abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144387395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

"Als een ander zich misdraagt, is dat een vrijbrief voor mij om me ook te misdragen".
Goed argument. ^O^ Goed passend bij: NWS / Een dag uit het leven van een Mutant01
Correct. Als een topic verneukt is ga ik er geen positieve energie in stoppen natuurlijk. Nog meer persoonlijke aanvallen?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 september 2014 @ 13:59:51 #252
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144387670
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:

Klopt, maar dan? Een nieuw topic zonder dat de gebruikelijke POL-kliek de boel komt verzieken?
Dat soort topics zijn toch al zo goed als onmogelijk te houden, er zijn teveel mensen die het liefst elk topic weer hetzelfde riedeltje willen schreeuwen en discussie is er niet meer te vinden.
Dat er daar ook een stel slowchathoeren uit een ander forum bij zitten is helaas maar al te gebruikelijk.

quote:
Inderdaad. Het doel is weer bereikt: het nieuws zo snel mogelijk onder het tapijt vegen en vooral niet ingaan op de realiteit, op de inhoud. Die is namelijk te confronterend.
Joh, niemand is meer geinteresseerd in de inhoud, men leest autochtoon en allochtoon en pakt de standaard posts weer uit de kast. Eigenlijk zouden ze iedereen met meer dan 1000 posts in NWS het afgelopen jaar een NWS ban moeten geven voor een tijdje. Er is volgens mij amper nog een topic waar je als een nieuwe user je tussen zou durven begeven zonder keihard te schreeuwen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:10:00 #253
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144387993
Oh, kan de titel van de SC trouwens wat worden aangepast? Die anale fixatie al maandenlang bovenaan de topiclijst begint mij behoorlijk te irriteren.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_144388031
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Kan je dat misschien toelichten? Hoe is dat bewezen en door wie :)?
Toen je nog blauw was en achter de schermen invloed had, heb je de kans gehad om mij te laten bannen vanwege mijn "ongegronde" aantijgingen die ik weiger toe te lichten. Helaas heb je die kans laten lopen. Verder houd ik mijn mening over je wijselijk voor me, omdat ik anders op een vrij ordinaire manier tekeer moet gaan.

quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Vanuit jouw perspectief zou een dalende criminaliteit onder allochtonen toch juist nieuws moeten zijn?
Ik heb geen behoefte aan inhoudelijke discussies met jou. En al helemaal niet hier in NWS-feedback.

quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Correct. Als een topic verneukt is ga ik er geen positieve energie in stoppen natuurlijk. Nog meer persoonlijke aanvallen?
Het is eerder zo dat je vanaf het eerste moment geen enkel ander doel hebt. Elk verneukt NWS-topic levert je weer een schouderkroegje op in je virtuele stamkroeg. De post van De_Guidance spreekt boekdelen. Verder probeer ik een beetje boven de "persoonlijke vetes" te staan die jij met jan en alleman uitvecht. :W

quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef Dagonet het volgende:
Joh, niemand is meer geinteresseerd in de inhoud, men leest autochtoon en allochtoon en pakt de standaard posts weer uit de kast. Eigenlijk zouden ze iedereen met meer dan 1000 posts in NWS het afgelopen jaar een NWS ban moeten geven voor een tijdje. Er is volgens mij amper nog een topic waar je als een nieuwe user je tussen zou durven begeven zonder keihard te schreeuwen.
Dus omdat er een tekort aan kwaliteit is, ga je mensen op kwantiteit afstraffen? :?

Ik zou liever concreet wangedrag aanpakken. Dan komt er vanzelf ruimte voor mensen die wél op de inhoud willen discussiëren. Ruimte die mensen nu niet hebben omdat de gebruikelijke kliek het topic al heeft volgebaggerd en verneukt.
pi_144388135
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Oh, kan de titel van de SC trouwens wat worden aangepast? Die anale fixatie al maandenlang bovenaan de topiclijst begint mij behoorlijk te irriteren.
Ik kom niet in de SC, maar die puberale titels vielen me ook al op.
pi_144388246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Le-zen. Ik weet dat het moeilijk is voor een bewezen faal-mod, maar je zou het allicht kunnen proberen. In de post hierboven, waarin ik jouw bijdrage trouwens bewust NIET had geciteerd, heb ik al beaamd wat Dagonet observeerde.

Het ging mij meer om de uitkomst: topic verneukt, slotje erop en klaar. Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om gewoon een nieuw topic aan te maken - het zou eigenlijk moeten mogen - maar het heeft eigenlijk weinig zin. En nieuws is het eigenlijk ook niet.

Het is meer dat wangedrag en lopen zieken wordt "beloond" met een slotje en dat daardoor de discussie wordt belemmerd voor mensen die dat wél willen.
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig 11... kom op.. ik ken je beter en langer...

stop die frustratie eens weg of schrijf ze anders niet op... dat is nergens voor nodig en is ook niet bevorderend voor deze 'discussie'.

Ze hebben natuurlijk wel een punt dat het in het begin al mis gaat waardoor anderen daar ook weer gevoelsmatig op gaan reageren. Wat ook niet nodig is, maar ik kan het me wel voorstellen.

Ik heb dat niet snel genoeg gezien.. en één van mijn collega's misschien ook niet
My mistake :)

Dat topic was niet meer te redden in elk geval.

edit: wat een kromme zin stond daar ineens tussen
pi_144388322
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Is het al zo lang dan? :@ Ik kom er niet tot nooit en lees daar eigenlijk overheen :')

Het valt me nu pas op dat dat Kingstown er uit is... dat was pas een fixatie
pi_144388408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Toen je nog blauw was en achter de schermen invloed had, heb je de kans gehad om mij te laten bannen vanwege mijn "ongegronde" aantijgingen die ik weiger toe te lichten. Helaas heb je die kans laten lopen.
Joh, je bent niet blauw om mensen te laten bannen. Zeker niet zo'n onbetekend figuur.
quote:
Verder houd ik mijn mening over je wijselijk voor me, omdat ik anders op een vrij ordinaire manier tekeer moet gaan.
Je trekt je laster dus in en biedt je excuses aan :)? Of ben je een kerel en lucht je je hart?

quote:
Ik heb geen behoefte aan inhoudelijke discussies met jou. En al helemaal niet hier in NWS-feedback.

Nee, dat je de inhoudelijke discussie schuwt is geen nieuws. Maar je reactie laat wel weer zien dat je het nieuwsbericht dus niet eens had gelezen.
quote:
Het is eerder zo dat je vanaf het eerste moment geen enkel ander doel hebt. Elk verneukt NWS-topic levert je weer een schouderkroegje op in je virtuele stamkroeg. De post van De_Guidance spreekt boekdelen. Verder probeer ik een beetje boven de "persoonlijke vetes" te staan die jij met jan en alleman uitvecht. :W
Persoonlijke vetes? Is dat niet meer jouw dingetje?
[..]
pi_144388439
Klaar aub ?

Zie deze TT
pi_144388470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is het al zo lang dan? :@ Ik kom er niet tot nooit en lees daar eigenlijk overheen :')

Dat anale is al zeker uit april :P
  woensdag 10 september 2014 @ 14:26:02 #261
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144388497
quote:

[..]

Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril
Ja, met z'n hol idd.
pi_144388535
quote:

[..]

Van de 50 meest recente TT's gaan er 45 over Kingstown zijn hol of Corrie haar anus. Dat begint zo langzamerhand wel genant te worden.
pi_144388564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig 11... kom op.. ik ken je beter en langer...

stop die frustratie eens weg of schrijf ze anders niet op... dat is nergens voor nodig en is ook niet bevorderend voor deze 'discussie'.

Ze hebben natuurlijk wel een punt dat het in het begin al mis gaat waardoor anderen daar ook weer gevoelsmatig op gaan reageren. Wat ook niet nodig is, maar ik kan het me wel voorstellen.

Ik heb dat niet snel genoeg gezien.. en één van mijn collega's misschien ook niet
My mistake :)

Dat topic was niet meer te redden in elk geval.

edit: wat een kromme zin stond daar ineens tussen
Ik val eigenlijk niemand persoonlijk aan. Zo nu en dan laat ik de nodige minachting blijken, zoals dat omgekeerd ook voortdurend het geval is (en dat laatste druk ik dan nog mild uit). Als mensen in mijn sneren een persoonlijke aanval zien, vind ik dat prima. Ik aanvaard de eventuele consequenties.

Wat je actie betreft: terecht gehandeld. Je hoeft van mij niet door het stof hoor. Users, zeker mods, hebben zelf ook een verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat topics niet uit de hand lopen. Mijn opmerking had meer betrekking op het vervolg: topic is (terecht) dicht; en nu?
  woensdag 10 september 2014 @ 14:32:58 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_144388735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Van de 50 meest recente TT's gaan er 45 over Kingstown zijn hol of Corrie haar anus. Dat begint zo langzamerhand wel genant te worden.
Die hele sc is dan ook genant.
Yankee go home!
pi_144389328
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Die hele sc is dan ook genant.
ALLE sc's zijn kut, behalve die van WKN O-)
  woensdag 10 september 2014 @ 15:11:02 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_144389784
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ALLE sc's zijn kut, behalve die van WKN O-)
Daar wordt dan ook alleen gepost als het onweert :P
Yankee go home!
pi_144390283
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar wordt dan ook alleen gepost als het onweert :P
:(
pi_144397672
Ik wilde een volgend deel openen, maar dat lukt me niet.
/noobmodus.

NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed'
pi_144397761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
Ik wilde een volgend deel openen, maar dat lukt me niet.
/noobmodus.

NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed'
NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed' #2
  donderdag 11 september 2014 @ 13:09:48 #271
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144418393
Ja hoi mag die titel van de sc aangepast? Kleuters dat het zijn daar.
pi_144418501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Dagopain in de ass is bij nader inzien idd een betere TT.
Past ook beter bij de pic in de OP.
  donderdag 11 september 2014 @ 14:22:23 #273
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144420664
Vreemd dat ik helemaal nergens verslag vind van de toespraak van dronebama gisteravond.

Ik heb em halverwege afgezet nadat ik wat misselijk werd van zn arrogante blaaskaak houding wb amerika in de wereld, totaal voorbijgaand aan wat ze zelf allemaal veroorzaakt hebben, en nogsteeds veroorzaken.

Maar ik verwachtte toch wel de discussie hier in NWS... ?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_144421056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.

:r.
pi_144421087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreemd dat ik helemaal nergens verslag vind van de toespraak van dronebama gisteravond.

Ik heb em halverwege afgezet nadat ik wat misselijk werd van zn arrogante blaaskaak houding wb amerika in de wereld, totaal voorbijgaand aan wat ze zelf allemaal veroorzaakt hebben, en nogsteeds veroorzaken.

Maar ik verwachtte toch wel de discussie hier in NWS... ?
Dan open je een topic hier of in POL erover.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:23:46 #277
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144422302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.

:r.
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren. :').

Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?

Maar goed, userbash mag dus in de TT van een SC. Duidelijk.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:56:04 #278
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144423419
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan open je een topic hier of in POL erover.
Nee waarom zou ik, van mij mag obama morgen nog met zn air force one tegen de rotsen vliegen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 15:58:43 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144423489
dan snap ik je vraag niet zo?

wil je dat wij er een topic over openen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144423737
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren. :').

Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?

Beetje raar dit. Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt) gaat hier moeilijk doen over een anus in de topictitel. Je krijgt vervolgens de topictitel die je wist dat ging komen....

Je kunt me niet wijsmaken dat je hierdoor nou écht verrast bent. Je uithaal naar Specularium is dan ook een beetje sneu.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:24:46 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144424273
waar hij verder nog meer post doet totaal niet terzake

feedback is voor klachten over NWS

misschien zijn we gewoon wat doorgeschoten met die TT's dat kan, dat moet je gewoon kunnen melden zinder dat men over je posthistorie gaat lopen elfhuileren

had in princioe best zonder dat kleuterschool gestampvoet gekund maar soit, das Dagonet

hoef jij je iig niet mee te bemoeien
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:27:06 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144424357
volgende tt gaat ook gewoon over dagonet, zonder zijn kont om hem tegemoet te komen

#ookgeenfoto
pi_144425670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef sp3c het volgende:
feedback is voor klachten over NWS
Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt. :)
Zoals bekend huil ik graag.
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 17:05:24 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144425757
nee dit is klaar
pi_144425862
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is dat ik weet wat voor teringhekel jij aan SC's hebt anders had ik nog even geloofd dat het je werkelijk om het belang van de SC te doen was.

Als jij niet had lopen zeuren was die TT normaal geweest. Had je kunnen verwachten.

En dan krijgt meneer zijn zin niet en gaat ie de SC maar proberen te slopen.
Over kleutergedrag gesproken.
pi_144425893
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt. :)
Zoals bekend huil ik graag.
Vind ik wel lief, maar ik kan prima voor mezelf opkomen.
  donderdag 11 september 2014 @ 20:58:53 #287
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144434574
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt)
Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?
pi_144444762
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?
Dan was ik in de war, sorry.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:56:23 #289
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_144454002
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 02:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dan was ik in de war, sorry.
NP.
pi_144482469
Even vraag tussendoor: doet-ie nieuwsberichtenparser het niet meer?
I´m back.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:29:33 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144482808
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Even vraag tussendoor: doet-ie nieuwsberichtenparser het niet meer?
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.
Laffe huichelaar
pi_144482887
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.
Dat is deze, Tim.
http://arcee862.com/newsparser.php Hij staat hier: NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Van arcee.
Heb nu al paar keer geprobeerd deze te gebruiken en dan doet-ie het niet.
I´m back.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:35:41 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144482959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is deze, Tim.
http://arcee862.com/newsparser.php Hij staat hier: NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Van arcee.
Heb nu al paar keer geprobeerd deze te gebruiken en dan doet-ie het niet.
Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?
Laffe huichelaar
pi_144482989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?
O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...
I´m back.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:43:24 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144483128
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...
Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.

Het is in ieder geval wel handig, vind ik persoonlijk. Vraag het anders even in dat topic :)
Laffe huichelaar
pi_144483408
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.

Het is in ieder geval wel handig, vind ik persoonlijk. Vraag het anders even in dat topic :)
Kee. ;).
I´m back.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2014 @ 15:30:57 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_144486109
Mijn nederige excuses. Niet dat ik onderdanig ben......

NWS / Eat this.......

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144486285
Kan gebeuren, gelukkig is er voor de echte fans nog een ander topic.

NWS / Man rukt zich dood
pi_144546854
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #152 Poetin en GW Bush, gevaarlijke leiders

Zou een modje heren als waht en 99.999 kunnen corrigeren? Post na post bespreken hoe infantiel, geestesziek, etcetera mensen zijn die hun mening niet onderschrijven begint vervelend te worden.
pi_144547423
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef Jibberism_ het volgende:
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #152 Poetin en GW Bush, gevaarlijke leiders

Zou een modje heren als waht en 99.999 kunnen corrigeren? Post na post bespreken hoe infantiel, geestesziek, etcetera mensen zijn die hun mening niet onderschrijven begint vervelend te worden.
Het gaat niet om het wel of niet onderschrijven van mijn/ onze mening. Dat is eigenlijk geheel irrelevant. Het gaat om gedrag wat ofwel zeer kinderachtig is of wat neerkomt op geestesziek zijn.

Dat er in dat topic wat meer gemod mag worden kan ik begrijpen maar dat zou zich vooral op een paar figuren moeten richten die daar constant zitten te trollen en bewust propaganda en foutieve informatie verspreiden...
Of altijd maar weer off-topic willen gaan door over Syrië, Irak of de VS te beginnen wanneer de situatie in Oekraïne of Rusland aan de orde is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')