Dan open je een topic hier of in POL erover.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreemd dat ik helemaal nergens verslag vind van de toespraak van dronebama gisteravond.
Ik heb em halverwege afgezet nadat ik wat misselijk werd van zn arrogante blaaskaak houding wb amerika in de wereld, totaal voorbijgaand aan wat ze zelf allemaal veroorzaakt hebben, en nogsteeds veroorzaken.
Maar ik verwachtte toch wel de discussie hier in NWS... ?
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral die Kingtown, gewoon doorgaan na al jouw waarschuwingen.
.
Nee waarom zou ik, van mij mag obama morgen nog met zn air force one tegen de rotsen vliegen.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan open je een topic hier of in POL erover.
Beetje raar dit. Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt) gaat hier moeilijk doen over een anus in de topictitel. Je krijgt vervolgens de topictitel die je wist dat ging komen....quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren..
Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?
Maar goed, userbash mag dus in de TT van een SC. Duidelijk.
Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt.quote:
Het is dat ik weet wat voor teringhekel jij aan SC's hebt anders had ik nog even geloofd dat het je werkelijk om het belang van de SC te doen was.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach flikker jij toch helemaal op kutkleuter, iemand zegt dat ze het na 50 topics wel beu zijn dat er een SC sticky staat met continu titels die totaal niet uitnodigen om er te posten en dit is de manier waarop jullie reageren..
Oh, en voor de grap, wijs me eens aan over welke waarschuwingen je het hebt slecht excuus voor een user met knopjes?
Maar goed, userbash mag dus in de TT van een SC. Duidelijk.
Vind ik wel lief, maar ik kan prima voor mezelf opkomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klaagde over een ex-mod die in NWS-feedback een huidige NWS-mod voor kutkleuter uitscheldt.
Zoals bekend huil ik graag.
Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Oudgediende die precies weet hoe het hier werkt en die zelf wél in het café van de buren rondhangt (ook niet bepaald een plek die tot posten uitnodigt)
Dan was ik in de war, sorry.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar hang ik rond? De enige SC waar ik in post is in ONZ, maar het huidige deel loopt al meer dan een jaar, dus dat zal je niet bedoelen?
NP.quote:Op vrijdag 12 september 2014 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan was ik in de war, sorry.
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Even vraag tussendoor: doet-ie nieuwsberichtenparser het niet meer?
Dat is deze, Tim.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Het klinkt als iets technisch en dat snap ik allemaal niet joh.
Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is deze, Tim.
http://arcee862.com/newsparser.php Hij staat hier: NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Van arcee.
Heb nu al paar keer geprobeerd deze te gebruiken en dan doet-ie het niet.
O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is geen feature vanuit FOK! dus misschien weet Arcee er meer van?
Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat-ie iig met goedkeuring van FOK! hier neergezet was... is iig een handige tool, zou zonde zijn als hij uit de lucht genomen is...
Kee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet niet precies hoe we erin staan. Maar ik kan me voorstellen dat het zo wel hel makkelijk is rechten van nieuwssites te schenden en daar hebben we wel eens meer gedoe mee (trouw) dus of hij FOK!approved is, weet ik niet.
Het is in ieder geval wel handig, vind ik persoonlijk. Vraag het anders even in dat topic
Het gaat niet om het wel of niet onderschrijven van mijn/ onze mening. Dat is eigenlijk geheel irrelevant. Het gaat om gedrag wat ofwel zeer kinderachtig is of wat neerkomt op geestesziek zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef Jibberism_ het volgende:
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #152 Poetin en GW Bush, gevaarlijke leiders
Zou een modje heren als waht en 99.999 kunnen corrigeren? Post na post bespreken hoe infantiel, geestesziek, etcetera mensen zijn die hun mening niet onderschrijven begint vervelend te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |