Correct. Als een topic verneukt is ga ik er geen positieve energie in stoppen natuurlijk. Nog meer persoonlijke aanvallen?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Als een ander zich misdraagt, is dat een vrijbrief voor mij om me ook te misdragen".
Goed argument.Goed passend bij: NWS / Een dag uit het leven van een Mutant01
Dat soort topics zijn toch al zo goed als onmogelijk te houden, er zijn teveel mensen die het liefst elk topic weer hetzelfde riedeltje willen schreeuwen en discussie is er niet meer te vinden.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt, maar dan? Een nieuw topic zonder dat de gebruikelijke POL-kliek de boel komt verzieken?
Joh, niemand is meer geinteresseerd in de inhoud, men leest autochtoon en allochtoon en pakt de standaard posts weer uit de kast. Eigenlijk zouden ze iedereen met meer dan 1000 posts in NWS het afgelopen jaar een NWS ban moeten geven voor een tijdje. Er is volgens mij amper nog een topic waar je als een nieuwe user je tussen zou durven begeven zonder keihard te schreeuwen.quote:Inderdaad. Het doel is weer bereikt: het nieuws zo snel mogelijk onder het tapijt vegen en vooral niet ingaan op de realiteit, op de inhoud. Die is namelijk te confronterend.
Toen je nog blauw was en achter de schermen invloed had, heb je de kans gehad om mij te laten bannen vanwege mijn "ongegronde" aantijgingen die ik weiger toe te lichten. Helaas heb je die kans laten lopen. Verder houd ik mijn mening over je wijselijk voor me, omdat ik anders op een vrij ordinaire manier tekeer moet gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Kan je dat misschien toelichten? Hoe is dat bewezen en door wie?
Ik heb geen behoefte aan inhoudelijke discussies met jou. En al helemaal niet hier in NWS-feedback.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Vanuit jouw perspectief zou een dalende criminaliteit onder allochtonen toch juist nieuws moeten zijn?
Het is eerder zo dat je vanaf het eerste moment geen enkel ander doel hebt. Elk verneukt NWS-topic levert je weer een schouderkroegje op in je virtuele stamkroeg. De post van De_Guidance spreekt boekdelen. Verder probeer ik een beetje boven de "persoonlijke vetes" te staan die jij met jan en alleman uitvecht.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Correct. Als een topic verneukt is ga ik er geen positieve energie in stoppen natuurlijk. Nog meer persoonlijke aanvallen?
Dus omdat er een tekort aan kwaliteit is, ga je mensen op kwantiteit afstraffen?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef Dagonet het volgende:
Joh, niemand is meer geinteresseerd in de inhoud, men leest autochtoon en allochtoon en pakt de standaard posts weer uit de kast. Eigenlijk zouden ze iedereen met meer dan 1000 posts in NWS het afgelopen jaar een NWS ban moeten geven voor een tijdje. Er is volgens mij amper nog een topic waar je als een nieuwe user je tussen zou durven begeven zonder keihard te schreeuwen.
Ik kom niet in de SC, maar die puberale titels vielen me ook al op.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Oh, kan de titel van de SC trouwens wat worden aangepast? Die anale fixatie al maandenlang bovenaan de topiclijst begint mij behoorlijk te irriteren.
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig 11... kom op.. ik ken je beter en langer...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Le-zen. Ik weet dat het moeilijk is voor een bewezen faal-mod, maar je zou het allicht kunnen proberen. In de post hierboven, waarin ik jouw bijdrage trouwens bewust NIET had geciteerd, heb ik al beaamd wat Dagonet observeerde.
Het ging mij meer om de uitkomst: topic verneukt, slotje erop en klaar. Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om gewoon een nieuw topic aan te maken - het zou eigenlijk moeten mogen - maar het heeft eigenlijk weinig zin. En nieuws is het eigenlijk ook niet.
Het is meer dat wangedrag en lopen zieken wordt "beloond" met een slotje en dat daardoor de discussie wordt belemmerd voor mensen die dat wél willen.
Is het al zo lang dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Oh, kan de titel van de SC trouwens wat worden aangepast? Die anale fixatie al maandenlang bovenaan de topiclijst begint mij behoorlijk te irriteren.
Joh, je bent niet blauw om mensen te laten bannen. Zeker niet zo'n onbetekend figuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen je nog blauw was en achter de schermen invloed had, heb je de kans gehad om mij te laten bannen vanwege mijn "ongegronde" aantijgingen die ik weiger toe te lichten. Helaas heb je die kans laten lopen.
Je trekt je laster dus in en biedt je excuses aanquote:Verder houd ik mijn mening over je wijselijk voor me, omdat ik anders op een vrij ordinaire manier tekeer moet gaan.
Nee, dat je de inhoudelijke discussie schuwt is geen nieuws. Maar je reactie laat wel weer zien dat je het nieuwsbericht dus niet eens had gelezen.quote:Ik heb geen behoefte aan inhoudelijke discussies met jou. En al helemaal niet hier in NWS-feedback.
