Het regende wel vandaag maar de vissen wilden niet happenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef Cutie het volgende:
[..]
Je kunt hem alleen vangen in de zee, tussen 4 uur 's middags en 9 uur 's avonds, áls het regent!
Hij is makkelijk te herkennen, is een grote zwarte schaduw
* koei vangt ze errug vaak![]()
Hmm vreemd, ze zijn er ook niet zo vaak maar ik heb ze nu in totaal toch al een keer of 5 gezien en ik speel pas vanaf uh... zaterdag.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik zie nooit van die grote schaduwenen het heeft tot nu toe nog altijd geregend in mijn dorp
Dank je!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:
B6cPeKfdHss6Z5
IT9ISqsSR8pHMw
De PAL versie kun je ook nu al bestellen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:04 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nee ik heb echt 1.06b want ik zocht speciaal die versie. Gister deed ie weer raar want toen kreeg ik rare kleuren zoals een oranje nintendo logo en het spel zelf was in groen en paarse tinten. Na een paar x opnieuw opstarten deed ie het weer goed. Dus ik zit nu te twijfelen of ik em niet beter kan verkopen en wachten op de PAL versie want ik begin die freeloader nu goed zat te worden
Ik heb alles meteen aan het museum gegeven.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:20 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja dat is wel zo, dan ga ik later wel aan het museum geven
Ik heb al 2 schilderijen, waar moet je die eigenlijk krijgen gewoon van die andere villagers?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:13 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst een bij gezien (pas toen die wegvloog) ik wist niet dat die in bloemen konden zitten. Maar volgens mij zie je die echt supermoeilijk. Ik heb inmiddels al aardig wat aan het museum gegeven en het is idd nu best leuk. Alleen heb ik ook maar 1 schilderij.
Ook al, het lijkt wel een ragequote:Op maandag 19 juli 2004 17:01 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik ben trouwens mijn huis fruitig in aan het richten. Ik heb al de citruswall en een meloen tafel en een sinaasappelparaplu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |