quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:11 schreef BMH het volgende:
Lame!! echt lame hoor
Zeik eens niet zo. Ik heb je helemaal niet gevraagd om dingen te herschrijven.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:11 schreef BMH het volgende:
Verdomme man roy! Ik had de op helemaal verbeterd!
Ik ben net zo'n Gamecube topic gebruiker als jij, dus waarom zou ik geen inbreng hebben?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zeik eens niet zo. Ik heb je helemaal niet gevraagd om dingen te herschrijven.
En check mij al die plaatjes van top 25 oude titels moeten zoekenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
GVD....m'n internet....![]()
Omdat ik het heb geopendquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben net zo'n Gamecube topic gebruiker als jij, dus waarom zou ik geen inbreng hebben?
Dus? Ik vind 'm prachtigquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:11 schreef BMH het volgende:
Even voor de anderen: Dit was roy zijn op. Ik vond hem niet goeg genoeg dus heb ik net 1.5 uur lang de op zitten te verbeteren. Maar roy is te eigenwijs om die te gaan posten.
Wil je nou gewoon geen kwaliteit hebben, of is je ego te groot om hulp te vragen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik het heb geopendJe kan niet met 100000 man een openingspost maken
Pkwarts heeft het helemaal alleen gedaan, dat had ik ook kunnen doen hoor. En zowieso, het plaatje komt van jou, het idee van 3 screens per game. Connectivity komt voor een groot deel ook van jou.
Nu weer ONtopic over de Cube. Anders blijf je ook hier maar weg
ik snap ook niet waarom jij een cube bent als je alleen maar aan jezelf denkt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wil je nou gewoon geen kwaliteit hebben, of is je ego te groot om hulp te vragen?
Ontwijk mij niet als ik een idee heb waardoor iets beter word. Snap niet dat jij een Gamecube hebt, je bent niet eens een team speler![]()
Ik wil niet zeuren, maar ik snap gewoon niet waarom Roy geen betere op wilquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef gamecube_master het volgende:
Jonges, zeuren in het volgende topic, nu is hetfeest!!!
Waarom krijgt Roy alle eerquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:23 schreef febster het volgende:
Mooie OP Royop naar de volgende 100 met minder gezeik/fanboy gedrag en meer nieuws/pics
Ik alleen aan mezelf denken? Whahaha. Ik wil een betere op maken waardoor deze feestelijkheid beter gepresenteerd word aan jullie. Ik schiet er zelf niets mee op hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom jij een cube bent als je alleen maar aan jezelf denkt...
Omdat deze goed genoeg is?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar ik snap gewoon niet waarom Roy geen betere op wil.
Goed genoeg wel, maar niet goed. Heb je de text al gelezen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat deze goed genoeg is?
Hier, heb je een lollie..
[afbeelding]
En nu stoppen met zeuren.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Goed genoeg wel, maar niet goed.
Goed genoeg kan ook voldoende zijn. Maar voldoende is nog niet goed in mijn ogen. Snap?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
.
Roy heeft hem geblockt, ik heb het hem ook al voorgesteldquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
bmh, ik vind dat je de sfeer die je bij een 100e topic zou moeten hebben nogal verpest. vecht dit aub over msn met roy uit.
nogmaals een pluim (dude, dat woord heb ik geloof ik ook iets van 6 jaar niet gebruikt) voor het hele 100e OP team!
Dank jequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
nogmaals een pluim (dude, dat woord heb ik geloof ik ook iets van 6 jaar niet gebruikt) voor het hele 100e OP team!
* BMH houd op.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
bmh, ik vind dat je de sfeer die je bij een 100e topic zou moeten hebben nogal verpest. vecht dit aub over msn met roy uit.
I know. Bugje dat je de OP niet kan editen ofzo? Ik krijg DB error.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
[mierneuksensor]
Luigi’s Mansion (players choice)
[/mierenneuksensor]
Lul geen koek man.quote:Laatste nieuwtje:
Nintendo koopt EA op
whahahahahaha, dat van EA opkopen, dat had een member die waarschijnlijk niet genoemt wil worden hier gemeld, en dat was dus als grap bedoeltquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Lul geen koek man.
dit is echt vette bullshit. je vermeldt niet eens de bron
en weer al die kutplaatjes om het topic maar belangrijk te laten lijkendiscussieëren over gamecube kan ook zonder allerlei onnodige screenshots
Wat dacht je van no. 99?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
whahahahahaha, dat van EA opkopen, dat had een member die waarschijnlijk niet genoemt wil worden hier gemeld, en dat was dus als grap bedoelt![]()
En over die zogenaamde kut plaatjes, als er één topic is waar veel pics in staan zijn het wel de xbox topics, hier zie je nooit pics. Die pics zijn alleenmaar voor het 100ste deel, dus het is éénmalig, we hebben niet elke keer zo'n OP
Ga in godsnaam ergens anders de sfeer verpesten, je snapt er geen zak van![]()
OPS en screenshots zijn er om geen pagina's met aleen maar text te krijgen dat is zo saai...quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
whahahahahaha, dat van EA opkopen, dat had een member die waarschijnlijk niet genoemt wil worden hier gemeld, en dat was dus als grap bedoelt![]()
En over die zogenaamde kut plaatjes, als er één topic is waar veel pics in staan zijn het wel de xbox topics, hier zie je nooit pics. Die pics zijn alleenmaar voor het 100ste deel, dus het is éénmalig, we hebben niet elke keer zo'n OP
Ga in godsnaam ergens anders de sfeer verpesten, je snapt er geen zak van![]()
Ja echt stom hè, wij krijgen helemaal geen goede games.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat dacht je van no. 99?
En als Nintendo veel plaatjes wil, hadden ze maar met betere games moeten komen op de E3.
Alle goeie games waren voor de Sony Playstation en de Microsoft XBOX
Jij bent zo irritant fucked up kut ventje das echt niet normaal.... Fucked up air van jequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:11 schreef BMH het volgende:
Even voor de anderen: Dit was roy zijn op. Ik vond hem niet goeg genoeg dus heb ik net 1.5 uur lang de op zitten te verbeteren. Maar roy is te eigenwijs om die te gaan posten.
Laten we die topgames maar even vergeten dan. Nee, Zelda, Metroid, Paper Mario 2, D-Konga en Jungle Beat zijn bij lange na niet zo sterk als Halo 2.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:22 schreef classpc het volgende:
[..]
En als Nintendo veel plaatjes wil, hadden ze maar met betere games moeten komen op de E3.
Alle goeie games waren voor de Sony Playstation en de Microsoft XBOX
omdat het nog niet zeker is of ie wel in Europa uitkomtquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef Tony-Soprano het volgende:
hey roy, mooie intro hoor!
maar ik mis baten kaitos in het rijtje van de meest verwachte games!
quote:Baten Kaitos
Baten Kaitos: Owaranai Tsubasa to Ushinawareta Umi (JPN)
An original roleplaying game for Nintendo GameCube from the team behind Xenosaga. The game makes heavy use of cards for everything from fighting battles to purchasing items. Cards are actually a central part of the story as well, as they are holders for "Magnus" which is short for "Magna Essence." Magnus is the true nature of all things throughout the world, including swords, magic spells and even apples that are gathered in the town in which your adventures start out. A real item can be turned into Magnus form and stored in a blank card. It can then be taken out from the card and will turn back into real form. Features detailed CG cutscenes to tell the story and turn-based battle sequences.
http://www.namco-ch.net/batenkaitos/index.phpquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:39 schreef Frankeinstein het volgende:
paar screens?
nooit gezien dat spel![]()
quote:Ik zou graag willen dat iedereen zelf nog even verteld wat hij of zij van de GameCube vind in de volgende posts, zodat we een leuk overzicht krijgen van meningen. Je mag uiteraard kritisch zijn, maar hou het wel vriendelijk en flamen doe je maar ergens anders
Ligt hier over 2 weken in de winkel gijs.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwste Must Have
[afbeelding]
Allen in de Japanse sterrencatalogus te krijgen
WAAAAAAAAAT ? Bron?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:56 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ligt hier over 2 weken in de winkel gijs.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwste Must Have
[afbeelding]
Allen in de Japanse sterrencatalogus te krijgen
M'n duim.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAT ? Bron?
Mario is rood met blauw, vriend.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:01 schreef Roi het volgende:
Jammer dat hij niet helemaal rood is.
Ik zeg gewoon dat als hij helemaal rood was geweest dat hij dan mooier was geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mario is rood met blauw, vriend.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mijn mening:
Metroid ook geweldig maar moet de cocksucker-eindbaas nog steeds verslaan net als mij poepsap vriend Chocobo.
Goed en objectiefquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:15 schreef Lexie het volgende:
Roy, mijn opstel.
Mijn gamecubeen ik.
De gamecube. Ik heb hem meteen gekocht toen hij uitkwam. Via een vage site heb ik hem zelfs voor maar 190 euro op de kop weten te tikken. Ze kwamen hem zelfs brengen, ik moest alleen even afspreken op een parkeerplaats...verdacht... Gelukkig bleek de verkoper te vertrouwen, en werd ik niet opgescheept met een doosje bakstenen.
Daarna ben ik meteen naar het centrum geweest en een spelletje gekocht. Het was liefde op het eerste gezicht. Wat een graphics, wat een controls, wat een gameplay! De jaren verstreken, en mijn collectie dijde langzaam uit. Wat extra games, memorycardje, GBplayer, extra controllers.....
En wat vind ik er nu van, na al die jaren? De gamecube is voor mij de enige console, en nee, ik ben geen fanboy. De Xbox heeft zo zijn voordelen, en de ps2 ook vast wel. Maar als het om spellen gaat, kan ik niet zonder de Nintendomagie. Wat moet ik met Halo, als ik Mario, Zelda en Pikmin kan spelen? Wat moet ik met GTA, als ik Viewtiful Joe, Ikaruga, en Metroid Prime heb? Natuurlijk, de gamecube mist een aantal dingen, zoals een goede onlinesupport, en 3rd party ondersteuning. Maar dit zijn nu net de dingen waar ik weinig om geef, dus als echte nadelen beschouw ik het niet (alhoewel ik soms stiekem wel jaloers ben op live)..
Is de gamecube een goede console? Ja
Zitten er nadelen aan? Ja
Is hij voor iedereen geschikt? Nee
Is het de beste console? Nee
Is het de beste console voor mij, zal ik hem nooit verkopen, heb ik er uren geweldige lol mee gehad, is het volgens mij de beste Nintendoconsole aller tijden, geniet ik er nog steeds van om avonden lang te multiplayeren, en verheug ik me op de komende vrachtlading aan topgames?JA!!!!
GET VIEWTIFUL!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:21 schreef Adagio het volgende:
SHINE GET! CUBE ON!
VJ is echt te heftig, deel 2 komt er al aan las ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
GET VIEWTIFUL!!Toch een tof spel voor die 20 pleuro
Na twee weken heb ik pas tweenlevels gehaaldquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:25 schreef Adagio het volgende:
[..]
VJ is echt te heftig, deel 2 komt er al aan las ik
Ik zit je op de hielenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Na twee weken heb ik pas tweenlevels gehaald
Maar ik ga door tot het einde.
wij hebben ook zo een geile php dingetjes (zelfs een pricecompare waar de xboxers jaloers op zijn hehehehe)quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens kan ik al wat dingetjes verklappen over onze OP in vergelijking met die van de Xdoos.
We gaan niet smijten met specs, we hebben zelfgeschreven beschrijvingen en helaas niet zulke geile PHP dingetjes.
Prima. Even alles op de schop nemen en kijken of er wat bijkan-wegkan.quote:Maar misschien moeten onze huidige OP eens goed bekijken en wat aanpassingen maken zodat het een wat duidelijker geheel wordt.
quote:July 07, 2004 - Swingin' Ape Studios, of Metal Arms: Glitch in the System fame, has been appointed by Blizzard to henceforth develop StarCraft: Ghost, the oft delayed third-person action / adventure adaptation of Blizzard's acclaimed RTS franchise.
The news came as somewhat of a shock. Just two weeks earlier it was announced that Nihilistic, Ghost's former developer, would no longer be at the helm of the project. Nihilistic's departure was said to be the result of timing issues. Hours later Blizzard officially stated that the company would first "evaluate" potential third-party developers before ultimately deciding whether or not to finish the game in-house. That was one hell of an evaluation.
Not only will Swingin' Ape first finish development on StarCraft: Ghost, the agreement states that Swingin' Ape will in the future collaboratively develop multi-platform titles with Blizzard based off Blizzard licenses. This could mean more Diablo, Warcraft, and StarCraft for all platforms.
Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder:
"The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
No other new details regarding StarCraft: Ghost, its release date, or these other proposed products have been announced. As always, stay with us for information as it happens. And, if you're a Ghost fan, feel free to add the title to your watched list so that we might be able to email you the latest updates as they happen.
quote:Like Advance Wars or even Final Fantasy Tactics, each battle in Souen no Kiseki will have a different objective. You'll need to do everything from clearing a map of enemies to securing enemy positions. Like all other installments, each unit in the game is an individual and irreplaceable. Once one of your men falls in battle, he's gone for good, so you'll need to keep close watch on your favorite units. Some of your units will be expert magic users, while others will employ long ranged or close combat weapons. It'll be up to you to decide how to deploy each unit according to his expertise. Also, characters can discover their "hidden purpose," which will affect the way each unit develops new abilities. Whether a character's "hidden purpose" will fundamentally change the way he learns abilities is unknown, but you can bet Souen no Kiseki will dish out plenty of surprises.
How will Fire Emblem: Souen no Kiseki fare against its predecessors? Will it deliver enhanced graphics and equally improved gameplay? Early indications point to a new installment that sticks to what works, albeit with a sparkly new graphics engine and spruced game mechanics. Plus, we can expect the same narrative complexity and strategic depth that made us covet those lucky Japanese gamers more than a decade ago. Hopefully, we'll get a copy of Fire Emblem: Souen no Kiseki in short order. Once we do, you can bet we'll sink countless hours on the title to bring you an in-depth report.
Cube is overal net 2e achter de Xbox, wat niet gek is vanwege de betere hardware in de Xbox. Controllerkeuze is misschien doorslaggevend voor veel mensen.quote:Final Verdict
With great power, comes great responsibility. We're entrusted to deliver you're the superior version, a clear recommendation. This is easy. Easier than protecting a huge metropolitan city while battling your emotions for true love you can't have and other mutated folks with giant arms and super strength.
Xbox. It's the best version for technical merits. The visuals are just better. It's that simple. Behind it, GameCube and PS2 are quite close, but we'd slip GameCube ahead of PS2 by a nose. It has a cleaner look about it.
So, go. Get swinging and saving the city from Doc Ock and all those stupid, purse-snatching thugs. You only have three years to complete all the tasks until Spider-Man 3 hits the silver-screen.
Persoonlijk vind ik dat zulke games beter tot hun recht komen op de GBA.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst binnenkort de GBA versie spelen, en dan weet ik of deze Cube versie een musthave wordt of niet
Maar wel Final Fantasy Tactics op de PSX willen gamen hequote:Op donderdag 8 juli 2004 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat zulke games beter tot hun recht komen op de GBA.
Final Fantasy Tactica Advance heb ik grijs gespeeld op de GBA. Ik wil meer...meer...MEER!quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wel Final Fantasy Tactics op de PSX willen gamen he
Hoeveel kost ie?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Adelante het volgende:
ik heb de oranje "spice" controller besteld bij dvdsoon.com
alleen is er wel een levertijd van 3 tot 5 weken
Volgens mij werkt die E-reader alleen als je dat ding op je Gameboy Advance aansluit & Animal Crossing + hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:23 schreef Fliepke het volgende:
Een gadget die we hier niet kennen, de nintendo E-reader:
http://www.nintendo-e-reader.com/
Deze sluit je aan op je GBA en dan kun je bepaalde kaartjes lezen als een soort van streepjescode, en dan kun je in sommige spellen zoals Animal Crossing bepaalde dingen unlocken, die je anders nooit zou kunnen krijgen.
Nu vroeg ik mij af in het kader van de release van Animal Crossing hier in Europa, als men die extra's wel gewoon beschikbaar maakt voor ons, zonder die e-reader? (ik heb trouwens sowieso een hekel aan die halve koppelverkoop van Nintendo, maar dat terzijde).
Roy wist het niet, en lexie ook niet. Wie wel?
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die E-reader alleen als je dat ding op je Gameboy Advance aansluit & Animal Crossing + hebt.
Mail ze ff zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar ik vroeg me dus af als die content voor ons gewoon beschikbaar is, aangezien je hier geen e-reader hebt.
Is nintendo zo'n bedrijf dat reageert op zn mail dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail ze ff zou ik zeggen![]()
Nou, ik ga even een mailtje opstellen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Nintendo reageert zelfs binnen een paar dagen, soms zelfs dzelfde dag nog![]()
Kun je ze dan gelijk even vragen of ze Baten Kaitos willen uitbrengen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou, ik ga even een mailtje opstellen.
Oh en dan wel vanuit het perspectief van een 6 jarige, gewoon om te dollen.
Ze zijn inderdaad vrij snel met reageren, maar heb ze ook nog maar 1x nodig gehad via mail en dat was dezelfde dag nog opgelostquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Nintendo reageert zelfs binnen een paar dagen, soms zelfs dzelfde dag nog![]()
Metroid Prime 2: Echoes zal de zelfde controls hebben als deel 1. Ik vind het eigenlijk best vervrissend. Een first person game met maar 1 stick om te lopen & te mikken. Tis vooral handig als je van de N64 overschakelt op de Cube.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn GC ervaring..
*knip*
0909-Nintendoquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Fliepke het volgende:
och weet je wat, ik bel ze gewoon.
*inlijst*quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
. De GameCube is okay
.
waarom zou je een 0900 nummer bellen als ze ook gewoon een lokaal tarief nummer op hun site hebben staan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
0909-Nintendo
Staat cool op je telefoonrekening?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
waarom zou je een 0900 nummer bellen als ze ook gewoon een lokaal tarief nummer op hun site hebben staan?
dat nintendo wordt dan vast gewoon vertaald naar de cijfertjes, denk je niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Staat cool op je telefoonrekening?
Even een serieuze vraag, waar staan diequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
waarom zou je een 0900 nummer bellen als ze ook gewoon een lokaal tarief nummer op hun site hebben staan?
Dat is de technische hulp!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:42 schreef Fliepke het volgende:
Neem contact op met de klantenservice als je andere vragen hebt: 030 6097166
okay, click met me mee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is de technische hulp!![]()
Dan komt het zeker wel goed met Ghost. Metal arms is ook een super vermakelijke game.quote:July 07, 2004 - Swingin' Ape Studios, of Metal Arms: Glitch in the System fame, has been appointed by Blizzard to henceforth develop StarCraft: Ghost, the oft delayed third-person action / adventure adaptation of Blizzard's acclaimed RTS franchise.
The news came as somewhat of a shock. Just two weeks earlier it was announced that Nihilistic, Ghost's former developer, would no longer be at the helm of the project. Nihilistic's departure was said to be the result of timing issues. Hours later Blizzard officially stated that the company would first "evaluate" potential third-party developers before ultimately deciding whether or not to finish the game in-house. That was one hell of an evaluation.
Not only will Swingin' Ape first finish development on StarCraft: Ghost, the agreement states that Swingin' Ape will in the future collaboratively develop multi-platform titles with Blizzard based off Blizzard licenses. This could mean more Diablo, Warcraft, and StarCraft for all platforms.
Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder, said: "The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
De site is sowieso kutquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
okay, click met me mee.
www.nintendo.nl
linksboven, klantenservice.
kies Gamecube
als onderwerp productinformatie.
Zo kom ik er, als ik dan eigenlijk naar een 0900 nummer moet bellen, dan is die site kut.
Die lijn is trouwens ook kut hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De site is sowieso kutMaar 0900 - Nintendo bestaat geloof ik niet, die verzon ik ter plekke, omdat ik alleen de spellenlijn van Nintendo kende, en inderdaad de technische dienst.
Laat me raden, je drukte op 4quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die lijn is trouwens ook kut hoor.
Je kunt op 1 drukken om de kosten van een reparatie te horen
op 2 om een reparatie aan te bieden (klinkt trouwens vreemd)
3 blabla
en 4 om direct met een medewerker verbonden te worden.
Een roze? Die zijn zeker en vast alleen in JPN uitgebracht, en dus zeg ik dan Lik-Sang.com. Dat is de beste mogelijkheid denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nu het over controllers gaat/ging. Weet iemand waar je een roze (originele) controller kan kopen??
Paarse? Een roze kan ik me niet herrinneren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nu het over controllers gaat/ging. Weet iemand waar je een roze (originele) controller kan kopen??
Ja natuurlijk, daar kies ik altijd voor ongeacht als ik eigenlijk 1 of 2 moet hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat me raden, je drukte op 4
officiele roze bestaan ook niet, misschien dat die er nog wel ooit komtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Paarse? Een roze kan ik me niet herrinneren.
Maar de e-reader komt ook helemaal niet meer in Europa uit dus dat ze hem niet noemen is wel logisch.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Fliepke het volgende:
hmm er is blijkbaar ook een AC site in het nederlands en onder het kopje connectiviteit reppen ze met geen woord over de e-Reader
http://www.nintendo-europ(...)lNL/connectivity.jsp
Staat natuurlijk tegenover dat er op de amerikaanse stie helemaal niks staat.
En wat we van deze OP kunnen gebruiken staan erg goede dingen in!quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Resi 4 footageOp IGN. Ik had het gecopy'd en wilde het pasten, maar dat is niet gelukt ofzo
Zoek het nu zelf maar
[..]
Prima. Even alles op de schop nemen en kijken of er wat bijkan-wegkan.
ik hoop hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef koei het volgende:
[..]
Maar de e-reader komt ook helemaal niet meer in Europa uit dus dat ze hem niet noemen is wel logisch.
Van de e-reader kaarten zijn er een aantal series: de animal crossing kaarten, de pokemon kaarten en de nintendo-spel kaarten. De pokemon kaarten zijn al een tijd geleden in Nederland uitgekomen volgens mij. Als je in een speelgoedwinkel bent kan je zelf even kijken, er staat dan zo'n e logo op de verpakking. De spelkaarten zullen pas uitkomen als de e-reader zelf uitkomt, maar ik denk dat die kaarten niet meer zullen komen. Op deze kaarten stonden namelijk vooral nes spellen en die brengen ze tegenwoordig al uit voor de gba waarvoor ze veel meer geld kunnen vragen.
Wat ze met de animal crossing kaartjes gaan doen weet ik niet. Ik verwacht dat ze deze hier niet uit zullen brengen omdat men er niks mee kan en als ze die kaartjes uit zouden brengen dan is het ook rendabel op gelijk een e-reader uit te brengen en dat doen ze niet.
Ik verwacht dat ze gewoon tussendoor een heel aantal codes zullen geven waardoor je toch een aantal van de goodies in je spel kan krijgen en misschien brengen ze die kaarten / e-reader hier toch nog wel uit als het spel een succes wordt.
WAAAAAR isdie? Is dat Future Zone?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:58 schreef Oksel het volgende:
Hier in de gameshop in R'dam
quote:Mijn gamecube story..:
bla bla Platinum set bla bla
Als je weer frieten gaat bakkenquote:Roy! Lexie! Speknek! Binnenkort weer gamedag hier?
Gewoon veel spelen zodat je alles kan kopenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:57 schreef P8R het volgende:
Even een vraagje tussen het gamen door, welke power up's kan ik bij VJ het beste eerst kopen?
Future zone ja, daar heb ik ook idd oranje controllers zien liggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAAAAR isdie? Is dat Future Zone?
Is dat die gameshop onderin bij de V&D? Daar moet ik ook altijd even naar binnen als ik in het centrum van Rotterdam loop. Fliepke, in deze winkel hebben ze e-readers en animal crossing kaarten (alleen zijn die AC kaarten best flink prijzig).quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:58 schreef Oksel het volgende:
Hier in de gameshop in R'dam hebben ze gewoon Oranje controllers liggen.. voor 35 euro geloof ik. Verder hebben ze een witte gamecube staan, met zwarte streepjes, en een zwarte controller met een logo. Welk spel weet ik niet meer.. wel geil ding in ieder geval!
mooie screens!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:34 schreef Kiff het volgende:
Nog wat screens van Prince Of Persia 2 :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem boxed compleet staan!
Tis niet dat ik een gba heb, maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat die gameshop onderin bij de V&D? Daar moet ik ook altijd even naar binnen als ik in het centrum van Rotterdam loop. Fliepke, in deze winkel hebben ze e-readers en animal crossing kaarten (alleen zijn die AC kaarten best flink prijzig).
En dan kom ik eraan, leg ik Zelda op de tafel en dan wordt ik zeker het huis uit gezetquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:37 schreef Oksel het volgende:
Gamecubemaster: Heb je 4Swords al? Zin om die binnenkort met Roy, Lexie en mij te spelen?
Ja precies dat is de future zone. Ik was er anderhalve week geleden nog geweest maar ik vind die winkel wel duur (ik kwam er voor een freeloader die ik nu 10 euro goedkoper heb) Maar ze hebben er zeker mooie spullen staanquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat die gameshop onderin bij de V&D? Daar moet ik ook altijd even naar binnen als ik in het centrum van Rotterdam loop. Fliepke, in deze winkel hebben ze e-readers en animal crossing kaarten (alleen zijn die AC kaarten best flink prijzig).
Ik heb daar ook een tijdje geleden een hori controller zien liggen voor 35 euro ofzo, maar dat vond ik toch nog best prijzig in vergelijking met de lik-sang prijs. Ik ben nogsteeds aan het twijfelen of ik 'm nu zal gaan halen of niet. Mn college's zijn toch afgelopen dus de komende maand ben ik toch niet in Rotterdam. Begin augustus pas weer dus voorlopig hoef ik er niet over na te denken...)
Nee, nee.. ff serieus.. waar ligt ijsselmuiden? En hoe oud ben je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En dan kom ik eraan, leg ik Zelda op de tafel en dan wordt ik zeker het huis uit gezet![]()
IJsselmuiden ligt ong bij Zwollequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, nee.. ff serieus.. waar ligt ijsselmuiden? En hoe oud ben je?
Btw: Roy kan niet zuipen.![]()
Maak me niet zo jaloers zegquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God wat is Viewtiful Joe cool zegIk heb net Hulk Davidson (eindbaas lvl 2) in één keer verslagen
Maar het was close. Slow, Mach en Zoom zijn zulke toffe opties, dat moet je zelf gezien hebben.
quote:Konami heeft vandaag bevestigd dat Pro Evolution 4 op zowel de PlayStation 2, Xbox en GameCube uit zal gaan komen. Voorheen was de serie exclusief voor de PlayStation 2, maar met deel vier komt daar een einde aan.
Eerder melde Konami ons al dat er 'een' Pro Evolution spel op de Xbox zou verschijnen. Dit wordt dus Pro Evolution 4.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
PES4 definitief OOOOOOK naar de Cube.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Mario Controller in meerdere aanzichten:
[afbeelding] [afbeelding]
Doosje:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel jij toevallig op Kidsniveauquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God wat is Viewtiful Joe cool zegIk heb net Hulk Davidson (eindbaas lvl 2) in één keer verslagen
Maar het was close. Slow, Mach en Zoom zijn zulke toffe opties, dat moet je zelf gezien hebben.
heb ik ook gedaan en nog waren sommige levels te moeilijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Speel jij toevallig op Kidsniveau
die is echt lastig ja!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:31 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben mario sunshine is weer een keer aan het spelen
maar ik kan die ene shine niet halen dat je een vrucht uit een machine moet halen, die aan yoshi moet voeren en dan vissen onder moet spuiten zodat je er op kan staan![]()
Die controller is zo coolquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Mario Controller in meerdere aanzichten:
[afbeelding] [afbeelding]
Doosje:
[afbeelding]
ik vind hem echt extreem lelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die controller is zo cool![]()
Ik neit, ik vind het coo dat ze die M er op hebben gezet, alleen vind ik het niet super van die blauwe achterkantquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik vind hem echt extreem lelijk..