Persoonlijke vetes? Is dat niet meer jouw dingetje?quote:Het is eerder zo dat je vanaf het eerste moment geen enkel ander doel hebt. Elk verneukt NWS-topic levert je weer een schouderkroegje op in je virtuele stamkroeg. De post van De_Guidance spreekt boekdelen. Verder probeer ik een beetje boven de "persoonlijke vetes" te staan die jij met jan en alleman uitvecht.
Dat anale is al zeker uit aprilquote:Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is het al zo lang dan?Ik kom er niet tot nooit en lees daar eigenlijk overheen
Het valt me nu pas op dat dat Kingstown er uit is... dat was pas een fixatie
Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze brilquote:Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van de 50 meest recente TT's gaan er 45 over Kingstown zijn hol of Corrie haar anus. Dat begint zo langzamerhand wel genant te worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk niemand persoonlijk aan. Zo nu en dan laat ik de nodige minachting blijken, zoals dat omgekeerd ook voortdurend het geval is (en dat laatste druk ik dan nog mild uit). Als mensen in mijn sneren een persoonlijke aanval zien, vind ik dat prima. Ik aanvaard de eventuele consequenties.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig 11... kom op.. ik ken je beter en langer...
stop die frustratie eens weg of schrijf ze anders niet op... dat is nergens voor nodig en is ook niet bevorderend voor deze 'discussie'.
Ze hebben natuurlijk wel een punt dat het in het begin al mis gaat waardoor anderen daar ook weer gevoelsmatig op gaan reageren. Wat ook niet nodig is, maar ik kan het me wel voorstellen.
Ik heb dat niet snel genoeg gezien.. en één van mijn collega's misschien ook niet
My mistake![]()
Dat topic was niet meer te redden in elk geval.
edit: wat een kromme zin stond daar ineens tussen
Die hele sc is dan ook genant.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Van de 50 meest recente TT's gaan er 45 over Kingstown zijn hol of Corrie haar anus. Dat begint zo langzamerhand wel genant te worden.
Daar wordt dan ook alleen gepost als het onweertquote:Op woensdag 10 september 2014 14:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ALLE sc's zijn kut, behalve die van WKN
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar wordt dan ook alleen gepost als het onweert
NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed' #2quote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
Ik wilde een volgend deel openen, maar dat lukt me niet.
/noobmodus.
NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed'
Thnx.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / 'Boer Zoekt Vrouw gedoogt het dierenleed' #2
Dagopain in de ass is bij nader inzien idd een betere TT.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi mag die titel van de sc aangepast? Kleuters dat het zijn daar.
Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi mag die titel van de sc aangepast? Kleuters dat het zijn daar.
Dan open je een topic hier of in POL erover.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreemd dat ik helemaal nergens verslag vind van de toespraak van dronebama gisteravond.
Ik heb em halverwege afgezet nadat ik wat misselijk werd van zn arrogante blaaskaak houding wb amerika in de wereld, totaal voorbijgaand aan wat ze zelf allemaal veroorzaakt hebben, en nogsteeds veroorzaken.
Maar ik verwachtte toch wel de discussie hier in NWS... ?
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.
.
Nee waarom zou ik, van mij mag obama morgen nog met zn air force one tegen de rotsen vliegen.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan open je een topic hier of in POL erover.
Beetje raar dit. Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt) gaat hier moeilijk doen over een anus in de topictitel. Je krijgt vervolgens de topictitel die je wist dat ging komen....quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren..
Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?
Maar goed, userbash mag dus in de TT van een SC. Duidelijk.
Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt.quote:
Het is dat ik weet wat voor teringhekel jij aan SC's hebt anders had ik nog even geloofd dat het je werkelijk om het belang van de SC te doen was.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren..
Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?
Maar goed, userbash mag dus in de TT van een SC. Duidelijk.
Vind ik wel lief, maar ik kan prima voor mezelf opkomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt.
Zoals bekend huil ik graag.
Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt)
Dan was ik in de war, sorry.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?
NP.quote:Op vrijdag 12 september 2014 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan was ik in de war, sorry.
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Even vraag tussendoor: doet-ie nieuwsberichtenparser het niet meer?
Dat is deze, Tim.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.
Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is deze, Tim.
http://arcee862.com/newsparser.php Hij staat hier: NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Van arcee.
Heb nu al paar keer geprobeerd deze te gebruiken en dan doet-ie het niet.
O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?
Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...
Kee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.
Het is in ieder geval wel handig, vind ik persoonlijk. Vraag het anders even in dat topic
Het gaat niet om het wel of niet onderschrijven van mijn/ onze mening. Dat is eigenlijk geheel irrelevant. Het gaat om gedrag wat ofwel zeer kinderachtig is of wat neerkomt op geestesziek zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef Jibberism_ het volgende:
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #152 Poetin en GW Bush, gevaarlijke leiders
Zou een modje heren als waht en 99.999 kunnen corrigeren? Post na post bespreken hoe infantiel, geestesziek, etcetera mensen zijn die hun mening niet onderschrijven begint vervelend te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |