abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143453624
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar een vrij grote pro gaza demo met een zeer klein groepje etters maakt van die hele demo een anti joden demo/pro isis demo.
Echt, ik sta stomverbaasd hoe mensen dit in hun hoofd rechtpraten.
Het was geen 'zeer klein groepje etters' die in jouw demonstratie liepen. Het was een flinke groep.
pi_143453636
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, daar blijf je maar op hameren, je moet wel, anders zakt je eigen theorie als een kaartenhuis in elkaar.
Dit is dan ook hoe het is. Zie hier maar, hoeveel hier scharen zich niet achter extreem rechts, zo van het is anti isis dus het is goed, dan mag je niet meer kijken naar wie het organiseert, wie erachter zit?
Jij bent er 1 van...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143453641
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwoah, ik zou me behoorlijk lullig voelen nu als ik had meegelopen en gemerkt had dat je hele demonstratie gekaapt is door die haatbaarden en hun meelopers.
Als dat zo was dan was ik daar idd niet blij mee geweest.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143453663
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het was geen 'zeer klein groepje etters' die in jouw demonstratie liepen. Het was een flinke groep.
Het was op het totaal een zeer klein groepje. Denk dat ze de tientallen niet overtreffen(op een paar duizend mensen). Potjandorie scorpie, bij die echte pro isis demo kregen ze niet eens meer dan 200 man op de been, dat waren er een stuk meer dan bij die pro gaza demo's.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:29:33 #155
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_143453683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Joepie !!

'Ook de rechts extremistische activist Ben van der Kooi was aanwezig. Hij zat ruim een jaar in voorarrest als verdachte van brandstichting in een moskee en werd vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Sindsdien laat hij geen kans onbenut om op het internet allerlei soorten aanslagen op moskeeën aan te prijzen en toe te juichen. Daarnaast steekt hij zijn bewondering voor de massamoordenaar Anders Breivik niet onder stoelen of banken."

:r :r :r :r
Waarom ben je daar blij mee?
Omdat je hoopt dat mensen daardoor gaan denken dat verweer tegen islamitisch extremisme extreem rechts is, en dus onterecht is?

Omdat extreem rechts er tegen is, is iedereen die er tegen is daarom ook extreem rechts? Volgens mij ben jij er ook tegen, dus volgens die redenering ben jij ook extreem rechts.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_143453717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is dan ook hoe het is. Zie hier maar, hoeveel hier scharen zich niet achter extreem rechts, zo van het is anti isis dus het is goed, dan mag je niet meer kijken naar wie het organiseert, wie erachter zit?
Jij bent er 1 van...
Nagenoeg niemand, inclusief mijzelf, neemt niet weg dat er een aantal hebben willen meelopen, prima, zolang ze zich gedragen, of zullen we de burgerrechten van iedereen die je eng vind ook maar in de asbak gooien, naast het verbod op demonstratie?
pi_143453735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Het was op het totaal een zeer klein groepje.
Nee, dat was het niet. Ik snap dat je dat voor jezelf zo wil doen voorstellen, maar dat is gewoon simpelweg niet waar.

quote:
Denk dat ze de tientallen niet overtreffen(op een paar duizend mensen).
Het waren er meer.

quote:
Potjandorie scorpie, bij die echte pro isis demo kregen ze niet eens meer dan 200 man op de been, dat waren er een stuk meer dan bij die pro gaza demo's.
En de extreem rechtsen kregen er hooguit 10 op de been, maar dan zijn de aantallen opeens niet zo belangrijk maar moet alles wat meeliep in die demonstratie gewoon dood, ja toch?
pi_143453736
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:29 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Omdat je hoopt dat mensen daardoor gaan denken dat verweer tegen islamitisch extremisme extreem rechts is, en dus onterecht is?

Omdat extreem rechts er tegen is, is iedereen die er tegen is daarom ook extreem rechts? Volgens mij ben jij er ook tegen, dus volgens die redenering ben jij ook extreem rechts.
Bullshit, dit gaat niet om protest tegen isis e.d., dit gaat puur om het rechts-extremistische karakter van deze demo.
Of heb je ook zoveel misbaar gezien om de andere anti isis demo's die er geweest zijn(door de koerden)?

Sterker nog, de meeste mensen die ik hier heb zien posten die tegen dat extreem rechtse karakter ingaan hebben gezegd dat ze een normale anti isis demo zouden steunen. Heb hier niemand gezien die isis goedpraat.
pi_143453751
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar een vrij grote pro gaza demo met een zeer klein groepje etters maakt van die hele demo een anti joden demo/pro isis demo.
Echt, ik sta stomverbaasd hoe mensen dit in hun hoofd rechtpraten.
Ik sta stomverbaasd dat sommige mensen menen dit soort kreten te kunnen roepen.
Ongestraft want volgens de locolocowoordvoerder niks aan de hand.
pi_143453755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:29 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Nou niet van die moeilijke vragen stellen...
pi_143453758
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij bent er 1 van...
Er is hier niemand die extreem rechts verdedigt. Er zijn hier mensen die een anti ISIS geluid wel prettig vinden. Dat zijn 2 totaal andere dingen, net zoals het pro gaza vs isis gedeelte 2 totaal verschillende dingen zijn.
pi_143453782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh maar van Aartsen heeft een grote fout begaan en probeert dat achter de schermen keihard recht te trekken.
pi_143453820
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dat was het niet. Ik snap dat je dat voor jezelf zo wil doen voorstellen, maar dat is gewoon simpelweg niet waar.

[..]

Het waren er meer.

[..]

En de extreem rechtsen kregen er hooguit 10 op de been, maar dan zijn de aantallen opeens niet zo belangrijk maar moet alles wat meeliep in die demonstratie gewoon dood, ja toch?
Het waren er niet meer, niet bij degene waar ik mee liep. Als je ook het nieuws erover bekijkt zie je datzelfde beeld bij de andere. Duizenden mensen, eigenlijk geen problemen en amper dingen die te ver gingen(die echt isis/jodenhaat waren).
Of jij moet commentaar op israel als jodenhaat zien, dan kan ik me voorstellen dat jij vindt dat het er veel meer waren.
pi_143453849
...en onderwijl in Irak: weer tachtig Jezedi's vermoord.
Maar protesteren tegen ISIS in Nederland? Nee joh, dat mogen we niet toestaan.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:36:13 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453859
quote:

[..]

Ik vind het sowieso raar dat de locolocowoordvooerder hier iets over moet zeggen. Die man is er klaarblijkelijk helemaal niet geschikt voor, anders zou hij wel de woordvoerder zijn. Of wellicht de locowoordvoerder. Bij zo'n PRnachtmerrie waiting to happen, zorg je toch dat iemand die het kan het ook doet?
Laffe huichelaar
pi_143453871
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Het waren er niet meer, niet bij degene waar ik mee liep.
Mijn bronnen zijn beter dan de jouwe, dus neem het maar gewoon van mij aan.

quote:
Als je ook het nieuws erover bekijkt zie je datzelfde beeld bij de andere.
Het nieuws :') hou op. Ik heb veel betere kennis dan het fucking nieuws :') die lui waren slecht geïnformeerd en kwamen veel te laat opdagen.

Maar goed, dit gaat zo`n welles nietes discussie worden, ik hoop voor jou dat je geleerd hebt dat je je niet meer zo klakkeloos voor het karretje moet laten spannen met zo`n demonstratie, had je wel hoger ingeschat.
pi_143453881
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar dat de locolocowoordvooerder hier iets over moet zeggen. Die man is er klaarblijkelijk helemaal niet geschikt voor, anders zou hij wel de woordvoerder zijn. Of wellicht de locowoordvoerder. Bij zo'n PRnachtmerrie waiting to happen, zorg je toch dat iemand die het kan het ook doet?
Lijkt mij wel ja. Maar blijkbaar is het totaal verkeerd ingeschat.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:37:39 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Brevet van onvermogen
Laffe huichelaar
pi_143453909
quote:

[..]

Niet ongestraft, want de politie heeft het in handen gekregen. Bij de demo waar ik was zijn al 4 mensen gearresteerd voordat de demo echt begon en ook degene die dan tever zijn gegaan worden wel degelijk bekeken.

Dat die uitspraken erg dom waren ben ik het mee eens, maar het is niet waar dat er niet ingegrepen is en dat de politie er niets mee doet. De organisatie zelf was er trouwens zelf ook aardig fel op, mensen werden onmiddelijk aangesproken als hun leuzen/teksten op spandoeken e.d. te ver gingen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:38:38 #170
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143453934
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is hier niemand die extreem rechts verdedigt. Er zijn hier mensen die een anti ISIS geluid wel prettig vinden. Dat zijn 2 totaal andere dingen, net zoals het pro gaza vs isis gedeelte 2 totaal verschillende dingen zijn.
Dat schijnt men nu niet te willen inzien...
pi_143453938
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Politie, OM, Van Aartsen, zaten allemaal helemaal verkeerd.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:39:20 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143453955
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Het nieuws :') hou op. Ik heb veel betere kennis dan het fucking nieuws :') die lui waren slecht geïnformeerd en kwamen veel te laat opdagen.

Maar goed, dit gaat zo`n welles nietes discussie worden, ik hoop voor jou dat je geleerd hebt dat je je niet meer zo klakkeloos voor het karretje moet laten spannen met zo`n demonstratie, had je wel hoger ingeschat.
Bij wat voor evenement dan ook zie je altijd dat het gedeelde IQ van de groep zo hoog is als het laagste individuele IQ. 95% van de mensen kan met nog zulke goede bedoelingen gaan demonstreren, uiteindelijk loopt het toch stuk op die 5%

Betekent dat dan dat die 95% het maar niet moet proberen?
Laffe huichelaar
pi_143453968
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En die vinden het best dat het extreem rechts is die dat doet. Dat naast een groep die gewoon ontkent dat het extreem rechts was, of zelfs durven te zeggen dat extreem rechts helemaal niet zo eng is. Dat lijkt weer verdomde veel op de isis meelopertjes die beweren dat isis echt niets fouts doet, zijn allemaal de zionisten(die zijn volgens hen verantwoordelijk voor alles wat naar is op aarde, als jij je koffie laat vallen komt dat volgens hun door zionisten, erg vermoeiend allemaal).
pi_143453989
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Het nieuws :') hou op. Ik heb veel betere kennis dan het fucking nieuws :')
Linkjes naar jouw bronnen?
pi_143453995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
...en onderwijl in Irak: weer tachtig Jezedi's vermoord.
Maar protesteren tegen ISIS in Nederland? Nee joh, dat mogen we niet toestaan.
Weer bullshit.

Er zijn al anti isis protesten geweest in nederland voor deze demo. Anti isis demo's zonder extreem rechtse achtergrond staan helemaal niet ter discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')