Volgens mij was dat hier niet geīnstalleerd omdat dat bij een baanvaksnelheid t/m 100 km/u niet verplicht is. En als ik het zo lees waren ze van plan om de veiligheidstechiek te vernieuwen maar waren ze daar nog niet aan toegekomen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af hoe dat heeft kunnen gebeuren. Geen PZB?
Dat als je een trein 'meeneemt' waar nog een remslof tegen de wielen aanhangt (en neem als voorbeeld een 186/189, met ongelooflijk veel trekkracht dat je het niet voelt), dan kan het metaal zo warm worden dat er pikkeltjes metaal op je wielen terecht komen. Dit vergroot de kans op ontsporing en je wielen zijn minder egaal waardoor ze eerder kapot gaan, en het maakt een teringherrie.quote:
Wat moet je dan nog doen? Betonnen stoepbanden?quote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat als je een trein 'meeneemt' waar nog een remslof tegen de wielen aanhangt (en neem als voorbeeld een 186/189, met ongelooflijk veel trekkracht dat je het niet voelt), dan kan het metaal zo warm worden dat er pikkeltjes metaal op je wielen terecht komen. Dit vergroot de kans op ontsporing en je wielen zijn minder egaal waardoor ze eerder kapot gaan, en het maakt een teringherrie.
Die nieuwe zijn van hout geloof ik. Zal eens na vragen op het werk van de week.
Typisch, de treinquote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef James1988 het volgende:
Een achtergelaten remschoen op in dienst zijnd spoor aantreffen lijkt me ook geen pretje, gelukkig lette de machinist goed op. Zie dit IVW-rapport
Geluk bij een ongeluk dat die trein vlak daarvoor tot stilstand is gekomen.quote:
Neehoor, alles kan over DVS https://ndovloket.nl/helpdesk/kb/31/quote:Op maandag 11 november 2013 07:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Toch wel weer ruk dat je als developer, als je alles wilt, tegen meerdere systemen aan moet gaan praten. (eventuele vergoedingen nog daargelaten)
quote:Formeel mag een ND-OV loket maximaal 1000 euro per jaar aan onkosten vragen voor levering. Dat lees je ook terug in de overeenkomst. Stichting OpenGeo heeft het standpunt ingenomen dat als je een gewone enkelvoudige verbinding afneemt er geen kosten in rekening worden gebracht en alleen voor specifiek maatwerk wordt afgerekend (extra redundantie, retentie, filtering, door hoepels springen). Waarom veranderen we dat dan niet in de overeenkomst? Omdat we dan dan de overeenkomst van het ministerie aanpassen.
tl;dr Je kunt alle diensten gratis ontvangen. Met dank aan TU Delft, VerkeersInformatieDienst, PC Extreme, ...
zeker mooi.quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo, "zon in de rug houden"?Is dit geen mooi plaatje dan
[ afbeelding ]
Meh, GTW....quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo, "zon in de rug houden"?Is dit geen mooi plaatje dan
[ afbeelding ]
Ja het was heerlijk koud winters weer eigenlijk. Veel mist, en ik was per ongeluk op Ruurlo uitgestapt. Realiseerde me pas later dat mijn collega me vandaag niet zou komen ophalen en dat ik dus door moest rijden via Winterswijk naar Varsseveld. Zo maar even de tijd volgemaaktquote:Op maandag 11 november 2013 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker mooi.
De omstandigheden waren vanochtend perfect voor een dergelijke plaat. In dit geval werkt de zon die er doorheen probeert te komen in het voordeel
mag jij alweer voor mijn lens verschijnen ja?quote:
En precies door aan dit soort zaken aandacht te geven toon je naar mijn mening aan dat mvbov naast reizigersbelangen-, ook heel graag en wellicht wel vooral een alternatieve-vervoerdersbelangenbehartiger is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV vroeg begin april aan de ACM te kijken naar de exploitatie van vastgoed op stations. De Kamer nam dat eind april bij motie over.
ACM heeft nu een ei gelegd.
http://www.voorbeterov.nl/130403.php
Veel keuze heeft de reiziger niet hč? Oķk op stations waar NS niet komt, die wat kleiner zijn bijvoorbeeld en daardoor minder faciliteiten zijn, mogen andere vervoerders geen eigen initiatieven ontwikkelen. Die kunnen best beter zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:10 schreef AIex het volgende:
[..]
En precies door aan dit soort zaken aandacht te geven toon je naar mijn mening aan dat mvbov naast reizigersbelangen-, ook heel graag en wellicht wel vooral een alternatieve-vervoerdersbelangenbehartiger is.
Dit heeft weer eens niks te maken met reizigersbelangen, die zijn tenslotte zeer positief over het aanbod op de stations.
Restauratie Winterswijk: Dicht. Was er geen vraag naar dan? Ja heus wel. Maar NS heeft zijn eigen belangen en de rest kan de tering krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Veel keuze heeft de reiziger niet hč? Oķk op stations waar NS niet komt, die wat kleiner zijn bijvoorbeeld en daardoor minder faciliteiten zijn, mogen andere vervoerders geen eigen initiatieven ontwikkelen. Die kunnen best beter zijn.
Ik geloof dat we blij mogen zijn dat jij geen treinen meer rijdt...?quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat geel+4 niet een sein is dat voorkomt en je geel+cijfer pas zult zien vanaf geel+6. Zou ook totaal overbodig zijn om een 4 op het cijferbord te laten zien als het sein erboven al geel is. Geel geeft je immers als de opdracht om te begrenzen naar 40km/u. Het is ook niet zo'n vreemde situatie als je vaker geel achter elkaar hebt. Dan blijf je gewoon 40km/u rijden tot je een sein tegenkomt die toestaat je snelheid weer te verhogen zoals Monoploy vorige week had. Maar ik begrijp je redenering gezien de verklaring bij sein 210 uit het seinenboek.
Heb jij eigenlijk nog iets geschreven over het uitvallen van de spits-sprinters tussen Rotterdam en Gouda?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV vroeg begin april aan de ACM te kijken naar de exploitatie van vastgoed op stations. De Kamer nam dat eind april bij motie over.
ACM heeft nu een ei gelegd.
http://www.voorbeterov.nl/130403.php
6 en een halve maand voor een quick scan, in 30 seconden al 2 spellingsfouten gezienquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV vroeg begin april aan de ACM te kijken naar de exploitatie van vastgoed op stations. De Kamer nam dat eind april bij motie over.
ACM heeft nu een ei gelegd.
http://www.voorbeterov.nl/130403.php
Kijk eens naar het vernieuwde station Barneveld Noord. Is een Connexxion station. Koffie/thee/koeken worden er verkocht de Ruiter Actief. Een bedrijf dat dagbesteding verzorgd voor de minder bedeelde medemens. Alles keurig netjes in samenwerking met ProRail.quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Veel keuze heeft de reiziger niet hč? Oķk op stations waar NS niet komt, die wat kleiner zijn bijvoorbeeld en daardoor minder faciliteiten zijn, mogen andere vervoerders geen eigen initiatieven ontwikkelen. Die kunnen best beter zijn.
Klinkt eerder als een conducteur die zelf ook genoeg heeft van die situatie en/of alle reizigers die bij hem komen klagen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Is de NS aan een feel good campagne bezig?
Werd vanmorgen in de sprinter Amersfoort > Hoofddorp het volgende gemeld door de conducteur:
"Uit ons onderzoek is gebleken dat veel reizigers op dit traject last hebben van volle treinen en te korte treinen. Wij bieden hiervoor onze excuses aan en zullen nogmaals bij de NS vragen of er langere treinen ingezet kunnen worden"
uhuh en zo zijn er wel meer treintjes die structureel te kort zijn en waar niets aan gedaan wordt. Noem als voorbeeld het VIRM zesje dat op zaterdagochtend om 8.45 uur uit Groningen vertrekt. Eigenlijk altijd veel staanplaatsen na Zwollequote:Op dinsdag 12 november 2013 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een conducteur die zelf ook genoeg heeft van die situatie en/of alle reizigers die bij hem komen klagen.
Het klonk ook meer als een actie op eigen initiatief dan dat het vanuit de NS kwam inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een conducteur die zelf ook genoeg heeft van die situatie en/of alle reizigers die bij hem komen klagen.
kan hij wel lezen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:04 schreef James1988 het volgende:
Die malle aap van de SP laat ook weer eens van zich horen: Bashir: concurrentiewaakhond beslist niet over het spoor
Klok, klepel...
Het schijnt wel dat NS-vastgoed verschrikkelijk dure huurprijzen heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:28 schreef AIex het volgende:
Volgens mij kunnen partijen die iets willen exploiteren op een station via www.hurenopstations.nl al een aantal objecten bekijken of contact opnemen met de vastgoedboys.
Forens jij tegenwoordig iedere dag tussen Klarenbeek en Ruurlo of wat?quote:Op maandag 11 november 2013 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk koud winters weer eigenlijk. Veel mist, en ik was per ongeluk op Ruurlo uitgestapt. Realiseerde me pas later dat mijn collega me vandaag niet zou komen ophalen en dat ik dus door moest rijden via Winterswijk naar Varsseveld. Zo maar even de tijd volgemaakt
Dan heb je het echt moeilijk (als eigen ondernemer), La Porte (Driebergen-Zeist) heeft het om precies de reden die jij noemt niet gered.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat NS-vastgoed verschrikkelijk dure huurprijzen heeft.
Onze kantine zit bijvoorbeeld ook niet op het station maar d'r vlak naast. NS-vastgoed wilde de hoofdprijs hebben.
Tuurlijk, het is aan A-locatie (zo noemt men dat toch in retail jargon?), maar met zulke prijzen zit je dus vast aan enkel ketens die daar waren kunnen verkopen (Kiosk, AH, Bruna, Burger King, Smullers etc.)
Ik zie liever een eigen ondernemer (Ede-Wageningen) waar je gewoon een facking lekkere gehaktbal helemaal nat van de jus op een broodje met saté kan krijgen voor anderhalve euro.
Dat soort zaakjes krijgen van mij altijd geld als ik op zo'n station ben. Al moet ik een pakje peuken halen, dan haal ik d'r altijd wel iets bij. Die ondernemers gun ik het ook gewoon.
Heb ook niet veel met de ketens die op de grotere stations zitten. Een kipburger voor 2 euro bij de Smullers is wel handig als je ff snel wat wilt eten in je pauze, toegegeven. Een Bruna is ook handig voor de Quest of een goed boek.
Maar als het echt om eten gaat heb ik liever gewoon een ondernemer met passie voor zijn toko
Klopt. Dat vind ik erg jammer altijd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef bork het volgende:
[..]
Dan heb je het echt moeilijk (als eigen ondernemer), La Porte (Driebergen-Zeist) heeft het om precies de reden die jij noemt niet gered.
Ja klopt, voor de kleine ondernemer is geen plaats, dat vind ik ook wel eens jammer. Op ieder station zit tegenwoordig hetzelfde. Wéér de Kiosk, wéér de Broodzaak, wéér de Starbucks, wéér de Julia's. De diversiteit is helaas ver te zoekenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Dat vind ik erg jammer altijd.
Het is ook wel logisch dat je meer betaald op zo'n locatie. Zo werkt de 'markt' nu eenmaal. Maar op sommige stations heb je niets en kan het wel een prima aanvulling zijn.
Ik noem een station Groningen Europapark. Kan prima een ondernemer zitten half voor het tunneltje met een koffie take-away ofzo. Stappen genoeg reizigers in en uit om rendabel te kunnen ondernemen.
Deventer, Elst, zou prima kunnen. Ik noem maar wat.
Op Utrecht Overvecht zit een Coffeemania, die heb je niet overalquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja klopt, voor de kleine ondernemer is geen plaats, dat vind ik ook wel eens jammer. Op ieder station zit tegenwoordig hetzelfde. Wéér de Kiosk, wéér de Broodzaak, wéér de Starbucks, wéér de Julia's. De diversiteit is helaas ver te zoeken
Is dat in andere landen anders? In Engeland zie je ook op zowat elk station een Costa.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja klopt, voor de kleine ondernemer is geen plaats, dat vind ik ook wel eens jammer. Op ieder station zit tegenwoordig hetzelfde. Wéér de Kiosk, wéér de Broodzaak, wéér de Starbucks, wéér de Julia's. De diversiteit is helaas ver te zoeken
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 10:00:53@TijmenDroog Heb toch de info boven tafel gekregen: combi van oorzaken op R'dam C. Enkele sporen buiten dienst door nieuw tegelwerk 1/3 reageer retweet
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 10:01:01@TijmenDroog kapot wissel (onderdelen zijn besteld maar levering ws in december) en nieuw veiligheidssysteem waarbij seinen 2/3 reageer retweet
En daarom rijdt de spitssprinter tussen Rotterdam Centraal en Gouda Groverwelle niettwitter:ProRail twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 10:01:10@TijmenDroog ingeregeld moeten worden zorgt samen voor beperkte capaciteit van/naar Utrecht in spits. 3/3 reageer retweet
Ik heb geen idee, weet alleen dat ik het hier erg jammer vindtquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat in andere landen anders? In Engeland zie je ook op zowat elk station een Costa.
Uniekquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat in andere landen anders? In Engeland zie je ook op zowat elk station een Costa.
Ja Duvelquote:
De oude wachtruimte/kiosk/loket in Elst. Daar ging ik als klein JD'tje snoep halen en dan met m'n fietsje bij de overweg of zittend op een perronbankje treintjes kijkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Monopoly het volgende:
Deventer, Elst, zou prima kunnen. Ik noem maar wat.
aan welke zijde van het station?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand die weet wat ze op station Diemen aan het doen zijn? Vanmorgen een heel leger werkers met van die meetapparaten en graafwerkzaamheden.
Diemen krijgt volgens mij een tunnel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand die weet wat ze op station Diemen aan het doen zijn? Vanmorgen een heel leger werkers met van die meetapparaten en graafwerkzaamheden.
Perron richting Muiderpoort waar nu nog dat lullige goederenspoortje naast ligt richting Watergraafsmeer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
aan welke zijde van het station?
Ah na jaren gezeur toch die ondergrondse doorgang voor fietsers / voetgangers bij de spoorwegovergang? Dat heeft even geduurd dan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Diemen krijgt volgens mij een tunnel.
dat spoortje gaat verdwijnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:56 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Perron richting Muiderpoort waar nu nog dat lullige goederenspoortje naast ligt richting Watergraafsmeer.
is dat er al door dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Diemen krijgt volgens mij een tunnel.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:08 schreef Monopoly het volgende:
Gisteravond natuurlijk ff in het café gezetten omdat ik een paar dagen vrij ben.
Lag vannacht lekker in bed tegen het vrouwtje aan, en ik was zo realistisch aan het dromen dat ik door de rode heen vloog. Zat rechtop in bed.
Waardeloze dromen zijn dat
Thanks voor deze verduidelijking !quote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef Poepdoos het volgende:
[..]
Neehoor, alles kan over DVS https://ndovloket.nl/helpdesk/kb/31/
V.w.b. die kosten, quote uit de NS-api mailinglijst:
[..]
En ik maar denken dat ze dat machinaal groeven. Petje af voor deze aannemer!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Diemen krijgt volgens mij een tunnel.
in eindhoven hebben ze met lomp geweld de laatste eigen ondernemer eruit gegooid. Paste niet in het concept volgens de NS.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef bork het volgende:
[..]
Dan heb je het echt moeilijk (als eigen ondernemer), La Porte (Driebergen-Zeist) heeft het om precies de reden die jij noemt niet gered.
M.a.w. leverde betaalbare producten van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
in eindhoven hebben ze met lomp geweld de laatste eigen ondernemer eruit gegooid. Paste niet in het concept volgens de NS.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
in eindhoven hebben ze met lomp geweld de laatste eigen ondernemer eruit gegooid. Paste niet in het concept volgens de NS.
Deventer en Ruurlo. Klarenbeek ben ik al een tijdje niet meer geweest. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Forens jij tegenwoordig iedere dag tussen Klarenbeek en Ruurlo of wat?
Dat kun je beter met de auto doen... Maar dan nog een kut-weg met veelsteveel rotondes enzo...quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnenkort Deventer - Varsseveld trouwens. Hopelijk niet voor lang want dat is wel een pleurislang eind.
quote:
Het huurcontract van La Gare du Sud is opgezegd. Zie dit artikel in het Eindhovens Dagblad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]wie dan?
De bloemist zit er afaik nog, en gare du sud toch ook nog?
Daar linkte ik het niet direct aan. Het meten gebeurde zowel aan de linker als rechterkant van het spoor (Diemen centrum en Diemen Noord dus). Voorbereiding op dat tunnelgedoe lijkt mij dan erg vroeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat spoortje gaat verdwijnen
Bloemist?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]wie dan?
De bloemist zit er afaik nog, en gare du sud toch ook nog?
Maar het is toch niet zo dat die stellen per concessie afwijken? Of is er bij de ene concessie wel een toilet aan boord geëist en bij de andere niet of zo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
het zijn allemaal geīsoleerde concessies, al denk ik dat voor Almelo-Mariënberg een uitzondering gemaakt wordt als er een Lintje niet inzetbaar is. Dan zal wel een Achterhoeks stel op komen draven, of Arriva moet afspraken met Syntus gemaakt hebben over reservestellen
dat laatste is zeker zo en bij de stellen verschilt ook de software die gebruikt wordt. Daardoor zijn ze veel minder makkelijk uitwisselbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat die stellen per concessie afwijken? Of is er bij de ene concessie wel een toilet aan boord geëist en bij de andere niet of zo?
Maffe Fries? Leeuwarden volgens mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:37 schreef dennistd het volgende:
Aannemelijk het noorden: de persoon die het post komt uit Groningen
Kan ook gewoon iets van een aannemer zijn die het asfalt rondom de overweg gaat vernieuwen. Je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Daar linkte ik het niet direct aan. Het meten gebeurde zowel aan de linker als rechterkant van het spoor (Diemen centrum en Diemen Noord dus). Voorbereiding op dat tunnelgedoe lijkt mij dan erg vroeg.
ging niet om mij, maar diegene die het zegt komt uit Groningenquote:
Volgens de gemeente gaan ze de verkeersveiligheid bij de overweg verbeteren. Er staat niks over een tunnel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan ook gewoon iets van een aannemer zijn die het asfalt rondom de overweg gaat vernieuwen. Je weet het maar nooit.
Het is verder ook niet heel belangrijk. Weet wel dat er zo'n eikel zo nodig met zo'n kreng op een standaard midden op het krapste deel van het perron moest gaan staan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:44 schreef ReisT het volgende:
[..]
Volgens de gemeente gaan ze de verkeersveiligheid bij de overweg verbeteren. Er staat niks over een tunnel.
Zie eerder in het topic, SAAL MiLa.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:44 schreef ReisT het volgende:
[..]
Volgens de gemeente gaan ze de verkeersveiligheid bij de overweg verbeteren. Er staat niks over een tunnel.
FTFYquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
In Heerhugomeerbijlmer zit vgs mij zoeen friettent die ook onafhankelijk is. Zit er al best lang trouwens
Raalte heeft er ook nog 1quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
In Heerhugomeer zit vgs mij zoeen friettent die ook onafhankelijk is. Zit er al best lang trouwens
Is dat waar vroegah 't Valken zat? Godver die hadden lekkere broodjes balquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef James1988 het volgende:
In Breda zit schuin tegenover het station de Nieuwe Bredanaar, die bakken ook wel goed spul i.m.o..
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat waar vroegah 't Valken zat? Godver die hadden lekkere broodjes bal
Ahja, inderdaad. De Bredanaar zit aan de andere kant (de noordkant) van het station. Dat is in de toekomst de hoofdingangquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
't Valken zit er nog steeds zo te zien
Ja, en die is ook verrekte goed. Mijn pa werkt in Raalte en volgens hem is die tent legendarisch in Raalte. Heb er een paar keer wat gehaald als er wat met de trein mankeerde en het is prima eten daar. Vaak genoeg gehad dat de trein vanuit Zwolle niet doorreed naar Nijverdal en alle studenten daar maar binnen gingen eten. Schitterend gezicht, uit alle hoeken en gaatjes worden stoelen en tafels aangesleept.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Raalte heeft er ook nog 1
http://www.foodandgo.nl/
Zekers! Ik meende mij het zo te herinneren geleerd te hebben. Gaf mijn fout ook gewoon toe. Maar laat je niet even aan je voorbij gaan dat ik al een hele tijd niets meer met de regelgeving rond het spoor te maken heb gehad. Het ul begint al aardig te verwateren. Iets wat niet gebeurd als je alle dagen op de bok van een trein zou zitten. Maargoed.... het is goed recht om dit te vinden hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we blij mogen zijn dat jij geen treinen meer rijdt...?
Heb je geen ambitie meer om treinen te gaan rijden bij een andere vervoerder of?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Zekers! Ik meende mij het zo te herinneren geleerd te hebben. Gaf mijn fout ook gewoon toe. Maar laat je niet even aan je voorbij gaan dat ik al een hele tijd niets meer met de regelgeving rond het spoor te maken heb gehad. Het ul begint al aardig te verwateren. Iets wat niet gebeurd als je alle dagen op de bok van een trein zou zitten. Maargoed.... het is goed recht om dit te vinden hoor!
Met twee STS-passages op mijn naam denk ik dat er weinig vervoerders om mij staan te springen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je geen ambitie meer om treinen te gaan rijden bij een andere vervoerder of?
Denk dat er genoeg meesters zijn met meer STS'en..quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:52 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Met twee STS-passages op mijn naam denk ik dat er weinig vervoerders om mij staan te springen.
Als ik een avondje rail simulator doe word ik toch wel een flink aantal keer met de noodrem tot correctie geroepen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
God god je wordt wel meteen als een crimineel neergezet dan dusAlsof je dat voor de lol doet zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |