abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143384621
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Hier verder.
There is only one religion
pi_143384642
Help! ging iets fout
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:00:42 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143384952
Jouw bericht had ik even over het hoofd gezien, waarschijnlijk door het gebrek aan een linkje.

Maar alsnog gedaan
Laffe huichelaar
pi_143385040
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:00 schreef timmmmm het volgende:
Jouw bericht had ik even over het hoofd gezien, waarschijnlijk door het gebrek aan een linkje.

Maar alsnog gedaan
Bedankt en dat 2X ;)
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 18:42:11 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143386176
slotje :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143387435
NWS / gevechten tussen ISIS en andere Moslim en Jihadgroepen
Charismatisch die zegt dat mensen blij zijn vanwege ISIS overwinningen terwijl ze blij zijn dat extremisten elkaar afmaken vind ik pas echt mensen woorden in de mond leggen. En daarna ook nog iemand die suggereert dat Elfletterig blij is als moslims elkaar afmaken terwijl dat nergens uit blijkt of hij het ook maar suggereert.
pi_143387625
Gezellige eind??
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 19:48:27 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143388645
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef oksel12 het volgende:
NWS / gevechten tussen ISIS en andere Moslim en Jihadgroepen
Charismatisch die zegt dat mensen blij zijn vanwege ISIS overwinningen terwijl ze blij zijn dat extremisten elkaar afmaken vind ik pas echt mensen woorden in de mond leggen. En daarna ook nog iemand die suggereert dat Elfletterig blij is als moslims elkaar afmaken terwijl dat nergens uit blijkt of hij het ook maar suggereert.
heeft elflollerig al gemeld dat heel NWS hem haat?

dan is het echt serieus aan namelijk, ik kijk er na het eten ff naar iig
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 20:03:59 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143389256
ff snel doorgebladerd maar ik vind het zo erg nog niet, dit soort dingen krijg je idd van die eeuwige oneliners

charismatisch heeft gewoon een punt hier

ik ga het niet modden
pi_143395073
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gezellige eind??
Tsja..ik als nieuwsgierige klikte ook al.. :{ maar ja...
pi_143401569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef Maron het volgende:

[..]

Tsja..ik als nieuwsgierige klikte ook al.. :{ maar ja...
zucht tis ook nooit goed, hoop dat jullie blij zijn met wat het nu is :6
ps niet mijn woordkeuze :(
pi_143414976
NWS / Veel Amerikaanse ouders weigeren inenting kind
Betreffende user loopt enkel een beetje te trollen door maar van alles te roepen en consequent te weigeren ook maar iets te onderbouwen. Niet erg constructief, lijkt me.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143430902
Waarom is de titel van het Irak topic verandert?
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:43:24 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143430994
weet ik niet
pi_143431204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
Overdosis Ceberut :W
Wat voegt een dergelijke post nou toe?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:57:35 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143431618
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
Waarom is de titel van het Irak topic verandert?
Misschien ben ik gewoon niet op de hoogte van de laatste modetermen daar, maar het leek me gewoon een titel in een of andere gekke taal. Begrijpelijke TT's voor nederlanders op een nederlands forum heb ik toch liever

Wat betekent het uberhaupt eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid
Laffe huichelaar
pi_143432012
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Misschien ben ik gewoon niet op de hoogte van de laatste modetermen daar, maar het leek me gewoon een titel in een of andere gekke taal. Begrijpelijke TT's voor nederlanders op een nederlands forum heb ik toch liever

Wat betekent het uberhaupt eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid
'Lang leve Koerdistan' betekent het.
Ik denk dat de meeste in het topic wel weten wat het betekent. Maar de volgende keer zal ik het bij Nederlands houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door oksel12 op 14-08-2014 23:14:25 ]
pi_143432104
quote:
5s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat voegt een dergelijke post nou toe?
Dat vraag ik me bij heel veel posts in dat topic af.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:10:03 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143432138
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef oksel12 het volgende:

[..]

'Lang leve Koerdistan' betekent het.
Ik denk dat de meeste in het topic wel weten wat het betekent. Maar de volgende keer zal ik heb bij Nederlands houden.
Nou ja, over het algemeen beschouw ik mezelf als redelijk normaal, dus ik hou mezelf doorgaans als maatstaaf. Als ik het niet begrijp, begrijpen de meeste normale mensen het niet.

In het topic zullen vast ook een boel mensen zijn die het wel begrijpen en alles nog intensiever volgen. Echter wil ik ook openstaan oor mensen die er niet zo diep inzitten. Het wordt wat hoogdrempeliger als je de titel al niet eens begrijot :')
Laffe huichelaar
pi_143432208
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij heel veel posts in dat topic af.
Dat mag, maar dat moet geen probleem zijn zolang het inhoudelijk is.

Als er bewust pogingen gedaan worden om een topic te laten ontsporen door het op de persoon te gooien, dan vind ik dat van andere orde.
pi_143432721
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat mag, maar dat moet geen probleem zijn zolang het inhoudelijk is.

Als er bewust pogingen gedaan worden om een topic te laten ontsporen door het op de persoon te gooien, dan vind ik dat van andere orde.
Iedereen speelt daar op de persoon, en iedereen vindt natuurlijk van zichzelf dat ie enorm inhoudelijk is.
Jij bent constant bezig tegen Kanjer, daar zegt Notyou weer iets van, dan merkt Isaac dat ie niet mee doet en dan moet hij ook nog iets zeggen wat nergens over gaat.

Gezien dat topic vind ik die post van Lavenderr niet echt noemenswaardig.
pi_143432865
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Iedereen speelt daar op de persoon, en iedereen vindt natuurlijk van zichzelf dat ie enorm inhoudelijk is.
Jij bent constant bezig tegen Kanjer, daar zegt Notyou weer iets van, dan merkt Isaac dat ie niet mee doet en dan moet hij ook nog iets zeggen wat nergens over gaat.

:')

Heb dan tenminste de pretentie er iets tegen te willen doen. Is dit een vrijbrief om het op de persoon te spelen?
pi_143432939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Is dit een vrijbrief om het op de persoon te spelen?
Dat staat er niet.

Je klacht is gewoon niet terecht gezien je eigen gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 14-08-2014 23:34:36 ]
pi_143433135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat staat er niet.

Jij klacht is gewoon niet terecht gezien je eigen gedrag.
Die post van Lavenderr is puur en alleen op de persoon gericht. Geen context, geen relatie met de topic, puur en alleen persoonlijk. Daar behoor je tegen op te treden. Als ik dat doe, dan mag je dat net zo goed verwijderen.

Dat ik scherp discussieer geeft niemand het recht om topics te laten ontsporen door persoonlijke aanvallen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:36:59 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143433266
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik probeerde vanmiddag nog enigszins inhoud te geven aan de discussie, maar tevergeefs. Écht iedereen daar post op de persoon. Verdrietige constatatie
Laffe huichelaar
pi_143433341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Die post van Lavenderr is puur en alleen op de persoon gericht. Geen context, geen relatie met de topic, puur en alleen persoonlijk. Daar behoor je tegen op te treden. Als ik dat doe, dan mag je dat net zo goed verwijderen.

Dat ik scherp discussieer geeft niemand het recht om topics te laten ontsporen door persoonlijke aanvallen.
Ik zie niks ontsporen door die ene opmerking.
Het wordt een ander verhaal als er 20 mensen op reageren en zo het topic kapen.
pi_143433386
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik zie niks ontsporen door die ene opmerking.
Het wordt een ander verhaal als er 20 mensen op reageren en zo het topic kapen.
Nee, het ontspoort niet, omdat ik dacht laat ik niet happen en het netjes via FB aangeven. My bad.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:49:39 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143433737
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, het ontspoort niet, omdat ik dacht laat ik niet happen en het netjes via FB aangeven. My bad.
Wil je nu een sticker? Het is normaal om niet op getroll te reageren, gewoon lekker negeren. En het ís getroll. Klopt. Is niet goed. In een topicreeks die bol staat van trolls, uitlokken, drogredenen etc etc etc, gaan we echter niet optreden tegen die éne post. Zou een beetje hypocriet zijn.
Laffe huichelaar
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:50:49 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143433776
Ik heb het vandaag zelfs geprobeerd. Een heel half uur. Drogredenaties ontkrachten, trollers daarop wijzen etc.

Men is er zo aan gewend in die topics dat dat niet eens zin heeft.
Laffe huichelaar
pi_143436404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:31 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

zucht tis ook nooit goed, hoop dat jullie blij zijn met wat het nu is :6
ps niet mijn woordkeuze :(
Ik weet niet wat je bedoelt @Dance, ik heb je niet aangevallen of wat dan ook
.....ik zag een topic-titel en ik klikte op "gezellig " eindje van de zomer of zoiets....nou..
Ik weet niet precies wat hier loos is, maar gezellig is het hier in ieder geval ook niet...doei.. -O-
pi_143436643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:50 schreef Maron het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt @Dance, ik heb je niet aangevallen of wat dan ook
.....ik zag een topic-titel en ik klikte op "gezellig " eindje van de zomer of zoiets....nou..
Ik weet niet precies wat hier loos is, maar gezellig is het hier in ieder geval ook niet...doei.. -O-
Dance loopt te zeuren, ik zou gewoon blijven.
pi_143436666

[ Bericht 100% gewijzigd door Journalistjeee op 15-08-2014 02:50:57 ]
pi_143436739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 02:27 schreef Journalistjeee het volgende:
Ik heb een vraagje. In een topic heb ik een lange reactie geplaatst, best mijn best op gedaan, maar daar krijg ik geen reactie op want de persoon in kwestie voelt zich alleen genoodzaakt om op negatieve reacties te reageren. Nu wil ik graag mijn reactie verwijderen, maar zie ik dat het topic is gesloten. Is het alsnog mogelijk om mijn reactie weg te halen?
Aan je postgeschiedenis te zien was dat dit topic: R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander... #2
Dat topic staat in een ander forum namelijk: Relaties & Psychologie.

Dus je zou even hier naar toe moeten met je vraag:
R&P / R&P Feedback
pi_143453468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef timmmmm het volgende:
Voor we weer beginnen eerst even heel duidelijk

Stop met op de man posten

Dat houdt bijvoorbeeld in: niet alleen omdat betreffende user het niet met je eens is, niet ineens een naziboy noemen. Omdat een user het niet met je eens is, geeft je dat niet het recht haar even en passant Volkert te noemen.

Stop met persoonlijk worden, stop met hele discussies vernaggelen. Ik blijf namelijk niet opruimen, volgende keer blijft het topic gewoon dicht.

Dit was trouwens een mededeling, geen uitnodiging de discussie aan te gaan. Mocht je dat toch willen, doe je dat in FB. Reacties hierop in dit topic worden weggehaald
Even ter aanvulling. Wat steeds vaker gebeurt is dat er ISIS-sympathieën worden toegeschreven aan mensen dan wel over ISIS-fanboys gesproken wordt. Ik vindt deze aantijgingen net zo erg als de aantijging van nazi. Het mag duidelijk zijn dat ISIS-aanhangers net als nazi-aanhangers geen ruimte op Fok! zouden krijgen, dus wat mij betreft mag er ook gekapt worden met dit soort verdachtmakingen.

Niemand op dit forum verdedigt de ISIS.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:23:59 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453553
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Even ter aanvulling. Wat steeds vaker gebeurt is dat er ISIS-sympathieën worden toegeschreven aan mensen dan wel over ISIS-fanboys gesproken wordt. Ik vindt deze aantijgingen net zo erg als de aantijging van nazi. Het mag duidelijk zijn dat ISIS-aanhangers net als nazi-aanhangers geen ruimte op Fok! zouden krijgen, dus wat mij betreft mag er ook gekapt worden met dit soort verdachtmakingen.

Niemand op dit forum verdedigt de ISIS.

Misschien moet ik anders álle dingen die je niet tegen elkaar moet zeggen opnoemen. Ik dacht dat stop met op de man posten duidelijk genoeg was, maar blijkbaar zijn twee voorbeelden niet genoeg, maar moet ik alles opnoemen?

Sowieso ben jij wel de láátste die hier commentaar en/of aanvullingen op moet geven. Zie het eerst maar eens voor elkaar te krijgen één topic te volbrengen zonder persoonlijke aanvallen, drogredenen en andere zooi
Laffe huichelaar
pi_143453613
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef timmmmm het volgende:
Voor we weer beginnen eerst even heel duidelijk

Stop met op de man posten

Dat houdt bijvoorbeeld in: niet alleen omdat betreffende user het niet met je eens is, niet ineens een naziboy noemen. Omdat een user het niet met je eens is, geeft je dat niet het recht haar even en passant Volkert te noemen.

Stop met persoonlijk worden, stop met hele discussies vernaggelen. Ik blijf namelijk niet opruimen, volgende keer blijft het topic gewoon dicht.

Dit was trouwens een mededeling, geen uitnodiging de discussie aan te gaan. Mocht je dat toch willen, doe je dat in FB. Reacties hierop in dit topic worden weggehaald
Ik zie het dreigen met het sluiten van een topic wel vaker voorbij komen en vind dat een apart fenomeen. Als er in jou/jullie ogen door iemand/meerdere mensen discussies worden verneukt is het dan niet logischer om de persoon/en in kwestie een postverbod te geven ipv ook de mensen te straffen die daar verder part noch deel aan hebben?

Op deze manier geef je mensen een vrijbrief om topics te laten sluiten door ongewenst postgedrag.
pi_143453631
Ja, want een Scropio handelt natuurlijk binnen de lijnen met een dergelijke post:

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat weet je zelf ook wel, maar ik snap waarom jij extreem rechts vreest en ISIS niet, je valt namelijk als moslim zijnde gewoon bij de ISIS doelgroep in goede aarde.
Wat is dit voor geneuzel? Puur op de persoon gespeeld met ook nog een aanname van zijn kant dat ik moslim zou zijn.

En die post laat je gewoon staan.

Het is dus helemaal niet zo captain obvious als je doet voorkomen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:28:43 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453659
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef Ceberut het volgende:
Ja, want een Scropio handelt natuurlijk binnen de lijnen met een dergelijke post:

[..]

Wat is dit voor geneuzel? Puur op de persoon gespeeld met ook nog een aanname van zijn kant dat ik moslim zou zijn.

Als ik in dt topic alle reacties had moeten verwijderen die op de man waren, was ik over een uur nog niet klaar geweest. Wijs eens niet naar een ander en kijk naar jezelf
Laffe huichelaar
pi_143453661
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Niet zo huilen, ik zou het namelijk goed doen bij de extreem rechtse lui vanwege mijn blanke voorkomen,blauwe ogen en blond haar. Daarnaast is mijn aanname gewoon correct en ben je moslim. Zeg ik iets wat niet klopt dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 18:30:02 ]
pi_143453727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als ik in dt topic alle reacties had moeten verwijderen die op de man waren, was ik over een uur nog niet klaar geweest. Wijs eens niet naar een ander en kijk naar jezelf
Ja, kom met de voorbeelden dan. Waar begin ik? Ik doe niets anders dan reageren. Pak de bron aan zou ik zeggen.
pi_143453768
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet zo huilen, ik zou het namelijk goed doen bij de extreem rechtse lui vanwege mijn blanke voorkomen,blauwe ogen en blond haar. Daarnaast is mijn aanname gewoon correct en ben je moslim. Zeg ik iets wat niet klopt dan?
Luister gast. Je zit niks anders te doen dan verdachtmakingen en posts op basis van je aannames herhalen. Dat jij het vaak herhaalt maakt niet dat je opeens weet wie of wat ik ben. Voer de discussie op inhoud of reageer niet.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:34:22 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, kom met de voorbeelden dan. Waar begin ik? Ik doe niets anders dan reageren. Pak de bron aan zou ik zeggen.
En ik zeg dat jij normaal moet doen. Tegen scorpie praat ik over scorpie, tegen jou praat ik over jou. Dt jij normaal moet doen, heeft niks te maken met het feit dat scorpie normaal moet doen.

Reageer gewoon niet op elkaar als je het niet kan handelen. Plaats een TR als je vindt dat hij iets post wat niet kan, dan kijk ik ernaar. Maar nu ben je even slecht bezig als hij. En dus totaal niet in de positie naar de ander te gaan wijzen om je eigen gedrag goed te praten.
Laffe huichelaar
pi_143453826
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Luister gast. Je zit niks anders te doen dan verdachtmakingen en posts op basis van je aannames herhalen. Dat jij het vaak herhaalt maakt niet dat je opeens weet wie of wat ik ben. Voer de discussie op inhoud of reageer niet.
Als mijn aannames gewoon kloppen herhaal ik ze ja, het staat je vrij om ze te ontkrachten maar dat lukt je niet, en dat geeft ook verder niets; die opmerking hierboven maakte ik omdat het voor jou nu eenmaal makkelijker is om te associëren met de 'pro-isis' kant als het voor mij is om mij te associëren met de 'neo nazi' kant (even jouw termen gebruiken). Daarnaast moet je eens kappen met dat eeuwige gehuil van je, het staat je niet, je lijkt wel een huilebalk en dat is niet iets wat een vent zou doen, huilen in feedback. Wees gewoon een kerel.
pi_143453838
Ik zal wat minder proberen te happen.
pi_143453873
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als mijn aannames gewoon kloppen herhaal ik ze ja, het staat je vrij om ze te ontkrachten maar dat lukt je niet, en dat geeft ook verder niets; die opmerking hierboven maakte ik omdat het voor jou nu eenmaal makkelijker is om te associëren met de 'pro-isis' kant als het voor mij is om mij te associëren met de 'neo nazi' kant (even jouw termen gebruiken). Daarnaast moet je eens kappen met dat eeuwige gehuil van je, het staat je niet, je lijkt wel een huilebalk en dat is niet iets wat een vent zou doen, huilen in feedback. Wees gewoon een kerel.
Ik hoef niets te onkrachten. Ik ben jou niets verschuldigd. Jij moet je op de inhoud concentreren en niet op wie ik zou zijn of wat mijn achtergrond zou zijn. Ik voer de discussie met anderen ook niet op basis van hun afkomst of religie. Hou het bij de argumenten.

Heeft niets, maar dan ook niets met huilen of het zijn van een kerel te maken. Hou de discussie op de inhoud. Simpel.

Dit is trouwens ook wat timm hierboven schrijft.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:37:15 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453886
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar het zou je natuurlijk niet misstaan het over de inhoud ipv de persoon te hebben
Laffe huichelaar
pi_143453904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef Ceberut het volgende:

Heeft niets, maar dan ook niets met huilen of het zijn van een kerel te maken. Hou de discussie op de inhoud. Simpel.
Pot, ketel vriend.
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Ceberut het volgende:
Ik zal wat minder proberen te happen.
Hou je zelf maar eerst hieraan, dan komt het allemaal wel goed.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:49:51 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik zie het dreigen met het sluiten van een topic wel vaker voorbij komen en vind dat een apart fenomeen. Als er in jou/jullie ogen door iemand/meerdere mensen discussies worden verneukt is het dan niet logischer om de persoon/en in kwestie een postverbod te geven ipv ook de mensen te straffen die daar verder part noch deel aan hebben?

Op deze manier geef je mensen een vrijbrief om topics te laten sluiten door ongewenst postgedrag.
Ben ik het ergens wel mee eens. Echter, in de topicreeksen over ISIS zijn al heel wat bans gevallen. Ik kan niet overal zijn, jullie zijn met meer en als het merendeel van de users besluit dat ze op dit onderwerp liever elkaar aanvallen dan ontopic posten, kan ik er niet zoveel aan doen.

Ik heb gen zin mijn hele avond bezig te zijn met politieagent spelen over 8 verschillende topicreeksen. Ik had al die ISIStopics al dicht kunnen gooien omdat we een centraal Irak en ISIS topic hebben. Ik hou alleen niet van centrale topics. Groot nieuws, men wil het breed uitmeten en over verschillende dingen praten. En dat vind ik prima. Maar niet als je er een teringzooi van maakt. Dan hou ik gewoon lekker 1 topic in de gaten.
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:51:55 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454311
Sowieso ben ik dan niet van plan hem permanent dicht te houden hoor. Tot het volgende nieuws
Laffe huichelaar
pi_143456011
Dit ontspoort ook wel weer aardig in slap getroll:
NWS / Veel Amerikaanse ouders weigeren inenting kind #2
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:01:50 #52
430880 mig72
De Professional
pi_143459062
Wat een gezeur weer.

Misschien zouden jullie met een forumdeel moeten komen waar men persoonlijk de ander kan aanvallen. Daar schijnen sommige users alleen maar voor te komen, anders wetrns ze niet hoe ze moeten reageren, rn worden topics verknald. Bovendien kan men ventileren ook.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:18:54 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_143459774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:01 schreef mig72 het volgende:
Wat een gezeur weer.

Misschien zouden jullie met een forumdeel moeten komen waar men persoonlijk de ander kan aanvallen. Daar schijnen sommige users alleen maar voor te komen, anders wetrns ze niet hoe ze moeten reageren, rn worden topics verknald. Bovendien kan men ventileren ook.
KLB?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:31:52 #54
430880 mig72
De Professional
pi_143460437
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

KLB?
Doe maar liever niet. KLB is tenminste grappig, daar kan ik soms hartelijk om lachen.

Ipv users een geheel verbod van het forum op te leggen is dit misschien een goed alternatief. Hen verbannen naar een forumdeel waar ook alleen maar andere trollen, zeurpieten, en schorem en gespuis zitten. _O-
pi_143460523
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Monolith het volgende:
Dit ontspoort ook wel weer aardig in slap getroll:
NWS / Veel Amerikaanse ouders weigeren inenting kind #2
Ik zal zo even kijken.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:38:50 #56
430880 mig72
De Professional
pi_143460687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik zal zo even kijken.
Bah wat moet modereren een zwaar beroep zijn. Jullie zijn ieder uur weer bezig en dan moeten jullie pagina's aan soms hele lange reacties lezen,beoordelen en vervolgens weghalen of aanpassen. _O- Ik zou geld eisen.
pi_143482491
NWS / [Centraal] Irak en IS #95
Off-topic persoonlijke aanvallen door Irakees. Ik heb er wel gereageerd maar dat is om mezelf te verdedigen.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:59:55 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143485954
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef oksel12 het volgende:
NWS / [Centraal] Irak en IS #95
Off-topic persoonlijke aanvallen door Irakees. Ik heb er wel gereageerd maar dat is om mezelf te verdedigen.
Zelfs high-teaen met oma zit er niet meer in, dan maken jullie er een zooitje van.
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:00:06 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143485959
Vertaling: ik zal eens kijken
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:01:46 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143486016
Je hebt het zelf al opgelost toch? Die user bekritiseert je postgedrag, jij pareert dat en toen was het over.

Wat wil je dat ik doe?
Laffe huichelaar
pi_143486157
Offtopic berichten verwijderen? User er op aanspreken net als dat bij mij werd gedaan toen ik aan ONtopic persoonlijke aanvallen deed?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:09:18 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143486297
Ik vind het niet erger dan andere dingen die in dat topic verschijnen, maar het is inderdaad niet bepaald de bedoeling. Ik zal betreffende user wel even DMen, oa met een linkje naar de discussie hier een paar posts terug. Oke?
Laffe huichelaar
pi_143486420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het niet erger dan andere dingen die in dat topic verschijnen, maar het is inderdaad niet bepaald de bedoeling. Ik zal betreffende user wel even DMen, oa met een linkje naar de discussie hier een paar posts terug. Oke?
Prima hoor.
Gezien er hier werd besloten dat het niet mag leek me het handig om te melden.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:18:53 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143486667
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Prima hoor.
Gezien er hier werd besloten dat het niet mag leek me het handig om te melden.
Is ook helemaal top. Voor hetzelfde geld had het hele topic er een pagina of 5 over gegaan. Misschien ben ik ook wel wat minder onder de indruk, alleen omdat de reacties erop nu meevallen. Zou een slechte zaak zijn.
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:36:38 #65
430880 mig72
De Professional
pi_143496048
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Oh, nu begin je weer over het bestaansrecht van dit topic?

Nogmaals het doel van dit topic is om meningen te delen over dit onderwerp. Als jij daar niet in geïnteresseerd bent, laat het topic dan aan diegenen die er wel interesse in hebben. Mocht er geen interesse zijn, dan bloedt het dood.

Dit is trouwens de laatste offtopic reactie die ik met jou wissel hierover. Verder mag je je gezeur in Feedback houden.
Wat is het doel van TS zijn topic? De OP is gebaseerd op een opiniecolumn die zich weer op tweets baseert en vervolgens probeert TS daar een inhoudelijk topic van te maken waarbij vermeld moet worden dat het een gevoelig onderwerp is, en de meningen flink verdeeld, en dat wetende, lijkt TS de ene kant tegen de andere op te willen zetten.
pi_143500845
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat is het doel van TS zijn topic? De OP is gebaseerd op een opiniecolumn die zich weer op tweets baseert en vervolgens probeert TS daar een inhoudelijk topic van te maken waarbij vermeld moet worden dat het een gevoelig onderwerp is, en de meningen flink verdeeld, en dat wetende, lijkt TS de ene kant tegen de andere op te willen zetten.
Hij wilde na die PvdA tweet een topic maken over een VVD tweet waarvan hij vond dat het een soortgelijk iets was.
pi_143809190
-
pi_143809234
Ik hou het bij de feiten en ik geef een aanvulling op iemand anders zijn reactie. Hij vroeg ook zelf om posts: "Dan is het vast niet zo moeilijk om een link te posten naar mijn reactie waar ik terreur verheerlijk of voor het uitroeien van anderen pleiten. Ik wacht."

Nogal hypocriet ook, hier een racistisch reactie van Charismatisch van vandaag:
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 @ 02:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]

[..]

Lol, stinkIndier. Stomme hindoe ben je toch ook, jezelf "Mark" noemen :') je blijft een koelie, getuige je postgeschiedenis. Stop met een koe aanbidden en ga wc's bouwen voor je volk.

India census: Half of homes have phones but no toilets
Nearly half of India's 1.2 billion people have no toilet at home, but more people own a mobile phone, according to the latest census data.
http://www.bbc.com/news/world-asia-india-17362837

[afbeelding]

[ Bericht 27% gewijzigd door oksel12 op 25-08-2014 12:58:04 ]
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:16:08 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143810893
in geen 1 van die posts promoot hij terreur of het uitroeien van jan en alleman

just sayin

ik kijk hier later vanmiddag nog ff verder naar maar doedeze onzin ff via pm tot dje tijd want hier kunnen we niet zoveel mee volgens mij
pi_143811075
Christenen geld dwingen af te staan, vermoorden of bekeren zou ik wel dergelijk terreur noemen.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:28:18 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143811295
nou ok ik heb het gelezen, snap ook niet zo goed waarom hij het edit want charismatisch lult jullie gewoon onder de tafel met zijn middelmatige sharia, als je daar al niet met normale argumenten onderuit kunt komen en op de man moet spelen dan ben je echt een PVV'er hoor :')

opzet: je hebt het alleen over de vrolijke kant charismatisch, er zit ook een mindere kant aan als je bv een wijf of supergay bent oid

google het, probeer het, val ons er niet lastig mee

game on
pi_143811299
Dit is niet de plek om een discussie over jizya te houden, maar mensen dwingen om geld af te staan is ook wel beter bekend als belastingen. Nergens heb ik gezegd dat mensen gedwongen bekeerd dienen te worden of vermoord. Mods, treed op tegen mijn stalker, anders zullen meerdere topics ontsporen. Omdat ik dat niet wil, geef ik het hier aan.
-
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:29:13 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143811328
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:21 schreef oksel12 het volgende:
Christenen geld dwingen af te staan, vermoorden of bekeren zou ik wel dergelijk terreur noemen.
ja jij en de rest van de wereld maar daar pleit hij niet voor als je goed leest
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:30:08 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143811379
laat het anders voorlezen, als je alleen moet luisteren snap je het beter

#waarverhaal
pi_143811415
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja jij en de rest van de wereld maar daar pleit hij niet voor als je goed leest
Wel dergelijk, dat is namelijk wat de jizya inhoudt. En is tevens een onderdeel van de sharia.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:31:07 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143811419
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:28 schreef Charismatisch het volgende:
Dit is niet de plek om een discussie over jizya te houden, maar mensen dwingen om geld af te staan is ook wel beter bekend als belastingen. Nergens heb ik gezegd dat mensen gedwongen bekeerd dienen te worden of vermoord. Mods, treed op tegen mijn stalker, anders zullen meerdere topics ontsporen. Omdat ik dat niet wil, geef ik het hier aan.
mweh

voer die discussie met elkaar

game on!
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:31:31 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143811440
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wel dergelijk, dat is namelijk wat de jizya inhoudt. En is tevens een onderdeel van de sharia.
nah
pi_143811667
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

mweh

voer die discussie met elkaar

game on!
For those who don't know, the Jizya is a tax imposed on the Christians and Jews living under the protection of the Islamic state. However, it is not imposed on all Christians and Jews. It is only imposed on the men who have attained puberty. So therefore it is not imposed on the women and children. The tax is also imposed fairly and is not meant to be overburdening.

The Jizya tax guarantees the Christians and Jews complete protection under the Islamic state. If an enemy country attacks the Islamic country, the Islamic country has a duty to defend the Christians and Jews and the Christians and Jews are not even obliged to fight!

Muslims also have to pay a yearly tax called Zakat. Zakat is even binding on property, and jewellery. Zakat should also be paid in the form of food as well. The Jizya is not binding on the property of the Christians and Jews.

http://www.answering-chri(...)a_tax_oppressive.htm
-
pi_143811689
9/11: The biggest lie in history!
Watch these videos from White-Americans (not Arab-Muslims) proving that the Pentagon bombing was done by a Global Hawk drone! No bodies and no airplane-debris were found! Also, no noise was either recorded or detected by any ordinary person!

_O-
pi_143811759
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:39 schreef oksel12 het volgende:
9/11: The biggest lie in history!
_O-
Dat is belachelijk, maar dat stukje citeer ik niet.
-
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 13:41:59 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143811799
dit boeit me echt helemaal niets

date elkaar, liefde op het eerste gezicht denk ik

doe het niet hier in feedback iig
pi_143811843
Is goed. O+
pi_143818991
Toch grappig dat jullie posts weghalen dat men zwemt in poep maar wel propaganda van oksel12 laten staan.

Met 2 maten meten, jullie doen het.
pi_143819037
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch grappig dat jullie posts weghalen dat men zwemt in poep maar wel propaganda van oksel12 laten staan.

Vertel, welke 'propaganda' van mij is zo erg dat het weggehaald moet worden?
pi_143819049
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:41 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Vertel, welke 'propaganda' van mij is zo erg dat het weggehaald moet worden?
Je eerste of tweede post in dat Iran topic over die UAV
pi_143819084
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je eerste of tweede post in dat Iran topic over die UAV
Welke regel zou ik breken met die post?
pi_143819110
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:42 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Welke regel zou ik breken met die post?
Je post onzin en het heeft niks met de UAV te maken
pi_143819129
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je post onzin en het heeft niks met de UAV te maken
Het topic gaat over Iran, is dus ontopic.
pi_143819150
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Die post van jou ging iets verder dan over zwemmen in poep en oksel heb ik in het topic aangesproken.
pi_143819192
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:44 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het topic gaat over Iran, is dus ontopic.
Je moet niet overal direct een islambashtopic van willen maken.
pi_143819277
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je moet niet overal direct een islambashtopic van willen maken.
Dat doe ik niet, ik haatte niet op de islam maar het regime. Voor de revolutie geloofde de Iraanse bevolking ook in de islam.
Heeft dus niet met de islam in het algemeen te maken maar met Iraanse regime, eerder een Iraans regime bash topic.
pi_143819450
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:49 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, ik haatte niet op de islam maar het regime. Voor de revolutie geloofde de Iraanse bevolking ook in de islam.
Heeft dus niet met de islam in het algemeen te maken maar met Iraanse regime, eerder een Iraans regime bash topic.
Dan had je die foto weg moeten laten.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef oksel12 het volgende:
Geloof er niks van.

Iraans regime :r
Dit ziet er al heel anders uit.
pi_143819557
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan had je die foto weg moeten laten.

[..]

Dit ziet er al heel anders uit.
Die foto heeft met het regime te maken, dankzij de revolutie kwam het regime aan de macht.
pi_143819641
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:57 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Die foto heeft met het regime te maken, dankzij de revolutie kwam het regime aan de macht.
Dus het is de schuld van de islam dat die drone op de grond ligt?
pi_143819686
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus het is de schuld van de islam dat die drone op de grond ligt?
Nee, van het regime dat dankzij de islamitische revolutie van 1979 aan de macht kwam.
pi_143819954
Dan open je daar een topic over in C&H ofzo.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:51:26 #97
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143840246
NWS / China dwingt zijn grootse Cantoneestalige regio Mandarijn te spreken
Zou iemand 'Cantonees' even in 'Kantonees' willen veranderen? Heb het verkeerd gespeld. :@
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143840278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Leafeon672 het volgende:
NWS / China dwingt zijn grootse Kantoneestalige regio Mandarijn te spreken
Zou iemand 'Cantonees' even in 'Kantonees' willen veranderen? Heb het verkeerd gespeld. :@
Ja, als jij de bron er dan nog even bij wilt zetten is het topic weer helemaal fantastisch.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:58:15 #99
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143840389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, als jij de bron er dan nog even bij wilt zetten is het topic weer helemaal fantastisch.
Ok.
pi_143897781
NWS / Nederlandse aanpak jihadisten is 'moslimpje pesten'

TT moet zijn: "Aanpak jihadisten werkt averechts". Of "aanpak jihadisten werkt volgens raadsman averechts". Of "aanpak jihadisten werkt mogelijk averechts".
pi_143897969
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
NWS / Nederlandse aanpak jihadisten is 'moslimpje pesten'

TT moet zijn: "Aanpak jihadisten werkt averechts". Of "aanpak jihadisten werkt volgens raadsman averechts". Of "aanpak jihadisten werkt mogelijk averechts".
Die advocaat zei het precies zo in het journaal.
pi_143898127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die advocaat zei het precies zo in het journaal.
True.

http://m.nos.nl/artikel/6(...)werkt-averechts.html
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:55:37 #103
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143900001
Goed modereerwerk ^O^
pi_143905785
-Dit was helemaal geen feedback-

[ Bericht 95% gewijzigd door Specularium op 28-08-2014 02:05:13 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143971021
NWS / Nep Oorlog Oekraïne - Rusland #125

Kan iemand de TT repareren?
pi_143971176
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #125

Fixed.
pi_143987023
[Breek] :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 13:55:10 ]
pi_143987081
Ik weet helemaal niet wie dat is.
pi_143987098
Iedereen in Den Haag is een Sjonnie.
pi_143987103
Den Haag, :').
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:57:45 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143987114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:56 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet wie dat is.
Ik wil het geeneens weten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143987146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:57 schreef Specularium het volgende:
Den Haag, :').
De Corrie onder de steden.
pi_143987420
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wil het geeneens weten
Klopkoek/Papierversnipperaar, maar dan Haags.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:07:05 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144020954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #125

Ja want een feit in de op is natuurlijk te gek voor woorden in NWS.

Rusland en Oekraïne zijn helemaal niet in oorlog dus waarom worden dat soort koppen geaccepteerd?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_144021112
Feiten in NWS zijn sowieso overrated.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:13:02 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144021141
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
Feiten in NWS zijn sowieso overrated.
Feiten
Laffe huichelaar
pi_144021213
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja want een feit in de op is natuurlijk te gek voor woorden in NWS.

Rusland en Oekraïne zijn helemaal niet in oorlog dus waarom worden dat soort koppen geaccepteerd?
Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:18:37 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144021371
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.
Ja van mij mag oorlog in de TT staan hoor, maar niet in de context alsof het tussen oekraine en rusland is, dat is simpelweg niet waar en belachelijk om toe te laten in een subforum dat zich wil onderscheiden van trollerig geblaat op fok.
pi_144021496
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja van mij mag oorlog in de TT staan hoor, maar niet in de context alsof het tussen oekraine en rusland is, dat is simpelweg niet waar en belachelijk om toe te laten in een subforum dat zich wil onderscheiden van trollerig geblaat op fok.
Nouja, als jij een TT wilt veranderen kun je het op zijn minst eerst even hier overleggen.

Dat op eigen houtje doen vind ik nooit zo'n Topshow.
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:45:51 #121
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144029314
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nouja, als jij een TT wilt veranderen kun je het op zijn minst eerst even hier overleggen.

Dat op eigen houtje doen vind ik nooit zo'n Topshow.
Doe je werk dan en laat geen onzin ops toe in de eerste plaats.
pi_144029715
Ik ga nog even de pener strelen bij beelden van Poetin op een hete beer.
pi_144033510
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Het Rode Kruis noemt het een burgeroorlog.
quote:
The International Committee of the Red Cross said Wednesday that it considered Ukraine to be in a state of civil war, urging both sides to respect the laws of conflict as civilians bear the brunt.
http://news.yahoo.com/ukraine-civil-war-red-cross-155410188.html
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:49:43 #124
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144034255
Ik wil ook wel een feedback topic maken over dit zaakje hoor, of een mod doet even haar werk.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 19:54:44 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144034576
doe dat maar ff
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 19:56:27 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144034695
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Tem het volgende:

[..]

De Corrie onder de steden.
den haag is geen stad Abert
pi_144034893
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

den haag is geen stad Abert
Abert? dorp dan?
pi_144034949
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil ook wel een feedback topic maken over dit zaakje hoor, of een mod doet even haar werk.
Gewoon doen. Vind het maar saai vandaag.
pi_144034975
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Abert? dorp dan?
Tuigdorp.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 20:03:41 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144035139
geen stadsrechten toch, de zionisten houden dat tegen
pi_144035384
Den Haag is een nederzetting.
pi_144035560

Nightpain.
pi_144035628
Goed topic.
pi_144035705
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:07 schreef Tem het volgende:
Den Haag is een nederzetting.
Er schijnen wel gezellige mensen te wonen.
Beter dan die gare meuk uit 020.
pi_144060241
Zouden jullie eens willen kijken naar het R&P fittie tussen Re en Ouder1 in:
NWS / Wereldkampioen tijdrijden Igor Decraene (18) stapt uit het leven

We hebben het hier over een overleden wielrenner waarvan de doodsoorzaak nog niet bekend is en de laatste pagina's zie ik voornamelijk off-topic geleuter over wie de grootste leuter heeft qua zelfmoordkennis van bejaarden in Oeganda.

Een heel vriendelijk verzoek van mijn kant om in R&P verder te gaan filosoferen over algemene zelfdodingsmotieven- en statistieken op HBO-V niveau werd compleet genegeerd. Je verwacht het niet. -O-
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 14:03:26 #136
8781 crew  Frutsel
pi_144060811
Je verwacht het inderdaad niet.. ik kijk even... thx
pi_144061487
Ik vraag me af wat de normale gang van zaken is aangaande DM's.
Ik heb, out of the blue (dus zonder een discussie gehad te hebben met die persoon) een regelrechte doodsverwensing ontvangen per DM, vergezeld door een wat minder beleefde omschrijving van mijn persoon. Kan je dat bij een MOD melden? Zo ja, hoe dan? Geen TR knop en het bericht op het forum plaatsen schijnt niet te mogen. Of mag dat wel als je de afzender niet vermeldt?
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 14:35:24 #138
8781 crew  Frutsel
pi_144062035
Je mag het inderdaad niet openbaar maken.
Je kan het eventueel bij een FA melden, verder zou ik het negeren, je kan ook users via DM blokkeren
pi_144062240
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Je mag het inderdaad niet openbaar maken.
Je kan het eventueel bij een FA melden, verder zou ik het negeren, je kan ook users via DM blokkeren
Hoe meldt je dat bij een FA?

Ook wel een vreemd beleid. Doodsverwensingen wordt dus niets aan gedaan maar als je het plaatst heb je als ontvanger een probleem.
  maandag 1 september 2014 @ 14:43:36 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144062293
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ook wel een vreemd beleid. Doodsverwensingen wordt dus niets aan gedaan maar als je het plaatst heb je als ontvanger een probleem.
Dat zie je verkeerd. Geef me een momentje en dan zal ik het je uitleggen
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 14:45:06 #141
8781 crew  Frutsel
pi_144062353
quote:

[..]

Mailen, PM'en of DM'en?

Ik kan als mod niet controleren of wat jij zegt waar is. Als je het openbaar hier neerzet, kan dat wel maar dat mag dus niet.

Verder maak ik het beleid niet, toen je je registreerde heb je de policy ook kunnen lezen. Iets met Fok is geen politieagent tussen users. Discussies kun je uit de weg gaan of negeren. Dat geldt ook voor dit soort laffe opmerkingen aan jouw adres. In het geval van DM en PM kan je ze volgens mij blokkeren.
pi_144062404
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mailen, PM'en of DM'en?

Ik kan als mod niet controleren of wat jij zegt waar is. Als je het openbaar hier neerzet, kan dat wel maar dat mag dus niet.

Verder maak ik het beleid niet, toen je je registreerde heb je de policy ook kunnen lezen. Iets met Fok is geen politieagent tussen users. Discussies kun je uit de weg gaan of negeren. Dat geldt ook voor dit soort laffe opmerkingen aan jouw adres. In het geval van DM en PM kan je ze volgens mij blokkeren.
En timmmm was net bezig met een tl;dr post.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 14:48:41 #143
8781 crew  Frutsel
pi_144062469
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

En timmmm was net bezig met een tl;dr post.
ja ik heb al een doodsbedreiging van hem nu

@timmmm volgende keer laat ik het aan jou over joh zoetwaterlip! :(
pi_144062622
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ja ik heb al een doodsbedreiging van hem nu

@timmmm volgende keer laat ik het aan jou over joh zoetwaterlip! :(
Niet van mij. Ik verlaag me niet tot zulke methoden.

Maar hoe vind ik een FA om dit aan te melden? Ik kreeg er net weer eentje binnen.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 14:54:33 #145
8781 crew  Frutsel
pi_144062681
Mailen kan naar: forum@fok.nl

blokkeren kan je ze zelf
  maandag 1 september 2014 @ 14:54:38 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144062686
quote:

[..]

Het is niet één beleid. We hebben een beleid ten aanzien van doodsverwensingen en een beleid ten aanzien van het plaatsen van privéberichten.

Een doodsverwensing is niet toegestaan. Dat lijkt me evident en ik begrijp niet waarom je denkt dat dat anders is. Wanneer het gepost wordt, kun je ons erop attenderen. Wij lezen dat, beoordelen in hoeverre het daadwerkelijk schokkend is (stik in je pakje wickie drinken is een doodbedreiging, technisch gezien, maar ik hoop dat je begrijpt dat het van een hele andere orde is dan krijg kanker en sterf) en handelen afhankelijk van die beoordeling. Soms laat ik het lekker staan (afhankelijk van de manier waarop en het daadwerkelijk geschrevene), soms haal ik het enkel weg en soms geef ik het door aan een (forum)admin. In het laatste geval beoordelen zij of er een ban tegenover staat.

Echter dit is niet zo'n standaard geval. Wij kunnen niets lezen en niets beoordelen. Ongetwijfeld ben je lief en leuk en vriendelijk genoeg om je op je blauwe ogen te geloven, maar wij kunnen sowieso niets doen. Zoals je in voorgaande alinea hebt kunnen lezen, doen moderators feitelijk niets anders dan zorgen dat policyoverschrijdend gedrag verwijderd wordt, en wij geven het eventueel door aan de FA's. Wij hebben enkel wat te zeggen over het forum. Het is heel vervelend voor jou dat je dergelijke uitingen in je DMbox (bestaat dat?) krijgt, maar ik kan daar niets aan doen. Dat is en ander stukje FOK!, waarvoor ik gen rechten heb. Vandaar dat we je rechtstreeks doorverwijzen naar een FA, die daar wel wat aan kan doen.

Het is dus geen beleid dat doodsverwensingen mogen en er niets aan gedaan wordt, je moet echter via andere kanalen contact opnemen.

Contact met forumadmins kan je vinden via het mailadres forum@fok.nl

Los van bovenstaan beleid staat het beleid dat privéberichten niet geplaatst mogen worden. In dit soort gevallen is het wellicht wat raar, dat geef ik toe, maar ons beleid is dat privéberichten niet geplaatst mogen worden. Nooit. Omdat ze privé zijn. Geen uitzonderingen
Laffe huichelaar
  maandag 1 september 2014 @ 14:55:50 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144062725
En ik vind het vervelend dat ons wanbeleid verweten wordt, alleen omdat jij niet weet waar je naartoe moet gaan met wat.

Als je hier gewoon een punt aankaart, wijzen we je de goede weg uit. Kan ook zonder verwijten
Laffe huichelaar
  maandag 1 september 2014 @ 14:56:00 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144062729
Potverdriedubbeltjes
Laffe huichelaar
pi_144062797
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:55 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind het vervelend dat ons wanbeleid verweten wordt, alleen omdat jij niet weet waar je waarme naartoe moet gaan.

Als je hier gewoon een punt aankaart, wijzen we je de goede weg uit. Kan ook zonder verwijten
Ik heb het niet bedoeld als een verwijt van wanbeleid, ik vond de antwoorden alleen raar en dat zei ik. Doorgaans ben ik wel happy met het beleid hier. Ik wist alleen niet wat ik hiermee aan moest.
DM is toch Direct message?
Maar ik ga het mailen en bedankt voor je tips!
pi_144062846
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:

Dat weet je want je kwam net klagen dat je een DM had gehad.
  maandag 1 september 2014 @ 15:01:56 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144062881
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat weet je want je kwam net klagen dat je een DM had gehad.
Staat er ook boven als je er eentje ontvangt of verstuurt. DM van.................
Laffe huichelaar
  maandag 1 september 2014 @ 15:04:52 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144062980
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet bedoeld als een verwijt van wanbeleid, ik vond de antwoorden alleen raar en dat zei ik. Doorgaans ben ik wel happy met het beleid hier. Ik wist alleen niet wat ik hiermee aan moest.
Maar ik ga het mailen en bedankt voor je tips!
Daarbij komt ons net ter ore van een andere user dat jij ook bepaald onaardig bent in je DM's. Ik weet niet wie er gelijk heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook geen reet wie wie wickie in het verkeerde keelgat toewenst. NWS heeft er niets mee te maken want het gebeurt per DM.

Dus de FA's mogen het uitzoeken als je erover wil mopperen
Laffe huichelaar
  maandag 1 september 2014 @ 15:05:41 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144063015
En ook precies de reden waarom wij er niets mee doen, want ik kan er niets van controleren.
Laffe huichelaar
pi_144063097
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daarbij komt ons net ter ore van een andere user dat jij ook bepaald onaardig bent in je DM's. Ik weet niet wie er gelijk heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook geen reet wie wie wickie in het verkeerde keelgat toewenst. NWS heeft er niets mee te maken want het gebeurt per DM.

Dus de FA's mogen het uitzoeken als je erover wil mopperen
En dat is dus een leugen. Ik heb die persoon helemaal niets gestuurd, nog nooit zelfs. Dat had ik in die TR ook gezegd. Die persoon reageert alleen op mijn klacht over de door mij ontvangen DM's. Maar je mag dus wel zeggen wie je beschuldigd? Dat is geen probleem?
  maandag 1 september 2014 @ 15:08:34 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144063140
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En dat is dus een leugen. Ik heb die persoon helemaal niets gestuurd, nog nooit zelfs. Dat had ik in die TR ook gezegd. Die persoon reageert alleen op mijn klacht over de door mij ontvangen DM's. Maar je mag dus wel zeggen wie je beschuldigd? Dat is geen probleem?
Nee. Dat is dan ook weggehaald.
Laffe huichelaar
pi_144063181
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee. Dat is dan ook weggehaald.
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Daarbij komt ons net ter ore van een andere user dat jij ook bepaald onaardig bent in je DM's.
  maandag 1 september 2014 @ 15:10:56 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144063254
Ik had het over een post ergens, die dan ook is weggehaald.

Maar zoals eerder vermeld, dit heeft niets met NWS te maken. Hierbij wil ik er dan ook een streep onder zettenvoor NWS FB. Ik wens jou en de FA's veel plezier samen
Laffe huichelaar
pi_144068805
Misschien kunnen de modjes (specularium) zich eens inlezen betreffende New World Order. Blijkbaar is het bestaan van een conspiracy theory met die naam reeds voldoende om berichten die de term bevatten af te doen als BNW...
quote:
The most widely discussed application of the phrase of recent times came at the end of the Cold War. Presidents Mikhail Gorbachev and George H. W. Bush used the term to try to define the nature of the post Cold War era, and the spirit of great power cooperation that they hoped might materialize. Gorbachev's initial formulation was wide ranging and idealistic, but his ability to press for it was severely limited by the internal crisis of the Soviet system. Bush's vision was, in comparison, much more circumscribed and realistic, perhaps even instrumental at times, and closely linked to the Gulf War.
https://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order_%28politics%29

De BNW versie:
https://en.wikipedia.org/(...)conspiracy_theory%29
pi_144070352
Zou ik kunnen doen.
pi_144070565
Marokkaan

HAHAIIAUAHAI!JUH!UJ
Allah Al Watan Al Malik
pi_144096702
Duitser!! 1600
HAHAIIAUAHAI!JUH!UJ
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_144096722
M.a.w wees eens duidelijk
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_144097130
Mutant kan niet lachen om zandgrapjes.
pi_144099230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef Specularium het volgende:
Mutant kan niet lachen om zandgrapjes.
Niet alle grapjes zijn leuk, maar weet nu nog niets, en zal wel weer oud nieuws zijn
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:00:21 #165
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_144104960
Kan een van jullie even een bezempje halen door het Oekraïne topic? Al die Poetin foto's voegen niets toe.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_144105602
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:00 schreef DeJori het volgende:
Kan een van jullie even een bezempje halen door het Oekraïne topic? Al die Poetin foto's voegen niets toe.
Ja, blijkbaar krijgt Vigen een harde pener van bijna bejaarde mannen.
  woensdag 3 september 2014 @ 12:09:26 #167
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144131172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef Specularium het volgende:
Daarom stem ik Mat Herben.
2006 wil z'n stembiljet terug.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 12:13:21 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144131305
nou en
pi_144132313
NWS / Mbo 2,3 banen vergoed verdwenen

Kanshebber voor TT van het jaar.
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 12:48:32 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_144132431
Ik snap die TT niet eens :') Maar dat zal wel aan mij liggen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144132450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef Specularium het volgende:
NWS / Mbo 2,3 banen vergoed verdwenen

Kanshebber voor TT van het jaar.
Volg je dit topic ook?
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77

Pareltjes af en toe.
pi_144132546
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Volg je dit topic ook?
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77

Pareltjes af en toe.
Nu wel.
Deze had ik al: GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #55
pi_144158816
Even aangeven dat de TT anders moet was genoeg.
Moet nu denken aan een stel oude dames die gniffelend vanachter de geraniums de buurvrouw van kamer 244 uitlachen omdat ze een ladder in haar kous heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 04-09-2014 03:09:09 ]
pi_144236840
Kan die oude titel weer terug bij het Oekraïne topic? En zo nu en dan wat moderatie daar kan wellicht weinig kwaad. Alvast bedankt :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 13:37:24 ]
pi_144236853
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:27 schreef paddy het volgende:
M.a.w wees eens duidelijk
Vraag het aan je vent. Die is heel duidelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_144236883
Allah Al Watan Al Malik
pi_144236994
quote:
Nee.
pi_144237003
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee.
ZP aanhanger zeker. MERGEN ZEG IK!
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:48:00 #179
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144237083
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #141 Gaat de NAVO wapens leveren??
Kan de titel naar 'Crisis in Oekraïne', 'Oorlog in Oekraïne' of iets dergelijks? Er is geen sprake van een oorlog tussen Oekraïne en Rusland.
Anti-Turkije
pi_144237913
Crisis dekt de lading voorlopig iets beter.
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:47:19 #181
430880 mig72
De Professional
pi_144240118
Kan er nou iets gedaan worden tegen al die eenregelopmerkingen en stupide grapjes of simpele 'Nee' antwoorden die iedere discussie onderuit halen?

Vervolgens weigert diegene uit te leggen of laat zich niet meer zien. Ik kan talloze voorbeelden geven, ik denk niet dat er iemand aan twijfelt.

Ik kom naar NWS om inhoudelijk te discussieren, als ik wil grappen maken ga ik naar KLB. Al die tijd verspild om iets te onderbouwen of uitleggen en dan komen de clowns binnen.
pi_144241616
Waarom is mijn hoofddoek topic gesloten. Het topic gaat over een Fok! nieuwsbericht nota bene.

Nederlanders boycotten Hema vanwege hoofddoek - topic dicht
Moslims starten petitie tegen varkentje op TV - topic mag open blijven.

[ Bericht 44% gewijzigd door Mutant01 op 06-09-2014 16:34:59 ]
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:33:28 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144257929
-Niet nodig-

[ Bericht 97% gewijzigd door Specularium op 06-09-2014 23:40:37 ]
  zondag 7 september 2014 @ 00:00:34 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144259160
Blijf er aub op letten dat er niet nog eens geschiedvervalsing optreedt mbt Rusland.
  zondag 7 september 2014 @ 13:01:29 #185
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144268664
We hebben gelachen, we hebben een traantje weggepinkt, we hebben onze standaard riedeltjes kunnen afratelen en de loopgraven ietsjes dieper uitgegraven.

Mag dit topic dan nu dicht?
NWS / Moslims starten petitie tegen Peppa The Pig.

Aangezien die hele actie een hoax was?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_144269904
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 13:01 schreef Dagonet het volgende:
We hebben gelachen, we hebben een traantje weggepinkt, we hebben onze standaard riedeltjes kunnen afratelen en de loopgraven ietsjes dieper uitgegraven.

Komt er dan ook een rectificatie op de frontpage?
Allah Al Watan Al Malik
pi_144270930
quote:
6s.gif Op zondag 7 september 2014 13:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Komt er dan ook een rectificatie op de frontpage?
_O-
Tuurlijk, tegelijkertijd met deze:
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is mijn hoofddoek topic gesloten. Het topic gaat over een Fok! nieuwsbericht nota bene.

Nederlanders boycotten Hema vanwege hoofddoek - topic dicht
Moslims starten petitie tegen varkentje op TV - topic mag open blijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_144271024
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

_O-
Tuurlijk, tegelijkertijd met deze:

[..]

Inderdaad, daar ook geen antwoord op. Raar is dat he? Hoax-topic mag open blijven, maar mijne moet weer dicht.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 september 2014 @ 17:35:23 #189
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_144277341
Meester, juffrouw, de kindjes in het Oekraïnetopic zijn elkaar weer aan het uitschelden ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 7 september 2014 @ 17:37:10 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_144277394
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 17:35 schreef DeJori het volgende:
Meester, juffrouw, de kindjes in het Oekraïnetopic zijn elkaar weer aan het uitschelden ;(
Ja daar mag wel eens flink de bezem doorheen, ook door de accounts.
pi_144277626
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 13:01 schreef Dagonet het volgende:

Ja dat kan wel.
pi_144277638
Oekrainetopic kijk ik zo wel naar of iemand moet me voor zijn.
  zondag 7 september 2014 @ 17:51:15 #193
421524 SadPanda
pi_144277852
Het lijkt me duidelijk welk 'kamp' steeds beschuldigen doet dat mensen betaald zouden worden, en dus persoonlijke aanvallen.
Anti-Turkije
  zondag 7 september 2014 @ 17:55:52 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_144278011
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:
Het lijkt me duidelijk welk 'kamp' steeds beschuldigen doet dat mensen betaald zouden worden, en dus persoonlijke aanvallen.
Tsja...
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Heb je al je propaganda loon van de NAVO ontvangen?
  zondag 7 september 2014 @ 17:57:45 #195
421524 SadPanda
pi_144278059
quote:
15s.gif Op zondag 7 september 2014 17:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Tsja...

[..]

Reactie op een persoonlijke aanval van 99.999:
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 17:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Den handvol van die gekken hier meent dat helaas bloedserieus.
Dat is ook maar een enkele keer, andersom gebeurt het een stuk vaker...
Anti-Turkije
  zondag 7 september 2014 @ 17:58:52 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_144278092
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Reactie op een persoonlijke aanval van 99.999:

[..]

Dat is ook maar een enkele keer, andersom gebeurt het een stuk vaker...
Dat is geen persoonlijke aanval maar een constatering. Waar ik het mee eens ben overigens.
  zondag 7 september 2014 @ 17:59:58 #197
421524 SadPanda
pi_144278135
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is geen persoonlijke aanval maar een constatering. Waar ik het mee eens ben overigens.
Mensen voor gekken uitmaken is gewoon een persoonlijke aanval.
Anti-Turkije
pi_144278341
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 17:59 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Of gewoon een terechte feitelijke constatering.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 september 2014 @ 18:10:41 #199
421524 SadPanda
pi_144278404
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of gewoon een terechte feitelijke constatering.
Nee...
Anti-Turkije
  zondag 7 september 2014 @ 18:11:18 #200
104871 remlof
Europees federalist
pi_144278424
quote:

[..]

Nee, dat wordt het pas als je de mensen erbij aanwijst.
pi_144278489
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 18:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, dat wordt het pas als je de mensen erbij aanwijst.
Zoals in
quote:
Den handvol van die gekken hier meent dat helaas bloedserieus.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144278708
quote:

[..]

Neuh, ik ben er redelijk van overtuigd dat enkele van die figuren daadwerkelijk geestesziek zijn. In elk geval niet helemaal fris in de kop. Feitelijke constatering dus.
  zondag 7 september 2014 @ 18:20:24 #203
104871 remlof
Europees federalist
pi_144278727
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:13 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zoals in

[..]

Jij werd hier niet genoemd hoor. Niemand zelfs bij naam.
pi_144278805
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee...
Mensen die op moslims lopen te hakken noem ik ook gewoon gekken. Je hoeft het er verder niet mee eens te zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 september 2014 @ 18:23:28 #205
421524 SadPanda
pi_144278827
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen die op moslims lopen te hakken noem ik ook gewoon gekken. Je hoeft het er verder niet mee eens te zijn.
Ja maar het blijft een persoonlijke aanval.
Anti-Turkije
pi_144278858
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Maar goed, het klopt wel gewoon in dit geval.
pi_144278859
quote:

[..]

Neuh. Nog even los van je hypocrisie in dezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_144278909
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, ik ben er redelijk van overtuigd dat enkele van die figuren daadwerkelijk geestesziek zijn. In elk geval niet helemaal fris in de kop. Feitelijke constatering dus.
We hebben een gecertificeerde psychiater in tha house! _O_
pi_144278933
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Plus dat een aantal van die figuren inderdaad heeft aangegeven vanwege dat soort ellende thuis te zitten.
pi_144278971
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Daar hoef je geen psychiater voor te zijn. Beetje normale mensenkennis is voldoende.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin zondag 7 september 2014 @ 18:28:47 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_144279000
quote:

[..]

Neen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 7 september 2014 @ 18:28:54 #212
421524 SadPanda
pi_144279006
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nog even los van je hypocrisie in dezen.
Vertel. :)
Anti-Turkije
pi_144279099
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar hoef je geen psychiater voor te zijn. Beetje normale mensenkennis is voldoende.
Uiteraard kun je met een beetje normale mensenkennis via je pc vaststellen dat iemand geestesziek is. Heb je de diagnose ook al gesteld? Labeltje, rugzakje, pilletjes voorschrijven. dit-dat.
Eigen topicreeksje in R&P mss. Klinkt als een topshow. _O_
pi_144279159
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Vertel. :)
Je staat nu vooraan om dergelijke figuren, die het slechtst voorhebben met minderheden, te verdedigen als ze daarop aaaangesproken worden. Andersom, als de minderheden geconfronteerd worden met persoonlijke aanvallen, ben je onzichtbaar. Maar in andere topics wel zogenaamd het beste voor hebben met minderheden.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 september 2014 @ 18:37:51 #215
421524 SadPanda
pi_144279266
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je staat nu vooraan om dergelijke figuren, die het slechtst voorhebben met minderheden, te verdedigen als ze daarop aaaangesproken worden.
Waar doel je in vredesnaam op? 'Pro-Russen' hebben het slecht voor met minderheden? Leg uit?

quote:
Andersom, als de minderheden geconfronteerd worden met persoonlijke aanvallen, ben je onzichtbaar.
Voorbeeld? Wanneer ben ik wel in het topic aanwezig maar verdedig ik minderheden niet?
Anti-Turkije
pi_144279301
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:37 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waar doel je in vredesnaam op? 'Pro-Russen' hebben het slecht voor met minderheden? Leg uit?

[..]

Voorbeeld? Wanneer ben ik wel in het topic aanwezig maar verdedig ik minderheden niet?
Als je het niet begrijpt, dan is dat erg jammer. Ga lekker door waar je mee bezig bent.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 september 2014 @ 18:39:16 #217
421524 SadPanda
pi_144279318
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je het niet begrijpt, dan is dat erg jammer.
Zeg dan niks als je het niet wil uitleggen.
Anti-Turkije
pi_144279380
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:39 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zeg dan niks als je het niet wil uitleggen.
Ik ben je geen uitleg verschuldigd. Ik geef je mijn visie weer op je handelen. Verder is het FB merk ik nu pas en is de discussie niet op zijn plaats hier.
Allah Al Watan Al Malik
pi_144281068
quote:

[..]

Je bent iets te lichtgeraakt.

Als mensen bijvoorbeeld gaan typen 'Sandpanty is een kkmongool' wordt het een ander verhaal.
pi_144281323
NWS / [SC] Patty's vinger in Corrie haar anus

[ Bericht 96% gewijzigd door Specularium op 07-09-2014 19:31:36 ]
pi_144281459
Sorry, verkeerd topic.
  zondag 7 september 2014 @ 19:35:11 #222
421524 SadPanda
pi_144281565
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je bent iets te lichtgeraakt.

Als mensen bijvoorbeeld gaan typen 'Sandpanty is een kkmongool' wordt het een ander verhaal.
Mag pleiten voor genocide op Russen ook? Met mijn TR is tot nu toe niks gedaan.
Anti-Turkije
pi_144281660
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Mag pleiten voor genocide op Russen ook? Met mijn TR is tot nu toe niks gedaan.
Als je goed leest was dat sarcasme.
pi_144355758
Ik geloof dat de subtiele hint m.b.t. het vaccinatietopic in BNW niet geheel is geland: NWS / Veel Amerikaanse ouders weigeren inenting kind #3
pi_144355885
Als het naar BNW gaat kan Japie er niet posten.
pi_144355935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
Als het naar BNW gaat kan Japie er niet posten.
Moet ik daaruit concluderen dat mensen die te geflipt zijn voor BNW weer teruggestuurd worden naar NWS? :P
pi_144355983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Moet ik daaruit concluderen dat mensen die te geflipt zijn voor BNW weer teruggestuurd worden naar NWS? :P
Ze kunnen ook nog in OUD posten.
pi_144356065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ze kunnen ook nog in OUD posten.
Wellicht handiger gezien de doelgroep.
Het lijkt mij verder niet wenselijk dat het topic verwordt tot een BNW-linkdumptopic, maar goed.
pi_144356112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wellicht handiger gezien de doelgroep.
Het lijkt mij verder niet wenselijk dat het topic verwordt tot een BNW-linkdumptopic, maar goed.
Ik lees het ook allemaal.
Nog even kijken wat we ermee doen.
pi_144376356
Dubbele kwalitatief ondermaatse leugenaars ontmaskerd:

NWS / NOS ontmaskerd als leugenaars
NWS / Kwaliteit NOS-journaal ondermaats?
  woensdag 10 september 2014 @ 00:13:34 #231
421524 SadPanda
pi_144376691
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #148 Interbellum
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:12 schreef SadPanda het volgende:
Deelnemer heeft sneaky zijn propaganda in de OP gezet, onder een spoiler met de naam 'bewijs Russische inmenging', graag de OP objectief houden.
Kan het uit de OP verwijdert worden aub.
Anti-Turkije
pi_144376772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:

Onderste dicht.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:13 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #148 Interbellum

[..]

Kan het uit de OP verwijdert worden aub.
Heb de OP van vorig deel teruggezet.
pi_144377089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:16 schreef Specularium het volgende:
Heb de OP van vorig deel teruggezet.
Dat oude OP had ik vervangen door het nog oudere OP op verzoek

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef 99.999 het volgende:
Een kleine update van de OP kan wellicht geen kwaad.
The view from nowhere.
  woensdag 10 september 2014 @ 00:31:23 #234
421524 SadPanda
pi_144377136
Er wordt een update van de OP verzocht en dan vervang je hem door een nog oudere OP? Klinkt niet echt logisch.
Anti-Turkije
pi_144377234
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef SadPanda het volgende:
Er wordt een update van de OP verzocht en dan vervang je hem door een nog oudere OP? Klinkt niet echt logisch.
De automatische tijdslijn van Al Jazeera was er eerder zomaar uitgegooit. In plaats daarvan staan er nu weer losse items in van de laatste paar dagen. Verder staan de foto's er dubbel in. Iemand heeft had het OP verkloot. Het was dus een herstel operatie.
The view from nowhere.
pi_144377339
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:36 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De automatische tijdslijn van Al Jazeera was er eerder zomaar uitgegooit. In plaats daarvan stonden er er item van een paar dagen. Verder waren staan de foto's er dubbel in. Iemand heeft had het OP verkloot. Het was dus een herstel operatie.
Kijk er morgen wel naar.
pi_144377665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:

Bij nader inzien de bovenste gesloten ondanks dat ie langer liep.

Denk dat uit het andere topic een bredere en langere discussie kan komen.
pi_144379733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kijk er morgen wel naar.
Was een verzoek omdat het type OP nogal snel veroudert. Zeker in dat conflict is de tijdslijn van 2 september of de suggestie dat de NAVO 'komende woensdag' gaat vergaderen niet zo nuttig. Dan is een OP met wat achtergronden een stuk handiger.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:30:54 #240
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144383402
Hai.
NWS / Minder jonge verdachten, aandeel allochtone jongeren neemt toe

Eerst maar jullie co-mod A_A die begint met wat bagger. Daarna Heatwave en Mutant01 die weer eens bovenop elkaar duiken als twee pubers die net elkaars onderbroekinhoud hebben ontdekt. Vul dat aan met her en der een toefje racisme en verder is er geen discussie in dat topic te houden.
pi_144383817
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Hai.

Eerst maar jullie co-mod A_A die begint met wat bagger. Daarna Heatwave en Mutant01 die weer eens bovenop elkaar duiken als twee pubers die net elkaars onderbroekinhoud hebben ontdekt. Vul dat aan met her en der een toefje racisme en verder is er geen discussie in dat topic te houden.
Ik kijk er straks naar of het nog te redden is, maar volgens mij is dat een hopeloze zaak :')
pi_144384562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik kijk er straks naar of het nog te redden is, maar volgens mij is dat een hopeloze zaak :')
Haha, dat is niet meer te doen inderdaad. Het topic was al bijna volgebaggerd.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:10:48 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144384589
Psies, soms is een opruimslotje opruimen genoeg.
pi_144386166
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Hai.

Topic even doorgebladerd; ik deel je observatie wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:45 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad. Geen eer meer aan te behalen.

quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Psies, soms is een opruimslotje opruimen genoeg.
Klopt, maar dan? Een nieuw topic zonder dat de gebruikelijke POL-kliek de boel komt verzieken?

Zoals in het beroemde café al valt te lezen:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef De_Guidance het volgende:
Leuk Mutant topic geworden in NWS
Inderdaad. Het doel is weer bereikt: het nieuws zo snel mogelijk onder het tapijt vegen en vooral niet ingaan op de realiteit, op de inhoud. Die is namelijk te confronterend.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 13:15:59 ]
pi_144386741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt, maar dan? Een nieuw topic zonder dat de gebruikelijke POL-kliek de boel komt verzieken?

Het was je niet opgevallen hoe enkele mods het topic al vanaf de eerste reacties aan het verzieken waren? Je richt je gefrustreerde pijlen weer eens op de verkeerde elfje.

quote:
Inderdaad. Het doel is weer bereikt: het nieuws zo snel mogelijk onder het tapijt vegen en vooral niet ingaan op de realiteit, op de inhoud. Die is namelijk te confronterend.
De realiteit dat de criminaliteit onder jongeren is gedaald maar onder autochtonen net iets harder dan onder allochtonen?
Tja, erg spannend of confronterend is dat toch niet?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 13:32:46 ]
pi_144386846
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef 99.999 het volgende:
Het was je niet opgevallen hoe enkele mods het topic al vanaf de eerste reacties aan het verzieken waren? Je richt je gefrustreerde pijlen weer eens op de verkeerde elfje.
Le-zen. Ik weet dat het moeilijk is voor een bewezen faal-mod, maar je zou het allicht kunnen proberen. In de post hierboven, waarin ik jouw bijdrage trouwens bewust NIET had geciteerd, heb ik al beaamd wat Dagonet observeerde.

Het ging mij meer om de uitkomst: topic verneukt, slotje erop en klaar. Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om gewoon een nieuw topic aan te maken - het zou eigenlijk moeten mogen - maar het heeft eigenlijk weinig zin. En nieuws is het eigenlijk ook niet.

Het is meer dat wangedrag en lopen zieken wordt "beloond" met een slotje en dat daardoor de discussie wordt belemmerd voor mensen die dat wél willen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 13:36:41 ]
pi_144387095
Tja, als niemand er serieus over wil praten (getuige de eerste reacties van bepaalde figuren) dan ga ik er ook niet serieus over praten natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_144387319
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, als niemand er serieus over wil praten (getuige de eerste reacties van bepaalde figuren) dan ga ik er ook niet serieus over praten natuurlijk.
"Als een ander zich misdraagt, is dat een vrijbrief voor mij om me ook te misdragen".
Goed argument. ^O^ Goed passend bij: NWS / Een dag uit het leven van een Mutant01
pi_144387360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Le-zen. Ik weet dat het moeilijk is voor een bewezen faal-mod,
Kan je dat misschien toelichten? Hoe is dat bewezen en door wie :)?
quote:
maar je zou het allicht kunnen proberen. In de post hierboven, waarin ik jouw bijdrage trouwens bewust NIET had geciteerd, heb ik al beaamd wat Dagonet observeerde.
En dan had je dus ook moeten weten dat het topic daarmee al totaal ontspoord was. Daar de POL-SC van willen beschuldigen duidt naast een goede dosis creativiteit vooral op diepgewortelde frustratie...

quote:
Het ging mij meer om de uitkomst: topic verneukt, slotje erop en klaar. Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om gewoon een nieuw topic aan te maken - het zou eigenlijk moeten mogen - maar het heeft eigenlijk weinig zin. En nieuws is het eigenlijk ook niet.
Vanuit jouw perspectief zou een dalende criminaliteit onder allochtonen toch juist nieuws moeten zijn?
quote:
Het is meer dat wangedrag en lopen zieken wordt "beloond" met een slotje en dat daardoor de discussie wordt belemmerd voor mensen die dat wél willen.
Waar dus met name de modjes die het topic van begin af aan verziekten op aangesproken zouden moeten worden. Je frustratie over POL is weer eens misplaatst...
pi_144387379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

"Als een ander zich misdraagt, is dat een vrijbrief voor mij om me ook te misdragen".
Goed argument. ^O^ Goed passend bij: NWS / Een dag uit het leven van een Mutant01
Wat laat jij je weer kennen als zure troll _O-
pi_144387395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Correct. Als een topic verneukt is ga ik er geen positieve energie in stoppen natuurlijk. Nog meer persoonlijke aanvallen?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 september 2014 @ 13:59:51 #252
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144387670
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:

Dat soort topics zijn toch al zo goed als onmogelijk te houden, er zijn teveel mensen die het liefst elk topic weer hetzelfde riedeltje willen schreeuwen en discussie is er niet meer te vinden.
Dat er daar ook een stel slowchathoeren uit een ander forum bij zitten is helaas maar al te gebruikelijk.

quote:
Joh, niemand is meer geinteresseerd in de inhoud, men leest autochtoon en allochtoon en pakt de standaard posts weer uit de kast. Eigenlijk zouden ze iedereen met meer dan 1000 posts in NWS het afgelopen jaar een NWS ban moeten geven voor een tijdje. Er is volgens mij amper nog een topic waar je als een nieuwe user je tussen zou durven begeven zonder keihard te schreeuwen.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:10:00 #253
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144387993
Oh, kan de titel van de SC trouwens wat worden aangepast? Die anale fixatie al maandenlang bovenaan de topiclijst begint mij behoorlijk te irriteren.
pi_144388031
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Kan je dat misschien toelichten? Hoe is dat bewezen en door wie :)?
Toen je nog blauw was en achter de schermen invloed had, heb je de kans gehad om mij te laten bannen vanwege mijn "ongegronde" aantijgingen die ik weiger toe te lichten. Helaas heb je die kans laten lopen. Verder houd ik mijn mening over je wijselijk voor me, omdat ik anders op een vrij ordinaire manier tekeer moet gaan.

quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Vanuit jouw perspectief zou een dalende criminaliteit onder allochtonen toch juist nieuws moeten zijn?
Ik heb geen behoefte aan inhoudelijke discussies met jou. En al helemaal niet hier in NWS-feedback.

quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Correct. Als een topic verneukt is ga ik er geen positieve energie in stoppen natuurlijk. Nog meer persoonlijke aanvallen?
Het is eerder zo dat je vanaf het eerste moment geen enkel ander doel hebt. Elk verneukt NWS-topic levert je weer een schouderkroegje op in je virtuele stamkroeg. De post van De_Guidance spreekt boekdelen. Verder probeer ik een beetje boven de "persoonlijke vetes" te staan die jij met jan en alleman uitvecht. :W

quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef Dagonet het volgende:
Joh, niemand is meer geinteresseerd in de inhoud, men leest autochtoon en allochtoon en pakt de standaard posts weer uit de kast. Eigenlijk zouden ze iedereen met meer dan 1000 posts in NWS het afgelopen jaar een NWS ban moeten geven voor een tijdje. Er is volgens mij amper nog een topic waar je als een nieuwe user je tussen zou durven begeven zonder keihard te schreeuwen.
Dus omdat er een tekort aan kwaliteit is, ga je mensen op kwantiteit afstraffen? :?

Ik zou liever concreet wangedrag aanpakken. Dan komt er vanzelf ruimte voor mensen die wél op de inhoud willen discussiëren. Ruimte die mensen nu niet hebben omdat de gebruikelijke kliek het topic al heeft volgebaggerd en verneukt.
pi_144388135
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Oh, kan de titel van de SC trouwens wat worden aangepast? Die anale fixatie al maandenlang bovenaan de topiclijst begint mij behoorlijk te irriteren.
Ik kom niet in de SC, maar die puberale titels vielen me ook al op.
pi_144388246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Le-zen. Ik weet dat het moeilijk is voor een bewezen faal-mod, maar je zou het allicht kunnen proberen. In de post hierboven, waarin ik jouw bijdrage trouwens bewust NIET had geciteerd, heb ik al beaamd wat Dagonet observeerde.

Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig 11... kom op.. ik ken je beter en langer...

stop die frustratie eens weg of schrijf ze anders niet op... dat is nergens voor nodig en is ook niet bevorderend voor deze 'discussie'.

Ze hebben natuurlijk wel een punt dat het in het begin al mis gaat waardoor anderen daar ook weer gevoelsmatig op gaan reageren. Wat ook niet nodig is, maar ik kan het me wel voorstellen.

Ik heb dat niet snel genoeg gezien.. en één van mijn collega's misschien ook niet
My mistake :)

Dat topic was niet meer te redden in elk geval.

edit: wat een kromme zin stond daar ineens tussen
pi_144388322
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Is het al zo lang dan? :@ Ik kom er niet tot nooit en lees daar eigenlijk overheen :')

Het valt me nu pas op dat dat Kingstown er uit is... dat was pas een fixatie
pi_144388408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Toen je nog blauw was en achter de schermen invloed had, heb je de kans gehad om mij te laten bannen vanwege mijn "ongegronde" aantijgingen die ik weiger toe te lichten. Helaas heb je die kans laten lopen.
Joh, je bent niet blauw om mensen te laten bannen. Zeker niet zo'n onbetekend figuur.
quote:
Verder houd ik mijn mening over je wijselijk voor me, omdat ik anders op een vrij ordinaire manier tekeer moet gaan.
Je trekt je laster dus in en biedt je excuses aan :)? Of ben je een kerel en lucht je je hart?

quote:
Ik heb geen behoefte aan inhoudelijke discussies met jou. En al helemaal niet hier in NWS-feedback.

Nee, dat je de inhoudelijke discussie schuwt is geen nieuws. Maar je reactie laat wel weer zien dat je het nieuwsbericht dus niet eens had gelezen.
quote:
Het is eerder zo dat je vanaf het eerste moment geen enkel ander doel hebt. Elk verneukt NWS-topic levert je weer een schouderkroegje op in je virtuele stamkroeg. De post van De_Guidance spreekt boekdelen. Verder probeer ik een beetje boven de "persoonlijke vetes" te staan die jij met jan en alleman uitvecht. :W
Persoonlijke vetes? Is dat niet meer jouw dingetje?
[..]
pi_144388439
Klaar aub ?

Zie deze TT
pi_144388470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is het al zo lang dan? :@ Ik kom er niet tot nooit en lees daar eigenlijk overheen :')

Dat anale is al zeker uit april :P
  woensdag 10 september 2014 @ 14:26:02 #261
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144388497
quote:

[..]

Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril
Ja, met z'n hol idd.
pi_144388535
quote:

[..]

Van de 50 meest recente TT's gaan er 45 over Kingstown zijn hol of Corrie haar anus. Dat begint zo langzamerhand wel genant te worden.
pi_144388564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig 11... kom op.. ik ken je beter en langer...

stop die frustratie eens weg of schrijf ze anders niet op... dat is nergens voor nodig en is ook niet bevorderend voor deze 'discussie'.

Ze hebben natuurlijk wel een punt dat het in het begin al mis gaat waardoor anderen daar ook weer gevoelsmatig op gaan reageren. Wat ook niet nodig is, maar ik kan het me wel voorstellen.

Ik heb dat niet snel genoeg gezien.. en één van mijn collega's misschien ook niet
My mistake :)

Dat topic was niet meer te redden in elk geval.

edit: wat een kromme zin stond daar ineens tussen
Ik val eigenlijk niemand persoonlijk aan. Zo nu en dan laat ik de nodige minachting blijken, zoals dat omgekeerd ook voortdurend het geval is (en dat laatste druk ik dan nog mild uit). Als mensen in mijn sneren een persoonlijke aanval zien, vind ik dat prima. Ik aanvaard de eventuele consequenties.

Wat je actie betreft: terecht gehandeld. Je hoeft van mij niet door het stof hoor. Users, zeker mods, hebben zelf ook een verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat topics niet uit de hand lopen. Mijn opmerking had meer betrekking op het vervolg: topic is (terecht) dicht; en nu?
  woensdag 10 september 2014 @ 14:32:58 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_144388735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Van de 50 meest recente TT's gaan er 45 over Kingstown zijn hol of Corrie haar anus. Dat begint zo langzamerhand wel genant te worden.
Die hele sc is dan ook genant.
pi_144389328
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Die hele sc is dan ook genant.
ALLE sc's zijn kut, behalve die van WKN O-)
  woensdag 10 september 2014 @ 15:11:02 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_144389784
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ALLE sc's zijn kut, behalve die van WKN O-)
Daar wordt dan ook alleen gepost als het onweert :P
pi_144390283
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar wordt dan ook alleen gepost als het onweert :P
:(
pi_144397672
Ik wilde een volgend deel openen, maar dat lukt me niet.
/noobmodus.

NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed'
pi_144397761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
Ik wilde een volgend deel openen, maar dat lukt me niet.
/noobmodus.

NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed'
NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed' #2
  donderdag 11 september 2014 @ 13:09:48 #271
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144418393
Ja hoi mag die titel van de sc aangepast? Kleuters dat het zijn daar.
pi_144418501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Dagopain in de ass is bij nader inzien idd een betere TT.
Past ook beter bij de pic in de OP.
  donderdag 11 september 2014 @ 14:22:23 #273
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144420664
Vreemd dat ik helemaal nergens verslag vind van de toespraak van dronebama gisteravond.

Ik heb em halverwege afgezet nadat ik wat misselijk werd van zn arrogante blaaskaak houding wb amerika in de wereld, totaal voorbijgaand aan wat ze zelf allemaal veroorzaakt hebben, en nogsteeds veroorzaken.

Maar ik verwachtte toch wel de discussie hier in NWS... ?
pi_144421056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.

:r.
pi_144421087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreemd dat ik helemaal nergens verslag vind van de toespraak van dronebama gisteravond.

Ik heb em halverwege afgezet nadat ik wat misselijk werd van zn arrogante blaaskaak houding wb amerika in de wereld, totaal voorbijgaand aan wat ze zelf allemaal veroorzaakt hebben, en nogsteeds veroorzaken.

Maar ik verwachtte toch wel de discussie hier in NWS... ?
Dan open je een topic hier of in POL erover.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:23:46 #277
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144422302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.

:r.
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren. :').

Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?

Maar goed, userbash mag dus in de TT van een SC. Duidelijk.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:56:04 #278
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144423419
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan open je een topic hier of in POL erover.
Nee waarom zou ik, van mij mag obama morgen nog met zn air force one tegen de rotsen vliegen.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 15:58:43 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144423489
dan snap ik je vraag niet zo?

wil je dat wij er een topic over openen?
pi_144423737
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren. :').

Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?

Beetje raar dit. Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt) gaat hier moeilijk doen over een anus in de topictitel. Je krijgt vervolgens de topictitel die je wist dat ging komen....

Je kunt me niet wijsmaken dat je hierdoor nou écht verrast bent. Je uithaal naar Specularium is dan ook een beetje sneu.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:24:46 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144424273
waar hij verder nog meer post doet totaal niet terzake

feedback is voor klachten over NWS

misschien zijn we gewoon wat doorgeschoten met die TT's dat kan, dat moet je gewoon kunnen melden zinder dat men over je posthistorie gaat lopen elfhuileren

had in princioe best zonder dat kleuterschool gestampvoet gekund maar soit, das Dagonet

hoef jij je iig niet mee te bemoeien
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:27:06 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144424357
volgende tt gaat ook gewoon over dagonet, zonder zijn kont om hem tegemoet te komen

#ookgeenfoto
pi_144425670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef sp3c het volgende:
feedback is voor klachten over NWS
Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt. :)
Zoals bekend huil ik graag.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 17:05:24 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144425757
nee dit is klaar
pi_144425862
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is dat ik weet wat voor teringhekel jij aan SC's hebt anders had ik nog even geloofd dat het je werkelijk om het belang van de SC te doen was.

Als jij niet had lopen zeuren was die TT normaal geweest. Had je kunnen verwachten.

En dan krijgt meneer zijn zin niet en gaat ie de SC maar proberen te slopen.
Over kleutergedrag gesproken.
pi_144425893
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt. :)
Zoals bekend huil ik graag.
Vind ik wel lief, maar ik kan prima voor mezelf opkomen.
  donderdag 11 september 2014 @ 20:58:53 #287
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144434574
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt)
Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?
pi_144444762
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?
Dan was ik in de war, sorry.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:56:23 #289
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144454002
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 02:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dan was ik in de war, sorry.
NP.
pi_144482469
Even vraag tussendoor: doet-ie nieuwsberichtenparser het niet meer?
I´m back.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:29:33 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144482808
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Even vraag tussendoor: doet-ie nieuwsberichtenparser het niet meer?
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.
Laffe huichelaar
pi_144482887
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.
Dat is deze, Tim.
http://arcee862.com/newsparser.php Hij staat hier: NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Van arcee.
Heb nu al paar keer geprobeerd deze te gebruiken en dan doet-ie het niet.
I´m back.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:35:41 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144482959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is deze, Tim.
http://arcee862.com/newsparser.php Hij staat hier: NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Van arcee.
Heb nu al paar keer geprobeerd deze te gebruiken en dan doet-ie het niet.
Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?
Laffe huichelaar
pi_144482989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?
O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...
I´m back.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:43:24 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144483128
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...
Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.

Het is in ieder geval wel handig, vind ik persoonlijk. Vraag het anders even in dat topic :)
Laffe huichelaar
pi_144483408
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.

Het is in ieder geval wel handig, vind ik persoonlijk. Vraag het anders even in dat topic :)
Kee. ;).
I´m back.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2014 @ 15:30:57 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_144486109
Mijn nederige excuses. Niet dat ik onderdanig ben......

NWS / Eat this.......

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144486285
Kan gebeuren, gelukkig is er voor de echte fans nog een ander topic.

NWS / Man rukt zich dood
pi_144546854
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #152 Poetin en GW Bush, gevaarlijke leiders

Zou een modje heren als waht en 99.999 kunnen corrigeren? Post na post bespreken hoe infantiel, geestesziek, etcetera mensen zijn die hun mening niet onderschrijven begint vervelend te worden.
pi_144547423
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef Jibberism_ het volgende:
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #152 Poetin en GW Bush, gevaarlijke leiders

Zou een modje heren als waht en 99.999 kunnen corrigeren? Post na post bespreken hoe infantiel, geestesziek, etcetera mensen zijn die hun mening niet onderschrijven begint vervelend te worden.
Het gaat niet om het wel of niet onderschrijven van mijn/ onze mening. Dat is eigenlijk geheel irrelevant. Het gaat om gedrag wat ofwel zeer kinderachtig is of wat neerkomt op geestesziek zijn.

Dat er in dat topic wat meer gemod mag worden kan ik begrijpen maar dat zou zich vooral op een paar figuren moeten richten die daar constant zitten te trollen en bewust propaganda en foutieve informatie verspreiden...
Of altijd maar weer off-topic willen gaan door over Syrië, Irak of de VS te beginnen wanneer de situatie in Oekraïne of Rusland aan de orde is...
pi_144547558
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het wel of niet onderschrijven van mijn/ onze mening. Dat is eigenlijk geheel irrelevant. Het gaat om gedrag wat ofwel zeer kinderachtig is of wat neerkomt op geestesziek zijn.

Dat er in dat topic wat meer gemod mag worden kan ik begrijpen maar dat zou zich vooral op een paar figuren moeten richten die daar constant zitten te trollen en bewust propaganda en foutieve informatie verspreiden...
Of altijd maar weer off-topic willen gaan door over Syrië, Irak of de VS te beginnen wanneer de situatie in Oekraïne of Rusland aan de orde is...
Jij moet gewoon effe net doen alsof je al een meneer bent en waht ook. Want het komt wel degelijk neer op mensen belachelijk maken omdat ze het niet met je eens zijn. Ik wil daar op internet niet al teveel energie in steken verder, Vandaar dat ik het in feedback meld.

En ik snap je punt, maar je gooit iedereen met een afwijkende mening blijkbaar op 1 grote hoop en gedraagt je daarbij nogal veeleisend waar het moederliefde betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')