Maar het is toch niet zo dat die stellen per concessie afwijken? Of is er bij de ene concessie wel een toilet aan boord geëist en bij de andere niet of zo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
het zijn allemaal geïsoleerde concessies, al denk ik dat voor Almelo-Mariënberg een uitzondering gemaakt wordt als er een Lintje niet inzetbaar is. Dan zal wel een Achterhoeks stel op komen draven, of Arriva moet afspraken met Syntus gemaakt hebben over reservestellen
dat laatste is zeker zo en bij de stellen verschilt ook de software die gebruikt wordt. Daardoor zijn ze veel minder makkelijk uitwisselbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat die stellen per concessie afwijken? Of is er bij de ene concessie wel een toilet aan boord geëist en bij de andere niet of zo?
Maffe Fries? Leeuwarden volgens mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:37 schreef dennistd het volgende:
Aannemelijk het noorden: de persoon die het post komt uit Groningen
Kan ook gewoon iets van een aannemer zijn die het asfalt rondom de overweg gaat vernieuwen. Je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Daar linkte ik het niet direct aan. Het meten gebeurde zowel aan de linker als rechterkant van het spoor (Diemen centrum en Diemen Noord dus). Voorbereiding op dat tunnelgedoe lijkt mij dan erg vroeg.
ging niet om mij, maar diegene die het zegt komt uit Groningenquote:
Volgens de gemeente gaan ze de verkeersveiligheid bij de overweg verbeteren. Er staat niks over een tunnel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan ook gewoon iets van een aannemer zijn die het asfalt rondom de overweg gaat vernieuwen. Je weet het maar nooit.
Het is verder ook niet heel belangrijk. Weet wel dat er zo'n eikel zo nodig met zo'n kreng op een standaard midden op het krapste deel van het perron moest gaan staan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:44 schreef ReisT het volgende:
[..]
Volgens de gemeente gaan ze de verkeersveiligheid bij de overweg verbeteren. Er staat niks over een tunnel.
Zie eerder in het topic, SAAL MiLa.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:44 schreef ReisT het volgende:
[..]
Volgens de gemeente gaan ze de verkeersveiligheid bij de overweg verbeteren. Er staat niks over een tunnel.
FTFYquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
In Heerhugomeerbijlmer zit vgs mij zoeen friettent die ook onafhankelijk is. Zit er al best lang trouwens
Raalte heeft er ook nog 1quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
In Heerhugomeer zit vgs mij zoeen friettent die ook onafhankelijk is. Zit er al best lang trouwens
Is dat waar vroegah 't Valken zat? Godver die hadden lekkere broodjes balquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef James1988 het volgende:
In Breda zit schuin tegenover het station de Nieuwe Bredanaar, die bakken ook wel goed spul i.m.o..
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat waar vroegah 't Valken zat? Godver die hadden lekkere broodjes bal
Ahja, inderdaad. De Bredanaar zit aan de andere kant (de noordkant) van het station. Dat is in de toekomst de hoofdingangquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
't Valken zit er nog steeds zo te zien
Ja, en die is ook verrekte goed. Mijn pa werkt in Raalte en volgens hem is die tent legendarisch in Raalte. Heb er een paar keer wat gehaald als er wat met de trein mankeerde en het is prima eten daar. Vaak genoeg gehad dat de trein vanuit Zwolle niet doorreed naar Nijverdal en alle studenten daar maar binnen gingen eten. Schitterend gezicht, uit alle hoeken en gaatjes worden stoelen en tafels aangesleept.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Raalte heeft er ook nog 1
http://www.foodandgo.nl/
Zekers! Ik meende mij het zo te herinneren geleerd te hebben. Gaf mijn fout ook gewoon toe. Maar laat je niet even aan je voorbij gaan dat ik al een hele tijd niets meer met de regelgeving rond het spoor te maken heb gehad. Het ul begint al aardig te verwateren. Iets wat niet gebeurd als je alle dagen op de bok van een trein zou zitten. Maargoed.... het is goed recht om dit te vinden hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we blij mogen zijn dat jij geen treinen meer rijdt...?
Heb je geen ambitie meer om treinen te gaan rijden bij een andere vervoerder of?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Zekers! Ik meende mij het zo te herinneren geleerd te hebben. Gaf mijn fout ook gewoon toe. Maar laat je niet even aan je voorbij gaan dat ik al een hele tijd niets meer met de regelgeving rond het spoor te maken heb gehad. Het ul begint al aardig te verwateren. Iets wat niet gebeurd als je alle dagen op de bok van een trein zou zitten. Maargoed.... het is goed recht om dit te vinden hoor!
Met twee STS-passages op mijn naam denk ik dat er weinig vervoerders om mij staan te springen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je geen ambitie meer om treinen te gaan rijden bij een andere vervoerder of?
Denk dat er genoeg meesters zijn met meer STS'en..quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:52 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Met twee STS-passages op mijn naam denk ik dat er weinig vervoerders om mij staan te springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |