Politie heeft later pas een onderzoek ingesteld, nadat een en ander in de publiciteit was geraakt. In eerste instantie waren er geen arrestaties. Staat duidelijk in de NOS.nl link.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, hij had de hele situatie nog niet gehoord en kwam al met een verklaring naar buiten terwijl de politie nog bezig was de situatie te onderzoeken. True story bro. De politie heeft niet voor niets van Aartsen een enorme oorvijg achter de schermen gegeven omdat hij zo nodig met zijn grote smoelwerk wilde paraderen in de media.
Grip op de wijk had ik het over, niet over grip op de rel die ontstaan zou zijn als die groepen nog eens zo tegenover elkaar zouden komen te staan. Ook dan zullen ze vast wel grip kunnen behouden/terugkrijgen, maar dat wordt grove ellende.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er dus ook geen grip op de situatie. Blij dat we het eens zijn.
Nee hoor. Bij de pro Gaza demonstratie liepen de SP en Groen Links mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Haal je nu niet de pro gaza demo's en de pro isis demo door elkaar?
Had ie geen internet in zuid Frankrijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee. Hij ging er oprecht vanuit dat de politie wel had ingegrepen als er iets was gebeurd. Hij had natuurlijk de a contrario redenering niet mogen maken en zijn uitspraak met voorbehoud moeten doen, maar blijkbaar is het een oprechte vent die zegt wat ie denkt.
Ik vind zijn aanpak tot dusverre helemaal niet verkeerd.
Denk niet dat Van Aartsen Geenstijl.nl als startpagina heeft en browsen op het internet zal bij hem ook geen prioriteit geweest zijn op dat moment.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Had ie geen internet in zuid Frankrijk?
Daar liep erodome dus ook in mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de pro Gaza demonstratie liepen de SP en Groen Links mee.
Die demonstratie waarbij "alle joden moeten dood" geroepen werd. Die demonstratie. Waarbij de waarnemer van de vervanger van de burgemeester van Den Haag verklaarde dat er niets gebeurd was wat niet door de beugel kon.
Ah, toch zie je in dit verhaal ineens verdomd veel mensen achter extreem rechts gaan staan. Er worden zelfs dingen geroepen als zij doen tenminste iets. Er wordt opgeroepen om zij aan zij met ze te gaan staan met bij voorkeur duizenden mensen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat vind JIJ!!
Ik vind Extreem rechts een onbetekenend clubje dat nooit meer iets zal kunnen betekenen in Nederland.
Extreme moslims daarentegen vind ik een veel groter gevaar. En pro ISIS mongolen nog veel meer.
Grip op de wijk == een demonstratie door die wijk kunnen organiseren. Geen demonstratie == geen grip. Simpel.quote:
Toe nou, ga je nu beweren dat extreem rechts uit geweldloze schatjes bestaat? Echt serieus gewoon?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee. Extreem rechts hakt geen hoofden af van ongelovigen, vermoord geen kinderen, verkracht geen vrouwen, sticht geen Kalifaat, ronselt geen kinderen voor oorlogen etc etc. Dat weet je zelf ook wel, maar ik snap waarom jij extreem rechts vreest en ISIS niet, je valt namelijk als moslim zijnde gewoon bij de ISIS doelgroep in goede aarde.
Ach, de 1 gaat op Internet verkondigen dat hij het goed vind dat hij een anti-ISIS geluid hoort, de ander loopt nietsvermoedend mee in een pro-ISIS demonstratie waarin men oproept Joden te vermoorden en verdedigt die keuze op internet met hart en nieren als zijnde 'niks aan de hand mensen, het was een hele lieve demonstratie, ook al verstond ik er geen kont van'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah, toch zie je in dit verhaal ineens verdomd veel mensen achter extreem rechts gaan staan. Er worden zelfs dingen geroepen als zij doen tenminste iets. Er wordt opgeroepen om zij aan zij met ze te gaan staan met bij voorkeur duizenden mensen.
Maar nee, dat clubje zal nooit meer wat betekenen hier, ze krijgen alleen maar in de afgelopen jaren steeds meer voet aan de grond en laten zich steeds vaker zien bij vanalles en nog wat.
Volgens mij moet je wat minder ongeduldig zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een reactie van jou tegoed.
Nee, nee. Wij moeten geloven dat het een demonstratie van redelijke mensen was. Dit zijn slechts enkele honderdtallen uitzonderingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo werd de pers en politie te woord gestaan door de bekende fascist Paul Peters van het extreem rechtse ID-Verzet. Paul Peters staat bekend om het feit dat hij in de nacht van 29 april 2001 een joodse begraafplaats vernielde samen met enkele andere rechtsextremisten. Ze sloegen grafzerken kapot en schilderden op tientallen andere zerken hakenkruisen en nazi leuzen als ‘Jude Raus’ en ‘Wir sind zuruck’.'"
Het zijn allemaal mongolen joh
Klopt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo werd de pers en politie te woord gestaan door de bekende fascist Paul Peters van het extreem rechtse ID-Verzet. Paul Peters staat bekend om het feit dat hij in de nacht van 29 april 2001 een joodse begraafplaats vernielde samen met enkele andere rechtsextremisten. Ze sloegen grafzerken kapot en schilderden op tientallen andere zerken hakenkruisen en nazi leuzen als ‘Jude Raus’ en ‘Wir sind zuruck’.'"
Het zijn allemaal mongolen joh
En ze vinden het niet eens erg ook. Ze halen hun schouders op en wijzen naar die paar pro-ISIS mongolen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekker met deze mensen meelopen in je demo... gatverdamme !
Ach, de een loopt met deze demo mee, de ander probeert via internet een ieder die anti ISIS is uit te maken voor extreem rechtse neo nazi en haalt de gaskamers erbij. Allemaal mongolen, daar heb je gelijk in ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekker met deze mensen meelopen in je demo... gatverdamme !
Deze mensen horen niet eens het recht op demonstreren te hebben. Walgelijk zieke mensen. Net zoals de isismongolenquote:
Dat was dan 1 van de grote pro gaza demo's. Het is niet zo dat dat pro isis demo's waren, op duizenden mensen waren er enkelingen die zoiets deden(en die gelijk aangesproken werden!). Als dat al tot een veroordeling van die demo's leidt dan snap ik al helemaal niet waarom deze anti isis demo goed wordt gepraat, want daar ging het niet om een enkeling op vele, maar om een enkele verdwaalde excuusburger tussen het extreem rechts, met prinsenvlaggen en vlaams belang vlaggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de pro Gaza demonstratie liepen de SP en Groen Links mee.
Die demonstratie waarbij "alle joden moeten dood" geroepen werd. Die demonstratie. Waarbij de waarnemer van de vervanger van de burgemeester van Den Haag verklaarde dat er niets gebeurd was wat niet door de beugel kon.
De hoogste schatting die ik heb gezien kwam uit bij een stuk of 200.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet mijn schatting, maar die van anderen reppen over een mannetje of 75 tot 100.
Pro gaza, om dezelfde reden als iedereen op een paar etters na, omdat ik graag wil dat er wat gedaan wordt aan het isreal/palestina conflict, omdat ik wat daar gebeurd niet vind kunnen. Ik zou graag een onafhankelijk macht ertussen zien en een 2 staten-oplossing.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom liep jij mee in een anti-joden/pro isis demonstratie eigenlijk?
Maar een vrij grote pro gaza demo met een zeer klein groepje etters maakt van die hele demo een anti joden demo/pro isis demo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, nee. Wij moeten geloven dat het een demonstratie van redelijke mensen was. Dit zijn slechts enkele honderdtallen uitzonderingen.
Ja, daar blijf je maar op hameren, je moet wel, anders zakt je eigen theorie als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah, toch zie je in dit verhaal ineens verdomd veel mensen achter extreem rechts gaan staan. Er worden zelfs dingen geroepen als zij doen tenminste iets. Er wordt opgeroepen om zij aan zij met ze te gaan staan met bij voorkeur duizenden mensen.
Maar nee, dat clubje zal nooit meer wat betekenen hier, ze krijgen alleen maar in de afgelopen jaren steeds meer voet aan de grond en laten zich steeds vaker zien bij vanalles en nog wat.
Mwoah, ik zou me behoorlijk lullig voelen nu als ik had meegelopen en gemerkt had dat je hele demonstratie gekaapt is door die haatbaarden en hun meelopers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat is een ander onderwerp dan waar we het hier over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |