Perron richting Muiderpoort waar nu nog dat lullige goederenspoortje naast ligt richting Watergraafsmeer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
aan welke zijde van het station?
Ah na jaren gezeur toch die ondergrondse doorgang voor fietsers / voetgangers bij de spoorwegovergang? Dat heeft even geduurd dan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Diemen krijgt volgens mij een tunnel.
dat spoortje gaat verdwijnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:56 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Perron richting Muiderpoort waar nu nog dat lullige goederenspoortje naast ligt richting Watergraafsmeer.
is dat er al door dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:08 schreef Monopoly het volgende:
Gisteravond natuurlijk ff in het café gezetten omdat ik een paar dagen vrij ben.
Lag vannacht lekker in bed tegen het vrouwtje aan, en ik was zo realistisch aan het dromen dat ik door de rode heen vloog. Zat rechtop in bed.
Waardeloze dromen zijn dat
Thanks voor deze verduidelijking !quote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef Poepdoos het volgende:
[..]
Neehoor, alles kan over DVS https://ndovloket.nl/helpdesk/kb/31/
V.w.b. die kosten, quote uit de NS-api mailinglijst:
[..]
En ik maar denken dat ze dat machinaal groeven. Petje af voor deze aannemer!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
in eindhoven hebben ze met lomp geweld de laatste eigen ondernemer eruit gegooid. Paste niet in het concept volgens de NS.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef bork het volgende:
[..]
Dan heb je het echt moeilijk (als eigen ondernemer), La Porte (Driebergen-Zeist) heeft het om precies de reden die jij noemt niet gered.
M.a.w. leverde betaalbare producten van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
in eindhoven hebben ze met lomp geweld de laatste eigen ondernemer eruit gegooid. Paste niet in het concept volgens de NS.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
in eindhoven hebben ze met lomp geweld de laatste eigen ondernemer eruit gegooid. Paste niet in het concept volgens de NS.
Deventer en Ruurlo. Klarenbeek ben ik al een tijdje niet meer geweest. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Forens jij tegenwoordig iedere dag tussen Klarenbeek en Ruurlo of wat?
Dat kun je beter met de auto doen... Maar dan nog een kut-weg met veelsteveel rotondes enzo...quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnenkort Deventer - Varsseveld trouwens. Hopelijk niet voor lang want dat is wel een pleurislang eind.
quote:
Het huurcontract van La Gare du Sud is opgezegd. Zie dit artikel in het Eindhovens Dagblad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]wie dan?
De bloemist zit er afaik nog, en gare du sud toch ook nog?
Daar linkte ik het niet direct aan. Het meten gebeurde zowel aan de linker als rechterkant van het spoor (Diemen centrum en Diemen Noord dus). Voorbereiding op dat tunnelgedoe lijkt mij dan erg vroeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat spoortje gaat verdwijnen
Bloemist?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]wie dan?
De bloemist zit er afaik nog, en gare du sud toch ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |