abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143431114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, goed je probeert het te verdoezelen, maar er zijn simpelweg beelden van. Die gasten werden serieus agressief.
Die beelden die je nooit hebt kunnen produceren? Die beelden ja?
pi_143431136
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, die rellende moslims zaten zeker fout, en als dank krijgen ze van de burgemeester een hele wijk cadeau.

Wie fout doet, goed ontmoet (@kalifaatgezegde)
Niemand krijgt wat cadeau. Die buurt krijgt eindelijk wat rust. Die bewoners daar zitten helemaal niet te wachten op demonstraties.
pi_143431143
Overdosis Ceberut-posts :W
pi_143431187
quote:
13s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Incidenten? :r
Je helaas wel. het Stormfront tuig zijn voor 90% ongevaarlijke meelopers en 10% is harde kern. Ze pakken 1 man en dat is helaas een naar incident wat uiteaard flink bestraft moet worden.
De Haagse Schildeswijk is een komplete wijk war langzamerhand veranderd in een banlieue waar straks de politie ook niet meer durft te komen. En zo zijn er nog een paar wijken. En dat zij GEEN incidenten meer...
pi_143431222
quote:
5s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Heeft u zelf ook weleens in een koffiehuis gezeten?
_O-

"De babbelbox is in de straat en vraagt..."
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143431255
quote:
Ah, de beelden van het theehuis alwaar de bezoekers het nodig vonden te gaan spugen naar de demonstranten, sowieso al een vieze moslim gewoonte, en waar enkele demonstranten terecht boos om werden en wat met een sisser afliep.
pi_143431272
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Je helaas wel. het Stormfront tuig zijn voor 90% ongevaarlijke meelopers en 10% is harde kern. Ze pakken 1 man en dat is helaas een naar incident wat uiteaard flink bestraft moet worden.
De Haagse Schildeswijk is een komplete wijk war langzamerhand veranderd in een banlieue waar straks de politie ook niet meer durft te komen. En zo zijn er nog een paar wijken. En dat zij GEEN incidenten meer...
Splinter en balk verhaal. Je bagatelliseert de rechtsextremisten en vervolgens maak je een hele wijk uit voor foute wijk waar de politie niet durft binnen te komen. Als je nou consequent zou zijn, OK, maar jij slaat compleet de andere kant uit.
pi_143431278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Niemand krijgt wat cadeau. Die buurt krijgt eindelijk wat rust. Die bewoners daar zitten helemaal niet te wachten op demonstraties.
Stilte voor de storm.
pi_143431287
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ah, de beelden van het theehuis alwaar de bezoekers het nodig vonden te gaan spugen naar de demonstranten, sowieso al een vieze moslim gewoonte, en waar enkele demonstranten terecht boos om werden en wat met een sisser afliep.
Ik zie nergens gespuug.
pi_143431322
De anti-ISIS demonstranten deden niets verkeerd. Maar het white power kaalkoppen gehalte was wel erg groot. Die door de Schilderswijk laten lopen is vragen om problemen. Net zoals je geen "allah is groot" demonstratie moet houden in Duindorp. :')
pi_143431324
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik zie nergens gespuug.
Ik zie nergens een bestorming, en nu?
pi_143431325
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Hoge muur er omheen en alle hulpdiensten de wijk laten mijden als de pest, probleem opgelost...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143431373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik zie nergens een bestorming, en nu?
Jij vindt dat normaal gedrag? Dat agressieve gedrag en schreeuwen naar de politie past binnen een "nette demonstratie"?
pi_143431399
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef nikk het volgende:
De anti-ISIS demonstranten deden niets verkeerd. Maar het white power kaalkoppen gehalte was wel erg groot. Die door de Schilderswijk laten lopen is vragen om problemen. Net zoals je geen "allah is groot" demonstratie moet houden in Duindorp. :')
Pas op, straks word je voor troll uitgemaakt omdat je een genuanceerde mening hebt.
pi_143431454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Splinter en balk verhaal. Je bagatelliseert de rechtsextremisten en vervolgens maak je een hele wijk uit voor foute wijk waar de politie niet durft binnen te komen. Als je nou consequent zou zijn, OK, maar jij slaat compleet de andere kant uit.
Goed lezen. Ik zeg "wat zo LANGZAMERHAND veranderd"......geen dingen verdraaien aub.
En ik praat niets goed. Wat jij doet is de moslim rechtsextremisten verdedigen en goed praten.
pi_143431488
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jij vindt dat normaal gedrag? Dat agressieve gedrag en schreeuwen naar de politie past binnen een "nette demonstratie"?
Als ze naar je spugen, ja. En dat heb ik weer uit eerste hand. Degene die dat bij mij zou doen heeft een serieus probleem, neem aan dat jij dat ook niet fijn zou vinden.
pi_143431546
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef nikk het volgende:
Laten we niet vergeten dat er een aanleiding was: het gezwaai met kalifaatvlaggen, "dood aan de joden" en "allahu akbar"-geschreeuw daar in de schildersbuurt.

Daarop reageren met "geen jihad in mijn straat" en "dit is Nederland", bij een de demonstratie waarvoor gewoon een vergunning was, vind ik alleszins beschaafd.
Je suis Charlie Sheen
pi_143431555
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als ze naar je spugen, ja. En dat heb ik weer uit eerste hand. Degene die dat bij mij zou doen heeft een serieus probleem, neem aan dat jij dat ook niet fijn zou vinden.
Ik zou nooit agressief worden vanwege wat spuug. Ik sta daar boven.

Verder blijkt nergens uit dat er gespuugd is, misschien verzin je het wel.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:56:26 #94
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143431561
Kijk eens wat een knapperd bij de partij van de dierenpoezen!
pi_143431621
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Pek het volgende:
Fascisten die fascisten voor fascist uitmaken :')
Het moet niet gekker worden, is het komkommertijd ofzo?
Dit.

Je kunt je alleen afvragen wat erger is. Gespuis dat vecht voor het eigen land en cultuur in eigen land, of gespuis dat vecht om eigen cultuur en religie op te dringen in een ander land.

Even denken....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_143431663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit.

Je kunt je alleen afvragen wat erger is. Gespuis dat vecht voor het eigen land en cultuur in eigen land, of gespuis dat vecht om eigen cultuur en religie op te dringen in een ander land.

Even denken....
Vals dilemma. Waarom zou je moeten kiezen? Je kunt toch beide afwijzen?
pi_143431701
quote:
13s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik zou nooit agressief worden vanwege wat spuug. Ik sta daar boven.

Verder blijkt nergens uit dat er gespuugd is, misschien verzin je het wel.
Ik heb me altijd gewoon aan de feiten gehouden zoals ze zijn, in tegenstelling tot vele anderen, ik ga niet in allerlei bochten wringen om overal mijn gelijk te zoeken.

En geloof me, degene die naar mij spuugt, al is het midden in de schilderswijk, gaat met de ambulance mee.
pi_143431730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef Ceberut het volgende:
Samenstelling van de Pro Patria demonstratie:

http://afanl.wordpress.co(...)t-anti-isis-protest/

O.a. veroordeelde rechtsextremisten en notoire antisemieten. Wees er trots op zou ik zeggen.
Mag de camera ook even de andere kant op? Waar bestond de groep stenengooiers uit en de groep pro-isis demonstranten?

Daar zaten twijfelachtige haatbaarden tussen die niets met de schilderwijk te maken hadden, maar toch op zoek gingen naar de confrontatie. .

Pot, ketel, zwart en zien.
1947-2016
pi_143431767
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Kanjer het volgende:

En geloof me, degene die naar mij spuugt, al is het midden in de schilderswijk, gaat met de ambulance mee.
Nou nou. Ik denk niet dat oom agent je daarvoor disculpatie zou verlenen. Geweld tegenover spugen is nou niet bepaald proportioneel.
pi_143431790
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vals dilemma. Waarom zou je moeten kiezen? Je kunt toch beide afwijzen?
In dit onderwerp: Omdat?

Ik ben toch meer geneigd die isisgasten meer uit te zwaaien op het moment.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')