abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143452335
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Overal met een multiculturele samenstelling is een no go area voor dat foute volk.
Dus dat !
pi_143452355
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:38 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Jij bent politiek niet de slimste volgens mij. Het ging van Aartsen er voornamelijk om demonstraties pro-ISIS te verbieden, en zo geen provocaties meer te hebben en zo niet meer in de problemen te komen.
In feite heeft die anti-ISIS demonstratie dus toch het gewenste effect gehad. Moslimextremisten mogen geen demonstraties en ronselingen meer houden in de Schilderswijk.
Te weinig, te laat.
pi_143452357
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:38 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Jij bent politiek niet de slimste volgens mij. Het ging van Aartsen er voornamelijk om demonstraties pro-ISIS te verbieden, en zo geen provocaties meer te hebben en zo niet meer in de problemen te komen.
In feite heeft die anti-ISIS demonstratie dus toch het gewenste effect gehad. Moslimextremisten mogen geen demonstraties en ronselingen meer houden in de Schilderswijk.
Pro ISIS kan ook buiten de Schilderswijk demonstreren, als het demonstreren voor ISIS bij voorbaat al niet strafbaar en daarmee verboden is. Om te ronselen is een demonstratie verder niet eens een geschikt instrument. Je hebt het dus fout.

De actie van Van Aartsen was een specifieke reactie op de aangekondigde demonstratie van 20 september.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:42:33 #79
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143452389
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Overal met een multiculturele samenstelling is een no go area voor dat foute volk.
Toch valt het mij op dat als het gaat om Neo nazi's, jij in een enorme stuip schiet maar als we het hebben over ISIS en ander exremistisch (islamitisch) nazi tuig, jij nogal lauw reageert onder de noemer "het valt allemaal wel mee"....
pi_143452392
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja heb geen reden om er aan te twijfelen dat ze er bij was. Wat jij zegt is ook niet perse waar of wat ik zeg. Of wat de rest zegt.
Nee, als het in je straatje past is er geen redenen om te twijfelen.
pi_143452400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dit is toch wel een bijzonder treurige conclusie van Van Aartsen: "Volgens burgemeester Jozias van Aartsen was er geen grens overschreden met het roepen van dood aan joden, vergezeld van een Hitlergroet. Toch werd het Openbaar Ministerie door de burgemeester gevraagd om onderzoek te doen. Conclusie: er werden strafbare leuzen geroepen."

Wat mij betreft genoeg om uit zijn ambt te ontzeggen...
Dat zijn woordspelletjes van het kaliber Geenstijl. Waarom zou Van Aartsen het goed vinden als er doodsverwensingen en hitlergroeten gebracht worden? Van Aartsen heeft die zaken nooit specifiek genoemd.
pi_143452404
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als de politie er grip heeft op de wijk kan je er gewoon doorheen demonstreren.
Dat is dus niet waar. Ik ga het nogmaals zeggen alhoewel ik er doodmoe van wordt.

Het is doodnormaal dat er bij demonstratie's altijd gekozen wordt voor de weg die conflict vermijd. Route's worden vantevoren al bepaald(zodat ze niet langs conflictmogelijkheden komen) of worden verbogen als er een mogelijke conflictsituatie ontstaan en worden afgekapt als er conflict is.

Dat is waarom bij 1 van de grote pro gaza demo's ze geen sit in mochten houden bij de israelische ambassade(ook al was de sfeer zonder dreiging) en is bij de route van die demo rekening gehouden met oa gebouwen van joodse organisatie's(en ook met het voetbalstadium, omdat ze daar een tegenactie mogelijk achter).

Grip ergens op hebben is wat anders dan alles kunnen beheersen en vooral bepaalde zaken conflictloos kunnen laten verlopen.
Lullig voor de demonstranten, maar erg gelukkig voor de gewone mensen in die wijk die geen donder met isis te maken hebben, maar wel deze rel tussen isis fanboys en co en extreem rechts en co met angst tegemoet mochten zien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143452437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet je eerlijk zeggen dat ik van die demo niet zoveel heb mee gekregen. Erodome was er wel bij zei ze en die heeft verder geen nare dingen gemerkt.
Omdat ze het niet verstond, naïef figuur dat het er is.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:44:01 #84
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143452438
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat zijn woordspelletjes van het kaliber Geenstijl. Waarom zou Van Aartsen het goed vinden als er doodsverwensingen en hitlergroeten gebracht worden? Van Aartsen heeft die zaken nooit specifiek genoemd.
Staat notabene in JOUW eigen linkje!!!
pi_143452440
Wat een super nare mensen trouwens:

'Ook leidend figuur van het Verenigd Nederlands Arisch Broederschap Johnboy Willemse was aanwezig. Willemse heeft een strafblad wegens zijn gewelddadige politiek gemotiveerde gedrag. Zo probeerde hij in 2001, nadat hij tweemaal de Hitlergroet bracht, een Somalisch gezin met zijn auto aan te rijden. In hetzelfde jaar is Willemse tot twee maal toe betrokken bij mishandeling. Zo was hij in mei 2001 samen met enkele leden van Stormfront Nederland op weg naar een feest. Onderweg mishandelen zij een allochtone man in Boxmeer.''

http://afanl.wordpress.co(...)t-anti-isis-protest/
pi_143452458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Toch valt het mij op dat als het gaat om Neo nazi's, jij in een enorme stuip schiet maar als we het hebben over ISIS en ander exremistisch (islamitisch) nazi tuig, jij nogal lauw reageert onder de noemer "het valt allemaal wel mee"....
Rara hoe zou dat toch komen? Omdat het misschien werkelijk zo is? Extreemrechts is een veel groter (absoluut en relatief) gevaar voor Nederland dan een dozijn ISIS aanhangers. Nogal wiedes dat ik mijn prioriteiten stel.
pi_143452477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Ik ga het nogmaals zeggen alhoewel ik er doodmoe van wordt.

Het is doodnormaal dat er bij demonstratie's altijd gekozen wordt voor de weg die conflict vermijd
Dan is er dus ook geen grip op de situatie. Blij dat we het eens zijn.
pi_143452492
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Rara hoe zou dat toch komen? Omdat het misschien werkelijk zo is? Extreemrechts is een veel groter (absoluut en relatief) gevaar voor Nederland dan een dozijn ISIS aanhangers. Nogal wiedes dat ik mijn prioriteiten stel.
Ik geloof dat in die uitzending van nieuwsuur over 6 /7 mensen tot misschien wel 15 mensen werd gesproken over serieuze isis aanhangers.
pi_143452504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Is niet mijn linkje. Ik heb het gepost om aan te geven dat er toch mensen zijn opgepakt. Verder staan er tendentieuze zaken in.
pi_143452507
quote:

[..]

Hahaha, gaat Ceberut even nat zeg!!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:46:39 #91
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143452513
quote:

[..]

Dat vind JIJ!!
Ik vind Extreem rechts een onbetekenend clubje dat nooit meer iets zal kunnen betekenen in Nederland.
Extreme moslims daarentegen vind ik een veel groter gevaar. En pro ISIS mongolen nog veel meer.
pi_143452530
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat een super nare mensen trouwens:

'Ook leidend figuur van het Verenigd Nederlands Arisch Broederschap Johnboy Willemse was aanwezig. Willemse heeft een strafblad wegens zijn gewelddadige politiek gemotiveerde gedrag. Zo probeerde hij in 2001, nadat hij tweemaal de Hitlergroet bracht, een Somalisch gezin met zijn auto aan te rijden. In hetzelfde jaar is Willemse tot twee maal toe betrokken bij mishandeling. Zo was hij in mei 2001 samen met enkele leden van Stormfront Nederland op weg naar een feest. Onderweg mishandelen zij een allochtone man in Boxmeer.''

http://afanl.wordpress.co(...)t-anti-isis-protest/
Ziek inderdaad. En dat volk moest vrij door de Schilderswijk lopen? Zo begin je wel sympathie te krijgen voor de tegendemonstranten die de toegang versperd hebben. Los van dat stenen gooien etc natuurlijk.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:47:29 #93
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_143452536
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Pro ISIS kan ook buiten de Schilderswijk demonstreren, als het demonstreren voor ISIS bij voorbaat al niet strafbaar en daarmee verboden is. Om te ronselen is een demonstratie verder niet eens een geschikt instrument. Je hebt het dus fout.

De actie van Van Aartsen was een specifieke reactie op de aangekondigde demonstratie van 20 september.
De actie van van Aartsen is bedoeld om de rust zo rustig mogelijk te houden, om met Multatuli te spreken. Maar het lost verder niets op.
Wel is het zo dat ISIS buiten de Schilderswijk dus helemaal niets te demonstreren heeft, en dat ook weet. (En dat geldt ook voor jou en van Aartsen.)
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:47:36 #94
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143452540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Is niet mijn linkje. Ik heb het gepost om aan te geven dat er toch mensen zijn opgepakt. Verder staan er tendentieuze zaken in.
Nou dan zal dat oppakken ook wel niet waar zijn.
Je bent niet echt slim bezig...
pi_143452548
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, wat mij betreft wel. Alhoewel je natuurlijk ook kan stellen dat de anti demonstratie gewoonweg VERBOTEN wordt! en niet verplaatst.
Dat is ook al niet waar, het wordt verboden op die plaats, er is helemaal niet gesproken over andere plaatsen, sterker nog, er werd zelfs gewezen op andere plaatsen zoals dat malieveld.

En geen enkele demo mag dan daar he, dus ook geen gore pro isis.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143452575
quote:

[..]

Eh nee. Extreem rechts hakt geen hoofden af van ongelovigen, vermoord geen kinderen, verkracht geen vrouwen, sticht geen Kalifaat, ronselt geen kinderen voor oorlogen etc etc. Dat weet je zelf ook wel, maar ik snap waarom jij extreem rechts vreest en ISIS niet, je valt namelijk als moslim zijnde gewoon bij de ISIS doelgroep in goede aarde.
pi_143452589
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, de gemeente heeft de fout gemaakt om bij eerdere pro isis demo's niet op te treden.
Dat was idd een grove fout, maar waarom wil je dan zo graag op diezelfde foute weg verder?
pi_143452592
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

De actie van van Aartsen is bedoeld om de rust zo rustig mogelijk te houden, om met Multatuli te spreken. Maar het lost verder niets op.
Wel is het zo dat ISIS buiten de Schilderswijk dus helemaal niets te demonstreren heeft, en dat ook weet. (En dat geldt ook voor jou en van Aartsen.)
Welke rust? Het was rustig in de wijk, het was onrustig bij de Pro Patria gasten en Wilders die opriep om duizenden mensen die wijk in te krijgen.
pi_143452601
quote:

[..]

Hardop gelachen. Godverdomme Cerbekut, godverdomme vent.
pi_143452604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou dan zal dat oppakken ook wel niet waar zijn.
Je bent niet echt slim bezig...
Nee, jij bent slim bezig. Anders google je zelf voordat je zomaar dingen roept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')