A : Je hallucineertquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:13 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Gamecube(moeder) + X-box(vader)
=
GBA SP(Kind)
onzin helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
bron: gameqube.nlquote:Dit gerucht staat vanaf nu officieel buitenspel. *Barst in tranen uit en stopt FIFA 2004 in z'n 'Cube*.
Het forum stond zojuist in de hens dankzij een bepaald gerucht, courtesy of InsideGamer. Deze multiplatform site wist namelijk te melden dat Konami's zeer populaire voetbal game Pro Evolution Soccer 4, die eind dit jaar op de Xbox en PS2 moet gaan verschijnen, ook op de GameCube moet gaan komen.
Van dit nieuws is echter niets waar. IG's bron, IGN, vermeld niets over een GameCube versie van de game. Ook Konami zelf ontkent in een reply op een mail dat de game op de GameCube verschijnt, alhoewel je deze standaard feedback op vragen altijd met een korreltje zout moet nemen. Komt Pro Evolution Soccer 4 dus naar de 'Cube? Nou, nee. Misschien dat InsideGamer het over Sega's Virtua Striker 4 heeft?
Dan maar andere bronnen inschakelenquote:Beste Roy,
Deze controller komt voorlopig in ieder geval niet in de
sterrencatalogus en je kunt hem ook niet bestellen via ons.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
OMG! ik moest hulk 3 keer opnieuw doen voor dat ik em eindelijk dood kreeg. Maar wat een beloning krijgt je! Wat een geweldig level komt er nu aanquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Wat een lelijke vader.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:13 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Gamecube(moeder) + X-box(vader)
=
GBA SP(Kind)
Goeie site, dat Insidegamer... Vind ze steeds slechter wordenquote:
Dat was een promo plaatje voor de launch van de cube, kijk dat is ook zo met die controllersquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:23 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Er is trouwens wel degelijk een originele roze gamecube (JAP) toch?? Als ik geen roze kan vinden (lik-sang heeft em niet) dan neem ik denk ik maar die emerald blue/green controller
[afbeelding]
Zo weet ik het ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik dat plaatje zie moet ik weer aan de N-Gamer denken, die gebruikten in hun reviews dus ook die oude stijl Cube controllers, dus met rode start knop en geen ronde B knop.
quote:Revolution and Xbox 2
Keep up the great work. My question is about the rumors that I have come across. That is The Big N and Micro$oft are teaming up for the next console. Is this true? If so I may have to bury my cube and mourn this dark day as if I lost my friend.
Matt responds: These rumors have been floating around for a long, but there's no validity to them. Microsoft and Nintendo are both teamed with IBM and ATI and have two entirely separate pieces of next-generation hardware in development. Nintendo's is codenamed Revolution. You can read most of what we know about the system by clicking right here. Microsoft's console has been called Xbox Next and Xbox 2, but there's no official codename for it yet. You should read this article for more.
Bron? In het artikel staan zo te zien nl. een paar linkjes naar extra info over de Revolution, die je niet hebt meegekopieerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit moet een aantal mensen bekend in de oren klinken
mjahquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bron? In het artikel staan zo te zien nl. een paar linkjes naar extra info over de Revolution, die je niet hebt meegekopieerd.
Ow lol!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chi: Dat zijn artikels die we al kennenAls je ze echt wilt lezen moet je even Cube.ign.com kijken. (luie aarsch, sue me).
BMH, ik heb een dergelijk artikel (dat Ninty en M$ gaan samenwerken) verzonnen voor de 2e ronde voor games.fok. Ze moesten die vertalen en herschrijven.!
Ik vind het trouwens sowieso een beetje vreemd dat ze gebruik maken van dezelfde fabrikant, het risico is natuurlijk dat ze ongeveer dezelfde console gaan bouwen....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit moet een aantal mensen bekend in de oren klinken
[..]![]()
![]()
Ik heersch
Misschien toch samenwerkenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens sowieso een beetje vreemd dat ze gebruik maken van dezelfde fabrikant, het risico is natuurlijk dat ze ongeveer dezelfde console gaan bouwen....
Maar goed dat zullen we wel zien.
Damn! Deze prijzen zijn alleen in de winkels, en niet voor de online winkelquote:GC
007 Agent Under Fire
2002 FIFA World Cup
4x4 EVO 2
Aggressive Inline
All Star Baseball 2003
Baldur's Gate Dark Alliance
Batman Vengeance
Beach Spikers
Big Mutha Truckas
Bionicle
Bloodrayne
Bloody Roar Primal Fury
Bomberman Generation
Dead to Rights
Def Jam Vendetta
Defender
Die Hard Vendetta
Disney's Extreme Skate Adventure
Disney's Party
Dragon's Lair 3D
ESPN MLS 2002
Evolution Worlds
Extreme G3
F1 2002
Fairly Odd Parents: Breakin' Da Rules
FIFA 2003
FIFA 2004
Fire Blade
Freekstyle
Gauntlet Dark Legacy
Ghost Recon
Home Run King
Hot Wheels Velocity X
Hot Wheels World Race
Hunter The Reckoning
Ikaruga *
Jedi Outcast
Jeremy McGrath Supercross World
Jimmy Neutron Boy Genius
Jimmy Neutron Jet Fusion
Kelly Slater's Pro Surfer
Knockout Kings 2003
Legends of Wrestling
Legends of Wrestling 2
Lost Kingdoms
Lord of The Rings: The Two Towers
Madden 2002
Madden 2003
Mario Kart: Double Dash – only bonus disc version - YMMV *
Mario Party 4 *
Medal of Honor Frontline
Megaman Network Transmission
Minority Report
MLB Slugfest 2003
MLB Slugfest 2004
MOH: Frontline
Mortal Kombat Deadly Alliance
MX Superfly
Mystic Heroes
Namco Museum
Nascar Dirt to Daytona
NASCAR Thunder 2003
NBA Courtside 2002
NBA LIVE 2003
NBA Street
NFL QB Club 2002
NHL 2003
NHL Hitz 2002
Outlaw Golf
P.N.03 *
Pac-Man Fever
Phantasy Star Online Ep 1&2 *
Piglet's Big Game
Pikmin - NOT Player's Choice version *
Preview Disc
Rayman 3
Rayman Arena
Red Faction II
Resident Evil 2
Resident Evil 3 - ???
Resident Evil Code Veronica X
Rocket Power Beach Bandits
Rugrats Royal Ransom
Scooby Doo
Scorpion King: Rise of the Akkadian
Sega Soccer Slam
Shrek Extra Large
Simpsons Road Rage
Skies Of Arcadia **
Smashing Drive
Smugglers Run Warzones
Splinter Cell *
Spongebob Squarepants Flying Dutchman
SpyHunter
Star Wars Rogue Leader *
Summoner: A Goddess Reborn
Tarzan Untamed
Tetris Worlds
The Sims
Tiger Woods Pro Tour 2003
Timesplitters 2 *
Top Gun Combat Zones
Ty the Tasmanian Tiger
UFC Throwdown
Universal Studios Theme Adventure
Vexx
Viewtiful Joe ***
Wave Race
WWE Wrestlemania X9
X2: Wolverines Revenge
X-Men Next Dimension
Zoocube
Zelfde fabrikant ja maar zelfde console lijkt me niet.... ja ze gebruiken de zelfde CPU ONTWERP. maar de snelheid hoeveel custom is is verschillen ... de GPU ontwerp met een aantal aanpassing zodat ze een advantage hebben over de concurent ze mogen dat wel van de zelfde leverancier komen maar daar houd de vergelijking op.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens sowieso een beetje vreemd dat ze gebruik maken van dezelfde fabrikant, het risico is natuurlijk dat ze ongeveer dezelfde console gaan bouwen....
Maar goed dat zullen we wel zien.
Ja dat snap ik ook wel, en diegene die het meeste geld op tafel legt die krijgt ook het meeste, dus dan zul je waarschijnlijk zien dat microsoft wederom de krachtigste heeft van hun twee (ps3 is natuurlijk nog maar vaag met die cell technologie en wat allemaal nog meer).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zelfde fabrikant ja maar zelfde console lijkt me niet.... ja ze gebruiken de zelfde CPU ONTWERP. maar de snelheid hoeveel custom is is verschillen ... de GPU ontwerp met een aantal aanpassing zodat ze een advantage hebben over de concurent ze mogen dat wel van de zelfde leverancier komen maar daar houd de vergelijking op.
Hoe meer geld ze op tafel leggen, hoe duurder de uiteindelijke console in de verkoop zal zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Fliepke het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, en diegene die het meeste geld op tafel legt die krijgt ook het meeste, dus dan zul je waarschijnlijk zien dat microsoft wederom de krachtigste heeft van hun twee (ps3 is natuurlijk nog maar vaag met die cell technologie en wat allemaal nog meer).
Ik zou samenwerkingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een samenwerking zou ik trouwens allang prima vinden, het stukje van roy vatte wel goed samen waarom dat zo zou zijn.
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:Nintendo leest mee...
Geen enkel bedrijf maakt echt winst op de verkochte consoles, de winst wordt gemaakt door de verkoop van spellen. Ik zou dan ook niet weten waarom microsoft de xbox2 niet ook onder de kostprijs zal gaan verkopen (al zal dit in eerste instantie ook niet zo zijn denk ik). Volgens mij moet nintendo momenteel ook geld inleveren op elke verkochte console maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de verkoop van spellen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoe meer geld ze op tafel leggen, hoe duurder de uiteindelijke console in de verkoop zal zijn.
Ik verwacht dat Microsoft met de opvolger van de Xbox winst wil maken of quite wil spelen, i.p.v. geld moeten toeleggen op elke verkochte console. Omdat ze hem waarschijnlijk voor een scherpe prijs willen kunnen aanbieden, kunnen ze niet klakkeloos met geld gaan smijten om maar de krachtigste specs te hebben.
Maar Microsoft is natuurlijk een meester in strategie, dus het zou me niks verbazen als ze er een betere deal uit weten te slepen dan Nintendo.
Nintendo is een console bedrijf, ze moeten wel winst maken op de machine (altans bij de launch). M$ is een gigantisch software bedrijf. Ze hebben met de xbox de fanbase gebouwd, en kunnen met de xbox2 beginnen aan het echte geld verdienen. Ik neem aan dat ze niet weer ieder jaar 900 miljoen aan hun console willen verliesen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef koei het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf maakt echt winst op de verkochte consoles, de winst wordt gemaakt door de verkoop van spellen. Ik zou dan ook niet weten waarom microsoft de xbox2 niet ook onder de kostprijs zal gaan verkopen (al zal dit in eerste instantie ook niet zo zijn denk ik). Volgens mij moet nintendo momenteel ook geld inleveren op elke verkochte console maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de verkoop van spellen.
Dat nintendo een console bedrijf is wil niet zeggen dat ze winst moeten maken op de console. Nintendo krijgt geld voor elke verkochte game (ook de niet zelf gemaakte games zoals de fifa serie). Een verlies op de verkoop van een console wordt dus redelijk snel weer goedgemaakt door de verkoop van games. En niemand koopt een apparaat zonder games (behalve dan als het apparaat net zo makkelijk ombouwbaar is als de playstation/xbox maar zelfs dan koopt het meerendeel nog originele spellen om bijv. online te kunnen spelen)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo is een console bedrijf, ze moeten wel winst maken op de machine (altans bij de launch). M$ is een gigantisch software bedrijf. Ze hebben met de xbox de fanbase gebouwd, en kunnen met de xbox2 beginnen aan het echte geld verdienen. Ik neem aan dat ze niet weer ieder jaar 900 miljoen aan hun console willen verliesen.
Stel je voor: Strax word de xbox 2 een enorm succes, en koopt iedereen er 1. Dan gaat M$ failliet..
![]()
Dat de meeste winst uit de spellen komt klopt, maar geen enkel bedrijf zal zijn product onder de kostprijs aanbieden. Geen winst maken is niet hetzelfde als verlies draaien.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef koei het volgende:
Geen enkel bedrijf maakt echt winst op de verkochte consoles, de winst wordt gemaakt door de verkoop van spellen. Ik zou dan ook niet weten waarom microsoft de xbox2 niet ook onder de kostprijs zal gaan verkopen (al zal dit in eerste instantie ook niet zo zijn denk ik).
Joepie!!!quote:Capcom heeft de releasedatum van Resident Evil 4 verschoven van november 2004 naar begin 2005. Dit blijkt uit prijslijsten van diverse Amerikaanse winkels.
Verschillende Amerikaanse online winkels geven nu als releasedatum 1 februari 2005 op. Of de verschuiving ook van invloed is op de Europese releasedatum is nog niet bekend.
En doordat ik een vrouw ben ik dus beter op de hoogte, vrouwen weten nou eenmaal alles!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar koei, jij bent een vrouw.
Bovendien ben je een overloper, like Roy.
Je klinkt als men moeder.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:39 schreef koei het volgende:
[..]
En doordat ik een vrouw ben ik dus beter op de hoogte, vrouwen weten nou eenmaal alles!
En een overloper ben ik niet, want ik laat de cube niet in de steek ofzo. Ik heb de xbox voor erbij, maar de cube is mijn hoofdconsole (en daardoor meest geldverslindende console). En om een echte overloper te zijn moet je een nintendo geschiedenis hebben en die heb ik ook niet (enkel een oude nintendo frustratie omdat mijn ouders nooit zo'n apparaat wilden kopen)
Het eerste gedeelte klopt toch echt niet! Bedrijven verkopen wel onder de kostprijs alleen hopen ze dan om de winst op een andere manier te verkrijgen. Ik zal je even een voorbeeld geven. Ik werk bij de konmar (supermarkt) en laatst hadden ze alweer een vernieuwing met een grootse heropening. Een van de knalaanbiedingen was Heineken voor 5,99 per krat terwijl de inkoopprijs 6,49 ofzo is volgens mij. Op elke krat werd geld ingeleverd, maar dit verdienden ze terug doordat mensen omdat ze toch in de winkel waren ook andere producten meenamen waar ze wel redelijke winsten op draaien. De mediamarkt doet dit soms ook met knalaanbiedingen. Dit is ook een manier van marketing die heel winstgevend kan zijn. (ik studeer bedrijfskunde en daar is dit ook een keer aan bod gekomen)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat de meeste winst uit de spellen komt klopt, maar geen enkel bedrijf zal zijn product onder de kostprijs aanbieden. Geen winst maken is niet hetzelfde als verlies draaien.
De reden dat Microsoft dit wel heeft gedaan is om een userbase te op te bouwen in een moeilijk toegankelijke markt. Het uitgangspunt daarbij is dat ze miljoenen dollars hebben geinvesteerd, maar dat ze deze investering binnen x aantal jaren terugverdienen, en daarna winst gaan draaien. Die winst zal zo groot zijn dat de investering als verantwoord kan worden beschouwd.
Ik had al zo'n vermoeden, aangezien alle gereleasde filmpjes tot nu toe nog steeds in hetzelfde kuttige dorpje geschoten zijn.... Filmpjes van andere omgevingen blijven nog steeds achterwege.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Joepie!!!
Je hebt inderdaad gelijk, maar in de console markt was het, tot aan de introductie van de Xbox, nog niet voorgekomen dat een console onder de kostprijs werd aangeboden, althans niet bij de introductie. Microsoft moest dit echter wel doen, want hun tactiek was een console aanbieden die veel krachtiger was dan de concurrentie, voor een gelijkwaardige prijs.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef koei het volgende:
Het eerste gedeelte klopt toch echt niet! Bedrijven verkopen wel onder de kostprijs alleen hopen ze dan om de winst op een andere manier te verkrijgen.
Dat is de demo, er bestaan nog geen beta's of andere demo's, dus is dat vrij logisch (net zoals met Halo 2's multiplayer map Zanzibar).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, aangezien alle gereleasde filmpjes tot nu toe nog steeds in hetzelfde kuttige dorpje geschoten zijn.... Filmpjes van andere omgevingen blijven nog steeds achterwege.
Ze mogen zelf wel eens met wat extra materiaal komen, niet alle filmpjes hoeven door de pers geschoten te worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is de demo, er bestaan nog geen beta's of andere demo's, dus is dat vrij logisch (net zoals met Halo 2's multiplayer map Zanzibar).
Er zijn al 3 trailers + 30+ screenshots. Ik hoop eigenlijk dat ze niet meer zullen laten zien. Als je nu nog niet overtuigd bent van de game, zul je em toch nooit gaan halen. Te veel screens & filmpjes spoileren de hele game.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ze mogen zelf wel eens met wat extra materiaal komen, niet alle filmpjes hoeven door de pers geschoten te worden.
Ja, maar alles komt uit hetzelfde dorpje. Tuurlijk, teveel is ook niet goed, maar ik zou wel eens willen zien hoe de engine zich staande houdt in een andere omgeving.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zijn al 3 trailers + 30+ screenshots. Ik hoop eigenlijk dat ze niet meer zullen laten zien. Als je nu nog niet overtuigd bent van de game, zul je em toch nooit gaan halen. Te veel screens & filmpjes spoileren de hele game.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:28 schreef Xrenity het volgende:
is er al dacht ik...?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:07 schreef HomerJ het volgende:IK wil RE 4 nog liever dan de nieuwe Zelda
Hij is er nog niet hoor. Moet je nog ff 2 weekjes wachten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:32 schreef ChOas het volgende:
[..]!!!!!!
Dat meen je niet!!!!!
Dan moet ik morgen de stad in!
Thanks, kan ik mijn wekker weer wat later zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is er nog niet hoor. Moet je nog ff 2 weekjes wachten.
Ik kan eerlijk gezegd op beiden niet wachten maar als ik moet kiezen zou het opzeker Zelda zijn die ik wil gamen. Eindelijk in mijn ogen een waardig vervolg op Ocarina of Time ! Ik moet echter niet te vroeg juichen.... moet eerst nog wat meer zien van Cube Zeldaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:07 schreef HomerJ het volgende:IK wil RE 4 nog liever dan de nieuwe Zelda
Dood aan Capcom!
Wat is de bron?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:40 schreef Chocobo het volgende:
Was al bekend neem ik aan![]()
Capcom heeft de releasedatum van Resident Evil 4 verschoven van november 2004 naar begin 2005. Dit blijkt uit prijslijsten van diverse Amerikaanse winkels.
Verschillende Amerikaanse online winkels geven nu als releasedatum 1 februari 2005 op. Of de verschuiving ook van invloed is op de Europese releasedatum is nog niet bekend.
quote:Resident Evil 4 Survival Horror GameCube Spring 2005
idd, dan hoeven we niet alle games tegelijk kopenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lente? Prima, denk aan de lente dit jaar, geen toptitels eigenlijkNu dus wel. Boeiend dat het later is dan in de US, eind dit jaar komen er genoeg andere games uit.
Om even hierop te reageren: dat komt omdat de markt vele malen groter is, er veel en veel meer geld wordt uitgegeven en de concurrentie veel heviger is dan pakweg tien jaar geleden met de Super Nintendo. De gameindustrie ligt tegenwoordig op een heel ander niveau en gaat hard in de richting van de filmindustrie, geloof ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk, maar in de console markt was het, tot aan de introductie van de Xbox, nog niet voorgekomen dat een console onder de kostprijs werd aangeboden, althans niet bij de introductie. Microsoft moest dit echter wel doen, want hun tactiek was een console aanbieden die veel krachtiger was dan de concurrentie, voor een gelijkwaardige prijs.
Het zou me niet verbazen als de PS2 en met name de Gamecube na de prijzenoorlog nu ook onder de kostprijs worden verkocht, maar bij de introductie van deze machines was dit nog niet het geval.
Maar als hij al uitkwam in 2004, dan kon je hem vast extra goedkoop kopen in de lente van 2005quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lente? Prima, denk aan de lente dit jaar, geen toptitels eigenlijkNu dus wel. Boeiend dat het later is dan in de US, eind dit jaar komen er genoeg andere games uit.
De gamesindustrie is al een aantal jaren groter dan de filmindustrie, wat omzet betreft althans.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:48 schreef twi het volgende:
De gameindustrie ligt tegenwoordig op een heel ander niveau en gaat hard in de richting van de filmindustrie, geloof ik.
Groter dan hollywood. Ik denk dat de gameindustrie het niet trekt als je holly- en bollywood bij elkaar opteltquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
De gamesindustrie is al een aantal jaren groter dan de filmindustrie, wat omzet betreft althans.
wil je dat danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:15 schreef Oksel het volgende:
Krijgen we dan ook pornogames op de cube?
TBA, 2005. Duurt nog wel ff dusquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef gamecube_master het volgende:
Jezus
Net weer een paar filmpjes gezien van Donkey Kong: Junglebeat gezien, maar wat wordt dit een geweldige game zeg
Wat is eigenlijk de release date van deze game?
bioscoop, verhuur, verkoop, tv, merchandising, the list goes on. En bij games niet echt. Als je zegt dat de gamesindustrie groter is dan die van de film zou je bijna ook de dvdspelr verkoop mee moeten nemen, aangezien je ook de consoles meeneemt. Nee, de gameindustrie zouwillen dat ze zo groot waren als de filmindustrie.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
De gamesindustrie is al een aantal jaren groter dan de filmindustrie, wat omzet betreft althans.
Ik durfde die stelling net niet aan, met in m'n achterhoofd het aantal DVD's, bisocoopbezoeken, royalties en gemaakte onkosten voor het maken van films etc. in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:40 schreef chibibo het volgende:
Dit zou ik nou een fantastisch product vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een van de idee-en van IGN over de Revolution:
[afbeelding]
Een table top met touchscreen
Lees het hele artikel hier: http://cube.ign.com/articles/529/529130p1.html
Best interessante stukjes hebben ze![]()
kun je hier wat nader op ingaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:Nintendo leest mee...
Hahaha, nou, onze hoofdredacteur (MrSubtle) moest wat urls doorgeven van en over FOK!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
kun je hier wat nader op ingaan?
* Thomper probeert Nintendo dan maar even te bereiken:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, nou, onze hoofdredacteur (MrSubtle) moest wat urls doorgeven van en over FOK!En eentje ervan was die van GAM, ik neem dus aan dat Nintendo NL's contactpersoon hier wat gelezen heeft.
Kindje, gedraag je. Echt hoe kinderachtig kun je doen over een spel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
* Khadgar probeert Nintendo dan maar even te bereiken:
BIANCA ALS JE DIT LEEST: VERKOOP ANIMAL CROSSING STRAKS NIET VOOR 60 EURO EN DOE ER WEL SINTERKLAAS+PAKJESAVOND IN. Ofzo.![]()
Ja, ik weet het. Ik doe een beetje kinderachtig zo. Het is alleen schandalig als Nintendo de game voor 60 euro in de winkel zou leggen, twee jaar na de release in de rest van de wereld, zonder enige extras. Simpel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kindje, gedraag je. Echt hoe kinderachtig kun je doen over een spel.
Ik zou alleen niet weten wat een productmanager hier uit deze discussiebagger kan halen. Het begint met een partij geflame, daarna zinloos gezwijmel over een of ander spel en wat kansloos gezwets.
En daarna komt er een chagerijnige persoon die iemand uitscheldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten wat een productmanager hier uit deze discussiebagger kan halen. Het begint met een partij geflame, daarna zinloos gezwijmel over een of ander spel en wat kansloos gezwets.
Net als de PU E3 DVD, vind ik het raar gewoon op de TV continu fimpjes voorbij komen.BV: Ik speel wel is spel, kijk op Fok! forum ,down de nieuwe Metroid prime 2 movie, ga eff chatten, kijk film op TV en dan bekijk de nieuwe Resident evil.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef Thomper het volgende:
Maar goed.. iemand hier die de E3 Access DVD heeft besteld? Die van IGN/GameSpy? Ik zie hem nu voor 20 euro zonder dat ik een creditcard nodig heb, en twijfel een beetje. Hoe top is ie?
Zie niet veel maar het ziet er wel cool uitquote:Op zondag 11 juli 2004 01:12 schreef Roi het volgende:
Scans van Paper Mario2
[afbeelding]
[afbeelding]
Die yoshi bij plaatje 2![]()
![]()
Ik denk dat ze em bewaren voor een hele kale maand (net zoals ze deden met Mario golf). Alles in 1 keer uitbrengen is niet goed voor de verkopen + slecht voor de consument.quote:Op zondag 11 juli 2004 03:58 schreef Wunk het volgende:
Wat is dit nou trouwens voor bullshit dat 4 swords voor de cube nog niet in europa uit is ????
Nog steeds geen releasedate hier bekend.., word toch maar tijd dat ik 'em ga importeren !!
aangepast!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:36 schreef Thomper het volgende:
Vergeet niet als opener van het volgende topic (wie dan ook) om eventjes de datum van Splinter Cell te veranderen in 29 juli.
En Mezzin: bij de Free Record Shop is Pikmin 20 euro: http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=346985
Top, behalve een dingetje:quote:Op zondag 11 juli 2004 12:09 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
aangepast!
nieuw opsource
http://www.mezzin.com/games/gctopic.txt
Echt belangrijk is het verhaal niet. Paper Mario was ook heel makkelijk te spelen als je de taal niet snapt. Mijn neefje van nu 7 heeft het spel zelfstandig uitgespeeld zonder dat hij ook maar een woord Engels spreekt. Af en toe weet je even niet welke kant je op moet en dat is het enige.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:13 schreef Thomper het volgende:
Paper Mario 2 wordt een must-have. Ik ga hem niet importen, moet je ook niet doen. Te veel Japans...
Ja, de humor is over het algemeen best goed in Mario RPG's. Beetje zonde om te missen. En om dan twee maandjes te wachten... laat maar.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:31 schreef koei het volgende:
[..]
Echt belangrijk is het verhaal niet. Paper Mario was ook heel makkelijk te spelen als je de taal niet snapt. Mijn neefje van nu 7 heeft het spel zelfstandig uitgespeeld zonder dat hij ook maar een woord Engels spreekt. Af en toe weet je even niet welke kant je op moet en dat is het enige.
Wel is het spel in het Engels natuurlijk veel leuker, ik wacht wel rustig op de Europese release behalve misschien als het meer dan 2 maanden scheelt met de Amerikaanse Release.
Tof man die W packs mogen ze hgier ook wel uit brengenquote:Op zondag 11 juli 2004 13:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Op 23 Juli brengt Nintendo of Japan namelijk een serie 'W' Packs uit. Dit zijn, simpelweg, bundeltjes van 2 topgames die eerder door Nintendo zijn uitgebracht, voor de prijs van 7,880 Yen (60 Euro).
Gameqube.nl
-edit-
Making of die Pikmin plaatjes/reclame:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paper Mario2 box
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
done sorryquote:Op zondag 11 juli 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Top, behalve een dingetje:
We gaan ons opmaken voor deeltje 100 ! HomerJ en ik gaan een beetje overleggen wat we in de OP willen hebben, want nummer 100 krijgt een speciale OP, een samenvatting van al het moois dat tot nu toe langs is gekomen, en een vooruitblik op de toekomst. Ideeen, tips, suggesties en geld worden zeer gewaardeeerd![]()
Dat mag er wel uit, toch?
Ik vind DVD doosjes wel mooI altijd! Ze staan makkelijk en zijn stevig!quote:Op zondag 11 juli 2004 14:40 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vind die Japanse speldoosjes veel mooier dan de Europese. (ondanks die mega grote letters die er altijd op staan) Lekker klein en ze zien er niet zo cheap-ass uit als die dvddoosjes die we hier hebben.
Jij kunt toch reacties verwijderen?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:00 schreef speknek het volgende:
Hmm iets zegt me dat ik niet genoeg tijd meer heb voor m'n Nintendo verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |