Dat doe ik niet, ik haatte niet op de islam maar het regime. Voor de revolutie geloofde de Iraanse bevolking ook in de islam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet niet overal direct een islambashtopic van willen maken.
Dan had je die foto weg moeten laten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:49 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik haatte niet op de islam maar het regime. Voor de revolutie geloofde de Iraanse bevolking ook in de islam.
Heeft dus niet met de islam in het algemeen te maken maar met Iraanse regime, eerder een Iraans regime bash topic.
Dit ziet er al heel anders uit.quote:
Die foto heeft met het regime te maken, dankzij de revolutie kwam het regime aan de macht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had je die foto weg moeten laten.
[..]
Dit ziet er al heel anders uit.
Dus het is de schuld van de islam dat die drone op de grond ligt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:57 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Die foto heeft met het regime te maken, dankzij de revolutie kwam het regime aan de macht.
Nee, van het regime dat dankzij de islamitische revolutie van 1979 aan de macht kwam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de islam dat die drone op de grond ligt?
Ja, als jij de bron er dan nog even bij wilt zetten is het topic weer helemaal fantastisch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Leafeon672 het volgende:
NWS / China dwingt zijn grootse Kantoneestalige regio Mandarijn te spreken
Zou iemand 'Cantonees' even in 'Kantonees' willen veranderen? Heb het verkeerd gespeld.
Ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, als jij de bron er dan nog even bij wilt zetten is het topic weer helemaal fantastisch.
Die advocaat zei het precies zo in het journaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
NWS / Nederlandse aanpak jihadisten is 'moslimpje pesten'
TT moet zijn: "Aanpak jihadisten werkt averechts". Of "aanpak jihadisten werkt volgens raadsman averechts". Of "aanpak jihadisten werkt mogelijk averechts".
True.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die advocaat zei het precies zo in het journaal.
Fixed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #125
Kan iemand de TT repareren?
Ik wil het geeneens wetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:56 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet wie dat is.
Klopkoek/Papierversnipperaar, maar dan Haags.quote:
Ja want een feit in de op is natuurlijk te gek voor woorden in NWS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #125
Kan iemand de TT repareren?
Feitenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
Feiten in NWS zijn sowieso overrated.
Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want een feit in de op is natuurlijk te gek voor woorden in NWS.
Rusland en Oekraïne zijn helemaal niet in oorlog dus waarom worden dat soort koppen geaccepteerd?
Ja van mij mag oorlog in de TT staan hoor, maar niet in de context alsof het tussen oekraine en rusland is, dat is simpelweg niet waar en belachelijk om toe te laten in een subforum dat zich wil onderscheiden van trollerig geblaat op fok.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.
Nouja, als jij een TT wilt veranderen kun je het op zijn minst eerst even hier overleggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja van mij mag oorlog in de TT staan hoor, maar niet in de context alsof het tussen oekraine en rusland is, dat is simpelweg niet waar en belachelijk om toe te laten in een subforum dat zich wil onderscheiden van trollerig geblaat op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |