Zit Gieling nu onder de tafel?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:45 schreef gieling het volgende:
Serieus, ZEIK niet zo man![]()
(Roy)
Als ik het niet doe, dan doet niemand het. Wil je graag dat er steeds meer "luie" ports op de gamecube komen of niet? Doe er dan wat aan en laat je horen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:45 schreef gieling het volgende:
Serieus, ZEIK niet zo man
(Roy)
Lees de vergelijkende PoP review op IGN nog eens.... geluid was wat minder omdat er minder op het schijfje van de cube past(dus compresse) maar verder was de cube-versie het best. En ja.. ik ben het meestal toch met hen eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, dan doet niemand het. Wil je graag dat er steeds meer "luie" ports op de gamecube komen of niet? Doe er dan wat aan en laat je horen!
[afbeelding]
dvdboxoffice verstuurt doorgaans via België. dus weinig kans op douane-gedoe.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:25 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Oke ik heb als het goed is een credit card kunnen bemachtigen maar hoe zit dat nou met het bestellen? Ik wil een memorycard van 1019 blocks en harvest moon bij dvdboxoffice bestellen moet ik dat dan apart doen voor de douane ofzo?? Ik had iets gehoord over import kosten....
Driv3r makers schijnen teveel met geld geschoven te hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:48 schreef HomerJ het volgende:
Waar slaat de titel btw op?
Super dan bestel ik ze gewoon samen. Dan hoop ik wel dat die creditcard nog geldig isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
dvdboxoffice verstuurt doorgaans via België. dus weinig kans op douane-gedoe.
Kan ook zo:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Driv3r makers schijnen teveel met geld geschoven te hebben.
Maarja.. om onze topictitel er mee te vervuilen?
Ach, drie meter achter iemand eindigen op baby park zonder items tegen iemand die de staff ghost unlocked vind ik nou niet echt een afgangquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef Fliepke het volgende:
lexie wordt keihard geowned in mariokart door mijn vriendinnetje![]()
!
hoeveel danquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:04 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan ook zo:
Wij hebben "eerlijk" 97 topic's gehaald, de X-box heeft er wat overgeslagen in een ver verleden
2 of 3 dacht ik. Dat deden ze omdat ze niet te ver wouden achterlopen op de cube topicsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:07 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hoeveel dan![]()
Daarom houden ze ook zoveel van race games. Winnen winnen winnen. Je kunt wel zien dat et een Amerikaanse console isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
2 of 3 dacht ik. Dat deden ze omdat ze niet te ver wouden achterlopen op de cube topics
Ik dacht paar deeltjes tussen de 5 en de 20.
quote:The disease that infects the village is a variation of Mad Cow Disease and is another virus created by the Umbrella corporation. It was intended to enhance human strength while making them submissive to a leader (who uses the church as a meeting ground). That leader turns out to be Wesker who is pissed that the U.S. government turned their backs on them.
Yes, that's right, Umbrella originally was intended to create bio weapons for the U.S. but then began shopping them out to European nations (as their experiment in this Spanish village proves). Thus, they sent Wesker in to shut down Umbrella. Unfortunately, Wesker was a double agent who got most of his $ from Umbrella. Thus, he set up the S.T.A.R.S. force to run his little experiment, which was to be a precursor to an attack on U.S. soil (using zombies to spread the T-Virus throughout America).
When Raccoon City was destroyed and Umbrella dismantled, Wesker fled to Europe and the abandoned European experiment. The villagers, who had not yet contracted the disease, were fearing the strange creatures that had appeared in the last few years (the troll and swamp creature were products of Umbrella experiments). Posing as priests, Wesker and the last of Umbrella gave them "holy water" that contained a variation of MCD that had the effects we have seen so far.
Finally, the president's daughter was kidnapped and injected with the virus so she could be returned and spread it in the U.S. starting with the president whom Wesker despises for ending Umbrella. I know it's very rough around the edges but this is just the result of brainstorming.
Waar draait gamen dan om? mensen voor laten gaan zodat je verliest?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Daarom houden ze ook zoveel van race games. Winnen winnen winnen. Je kunt wel zien dat et een Amerikaanse console is![]()
Gamen gaat om het plezier hebben. Het net doen alsof je iemand anders bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar draait gamen dan om? mensen voor laten gaan zodat je verliest?
Sorry, kep te veel kritiek op geloof.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:42 schreef twi het volgende:
Je zou priester moeten worden, echt waar...
waarna hij jou vrolijk door je kop schietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef BMH het volgende:
Ik ben gewoon anders als 99% van de xbox bezitters. Ook als ik bvb Splinter cell 2 online speel en ik een merc kan doden door 2 keer op zen hoofd te springen als hij wakker word, dan laat ik em leven. Zodat hij ook plezier heeft in het spel. 99% van de spelers doen dit niet. Ik wel.
Dit doe ik serieus heel vaak als ik met een paar gasten aan het gamen ben. Ik laat me broer ook vaak winnen met spellen. Alleen zodat hij er plezier in heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
o en als je eerste ligt dan rem je ook zodat de nummer 2 wint?
en die merc is aleen maar blij als ie dood is...mag ie ook spy zijn...
en dat je anders was weet het hele forum denk ik wel
Meestal zeg ik nog iets voordat ie buiten bewust zijn raakt. Een groetje of een gebaartje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waarna hij jou vrolijk door je kop schiet![]()
![]()
burnout 2, mario kart en f-zero gxquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:47 schreef Spider_NL het volgende:
Wat is een leuke racegame? Kheb net een cube gekocht voor 50 euro
Nope, alleen noodles.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:45 schreef pkwarts het volgende:
en vantevoren prepareer je snack pakketjes en fleur je de boel op met bloemetjes
Mag ik u feliciteren met uw aankoopquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:47 schreef Spider_NL het volgende:
Wat is een leuke racegame? Kheb net een cube gekocht voor 50 euro
je ziet de vrachtwagens ernaast, dus ik betwijfel of het zo goed te zien is. waarschijnlijk met satellieten flink ingezoomd, maar dan is mijn huis ook te zienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:30 schreef BMH het volgende:
OMG Nintendo Of America is, net als de chinese muur, vanaf de ruimte te zien!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een bagger titel.
Pleit toch weer voor: Want jij hebt ook recht op genot!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een bagger titel.
Net als de rest van de wereld... zuchtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:30 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hahah idd. Wat ben ik toch een lolbroekquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:00 schreef Dromer het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld... zucht
quote:It's obviously too early to tell whether Paper Mario 2 will be able to sustain itself over a decent length adventure, but Mario & Luigi certainly did, and this latest adventure has all the hallmarks of that game and more. The combat system is a step up (and we have a feeling we've barely seen any of it), and Intelligent Systems is paying just as much attention to events elsewhere. Indeed, as long as the developer continues to work along the same lines, we're confident that Paper Mario 2 will be as celebrated as previous titles in the oft-ignored but genuinely brilliant series. Quite frankly, on this evidence, it would take a cock-up of monumental proportions for it to be anything but.
quote:Indeed, that's true of the game at large. Faced with the task of rebuilding Prime using many of the same technological elements, Retro Studios seems to have some good ideas on the boil, and although it's unlikely to have the same impact on the genre as its high concept predecessor, it's still assuredly Metroid. That, coupled with the promise of a pre-Christmas release, ought to be enough to hold most gamers' attention.
quote:Mario Tennis zonder online/LAN ondersteuning
Nintendo heeft officieel vastgesteld dat Mario Tennis het zonder online- en LAN ondersteuning zal moeten doen.
Vandaag maakte tegenover het tijdschrift Computer & Videogames officieel bekend dat haar nieuwe tennisgame, Mario Tennis, geen online of LAN mogelijkheden zal ondersteunen. Wat ons nu rest qua multiplayer is alleen nog de 4-player splitscreen. Overigens is niet bekend waarom Nintendo tot deze beslissing is gekomen. We houden je op de hoogte!
quote:The next issue of Nintendo Power will confirm that GEIST will be delayed in America until 2005.
It has been rumoured for a long time that GEIST will not come out this year, and now it has been confirmed.
The first-person shooter got a good response back in May during E3 but the title will not be out until at least 2005 at present.
This news comes from Nintendo Power and while the official Nintendo site still says "Q1 2004", but will probably be changed soon.
Super monkey ball 2quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:57 schreef Woep het volgende:
wah ik zoek een ubervette 3 a 4 player game die geen ssbm,mp4/5 of mkdd heet
Like wow dude.......... Fantastisch !!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:30 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
8ste wereldwonder..quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Like wow dude.......... Fantastisch !!
Je kent BMHquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Like wow dude.......... Fantastisch !!
Moet je niet zeggen dat je Zelda Four Zwords binneh hebtquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:25 schreef gamecube_master het volgende:
Nieuws van websites en reviews van tijdschriften
Ik heb Zelda: Four Swords binnenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dat je Zelda Four Zwords binneh hebt
En dit keer heb je hem echt?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb Zelda: Four Swords binnen![]()
Mij zie je de komende tijd niet meer terug![]()
dat was een grapje, ik kan hem niet in 4 dagen krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dit keer heb je hem echt?
Welke kleur is dat?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef gamecube_master het volgende:
Enjoyment Plus Pack +Controller Clearance (limited color)
die is geloof ik helemaal doorzichtig, denk aan de Xbox controller versiequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Welke kleur is dat?
zie er mooi uit!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef gamecube_master het volgende:
Enjoyment Plus Pack +GameCube (main part) Silver Game Boy Player Silver Controller Silver Memory Card 251 Controller Clearance (limited color)
[afbeelding]
150 euro
Jep, werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:35 schreef Spider_NL het volgende:
Wat ik me nog af vraag
Is op play.com zie ik deze staan, Mario Party 4
Zoals je ziet staat dat ie alleen op UK GC kan maar is dat echt zo of doet ie t gewoon?
Technical Details
Region PAL: Will play on UK GameCube only
Rating 3+ (ELSPA)
Players 1-4
Die vraag komt in bijna elk topic wel een keer langsquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jep, werkt gewoon hoor.
Wellicht iets voor in de openingspost?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die vraag komt in bijna elk topic wel een keer langs
30 November in de VS. Die ga ik dus echt importerenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:35 schreef BMH het volgende:
De PAL gelease date van Resident evil 4 is 29 maart 2005 volgens het australische Highpoint.
Ik ook. Het duurt me veel te langquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:04 schreef HomerJ het volgende:
[..]
30 November in de VS. Die ga ik dus echt importeren![]()
quote:David Goosen zal eind augustus, na vijf jaar lang bij Nintendo gewerkt te hebben, opstappen als managing director van Nintendo Europe.
Gijs,.... zo droog om te lezen. Je noemt titels als Zelda en RE4 op maar de klap op de vuurpijl is DK Jungle Beatquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn wishlist voor dit jaar: ToS, Paper Mario 2 en Donkey Konga.
Pikmin 2 en Mario Party 6 zijn even afwachten en Animal Crossing en Metroid Prime 2 zijn niets voor mij.
2005 wordt ook wel een goed jaar, Baten Kaitos, Resi 4, Mario Tennis, PoP 2, Killer 7, Fire Emblem, Zelda, Advance Wars en als klap op de vuurpijl, DK: Jungle Beat
En Metroid Prime 2 is niks voor hem!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... zo droog om te lezen. Je noemt titels als Zelda en RE4 op maar de klap op de vuurpijl is DK Jungle Beat![]()
![]()
Ik heb de OP aangepast met een klein stukje over import en pal enzo.... staat klaar op mijn server voor de volgende OPquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wellicht iets voor in de openingspost?
BMH kan je het ff toevoegen in de OP tnx!quote:PAL/NTSC/US/JAP, Regio????????
Op je europese/nederlandse gamecube kan je alleen PAL games spelen. (zelfs al staat er 'Will play on UK GameCube only'). Om andere games te spelen dan PAL games moet je freeloader gebruiken. Met freeloader kan je import games spelen op je cube.
Hardware is altijd regio vrij dus je kan gewoon uit de VS je controlers halen. Alleen bij de gameboy player moet je oppassen die is wel regio gebonden hiervoor heb je freeloader nodig.
Ik spoor niet Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,.... zo droog om te lezen. Je noemt titels als Zelda en RE4 op maar de klap op de vuurpijl is DK Jungle Beat![]()
![]()
Nou ja, met Mario Kart was het ongeveer gelijk tussen oksel en mij, Roy was in ieder geval laatstequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker dagje gegamed met Lexie en Oksel![]()
We hebben Mario Golf gedaan (ik dik gewonnen), Mario Kart (gelijk ongeveer), Mario Party 5 (Lexie nét gewonnen (de lul kende alle mini games natuurlijk al)) en Smash Bros (Lexie is koning daarin).
Ook hebben we nog FFCC gedaan, en na een hoop gedoe met importeren van characters in savegames hebben we een oude savegame gebruikt zonder eigen charactersIn de tussentijd is Lexie ook nog eens zijn savegame van 26u kwijt geraakt
!
![]()
Als afsluiting voetbal gekeken![]()
![]()
Nou okquote:So, if you still haven't figured it out, let me spell it out for you: Pikmin 2 is fantastic. While it may not have the same sense of newness as its predecessor, it really does improve on the original in every way. Whether you play it alone or in versus or co-op challenge mode with a friend, this game belongs on every Nintendo fan's wishlist."
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:10 schreef Oksel het volgende:
En Roy is door mijn vriendin ge0wned.. "Ik heb een X-Xbox!" Vriendin: "Ow! Weet Luuk dat? Mag je hier dan wel naar binnen? Overloper!"
Maar daar was je ook echt wel de beste inquote:Mijn enige echte skillz was het bier drinken, en patat / bitterballs bakken.
quote:Beach Spikers
JPN: 6,162
US: 59,764
Ikaruga
JPN: 6,916
US: 34,698
Skies of Arcadia: Legends
JPN: 7,875
US: 83,223
Billy Hatcher & The Giant Egg
JPN: 10,074
US: 74,153
P.N.03
JPN: 10,569
US: 5,202
1080 Avalanche
JPN: 10,951
US: 59,074
PSO III: CARD Revolution
JPN: 21,064
US: 6,406
Baten Kaitos:
JPN: 64,422
Ultimate Muscle
JPN: 57,147
US: 10,465
- IGNquote:But even without all these little "collection" side-quests, Pikmin 2 can proudly stand among the best GameCube games released thus far. Everything about the game, from the opening screen to the "final" credits is polished to perfection. The attention to detail is evident everywhere.
- Peer, IGNquote:Let me sum it up for you: Pikmin 2 is fantastic
- IGNquote:Let's get this out of the way: this game is excellent, from the beginning to the end
quote:Half-Life 2 naar de Cube?
De kans is klein, maar we zouden misschien in de toekomst Half-Life 2 kunnen spelen op onze Gamecube!
Website GamesRadar meldde gisteren dat Valve, de developer van de veelbelovende first-person shooter Half-Life 2, van plan is om de game op meerdere platformen uit te brengen. De PC versie moet ergens in de herfst verschijnen en ook de Xbox versie is al vastgesteld. Valve is op het moment in contact met "all the console platform holders" wat zou kunnen betekenen dat de game ook het daglicht zal zien op de Gamecube. Lees hieronder delen uit het interview:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
"We're in touch with all the console platform holders and would like to bring the game to as many platforms as makes sense."
"We have more stories we'd like to tell in the HL2 universe."
--------------------------------------------------------------------------------
Het blijven natuurlijk geruchten, daarnaast blijft het afwachten óf en wanneer de PC game eindelijk in de winkels ligt. We houden je op de hoogte!
Met wel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
N-Gamer![]()
Wel redelijk hoge cijfers
RS3 verdient ECHT geen 8 zonder online mode
Mario Gold... die heb ik gemist...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef BMH het volgende:
[N]Gamer door de bus? Ff kijken Jawohl!
De reviews Gamecube:
Mario Gold: Toadstool tour: 8
Splinter Cell: pandora tomorrow: 9
Spider-man 2: 7.5
Rainbow Six 3: 8
Harry Potter & de gevangene van Azkaban: 7.5
PSO: episode III: C.A.R.D Revolution: 8
Shrek 2: 7.5
Asterix & obelix XXL: 6.5
Ja, want dat is de kracht van RS3. Rooaaarquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Met wel?
Tis een begin, niet?quote:Thomas' WinAmp draait nu Chumbawamba - Tubthumping.
Maar wel een ander soort spel. Volgens mij is Tiger Woods meer een golf simulator en Mario Golf meer een party game.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woods 2003 en 2004 zijn een stuk beter en leuker...
Heb de OP op mijn server aangepastquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:28 schreef BMH het volgende:
GameCube, deel 97: Geen corruptie voor nodig <- Te OP heeft wat veranderingen ondergaan. Nu zijn er mooiere screenshot bij gekomen.
whahaa
[afbeelding]
hahhaha
[..]
[afbeelding]
ok danquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario GolfIk ben helemaal gek op die game
Tiger Woods zal best wel een betere golf game zijn, maar Mario Golf is echt leuker denk ik, makkelijker om in te stappen en wil je er dieper in het golf gebeuren mee, dan kan dat ook.
Naast de gewone golf mode zijn er ook mini games gebaseerd op golf (bal door ringen schieten bijv). Aanrader!
waar kan je die krijgen? Die songsquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:36 schreef Thomper het volgende:
* gamecube_master luistert alvast naar de songs in de Europese Donkey Konga om te oefenen.
[..]
Tis een begin, niet?Iemand trouwens filmpjes van de Amerikaanse/Europese versie?
Maar dat kost me geldquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de winkelJe kan de tracklist vinden op de site als IG of CZ. En dan ga je naar de FRS en zeg je "ik wil deze singles kopen"
Can it be that it was so simple?
Ik heb niets overgeslagen in mijn post.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:58 schreef HomerJ het volgende:
BMH stond er nou geen preview in van RE 4? In N-gamer
Er staat een klein stukje in de E3 special, en zo erg is dat niet. Vorige nummer stond ie al op de cover en waren er 4 pagina's over.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb niets overgeslagen in mijn post.
Ik neem aan dat ze em bewaren voor het volgende deel.
quote:Iwata laat de laatste tijd erg veel van zich horen, en zo ook nu weer.
Iwata hield een interview met Japan Economic Foundation, en daarin deed hij een paar merkwaardige uitspraken, onder andere over co-developed games en over Sony.
Iwata said he thought the number of gamers would decrease if the industry continues on its current course
Nintendo had a "hard time" in the first half of fiscal 2003, but sales improved during the holiday shopping season
Sony's PS2/DVD-recorder hybrid "PSX" is according to Iwata "not a game machine but a home electronic appliance."
"We are facing a critical situation, in which the number of game players will decrease unless we change tack," Iwata said and added, "We will release software targeted at customers in different age groups. I think the charm of Donkey Konga partly lies in the fact that even a three-year-old child can play it."
"Game software should neither be exclusively targeted at children nor adults. Instead, we will develop software which anyone can instantly understand. At the same time, production of software readily acceptable to adults is worth studying," Iwata said.
Iwata said that Sony's online golf game did not sell as well as the offline version, which was "proof that customers do not want online games." He added: "At the moment, most customers do not wish to pay the extra money for connection to the Internet, and for some customers, connection procedures to the Internet are still not easy."
Iwata implied that some game development costs are skyrocketing to the point where it does not seem profitable
Nintendo's president said that more co-developed games with third-party studios are underway. "We intend to expand tie-ups not only with Japanese companies but also with foreign companies. We are now holding negotiations with major Western game developers and will be able to conclude a deal by the end of the year if things go smoothly."
He spoke briefly on Nintendo's small stake in Bandai. "A closer relationship would be beneficial for both sides and it will be nice if the two companies can work together in doing something interesting."
quote:Volgens de bronnen van IGN gaat Nintendo binnenkort een nieuwe Cube-bundel in de verkoop gooien. Het zou hier gaan om een bundel met de volgende inhoud:
Gamecube
Controller
Metroid Prime
Demo van Metroid Prime 2
De bundel zou dan voor de gebruikelijke prijs van $99,99 over de toonbank gaan. Het is echter nog niet bevestigd door Nintendo zelf, dus laat staan dat het bekend is dat de bundel in Europa zal verschijnen.
quote:Students at Japan's computer academy HAL, will use GameCube development tools as part of their courses, according to TotalGames.net. Instead of primarily using PCs, students will now be able to learn console development in-depth.
"SN Systems' software development kit for GameCube is the development system currently used in leading game companies," said a spokesperson from HAL "This agreement means a student can now for the first time study software development for Nintendo's powerful GameCube on the same level as a professional. What's more, as we already have the Game Boy Advance development kit, it has also become possible for our students to work on compatibility and interlocking software development."
ik wil ook!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Guess where I'm going
Dat gevoel ken ik. Ik ben er de vorige twee keren geweest (Utrecht en Scheveningen), en het was wel grappig. Voor welk blad/site was jij er?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik wil ook!!![]()
Naja, dan moet ik het maar van anderen horen hoe cool het was![]()
Dat is tenminste iets.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een verslag op de FP, dus dat kun je lezen
Dit zou me eerste keer dan worden, ik ben van M-Gamingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:32 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik. Ik ben er de vorige twee keren geweest (Utrecht en Scheveningen), en het was wel grappig. Voor welk blad/site was jij er?
Slordig dan dat je je invite niet hebt geregeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dit zou me eerste keer dan worden, ik ben van M-Gaming
Ik kon een tijdje niet bij m'n mail, en toen de laatste dag dat ik me kon inschrijven wist ik niet dat ik weer bij m'n mail kon. Daarom had ik die mail van Nintendo niet gelezenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Slordig dan dat je je invite niet hebt geregeld.
De mac is er niks bijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:52 schreef Khadgar het volgende:
Nou er is natuurlijk het ballenbad, en je kan er frietjes eten (ja je krijgt er een speeltje bij) en de clown komt ook langs!
Hebben ze bij de mac Gamecubes? Nee dus!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
De mac is er niks bij![]()
daarom zeg ik ook dat de mac er niks bij is, vanwege het ballenbad en de clownquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hebben ze bij de mac Gamecubes? Nee dus!
Ik heb wel in een mac een MediaMarkt PlayStation 2 gezien. Maar Sega's?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, daar hebben ze Sega's![]()
Eigenlijk moeten er dus Ninty speeltjes bij de Mac komen. Hmmm, een Zelda zwaardje, en een paddestoel ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als Happy Meal speeltjeIk heb ze bijna allemaal, de laatste 2 waren uitverkoch
Maar goed, Sega is offtopic![]()
Op zich is dat niet echt veelquote:In totaal worden er 20 GameCube en 10 Game Boy Advance SP demo-units opgesteld.
ik heb nog wel een reclame van vroeger dat Nintendo SMB 3 speeltjes erin deedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er dus Ninty speeltjes bij de Mac komen. Hmmm, een Zelda zwaardje, en een paddestoel ofzo?
nee, als je ziet hoeveel mensen er komen wordt het toch wel drukken zegquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich is dat niet echt veel
Hoeveel komen er dan ongeveer? Is dat enigszins bekent?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee, als je ziet hoeveel mensen er komen wordt het toch wel drukken zeg
van M-Gaming 2 en van GQ ook 2. Ik denk dat je ong. een stuk of 40/50 man hebt ofzo in totaal?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel komen er dan ongeveer? Is dat enigszins bekent?
Ja dat zou echt wel cool zijn, dat hebben ze ook bij Rayman gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er dus Ninty speeltjes bij de Mac komen. Hmmm, een Zelda zwaardje, en een paddestoel ofzo?
rot nou is op met je rayman!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja dat zou echt wel cool zijn, dat hebben ze ook bij Rayman gedaan
[afbeelding]
Gezonde concurrentie, america style.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef gamecube_master het volgende:
oh jonges, wat zijn de oude game reclames toch leuk
"Genesis does"
"What Nintendon't"
Ja, haha, Tijs kun je me ze zo nog ff sturenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef gamecube_master het volgende:
oh jonges, wat zijn de oude game reclames toch leuk
"Genesis does"
"What Nintendon't"
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:11 schreef speknek het volgende:
"Why did the hedgehog cross the road?"
"To get to Super Mario Land".
kheb ook nog zo'n reclame van Nintendo met dat je eerst zo'n gast hoort "Mario!" roepen en dat het beeld dan uitzoomt en dat je dan het hoofd van Mario op Noord-Amerika ziet staanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gezonde concurrentie, america style.
Ja die is mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
kheb ook nog zo'n reclame van Nintendo met dat je eerst zo'n gast hoort "Mario!" roepen en dat het beeld dan uitzoomt en dat je dan het hoofd van Mario op Noord-Amerika ziet staan
ja, is het zo dat je binnenkort net als in de VS je elkaar kan afzeiken in reclames? Dan wordt het weer lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat ze tegenwoordig wel weer meer reclames mogen makenEen beetje als de Ratchet & Clank 2 reclames van PS2. Die zijn echt grappig.
Binnen beperkte mate mag dat zowiezo. Je mag je prima vergelijken met de concurrent, zolang je maar niet liegt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja, is het zo dat je binnenkort net als in de VS je elkaar kan afzeiken in reclames? Dan wordt het weer lachen![]()
Nou, ik denk dat voor de mainstream gamer TV belangrijker is als info middel dan tijdschriften of internet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:20 schreef Khadgar het volgende:
Reclames zijn duur, en men heeft meer aan mond op mond reclame/tests in tijdschriften/zelf testen in de winkel.
Om bekendheid te krijgen is TV belangrijk en aankoop advies is meer bladen en internetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat voor de mainstream gamer TV belangrijker is als info middel dan tijdschriften of internet.
Ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou ik een goede indruk maken als ik een shirt van Xbox aan zou doen?
Even kopen danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja!
Dan ben je skeptisch en dan gaan ze je vertellen waarom de Nintendo beter is, meer aandacht is meer speeltijd.
ik zal het ze zeggen :')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde ze net posten :') Alleen moet GQ er even op letten dat ze niet de plaatjes door paint halen om er JPG van te maken, maar daar photoshop voor gebruiken, nu is het erg korrelig
quote:Jay - [jaygee.be.tt] zegt:
Zo waren ze ook al bij de site waar ik ze vandaan had gehaald...
quote:Name
Phantasy Star Online Ep3:Card Revolution 09.07.2004
Spider-Man 2 09.07.2004
World Championship Pool 2004 23.07.2004
Room Zoom: Race For Impact 25.07.2004
Splinter Cell: Pandora Tomorrow 29.07.2004
Catwoman 30.07.2004
Samurai Jack: The Shadow of Aku 07.08.2004
Masters of the Universe He-Man: Defende 13.08.2004
RibbitKing Plus! 03.09.2004
WarioWare Inc: Mega Party Games 03.09.2004
Madden NFL 2005 10.09.2004
DreamWorks' Shark Tale 17.09.2004
NHL 2005 17.09.2004
Tiger Woods PGA Tour 2005 17.09.2004
Animal Crossing 24.09.2004
The Legend of Zelda: 4 Swords Adventures 24.09.2004
WWE: Day of Reckoning 24.09.2004
Future Tactics: The Uprising Sep 2004
Nintendo Puzzle Collection Sep 2004
Terminator 3: The Redemption Sep 2004
Custom Robo Battle Revolution Q3 2004
Muppet Party Cruise Q3 2004
Def Jam: Fight for New York 01.10.2004
Fifa Soccer 2005 08.10.2004
Pikmin 2 08.10.2004
Donkey Konga (With Conga Drums) 15.10.2004
NBA Live 2005 15.10.2004
TY the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue 22.10.2004
The Lord of the Rings: The Third Age 29.10.2004
Ricochet Rick 01.11.2004
The URBZ: Sims in the City 05.11.2004
Need for Speed: Underground 2 12.11.2004
GoldenEye: Rogue Agent 19.11.2004
Disney/Pixar's The Incredibles Nov 2004
Jimmy Neutron: Attack of the Twonkies Nov 2004
King Arthur Nov 2004
T.H.U.G. 2: World Destruction Tour Nov 2004
Star Fox 2 Dec 2004
Bomberman Jetters Q4 2004
Call Of Duty: Finest Hour Q4 2004
Digimon World 4 Q4 2004
Digimon Rumble Arena 2 Q4 2004
FX Racing Q4 2004
Fairly OddParents: Showdown Q4 2004
Far Cry Instincts Q4 2004
Ghouls n' Ghosts Online Zero Q4 2004
GT Cube Q4 2004
Hot Wheels Stunt Track Challenge Q4 2004
Harvest Moon A Wonderful Life:Girl's Ver Q4 2004
Lotus Extreme Q4 2004
Lemony Snicket Series Unfortunate Events Q4 2004
Mario Party 6 Q4 2004
Medabots Infinity Q4 2004
Metroid Prime 2: Echoes Q4 2004
Prince of Persia 2 (Working Title) Q4 2004
Power Rangers: Dino Thunder Q4 2004
Pinball Hall of Fame Q4 2004
Paper Mario 2 Q4 2004
Spyro: A Hero's Tail Q4 2004
Savage Safari Hunt Q4 2004
Scaler: The Shape Shifting Chameleon Q4 2004
SRS: Street Racing Syndicate Q4 2004
Second Sight Q4 2004
SpongeBob: The Movie Q4 2004
Tales of Symphonia Q4 2004
Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Q4 2004
Tom Clancy's Ghost Recon 2: StoneWall Q4 2004
Tak 2: The Staff of Dreams Q4 2004
Virtua Quest Q4 2004
X-Men Legends Q4 2004
Zoids: Battle Legends Q4 2004
Mega Man X Command Mission Jan 2005
Donkey Kong: Jungle Beat Mar 2005
Robots Mar 2005
TimeSplitters: Future Perfect Mar 2005
Viewtiful Joe 2 Mar 2005
Baten Kaitos Q1 2005
Funkydilla Q1 2005
GEIST Q1 2005
Killer7 Q1 2005
Metallica Q1 2005
Notorious: Die to Drive Q1 2005
Nicktoons (working title) Q1 2005
Polar Express Q1 2005
Resident Evil 4 Q1 2005
The Movies Q1 2005
Unity Q1 2005
Advance Wars: Under Fire Q2 2005
Fire Emblem: Trail of the Flame Q2 2005
The Last Job Q2 2005
Donkey Konga 2: Hit Song Parade Q3 2005
Disney's Chicken Little Q3 2005
Phantasy Star Universe Q3 2005
The Chronicles of Narnia Q4 2005
Dead Rush: Drive To Survive 2005
Mario Tennis 2005
Odama 2005
StarCraft: Ghost 2005
The Hulk 2 (Working Title) 2005
The Legend of Zelda (working title) 2005
nicequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff een release lijstje er tegenaan gooien
[..]
deze is van een hogere resolutiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die van Paper Mario is leuk, alleen ik kende die al
Mooie spellen, dat worden dure maandequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff een release lijstje er tegenaan gooien
[..]
quote:Fliepke... zegt:
OMG
Fliepke... zegt:
DE MOOISTE ERROR OP DE XBOX OOIT!
Fliepke... zegt:
ik doe fsw erin
Fliepke... zegt:
en let op, dit is wat hij zegt
Fliepke... zegt:
This is an Xbox game disc
Please put it in your Xbox to start playing.
WAAR IS ZELDAquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Spellen die ik zeker ga halen:
Donkey Konga
Paper Mario
The legend of zelda, Reborn
Mario Tennis
Rayman Arena
Mario Party 6
Donkey Konga: Jungle Beat
Meer weet ik er zo ff neit
En niet te vergeten, Wario Ware Incquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Spellen die ik zeker ga halen:
Donkey Konga
Paper Mario
The legend of zelda, Reborn
Mario Tennis
Rayman Arena
Mario Party 6
Donkey Konga: Jungle Beat
Meer weet ik er zo ff neit
Dat eist wat rekenkrachtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox is geniaal
[..]
Beter kijke jongequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
WAAR IS ZELDA![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beter kijke jonge
ja die heb ik al op de computer staan, echt mooi die reacties. Ik reageerde eigenlijk helemaal neit zo!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:56 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
Hier kan je het filmpje vinden, als je het nog niet hebt gezien, van de reacties van dat Zelda op de E3 werd aangekondigd. Erg cool filmpje![]()
Beetje logisch. Ik denk niet dat je gaat lopen gillen achter je comp als je ouders een beetje TV zitten te kijken. Jij was helemaal teleurgesteld en vond het meteen een schijtspel, jij was waarschijnlijk de enige die zo dacht. Gelukkig heb ik je over kunnen halenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja die heb ik al op de computer staan, echt mooi die reacties. Ik reageerde eigenlijk helemaal neit zo!
Jep ik had eerst liever Cel shaded, maar toen ik het spel op High Res zag wist ik dat het niks uit maakte hoe de graphics waren, het zelda gevoel bleef ik krijgen. Ik herkende de vijanden en zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:02 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Beetje logisch. Ik denk niet dat je gaat lopen gillen achter je comp als je ouders een beetje TV zitten te kijken. Jij was helemaal teleurgesteld en vond het meteen een schijtspel, jij was waarschijnlijk de enige die zo dacht. Gelukkig heb ik je over kunnen halen![]()
hij staat wel aan, kijk maar goed, je ziet het een beetje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar euhm, als deze melding van de xbox moet komen, waarom staat hij dan niet aan?
waar kunnen wij het aan zienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij staat wel aan, kijk maar goed, je ziet het een beetje.
aan het licht rond de aan knopquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
waar kunnen wij het aan zien
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
weet ik maare dat zie ik juist niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij staat wel aan, kijk maar goed, je ziet het een beetje.
Microsoftquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox is geniaal
[..]
Kan ik op zich wel mee vooruit.quote:Name
Splinter Cell: Pandora Tomorrow 29.07.2004
GoldenEye: Rogue Agent 19.11.2004
Far Cry Instincts Q4 2004
Mario Party 6 Q4 2004
Metroid Prime 2: Echoes Q4 2004
Prince of Persia 2 (Working Title) Q4 2004
Paper Mario 2 Q4 2004
Tales of Symphonia Q4 2004
Killer7 Q1 2005
Resident Evil 4 Q1 2005
Mario Tennis 2005
StarCraft: Ghost 2005
The Legend of Zelda (working title) 2005
Ja heh, aan sommige objecten is nou eenmaal niks meer aan te doenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:27 schreef Dromer het volgende:
En... wat blijft ie lelijk
Ik niet denk ik... Er is genoeg te gamen dan namelijk wat wel in Europa uitkomtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
Gaat iedereen straks RE 4 importeren?
VS release date: 30 November 2004
Eu release dat: Februari/maart 2005
Ik ga geen kwartaal wachten
ik ga ook niet wachten maar ik ga hem ook niet meteen op 30 nov. laten importerenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
Gaat iedereen straks RE 4 importeren?
VS release date: 30 November 2004
Eu release dat: Februari/maart 2005
Ik ga geen kwartaal wachten
Ben je soms te bang voor dat spelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ach ik ga RE4 niet halenNiet echt belang bij
Slecht voor je dividendsuitkering?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Nee het is niet mijn genre en nee ik ben er neit bang voor! Geef mij maar Rayman! Of coole Mario spellen Of Zelda!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Man 1 van de beste spellen voor de cube
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee het is niet mijn genre en nee ik ben er neit bang voor! Geef mij maar Rayman! Of coole Mario spellen Of Zelda!
Je MOET deze game gewoon in je collectie hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Man 1 van de beste spellen voor de cube
Ik koop geen spellen die ik neit leuk vind!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Je MOET deze game gewoon in je collectie hebben![]()
Doe je dat toch lekker niet, maar ga ons topic niet zitten te verprutsen door over Rayman dit en Rayman dat te beginnen want niemand hier zit daar op te wachten want niemand vind het leuk, opdonderen nou, je verpest alleen de sfeer met je Raymanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik koop geen spellen die ik neit leuk vind!
[N]Gamer sucksquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
Shit weer te laat voor die [N] gamer abbonement!
Ze vergelijken Famitsu met de PUquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef Thomper het volgende:
Nee, NGamer is best wel goed.
Sjeesz, een half uur moeten wachten tot dat Paper Mario 2 filmpje op die Jap site eens laad. Nu maar eens kijken..
Wat in zekere opzichten best kan hoor. Ze zijn beide grote tijdschriften in hun thuislanden. Natuurlijk zijn er veel verschillen, maar als je een newb moet uitleggen, hoe zou je dat dan anders doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ze vergelijken Famitsu met de PU![]()
Gewoon zeggen dat de PU eenzelda game is en de famitsu een dragonball z game is. Dan vinden ze Famitsu automatisch geweldig.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat in zekere opzichten best kan hoor. Ze zijn beide grote tijdschriften in hun thuislanden. Natuurlijk zijn er veel verschillen, maar als je een newb moet uitleggen, hoe zou je dat dan anders doen?
Maar ik zie helemaal geen overeenkomst tussen de PU en Famitsu, de Famitsu is zo'n beetje de god van de game tijdschriftenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat in zekere opzichten best kan hoor. Ze zijn beide grote tijdschriften in hun thuislanden. Natuurlijk zijn er veel verschillen, maar als je een newb moet uitleggen, hoe zou je dat dan anders doen?
[N]Gamer?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Het is gewoon de beste Nederlandstalige Nintendo-blad
Want het is het enige.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Het is gewoon de beste Nederlandstalige Nintendo-blad
heb je het spel dan twee keer ofzow? Had je hem al bbesteldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:51 schreef BMH het volgende:
Zelda: Four swords besteld van DVDsoon. Eindelijk kan ik dan ook de Engelse versie spelen. Woohooo. Ik zit nu al een heeele lange tijd vast met de japanse versie.
Ik had de japanse versie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb je het spel dan twee keer ofzow? Had je hem al bbesteld
Ik heb de hoop al opgegeven. Kreeg vorige week me Final fantasy CD al door de bus.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:59 schreef Oksel het volgende:
GODVER. Gameboyplayer WEER weg uit de Catalogus.
Ik vraag me af of Harvest moon voor girls buiten japan gekocht zal gaan worden. Ik zit er in iedergeval niet op te wachten. Harvest moon voor boys is goed genoeg. Volgens mij zitten er ook amper aanpassingen in..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:16 schreef gamecube_master het volgende:
Famitsu
Harvest Moon: A Wonderful Life for Girls (GC, Marvelous): 8 / 7 / 8 / 8 - (31/40)
Tom Clancy's Rainbow Six 3 (Xbox, Ubisoft): 8 / 7 / 8 / 7 - (30/40)
HM for Girls wordt alleen in Japan uitgebracht dacht ik...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Harvest moon voor girls buiten japan gekocht zal gaan worden. Ik zit er in iedergeval niet op te wachten. Harvest moon voor boys is goed genoeg. Volgens mij zitten er ook amper aanpassingen in..
Uhm, Burn Out 3 tochquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
burnout 4 is trouwens aangekondigd. het is alleen nog niet bekend voor welke consoles de game zal verschijnen.
weet zeker dat ie niet op de cube komt....![]()
net als half life 2 waarschijnlijk.
heeft 1 van jullie nog iets gehoord over het spel the movies?
leek me ook wel een leuke titel.
zeker ook alweer ge-cannend...![]()
Wrong.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:31 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik denk sowieso ook dat er buiten japan, of zelfs buiten azie, weinig meisjes zijn die gamen.
ik heb ze in ieder geval helaas nog nooit ontmoet.
game-girls zijn net zo schaars als lekkere wijven die van voetbal houden.![]()
Er is hoop ....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wrong.
"In reality, 43 percent of American game players are female, and their average age is 27."
-Break into the game industry, door Ernest Adams.
alleen voor jou nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Er is hoop ....![]()
lol.. wat is het verschil? speel je daar een vrouw die een man moet zien te vinden, zoveel mogelijk kinderen te werpen en het huishouden goed te verzorgen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:12 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb de moed ook al opgegeven op de Harvest Moon voor meisjesIk mag blij zijn als ik een gewone versie te pakken krijg
Het is gewoon HM, maar dan met een meisje ipv een jongen. thats all.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
lol.. wat is het verschil? speel je daar een vrouw die een man moet zien te vinden, zoveel mogelijk kinderen te werpen en het huishouden goed te verzorgen?
En laatst kwam er toch ook uit een onderzoek dat vrouwen rond de 50 jaar de meeste computerspellen spelen? Hierbij telden ze wel patience en al die andere simpele spelletjes mee. Dat zullen ze hier dus ook wel gedaan hebben want dit gaat echt niet op voor de huidige generatie consoles. Ik gok dat 25% hooguit hiervan vrouw is, en dan kom waarschijnlijk de helft daarvan in de buurt van 'hardcore gamer'quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wrong.
"In reality, 43 percent of American game players are female, and their average age is 27."
-Break into the game industry, door Ernest Adams.
Neemt niet weg dat dit nog steeds een enorme markt is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
En laatst kwam er toch ook uit een onderzoek dat vrouwen rond de 50 jaar de meeste computerspellen spelen? Hierbij telden ze wel patience en al die andere simpele spelletjes mee. Dat zullen ze hier dus ook wel gedaan hebben want dit gaat echt niet op voor de huidige generatie consoles. Ik gok dat 25% hooguit hiervan vrouw is, en dan kom waarschijnlijk de helft daarvan in de buurt van 'hardcore gamer'
The Movies is niet gecanceld hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
burnout 4 is trouwens aangekondigd. het is alleen nog niet bekend voor welke consoles de game zal verschijnen.
Ik weet me wel nog te herinneren dat in de jaren tachtig een oudere amerikaanse huisvrouw het kampioenschap Centipede op de Atari 2600 won.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
En laatst kwam er toch ook uit een onderzoek dat vrouwen rond de 50 jaar de meeste computerspellen spelen?
Ik vind serieus RE een van de saaiste spellen op de Cube...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Nou ik heb overal gezocht maar nergens dit spel kunnen vinden. Ik begin de hoop op te geven. De enige optie is nog importeren maar dan heb je wel visa enzo nodig en die heb ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:31 schreef PietPrak het volgende:
Weet iemand waar ik Harvest Moon(GC) kan kopen ? Ik ben nu al 2 weken op zoek en overal uitverkocht.
Iemand nog tips?
ik heb zelfs voor je gezochtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:11 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
Nou ik heb overal gezocht maar nergens dit spel kunnen vinden. Ik begin de hoop op te geven. De enige optie is nog importeren maar dan heb je wel visa enzo nodig en die heb ik niet
Of je geeft mij 100 euro en je mag mijne hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:16 schreef Fliepke het volgende:
maar je kunt dus op gcshop bestellen en dan sturen ze hem zodra hij er is...
Als het echt niet lukt, bestel ik hem wel voor je. Play en DVDcrave zijn ongeveer even duur, maar mijn ervaring is dat je de bestelling van DVDcrave eerder in huis hebt. (airmail vanuit australië t.o.v. boot vanuit engeland)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja thanks fliepkeVan die pre-order dingen hou ik niet zo, dan zit ik er meteen aan vast. Ik koop dat spel gewoon bij de winkel die harvest moon het eerst verkoop
Mail me je adres maar dan sta ik morgen bij je op de stoep euhh.. ik bedoel dan bestel ik hem meteen voor je.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:58 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
zo dat zou wel heeeeeel erg fijn zijn![]()
Nee sorry, we vullen onze library alleen met echte titels.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:16 schreef pkwarts het volgende:
wel jammer dat driv3r niet voor de gc is uitgekomen, jullie missen nu hele leuke discussies
Echt?? Free Record Shop waar?? In Rotterdam en omgeving heb ik em nergens kunnen vinden. Kan ik niet een dealtje met jou maken dan? Dat jij die laatste voor mij apart houdt en naar mij opstuurt??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:03 schreef Retarded het volgende:
Tja, als je nou slim was geweest dan was je gewoon even naar de FRS gelopen en had je em daar besteld... gewoon nog leverbaar hoor. Tenminste, dat was ie... het laatste exemplaar ligt nu in mijn filiaaltje
volgens mij bedoelt ie dat je hem aan de bali besteldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:42 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
Echt?? Free Record Shop waar?? In Rotterdam en omgeving heb ik em nergens kunnen vinden. Kan ik niet een dealtje met jou maken dan? Dat jij die laatste voor mij apart houdt en naar mij opstuurt??
Lexie slaapt al zacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand geinteresseerd in Donkey KongaHeidenen ! Lexie, wat vind jij van Donkey Konga
![]()
Ga je nou alwer huilen? *PETS* The Movies is van Molykneus, en die duurt altijd jaaaaaaren over zijn games. HL2 is een PC game die ook op de Xbox komt, is ook geen Cube gamequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
Jurjen praatte tegen onsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Lexie slaapt al zacht.
Maar ik kan je wel vertellen dat hij het geweldig vond, en dat hij het weer wilde spelen. hy typte zelfs *ril* ik ben verslaafd.
Vooral omdat het zo'n foute nummers waren enzo.
Hij was ook helemaal vereerd dat mensen van de PU hoi zeiden, whehehe.
Nou ja, de rest typt ie zelf maar morgenvroeg.
Kun je hem niet importeren?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jurjen praatte tegen ons!
!
!
Zij tattoo is echt ookMaar idd, Donkey Konga
He, ik wil weer
Ik ga voor de winkel slapen met de release
![]()
mij lijkt het ook zeer okay.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:06 schreef pkwarts het volgende:
ik zweer het je roy, had ik een gc, dan had ik donkey konga meteen gekocht!
uber lijkt het me gewoon
zozo, mooi man! Ach ik heb der niks aan want ik heb geen GBAquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had de japanse versie.
Vandaar dat ik nu 3 Cube<->GBA kabels heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |