Hahahaha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee. Extreem rechts hakt geen hoofden af van ongelovigen, vermoord geen kinderen, verkracht geen vrouwen, sticht geen Kalifaat, ronselt geen kinderen voor oorlogen etc etc. Dat weet je zelf ook wel, maar ik snap waarom jij extreem rechts vreest en ISIS niet, je valt namelijk als moslim zijnde gewoon bij de ISIS doelgroep in goede aarde.
Haal je nu niet de pro gaza demo's en de pro isis demo door elkaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarbij de SP en Groen Links ook aanwezig waren.
Het was helemaal niet rustig in die wijk grapjas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke rust? Het was rustig in de wijk, het was onrustig bij de Pro Patria gasten en Wilders die opriep om duizenden mensen die wijk in te krijgen.
Ja DAT zal het zijn....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim bezig. Anders google je zelf voordat je zomaar dingen roept.
Volgens mij heb ik nog een reactie van jou tegoed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Haal je nu niet de pro gaza demo's en de pro isis demo door elkaar?
Ik kan je uit ervaring vertellen dat er veel meer waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof dat in die uitzending van nieuwsuur over 6 /7 mensen tot misschien wel 15 mensen werd gesproken over serieuze isis aanhangers.
Hoeveel schat jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat er veel meer waren.
Wat? Wou je dat ontkennen dan? Ontken je de daden van ISIS leden? Ontken je de ISIS fanboys die die daden luid juichend in de Schilderswijk ontvangen? Ontken je dat? Hm?quote:
Nee was niet over de demo maar het totaal aantal isismongolen die een serieus gevaar vormen in de schilderswijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat er veel meer waren.
Dat zijn er nog veel meer. En ja, dat mag je van me aannemen op mijn mooie blauwe ogen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee was niet over de demo maar het totaal aantal isismongolen die een serieus gevaar vormen in de schilderswijk
Hij heeft het gemandateerd aan de politie en ging er vanuit dat er omdat er geen arrestaties waren, dus er blijkbaar geen grenzen waren overschreden. Later heeft hij dat genuanceerd en zijn er werkelijk mensen opgepakt.quote:Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
http://www.omroepwest.nl/(...)lestina-demonstratie
Heldere taal.quote:De politie heeft twee mannen aangehouden die vorige week donderdag tijdens een anti-Joodse demonstratie in Den Haag zouden hebben aangezet tot geweld. Ze riepen antisemitische leuzen.
Het Openbaar Ministerie heeft onderzoek gedaan naar de demonstratie in de Schilderswijk in Den Haag, waar honderd radicale moslims demonstreerden tegen de Israëlische acties in de Gazastrook.
Op basis van de beelden zijn er twee verdachten aangehouden, een 32-jarige man uit Amsterdam en een 32-jarige man uit Den Haag. Met behulp van tolken is geconstateerd dat ze in het Arabisch "Dood aan de Joden" riepen.
uhuhquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn er nog veel meer. En ja, dat mag je van me aannemen op mijn mooie blauwe ogen.
Van Aartsen is een domme teringdebiel die met zijn grote smoelwerk voor zijn beurt sprak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef Ceberut het volgende:
Dit is wat Van Aartsen gezegd heeft:
[..]
Hij heeft het gemandateerd aan de politie en ging er vanuit dat er omdat er geen arrestaties waren, dus er blijkbaar geen grenzen waren overschreden. Later heeft hij dat genuanceerd en zijn er werkelijk mensen opgepakt.
Hier, dit keer een deugdelijke bron:
[..]
Heldere taal.
http://nos.nl/artikel/681(...)alsnog-opgepakt.html
Ze zijn gewoon on en nabij even groot in nederland en kennen beide een ideologie die neerkomt op iedereen die het niet met ons eens is is de vijand. Ze lijken verdomde veel op elkaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ik vind hier geen antwoord op mijn vraag waarom je je net zo druk maakt over extreem rechts als over extreme islam. Heb je daar een argument voor of is het een a priori instelling?
Ook ben ik natuurlijk nog steeds benieuwd waarom je denkt dat die demonstratie echt stiekem door extreem rechts is georganiseerd. Alleen de naam Willem Wagenaar is voor mij niet voldoende. Dat noemt men een 'argument from authority'. Dat noemt men een drogreden.
Nee. Hij ging er oprecht vanuit dat de politie wel had ingegrepen als er iets was gebeurd. Hij had natuurlijk de a contrario redenering niet mogen maken en zijn uitspraak met voorbehoud moeten doen, maar blijkbaar is het een oprechte vent die zegt wat ie denkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Aartsen is een domme teringdebiel die met zijn grote smoelwerk voor zijn beurt sprak.
Nee, ben niet bij die geweest! Bij 1 van de grote pro gaza demo's en dat was hele andere koek dan die pro isis demo!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja moet je eerlijk zeggen dat ik van die demo niet zoveel heb mee gekregen. Erodome was er wel bij zei ze en die heeft verder geen nare dingen gemerkt.
Nee, hij had de hele situatie nog niet gehoord en kwam al met een verklaring naar buiten terwijl de politie nog bezig was de situatie te onderzoeken. True story bro. De politie heeft niet voor niets van Aartsen een enorme oorvijg achter de schermen gegeven omdat hij zo nodig met zijn grote smoelwerk wilde paraderen in de media.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee. Hij ging er oprecht vanuit dat de politie wel had ingegrepen als er iets was gebeurd.
Ik wil helemaal geen demo met isis vlaggen en dood aan de joden roepers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat was idd een grove fout, maar waarom wil je dan zo graag op diezelfde foute weg verder?
Oh excuus. Dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ben niet bij die geweest! Bij 1 van de grote pro gaza demo's en dat was hele andere koek dan die pro isis demo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |