Ja zie je, dat is dus diezelfde gozer. BNN zal wel contact met hem hebben opgezocht voor dat datingsprogramma.. beetje triest.quote:
Hij heeft nu wel een vriendinnetje.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja zie je, dat is dus diezelfde gozer. BNN zal wel contact met hem hebben opgezocht voor dat datingsprogramma.. beetje triest.
Ja dat vond ik ook wel raar, als je haar kent dan zie je echt wel wie ze is.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ze is nog vrij herkenbaar, dan heeft zo'n stemvervormer ook geen nut.
Hopelijk is het een fout en moest haar gezicht nog geblurred.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ze is nog vrij herkenbaar, dan heeft zo'n stemvervormer ook geen nut.
Die herken je toch als ze naast je in de schoolbank zit?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel raar, als je haar kent dan zie je echt wel wie ze is.
Het lijkt minder op boer zoekt vrouw dan het vorige programma.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
Nog meer dating op BNN maar dan een heel andere soort.
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef YokiKater het volgende:
En dat op de EO zeg, wat een topshow.
Oh, even zappen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
Die show is nu op 4 dat ze tv zitten te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |