Zoals inquote:Op zondag 7 september 2014 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat wordt het pas als je de mensen erbij aanwijst.
quote:Den handvol van die gekken hier meent dat helaas bloedserieus.
Neuh, ik ben er redelijk van overtuigd dat enkele van die figuren daadwerkelijk geestesziek zijn. In elk geval niet helemaal fris in de kop. Feitelijke constatering dus.quote:Op zondag 7 september 2014 17:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mensen voor gekken uitmaken is gewoon een persoonlijke aanval.
Mensen die op moslims lopen te hakken noem ik ook gewoon gekken. Je hoeft het er verder niet mee eens te zijn.quote:
Ja maar het blijft een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 7 september 2014 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die op moslims lopen te hakken noem ik ook gewoon gekken. Je hoeft het er verder niet mee eens te zijn.
Maar goed, het klopt wel gewoon in dit geval.quote:Op zondag 7 september 2014 18:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja maar het blijft een persoonlijke aanval.
Neuh. Nog even los van je hypocrisie in dezen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
We hebben een gecertificeerde psychiater in tha house!quote:Op zondag 7 september 2014 18:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben er redelijk van overtuigd dat enkele van die figuren daadwerkelijk geestesziek zijn. In elk geval niet helemaal fris in de kop. Feitelijke constatering dus.
Plus dat een aantal van die figuren inderdaad heeft aangegeven vanwege dat soort ellende thuis te zitten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben een gecertificeerde psychiater in tha house!
Daar hoef je geen psychiater voor te zijn. Beetje normale mensenkennis is voldoende.quote:Op zondag 7 september 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben een gecertificeerde psychiater in tha house!
Neen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mensen voor gekken uitmaken is gewoon een persoonlijke aanval.
Vertel.quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nog even los van je hypocrisie in dezen.
Uiteraard kun je met een beetje normale mensenkennis via je pc vaststellen dat iemand geestesziek is. Heb je de diagnose ook al gesteld? Labeltje, rugzakje, pilletjes voorschrijven. dit-dat.quote:Op zondag 7 september 2014 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen psychiater voor te zijn. Beetje normale mensenkennis is voldoende.
Je staat nu vooraan om dergelijke figuren, die het slechtst voorhebben met minderheden, te verdedigen als ze daarop aaaangesproken worden. Andersom, als de minderheden geconfronteerd worden met persoonlijke aanvallen, ben je onzichtbaar. Maar in andere topics wel zogenaamd het beste voor hebben met minderheden.quote:
Waar doel je in vredesnaam op? 'Pro-Russen' hebben het slecht voor met minderheden? Leg uit?quote:Op zondag 7 september 2014 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je staat nu vooraan om dergelijke figuren, die het slechtst voorhebben met minderheden, te verdedigen als ze daarop aaaangesproken worden.
Voorbeeld? Wanneer ben ik wel in het topic aanwezig maar verdedig ik minderheden niet?quote:Andersom, als de minderheden geconfronteerd worden met persoonlijke aanvallen, ben je onzichtbaar.
Als je het niet begrijpt, dan is dat erg jammer. Ga lekker door waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 7 september 2014 18:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar doel je in vredesnaam op? 'Pro-Russen' hebben het slecht voor met minderheden? Leg uit?
[..]
Voorbeeld? Wanneer ben ik wel in het topic aanwezig maar verdedig ik minderheden niet?
Zeg dan niks als je het niet wil uitleggen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt, dan is dat erg jammer.
Ik ben je geen uitleg verschuldigd. Ik geef je mijn visie weer op je handelen. Verder is het FB merk ik nu pas en is de discussie niet op zijn plaats hier.quote:Op zondag 7 september 2014 18:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je het niet wil uitleggen.
Je bent iets te lichtgeraakt.quote:Op zondag 7 september 2014 18:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mag pleiten voor genocide op Russen ook? Met mijn TR is tot nu toe niks gedaan.quote:Op zondag 7 september 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent iets te lichtgeraakt.
Als mensen bijvoorbeeld gaan typen 'Sandpanty is een kkmongool' wordt het een ander verhaal.
Als je goed leest was dat sarcasme.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mag pleiten voor genocide op Russen ook? Met mijn TR is tot nu toe niks gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |