveer kunnen verwachten, al blijf ik hopen op begin november
normaal gesproken horen release dates de datums te zijn waarom het spel uitkomt, maar doordat veel winkels ze al eerder verkopen is het inderdaad wel wat meer een indicatie geworden dan een echte vaste datum.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
alle release dates zijn toch ter indicatie?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:24 schreef gamecube_master het volgende:
Nintendo wijst overname af
Nintendo heeft "het aanbod" van Microsoft definitief afgewezen, en heeft geen zin om verder in gesprek te gaan met de sofwaregigant.
Gisteren al meldde het Duitse financiële tijdschrift WirtschaftsWoche dat Bill Gates, voorzitter van Microsoft Corp., interesse had om Nintendo over te nemen. Dit waren echter geruchten waar Microsoft niet op reageerde. Nintendo was, op z'n zachts gezegd "not amused", en maakte vandaag bekend niet geïnteresseerd te zijn om in gesprek te gaan met Microsoft. "We're going to make great game hardware and software for a long time to come," zei Tom Harlin, woordvoerder van Nintendo. Sinds de release zijn er in totaal 15,5 miljoen Xbox consoles verkocht. Toch wordt er nog steeds verlies gemaakt op de machine. De Gamecube is daarentegen winstgevend, en een overname door Microsoft zou erg gunstig zijn voor de positie van Gates & Co in de gamesmarkt.
Bron: Gameqube
EN Super Smash Brothers melee. is een must voor partyquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Gaaaast het volgende:
Zal ik een Cube kopen? En wat is het beste pakket? Wil vooral mario kart en party spelen
Ach ja... niet geprobeerd is altijd mis. Ofzo.quote:Beste Thomas,
Dankjewel voor je e-mail. We zouden je graag een preciezere datum
willen geven, maar bij ons is er niet meer bekend dan 4de kwartaal
2004.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Wat zijn nog meer gernes waar je van houdt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Gaaaast het volgende:
Zal ik een Cube kopen? En wat is het beste pakket? Wil vooral mario kart en party spelen
het nieuwe Metroid Prime packquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Gaaaast het volgende:
online winkels geprobeert ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:58 schreef koei het volgende:
heeft er redelijk recent iemand nog ergens R racing met pacman gezien (in Den Haag/Rotterdam)? Ik had 'm besteld bij de FRS, maar dat was een nieuwe versie zonder pacman dus die heb ik terug gegeven. Bij alle gameswinkels waar ik vandaag ben geweest (en dat waren er best veel) hebben ze 'm niet meer...
Is tot nu toe alleen voor de VSquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
het nieuwe Metroid Prime pack![]()
Nedgame heeft 'm momenteel niet, FRS heeft dus een nieuwe versie en bij dimensionplus en gcshop is hij nog de volle prijs wat ik een beetje veel vind voor pacman (waar ik 'm voor koop).quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:02 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
online winkels geprobeert ?
in mijn FRS filiaal hebben we nog een paar oude versie liggen van R:racing.. .met de pacman disc erbij dus. Ik kan wel proberen em op te sturen naar een filiaal bij jou in de buurt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:28 schreef koei het volgende:
[..]
Nedgame heeft 'm momenteel niet, FRS heeft dus een nieuwe versie en bij dimensionplus en gcshop is hij nog de volle prijs wat ik een beetje veel vind voor pacman (waar ik 'm voor koop).
Zondag maar even langs de mediamarkt in Den Haag, daar ben ik nog niet geweest en anders maandag nog maar even bij de MM Rotterdam, e-plaza en futurezone kijken en hopen dat mn geluk een beetje meezit.
Mario party 4 & 5quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:53 schreef _Supreme het volgende:
en dan laat je ons weten of het leuk is om met vrienden te spelen
wat vinden jullie de beste multiplayer game?
ik speel al een tijd met vrienden ongeveer 3/4 keer in de week elke avond super smash
ik keek voor de grap eens bij het aantal uur dat er multiplayer games zijn gespeeld.... die staat al op 350 uur!!
tijd voor wat afwisseling dus!
mariokart, soul calibur en monkey ball hebben we al, mar zijn we op uitgekeken.
super smash BLIJFT tof
komt Mario Party 6 dit jaar ook nog uit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:39 schreef HomerJ het volgende:
Mario party 4 & 5![]()
Ik heb je gemaild...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
in mijn FRS filiaal hebben we nog een paar oude versie liggen van R:racing.. .met de pacman disc erbij dus. Ik kan wel proberen em op te sturen naar een filiaal bij jou in de buurt.
Jupquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
komt Mario Party 6 dit jaar ook nog uit?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
1 ding is nog maar bekend: Je speelt niet met een controller
OMG!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:23 schreef Tain het volgende:
Mijn cube is al dik 4 maanden niet meer aangeweest, wacht nog steeds totdat ToS wordt afgeleverd en misschien dat ik paper mario 2 haal...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:21 schreef Eitjes het volgende:
Ik wil graag zeiken over het game aanbod van de afgelopen tijd. Ik wil graag vertellen hoelang ik mijn Cube al niet meer gebruikt heb.
Ik ga jullie dat besparen. Maar ik ben niet de enige als ik dit topicje doorlees.
Zucht, zal het oude Nintendo nog terugkomen? Dit is echt triest, face it.
Nee, kom nu niet met een lijst van games die NOG UIT MOETEN KOMEN want daar heb ik niks aan. Kom ook niet met een lijst van games die ik moet kopen want ik heb ze allen al. Tenminste, 6 games. Waarvan 2 games van Nintendo en die vielen tegen. En de rest? Tja. Die zijn wel de moeite waard... Bijv Monkey Ball!
Ik deel jullie mening. Ik wacht op RE4, MP2 en Paper Mario,....... verder is er niks wat mijn interesse wektquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:23 schreef Tain het volgende:
Mijn cube is al dik 4 maanden niet meer aangeweest, wacht nog steeds totdat ToS wordt afgeleverd en misschien dat ik paper mario 2 haal...
play.comquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:57 schreef Rahl het volgende:
viewtifull joe moet ik nog altijd hebben
iemand een goedkoop adresje?
PaPer Mario 2 doet het nog steeds best okquote:#. Naam van spel (Ontwikkelaar/Console) - Deze week (Totaal)
1. Final Fantasy I + II Advance (Square-Enix/GBA) - 149,397 (Nieuw)
2. Paper Mario RPG (Nintendo/GC) - 51,297 (210,719)
3. One Piece Round The Land (Bandai/PS2) - 49,390 (Nieuw)
4. The Nightmare of Druaga: Fushigi no Dungeon (Namco/PS2) - 43,214 (Nieuw)
5. Guilty Gear Isuka (Sammy/PS2) - 38,703 (Nieuw)
6. Pawapuro Kun Pocket 1 + 2 (Konami/GBA) - 32,027 (Nieuw)
7. Jikkyou Powerful Pro Baseball 11 (Konami/PS2) - 31,406 (292,479)
8. Tenchu Kurenai (From Software/PS2) - 28,151 (103,970)
9. Taiko no Tatsujin Astumare! (Namco/PS2) - 25,437 (56,420)
10. Jissen Pachislot: Fist of the North Star (Sammy/PS2) - 20,389 (725,270)
Hardware:
#. Console - Deze Week (Totaal 2004)
1. PlayStation 2 - 35,409 (1,575,766)
2. GameBoy Advance SP - 33,321 (1,540,802)
3. GameCube - 9,730 (426,811)
4. GameBoy Advance - 2,387 (165,270)
5. XBox - 334 (22,847)
6. PSone - 80 (12,610)
Speel dan ook met vriendenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:57 schreef gamecube_master het volgende:
jezus, wat wordt 4 swords moeilijk zeg
ik ben nu in wereld 4 level 2 maar het is echt fucking moeilijk, je hebt er veel tijd voor nodig zeg
die heb ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Speel dan ook met vrienden
nee, ik heb er erg veel plezier aan. Het is heel anders dan ik normaal gewend ben, vooral met GBA en GC verbinding, ik vind het heel vermakelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het naast "moeilijk" wel "leuk" om te spelen in je eentje? Of heb je echt het idee dat je met meerdere moet spelen.
Je vergeet de nieuwe Zelda schatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Ik deel jullie mening. Ik wacht op RE4, MP2 en Paper Mario,....... verder is er niks wat mijn interesse wekt
Weer een developer minder voor de gamecube...quote:De aangekondigde versie van Worms Forts: Under Siege is niet meer. Althans voor de GameCube. Het was een gerucht, werd sterker gemaakt, maar vervolgens keihard ontkent door Team 17. De developer verklaarde in een eerder stadium al dat door de slechte verkopen op de Nintendo GameCube geen spellen meer werden uitgebracht op de console.
Dankzij Cube-Europe, die contact heeft gezocht met Sega weten we een stuk meer. Het gerucht van het uitbrengen van Worms Forts: Under Siege is totaal niet waar en zal niet waar worden ook.
Ja, en Team 17 heeft verder ook geen fluit qua games. Ik zal ze niet missen. Midway (Mortal Kombat) is bijvoorbeeld een groter gemis.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef HomerJ het volgende:
IK denk dat het de meeste mensen weining kan schelen. Het spel word toch haast niet gekocht? Dan hebben mensen ook geen intresse
Wormsquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Team 17 heeft verder ook geen fluit qua games. Ik zal ze niet missen. Midway (Mortal Kombat) is bijvoorbeeld een groter gemis.
Check me post een pagina terug. Er komt nog een mortal kombat op de gamecube.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Team 17 heeft verder ook geen fluit qua games. Ik zal ze niet missen. Midway (Mortal Kombat) is bijvoorbeeld een groter gemis.
En Lucasarts, Blizzard, Capcom, Konami, etc maken dus slechte games?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
Alleen Nintendo zelf, EA en Ubisoft verkopen goed op de gamecube. En dat zijn ook de enigste uitgevers die echt goede games maken
Maar die releasen haast niks voor de cube(ook nooit gedaan)quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
En Lucasarts, Blizzard, Capcom, Konami, etc maken dus slechte games?
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Je vergeet de nieuwe Zelda schat(ookal is dat pas Kerst 2005 dat er is
)
en btw echt goede games van EA voor de Cube?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maar die releasen haast niks voor de cube(ook nooit gedaan)
BehalveCapcom
Natuurlijk
en Bounty Hunterquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:23 schreef Lexie het volgende:
Lucasarts bracht RS2 uit, ook echt geen slechte game.
Dan heb ik ze liever op de GBA.quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:42 schreef BMH het volgende:
Als lucasarts classic SCUMM games op de cube uitbrengt voor 30 euro per stuk ben ik weer tevreden over lucasarts.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DS. Met de stylus is het echt een point & click adventurequote:Op maandag 9 augustus 2004 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze liever op de GBA.![]()
Monkey Island
quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:14 schreef BMH het volgende:
DS. Met de stylus is het echt een point & click adventure![]()
je bedoelt dus eigenlijk dat je liever geen zelda meer op de cube hebt, maar dat je nog langer wil wachten en een zelda voor de revolution wil?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er een nieuwe Zelda voor de cube is aangekondigd, omdat er toch niet veel winst uit te halen is omdat het spel eigenlijk vlak bij de release van de Nintendo revolution uitkomt als we Nintendo moeten geloven. Dat betekent weer lang wachten tot een nieuw Zelda avontuur, heel erg lang wachten. Ik hoop dat ze al bezig zijn om een engine te maken voor een Zelda op de Nintendo Revolution want anders kan het nog wel is lang duren.
nou, zoveel langer zou het dan niet zijn, bij de release van de Nintendo revolution die toch niet zo lang meer duurt. Nu moeten we wachten op een cube Zelda en dan nog veel later vanwege de nieuwe engine een zelda op de revolution, ik denk dat je 3 jaar iig moet wachten vanaf dat de revolution is gereleased totdat er een Zelda erop uitkomtquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:04 schreef _Supreme het volgende:
[..]
je bedoelt dus eigenlijk dat je liever geen zelda meer op de cube hebt, maar dat je nog langer wil wachten en een zelda voor de revolution wil?
daar heb je wel gelijk in..quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nou, zoveel langer zou het dan niet zijn, bij de release van de Nintendo revolution die toch niet zo lang meer duurt. Nu moeten we wachten op een cube Zelda en dan nog veel later vanwege de nieuwe engine een zelda op de revolution, ik denk dat je 3 jaar iig moet wachten vanaf dat de revolution is gereleased totdat er een Zelda erop uitkomt
Dat werkt nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:22 schreef Thomper het volgende:
Ach ja... er zijn haast nooit Zelda games voor een launch (don't kick me if I'm wrong!), die plek is meestal voor een Mario (behalve op de GC). Nog beter: breng een totaal originele game uit zonder ook maar een enkel bekend figuur met daarnaast een Mario Partytje voor toch wat bekendheid ofzo.
In deel 2 kun je je poison pikmin laten opeten waardoor de beesten doodgaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:58 schreef _Supreme het volgende:
ik ook, pikmin 1 heb ik ook, maar die was stom omdat die beesten al mijn pikmin opatenen ik had geen tijd om nieuwe te maken
Ik ga toch niet mijn zorgvuldig gekweekte poison pikmin zomaar op laten eten? Ze gaan maar lekker vechten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
[..]
In deel 2 kun je je poison pikmin laten opeten waardoor de beesten doodgaan![]()
Bron: Nintendo.nlquote:Het schitterende Tales of Symphonia verschijnt later dit jaar in Europa exclusief voor je kubusvormige console, dus het wordt tijd om eens te kijken wat Namco ons in het vooruitzicht stelt.
Ik ga ze kweken om te laten opetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn zorgvuldig gekweekte poison pikmin zomaar op laten eten? Ze gaan maar lekker vechten!
Witte & paarse pikmin kun je niet kwekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ga ze kweken om te laten opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |