Rot op met je insinuaties en ga klagen in FB, maar stoor de topics niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laat die arme man eens joh, hij neemt dit wél serieus.
Jij verstoort moedwillig de discussies met je obvious getroll.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Rot op met je insinuaties en ga klagen in FB, maar stoor de topics niet.
Kan je niet lezen? Als je dat vindt moet je dat in FB posten en niet continu in lopende topics.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij verstoort moedwillig de discussies met je obvious getroll.
Nee hoor, al veel eerder hier geschreven, als er morgen een moslim, pro ISIS demo voor mijn deur komt, ga ik het lekker bekijken vanaf mijn balkonnetje met een bakkie koffie en een broodje fricandel, of ham.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lekker makkelijk natuurlijk om een hypothetische situatie te bevestigen omdat je je standpunt voor de Pro Patria mars koste wat kost wil behouden.
Het was een mars die gekaapt was door foute types met de foute bedoelingen.
Zal vast geen toevalligheid zijn, maar ik zie niet wat dat uitmaakt in een offiële demo die keurig verloopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En natuurlijk was het niet meer dan een toevalligheid dat er beruchte kaalkopjes meeliepen. Hun antisemitisme had er niets mee van doen.
Gast, je bent vooral jezelf voor de gek aan het houden.
Ik lees het prima, ook tussen de regels door. Je pretendeert dat je in een hypothetische situatie een bepaald gedrag zou vertonen. Dit is puur hypothetisch en dit zeg je alleen maar om je eigen standpunt te handhaven. Ik lees het wel, ik hecht er geen waarde aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, al veel eerder hier geschreven, als er morgen een moslim, pro ISIS demo voor mijn deur komt, ga ik het lekker bekijken vanaf mijn balkonnetje met een bakkie koffie en een broodje fricandel, of ham.
Ze doen hun goddelijke best maar.
Zou schelen als je af en toe eens wat leest, hoef ik het niet te blijven typen.
Maakt al dat we hem vragen wel ontopic.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
Het is inmiddels het Ceberut-topic geworden.
Dat valt wel mee hoor, kan mezelf uitstekend verdedigen altijd en overal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laat die arme man eens joh, hij neemt dit wél serieus.
Waar hecht u wel waarde aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik lees het prima, ook tussen de regels door. Je pretendeert dat je in een hypothetische situatie een bepaald gedrag zou vertonen. Dit is puur hypothetisch en dit zeg je alleen maar om je eigen standpunt te handhaven. Ik lees het wel, ik hecht er geen waarde aan.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt, kunt u het mij misschien leren?
Het grote trollen topic, ook trollen moet je af en toe voeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
Het is inmiddels het Ceberut-topic geworden.
Behalve dan die aanval op dat koffiehuis (als de politie er niet tussen zat).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zal vast geen toevalligheid zijn, maar ik zie niet wat dat uitmaakt in een offiële demo die keurig verloopt.
Andersom idem dito.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik lees het prima, ook tussen de regels door. Je pretendeert dat je in een hypothetische situatie een bepaald gedrag zou vertonen. Dit is puur hypothetisch en dit zeg je alleen maar om je eigen standpunt te handhaven. Ik lees het wel, ik hecht er geen waarde aan.
Heeft u zelf ook weleens in een koffiehuis gezeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Behalve dan die aanval op dat koffiehuis (als de politie er niet tussen zat).
Alleen heb ik het niet over een hypothetische situatie, maar over het feit dat de toon gezet werd door foute figuren.quote:
Bent u ook weleens bang uit de toon te vallen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alleen heb ik het niet over een hypothetische situatie, maar over het feit dat de toon gezet werd door foute figuren.
Moet ik daar werkelijk op reageren? Als je dat echt niet meer weet, ga je maar 18 topics teruglezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, goed je probeert het te verdoezelen, maar er zijn simpelweg beelden van. Die gasten werden serieus agressief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Moet ik daar werkelijk op reageren? Als je dat echt niet meer weet, ga je maar 18 topics teruglezen.
Ik wil de beelden al de hele topicreeks zien. Heeft u misschien een linkje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, goed je probeert het te verdoezelen, maar er zijn simpelweg beelden van. Die gasten werden serieus agressief.
Geen aanval dus. Hoe graag je dat ook zou willen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, die rellende moslims zaten zeker fout, en als dank krijgen ze van de burgemeester een hele wijk cadeau.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alleen heb ik het niet over een hypothetische situatie, maar over het feit dat de toon gezet werd door foute figuren.
http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.htmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wil de beelden al de hele topicreeks zien. Heeft u misschien een linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |