Rob Vreman :quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:24 schreef MPC60 het volgende:
Jij hebt het maar druk met de Hema of niet?
Kim Vindjoulief:quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:29 schreef Ceberut het volgende:
HAHA, die reacties. Wat een idioten zeg. Leedvermaak dit
Nee, dat ging over hoofddoeken en dit gaat over ZP.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit kon toch ook gewoon in het andere topic?
Je vindt het niet leuk dat je vriendjes aandacht krijgen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit kon toch ook gewoon in het andere topic?
Haten op de Hemaquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik boycot de Hema al langer. Maar niet vanwege Zwarte Piet, maar omdat het een baggerwinkel is. Alleen paupers shoppen daar.
Pauper gespot.quote:
quote:
Oh dit zijn mijn vriendjes niet hoor, natuurlijk is de islam een volslagen debiel concept maar als mensen graag een stuk textiel voor om hun hoofd of kont etc kopen dan zit ik daar niet mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk dat je vriendjes aandacht krijgen?
Chocoladeletters zijn de shit. Punt is dat Hema een goedkope pauperzaak is.quote:
Geen Wilders fanboy dus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh dit zijn mijn vriendjes niet hoor, natuurlijk is de islam een volslagen debiel concept maar als mensen graag een stuk textiel voor om hun hoofd of kont etc kopen dan zit ik daar niet mee.
De Action en Big Bazar zijn veel goedkoper en snoepen derhalve haar marktaandeel op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chocoladeletters zijn de shit. Punt is dat Hema een goedkope pauperzaak is.
Punt is dat jij een slechte pauperjournalist bent die schrijft voor een lokaal krantje dat niks voorstelt. Een beetje nederigheid zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chocoladeletters zijn de shit. Punt is dat Hema een goedkope pauperzaak is.
Opzich steun ik veel van zijn denkbeelden daar zij gewoon logisch zijn wmbt maar zie ik weinig reden voor een specifieke partij met alleen een paar specifieke punten.quote:
En hoe maakt dat de Hema minder pauper?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Punt is dat jij een slechte pauperjournalist bent die schrijft voor een lokaal krantje dat niks voorstelt. Een beetje nederigheid zou wel op zijn plaats zijn.
Het is redelijk one issue allemaal ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich steun ik veel van zijn denkbeelden daar zij gewoon logisch zijn wmbt maar zie ik weinig reden voor een specifieke partij met alleen een paar specifieke punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |