Die advocaat zei het precies zo in het journaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
NWS / Nederlandse aanpak jihadisten is 'moslimpje pesten'
TT moet zijn: "Aanpak jihadisten werkt averechts". Of "aanpak jihadisten werkt volgens raadsman averechts". Of "aanpak jihadisten werkt mogelijk averechts".
True.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die advocaat zei het precies zo in het journaal.
Fixed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #125
Kan iemand de TT repareren?
Ik wil het geeneens wetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:56 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet wie dat is.
Klopkoek/Papierversnipperaar, maar dan Haags.quote:
Ja want een feit in de op is natuurlijk te gek voor woorden in NWS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
NWS / Oorlog Oekraïne - Rusland #125
Kan iemand de TT repareren?
Feitenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
Feiten in NWS zijn sowieso overrated.
Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want een feit in de op is natuurlijk te gek voor woorden in NWS.
Rusland en Oekraïne zijn helemaal niet in oorlog dus waarom worden dat soort koppen geaccepteerd?
Ja van mij mag oorlog in de TT staan hoor, maar niet in de context alsof het tussen oekraine en rusland is, dat is simpelweg niet waar en belachelijk om toe te laten in een subforum dat zich wil onderscheiden van trollerig geblaat op fok.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.
Nouja, als jij een TT wilt veranderen kun je het op zijn minst eerst even hier overleggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja van mij mag oorlog in de TT staan hoor, maar niet in de context alsof het tussen oekraine en rusland is, dat is simpelweg niet waar en belachelijk om toe te laten in een subforum dat zich wil onderscheiden van trollerig geblaat op fok.
Doe je werk dan en laat geen onzin ops toe in de eerste plaats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, als jij een TT wilt veranderen kun je het op zijn minst eerst even hier overleggen.
Dat op eigen houtje doen vind ik nooit zo'n Topshow.
Het Rode Kruis noemt het een burgeroorlog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan discussiëren over het woord "Rusland" in de TT, maar dat hetgeen er in Oekraïne gebeurd een oorlog is, is officieel bevestigd door het Rode Kruis, die dat oordeel namens de VN vellen.
http://news.yahoo.com/ukraine-civil-war-red-cross-155410188.htmlquote:The International Committee of the Red Cross said Wednesday that it considered Ukraine to be in a state of civil war, urging both sides to respect the laws of conflict as civilians bear the brunt.
den haag is geen stad Abertquote:
Gewoon doen. Vind het maar saai vandaag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil ook wel een feedback topic maken over dit zaakje hoor, of een mod doet even haar werk.
Hoe meldt je dat bij een FA?quote:Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Je mag het inderdaad niet openbaar maken.
Je kan het eventueel bij een FA melden, verder zou ik het negeren, je kan ook users via DM blokkeren
Dat zie je verkeerd. Geef me een momentje en dan zal ik het je uitleggenquote:Op maandag 1 september 2014 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe meldt je dat bij een FA?
Ook wel een vreemd beleid. Doodsverwensingen wordt dus niets aan gedaan maar als je het plaatst heb je als ontvanger een probleem.
Mailen, PM'en of DM'en?quote:Op maandag 1 september 2014 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ook wel een vreemd beleid. Doodsverwensingen wordt dus niets aan gedaan maar als je het plaatst heb je als ontvanger een probleem.
En timmmm was net bezig met een tl;dr post.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mailen, PM'en of DM'en?
Ik kan als mod niet controleren of wat jij zegt waar is. Als je het openbaar hier neerzet, kan dat wel maar dat mag dus niet.
Verder maak ik het beleid niet, toen je je registreerde heb je de policy ook kunnen lezen. Iets met Fok is geen politieagent tussen users. Discussies kun je uit de weg gaan of negeren. Dat geldt ook voor dit soort laffe opmerkingen aan jouw adres. In het geval van DM en PM kan je ze volgens mij blokkeren.
ja ik heb al een doodsbedreiging van hem nuquote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
En timmmm was net bezig met een tl;dr post.
Niet van mij. Ik verlaag me niet tot zulke methoden.quote:Op maandag 1 september 2014 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ik heb al een doodsbedreiging van hem nu
@timmmm volgende keer laat ik het aan jou over joh zoetwaterlip!
Het is niet één beleid. We hebben een beleid ten aanzien van doodsverwensingen en een beleid ten aanzien van het plaatsen van privéberichten.quote:Op maandag 1 september 2014 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedoeld als een verwijt van wanbeleid, ik vond de antwoorden alleen raar en dat zei ik. Doorgaans ben ik wel happy met het beleid hier. Ik wist alleen niet wat ik hiermee aan moest.quote:Op maandag 1 september 2014 14:55 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind het vervelend dat ons wanbeleid verweten wordt, alleen omdat jij niet weet waar je waarme naartoe moet gaan.
Als je hier gewoon een punt aankaart, wijzen we je de goede weg uit. Kan ook zonder verwijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |