Staat er ook boven als je er eentje ontvangt of verstuurt. DM van.................quote:Op maandag 1 september 2014 15:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet je want je kwam net klagen dat je een DM had gehad.
Daarbij komt ons net ter ore van een andere user dat jij ook bepaald onaardig bent in je DM's. Ik weet niet wie er gelijk heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook geen reet wie wie wickie in het verkeerde keelgat toewenst. NWS heeft er niets mee te maken want het gebeurt per DM.quote:Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedoeld als een verwijt van wanbeleid, ik vond de antwoorden alleen raar en dat zei ik. Doorgaans ben ik wel happy met het beleid hier. Ik wist alleen niet wat ik hiermee aan moest.
DM is toch Direct message?
Maar ik ga het mailen en bedankt voor je tips!
En dat is dus een leugen. Ik heb die persoon helemaal niets gestuurd, nog nooit zelfs. Dat had ik in die TR ook gezegd. Die persoon reageert alleen op mijn klacht over de door mij ontvangen DM's. Maar je mag dus wel zeggen wie je beschuldigd? Dat is geen probleem?quote:Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarbij komt ons net ter ore van een andere user dat jij ook bepaald onaardig bent in je DM's. Ik weet niet wie er gelijk heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook geen reet wie wie wickie in het verkeerde keelgat toewenst. NWS heeft er niets mee te maken want het gebeurt per DM.
Dus de FA's mogen het uitzoeken als je erover wil mopperen
Nee. Dat is dan ook weggehaald.quote:Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat is dus een leugen. Ik heb die persoon helemaal niets gestuurd, nog nooit zelfs. Dat had ik in die TR ook gezegd. Die persoon reageert alleen op mijn klacht over de door mij ontvangen DM's. Maar je mag dus wel zeggen wie je beschuldigd? Dat is geen probleem?
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Daarbij komt ons net ter ore van een andere user dat jij ook bepaald onaardig bent in je DM's.
https://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order_%28politics%29quote:The most widely discussed application of the phrase of recent times came at the end of the Cold War. Presidents Mikhail Gorbachev and George H. W. Bush used the term to try to define the nature of the post Cold War era, and the spirit of great power cooperation that they hoped might materialize. Gorbachev's initial formulation was wide ranging and idealistic, but his ability to press for it was severely limited by the internal crisis of the Soviet system. Bush's vision was, in comparison, much more circumscribed and realistic, perhaps even instrumental at times, and closely linked to the Gulf War.
Niet alle grapjes zijn leuk, maar weet nu nog niets, en zal wel weer oud nieuws zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef Specularium het volgende:
Mutant kan niet lachen om zandgrapjes.
Ja, blijkbaar krijgt Vigen een harde pener van bijna bejaarde mannen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:00 schreef DeJori het volgende:
Kan een van jullie even een bezempje halen door het Oekraïne topic? Al die Poetin foto's voegen niets toe.
2006 wil z'n stembiljet terug.quote:
Volg je dit topic ook?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef Specularium het volgende:
NWS / Mbo 2,3 banen vergoed verdwenen
Kanshebber voor TT van het jaar.
Nu wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volg je dit topic ook?
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77
Pareltjes af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |