Ja, te lang. Lees wel altijd trouw mee, vind dit een van de leukere draadjes op FOK!quote:
Zo een stapje in de goede richting? Zit nog een beetje met de separator in m'n maag, kan geen goede kiezen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Één regel per station met een kolommetje met al het materieel gecombineerd, dus bijvoorbeeld:
[ code verwijderd ]
Ziet er beter uit ja, stuk overzichtelijker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:48 schreef Poepdoos het volgende:
[..]
Zo een stapje in de goede richting? Zit nog een beetje met de separator in m'n maag, kan geen goede kiezen.
http://ovtijden.com/infoplus/mat/1920/20131107/
Gewoon ergens in een tuin in Zutphen. Geen hinder voor het treinverkeer. Waar ze dat Deventer vandaan halen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:35 schreef b2py het volgende:
Ook echt tussen Deventer en Hengelo, waar geen trein rijdt.
Kolere....dat moet een klap geweest zijn...quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:48 schreef Poepdoos het volgende:
http://www.112oostgelderl(...)-belandt-in-de-berm/
Syntus Lint 40.
bij elk tikje heb je al een stevige schadequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kolere....dat moet een klap geweest zijn...
ja dat sowieso, maar als je ziet hoever de trein is doorschotenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij elk tikje heb je al een stevige schade
Daar zijn stootjukken natuurlijk ook op ontworpen: de trein geleidelijker afremmen zodat er minder schade ontstaat. En dat kost wel wat afstand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar als je ziet hoever de trein is doorschoten
Gelukkig stond er eenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar zijn stootjukken natuurlijk ook op ontworpen: de trein geleidelijker afremmen zodat er minder schade ontstaat. En dat kost wel wat afstand.
Ik geloof niet dat er veel kopsporen zijn zonder juk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gelukkig stond er eenanders was de bovenleidingportaal ook neergegaan.
Zou zomaar kunnen. Het is er wel de periode voor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:42 schreef lyolyrc het volgende:
Misschien een gevalletje glad spoor in Zutphen?
Gladheid komt niet alleen door bomen, er zijn meer factoren. Industrie is er bijvoorbeeld eentje van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan niet echt bomen in de buurt daar
Ergens op de foto's op flickr zie je resten van het stootblok naast de trein (omgebogen)quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie ook nergens de bok staan. Stond er wel een bok of hadden ze 2 bielzen gekruist staan in het spoor?
Link ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ergens op de foto's op flickr zie je resten van het stootblok naast de trein (omgebogen)
Sorry was geen flickr maar 112gelderland, vanaf foto 8quote:
Nou idd, was dat juk van papier-maché of zo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef mc3347 het volgende:
![]()
Juk heeft blijkbaar niet zoveel geholpen, hij is er dwars doorheen gereden...............met een Lintje...
Is dat waar die wegrollende VIRM ooit eens twee lintjes total loss gereden heeft?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Bitlord het volgende:
Staat mij bij dat dat spoor iets afloopt.
Ohja, dat is waar ook...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat waar die wegrollende VIRM ooit eens twee lintjes total loss gereden heeft?
niet total loss, maar beiden hadden wel aanzienlijke schade en moesten langdurige reparatie ondergaan. Er staat me bij dat Syntus hiervoor tijdelijk extra DM'90 heeft moeten huren van de NS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat waar die wegrollende VIRM ooit eens twee lintjes total loss gereden heeft?
Dan krijg je normaal toch niet zo'n vaart dat je een juk helemaal wegdrukt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Bitlord het volgende:
Staat mij bij dat dat spoor iets afloopt.
Niet met zo'n petfles op wielen nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan krijg je normaal toch niet zo'n vaart dat je een juk helemaal wegdrukt?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet met zo'n petfles op wielen nee.
Hebben ze die niet gestropt of gesleutelt dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef dennistd het volgende:
Twee kilometer hebben ze al wel gedaan: Bij het Expocenter (Westermaatsweg Hengelo) was het spoor al vernieuwd, en om 13u ging de overweg bij het station dicht omdat de trein daar in de buurt was.
Op die manier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef dennistd het volgende:
Dicht als in afgesloten met een omleiding voor mensen die aan de overkant moeten zijn (zoals buslijn 51 in dit geval)
Eén getal: 1200.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Bitlord het volgende:
Ik zie trouwens dat de "chassis" van de Fccpps al meer dan 51 jaar oud zijn. Zou die leeftijd ook van invloed zijn op de staat van de wagens?
Mits goed onderhouden lijkt me dat niet. Hoe oud denk je dat Mat '64 is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Bitlord het volgende:
Ik zie trouwens dat de "chassis" van de Fccpps al meer dan 51 jaar oud zijn. Zou die leeftijd ook van invloed zijn op de staat van de wagens?
quote:Usain Bolt verliest van Nederlandse Sprinter
De Sprinter van Amsterdam Centraal naar Zwolle heeft de 100 kilometer gewonnen van Usain Bolt. De Jamaicaanse atleet begon goed aan de wedstrijd, maar kon het hoge tempo niet volhouden. Hij werd vlak na station Almere Muziekwijk achterhaald, waarna zijn achterstand gestaag opliep.
Bolt beklaagde zich achteraf over het terrein. Een woordvoerder van de NS wuift die kritiek echter weg. “Ja, er lagen blaadjes op het spoor. Maar daar hadden beide sprinters last van. Bovendien had onze Sprinter vijf minuten vertraging, daar hoor je ons ook niet over.”
Tsja, dat een dwarsligger aan de bovenkant niet zoveel beschadigd is houdt niet in dat hij aan de onderkant ook niet gebroken is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Spoor Borne mogelijk later klaar
Het herstel van het beschadigde spoor
bij Borne in Overijssel gaat mogelijk
langer duren.Woensdag onspoorde er een
wagon van een goederentrein.Kilometers
spoor raakte beschadigd.
Eerder deze week ging ProRail ervan uit
dat aanstaande maandag alles hersteld
zou zijn.Maar brokstukken van kapotte
dwarsliggers leiden tot vertraging bij
het herstel.Veel dwarsliggers zijn
ernstiger beschadigd dan gedacht.
ProRail heeft nu 1200 meter beschadigd
spoor vervangen en zegt alles te doen
om het spoor op tijd af te krijgen.Als
de schade aan het resterende gedeelte
meevalt,lukt dat misschien alsnog.
Het is goedkoper om alles te vervangen dan sommigen te laten liggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
aan de andere kant: Alles moet er sowieso uit.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is goedkoper om alles te vervangen dan sommigen te laten liggen
gewoon het ballast ook mee weghalen. 1 grote schuivert erop en Gehen mit der Banehen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef James1988 het volgende:
Misschien omdat het weghalen dan langer duurt, omdat de machine ipv één grote dwarsligger allemaal kleine stukjes moet pakken?
Zo'n machine pakt met twee grijpers de dwarsligger uit het spoor, als die gebroken is kan hij hem niet goed oppakken. De dwarsligger valt er weer in en de machine moet stoppen. Zelfde geldt voor de kraagbouten, sommige zijn compleet vernield. Net alsof je sleutel afbreekt en de rest nog in het slot zit. Die bouten moeten er alsnog uit en dat kan niet machinaal omdat die alleen om kan gaan met hele bouten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Gamma.
Wat rukt het dan of sommige stukker zijn dan andere?
Dit klinkt als een bugje in het systeem. Oplossen gaarne.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:42 schreef b2py het volgende:
kan niet machinaal omdat die alleen om kan gaan met hele bouten.
Waarom? Die machine is ontworpen om heel spoor te vernieuwen, niet gesloopt spoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bugje in het systeem. Oplossen gaarne.
Doorgaans worden er natuurlijk ook niet ruim 6000 dwarsliggers naar de kloten gereden. Dus normaal gesproken zal je niet snel tegen dit soort problemen aan lopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel raar eigenlijk. Een machine bouwen om heel spoor te vervangen. Spoor wat heel is hoeft natuurlijk niet vervangen te worden he
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mazzel dat ze van die dwarsliggers er genoeg op voorraad hebben liggen. En niet dat het eoa buitengewoon uniek stuk wissel is dat eerst nog in India door kleine kindertjes in elkaar gezet moet worden of zo.
Wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef dennistd het volgende:
Niet dat ik weet, er lopen wel mensen met rugzakken met koffie op Den Bosch-Utrecht.
Was nog koud ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Al jaren trouwens. Heb ze ook weleens gezien dat ze in de zomer dat buikorgel vol hadden met blikken bier, zal ook wel als een tierelier lopen
Die moet dan wel +28 of zo hebben denk ik?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Zat op laatste slagje Winschoten achter een vertraagde trein aan. Hele rit op geel seinbeeld gereden
Hebben ze heel vaak op vrijdagmiddag meequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Al jaren trouwens. Heb ze ook weleens gezien dat ze in de zomer dat buikorgel vol hadden met blikken bier, zal ook wel als een tierelier lopen
Oog voor de behoefte van de reiziger. Kan NS niks mee te maken hebben dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Hebben ze heel vaak op vrijdagmiddag mee
De stopper naar Veendam zou om .38 vertrekken en vertrok om .53quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die moet dan wel +28 of zo hebben denk ik?
Wat maakt het uit? Jij kan er toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De stopper naar Veendam zou om .38 vertrekken en vertrok om .53
Was iemand onwel geworden in de trein. Ik moest om .52 naar Winschoten toe en vertrok om .56
Gewoon kut
Klopt. Maak me er ook niet druk om, maar de hele rit op geel rijden is gewoon klotequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Jij kan er toch niks aan doen?
Ik rij nu ook continue op geel van Londen naar Brighton..quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Zat op laatste slagje Winschoten achter een vertraagde trein aan. Hele rit op geel seinbeeld gereden
Dan haalt ie zijn kering ook niet meer op Veendam lijkt me, of kun je veel tijd goed maken daar in het noorden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De stopper naar Veendam zou om .38 vertrekken en vertrok om .53
Was iemand onwel geworden in de trein. Ik moest om .52 naar Winschoten toe en vertrok om .56
Gewoon kut
Ja, dat heb ik ook. Ziggy, nog tips?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nice...
ik vind die editor er niet bepaald beter op geworden, nergens heb ik indicaties hoe of waar de rails loopt voordat ik het neerleg (het is dus beetje op goed geluk neerleggen.)
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mazzel dat ze van die dwarsliggers er genoeg op voorraad hebben liggen. En niet dat het eoa buitengewoon uniek stuk wissel is dat eerst nog in India door kleine kindertjes in elkaar gezet moet worden of zo.
Een minuutje of twee a drie wachten (al dan niet in overleg met de TRDL)was dan wel een idee geweest wellicht. Zit er iets meer ruimte tussen jou en de trein voor je. Zit je ook niet steeds tegen geel aan te hikken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Zat op laatste slagje Winschoten achter een vertraagde trein aan. Hele rit op geel seinbeeld gereden
Klopt. Ik heb op Hoogezand ook gewacht. Was net iets makkelijker op Zuidbroek. Bij combineren in Winschoten trdl gebeld dat ik me gereed zou melden als ik klaar was voor vertrek.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Een minuutje of twee a drie wachten (al dan niet in overleg met de TRDL)was dan wel een idee geweest wellicht. Zit er iets meer ruimte tussen jou en de trein voor je. Zit je ook niet steeds tegen geel aan te hikken.
Normaalgesproken zal die machine gebruikt worden om (bijna) versleten spoorstaven preventief te vervangen lijkt me, dat is toch wel wat anders dan compleet kapotgeroste dwarsliggers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel raar eigenlijk. Een machine bouwen om heel spoor te vervangen. Spoor wat heel is hoeft natuurlijk niet vervangen te worden he
Ik weet niet of ik er heel enthousiast over ben dat de fabrikant van de fyra voortaan vliegtuigen en ruimteschepen wil gaan bouwenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
De resultaten van AnsaldoBreda zijn zo belabberd dat moederbedrijf Finmeccanica over de eerste negen maanden van dit jaar verlies geleden heeft
http://www.treinreiziger.(...)_finmeccanica-145772
Dat doen ze al. Vliegtuigen toch minstensquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er heel enthousiast over ben dat de fabrikant van de fyra voortaan vliegtuigen en ruimteschepen wil gaan bouwen
Past wel bij het budget wat NASA tegenwoordig krijgtquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er heel enthousiast over ben dat de fabrikant van de fyra voortaan vliegtuigen en ruimteschepen wil gaan bouwen
Zet je nog een kaarsje in je icon?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef greavy het volgende:
22:22 - Rest in Peace Klassiek Motorstel 204. Om 22:22 is de 204 platgegooit op Stockem Atelier, en zal niet meer op eigen kracht ritten rijden.
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef greavy het volgende:
22:22 - Rest in Peace Klassiek Motorstel 204. Om 22:22 is de 204 platgegooit op Stockem Atelier, en zal niet meer op eigen kracht ritten rijden.
DEEL DIT MET AL JE VRIENDEN OF JE HEBT GEEN RESTEPCquote:
Over de houdbaarheidsdatum? Nee, nog niet. Dat is dit stelletje pas aanstaande dinsdag 12 november.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat al ver over de houdbaarheidsdatum heen was ...
Alleen in Roodeschool heb je een kering van 20 minuten, verder overal iets van 5 minuten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan haalt ie zijn kering ook niet meer op Veendam lijkt me, of kun je veel tijd goed maken daar in het noorden?
Dat wordt nog leuk als die klotepoortjes straks gesloten zijn, staat er überhaupt een barcode op die tickets?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:15 schreef Bitlord het volgende:
[ link | afbeelding ]
Unlike any train ticket you'll ever see in Britain by Bods, on Flickr
Het best aparte treinkaartje Hoek van Holland - elk station van Nederland dat je bij een combi krijgt met de Stena-boot.
net of NS een beleid heeft.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:22 schreef Bitlord het volgende:
Goed moment om die van de standaard afwijkende combi's af te schaffen. Interrail is ook zo'n vervelend geval, past niet in beleid NS.
Sowieso, wat zouden InterRailers met een InterRail in Nederland moeten? Je kunt vrij vaak voor een habbekrats een Blokker/Kruidvatkaartje krijgen, dat is echt stukken goedkoper dan een reisdag op je InterRail-ticket gebruiken voor een rit Heerlen - Amsterdam.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:22 schreef Bitlord het volgende:
Goed moment om die van de standaard afwijkende combi's af te schaffen. Interrail is ook zo'n vervelend geval, past niet in beleid NS.
Behalve als je een interrail zonder reisdagen hebt. Of door nederland gaat op doorreis.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Sowieso, wat zouden InterRailers met een InterRail in Nederland moeten? Je kunt vrij vaak voor een habbekrats een Blokker/Kruidvatkaartje krijgen, dat is echt stukken goedkoper dan een reisdag op je InterRail-ticket gebruiken voor een rit Heerlen - Amsterdam.
Hoe vaak zouden die verkocht worden, de meeste IR'ers zijn toch studenten enzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:27 schreef remcoP het volgende:
[..]
Behalve als je een interrail zonder reisdagen hebt.
Aan wat voor route moet je dan denken waarbij een doorreis door Nederland zinnig is?quote:Of door nederland gaat op doorreis.
Geen idee, daarvoor moet je bij de interrail zijn. Maar er zijn van die mensen die een maand europa rondreizen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe vaak zouden die verkocht worden, de meeste IR'ers zijn toch studenten enzo?
Hannover - Schiphol - Parijs?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe vaak zouden die verkocht worden, de meeste IR'ers zijn toch studenten enzo?
[..]
Aan wat voor route moet je dan denken waarbij een doorreis door Nederland zinnig is?
Zelfs dat kan nog zonder in NL te komen: Rheine - Münster - Keulen - Brussel - Antwerpen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet echt al iets als Rheine - Antwerpen worden. Anders is ALLES sneller buiten NL om
Ja, maar is het ook sneller?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zelfs dat kan nog zonder in NL te komen: Rheine - Münster - Keulen - Brussel - Antwerpen.
Doe je 6 uur over, maar dan heb je ook wat.
Ofwel, op 27 november hoor je of je op 15 december in een nachttrein of in een TGV moet stappenquote:Direct Paris-Barcelona TGVs postponed again...
Direct Paris-Barcelona TGVs will not now start on 15 December with the new pan-European timetable. It's been put back again until 2014. The present change-at-Figueres service will continue, although it's still not open for booking yet as I write this (on 1 November) for any date after the timetable change. Elipsos is likely to continue running on Fri, Sun & Mon nights southbound, Thur, Fri & Sun nights northbound, but is also late opening for booking.
UPDATE: Or has this changed yet again? One report and several rumours suggest TGVs may indeed start on 15 December, and that there may be a formal announcement on 27 November. But after so many rumours, expect them when you see them.
Of Leer - Essen(b)quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet echt al iets als Rheine - Antwerpen worden. Anders is ALLES sneller buiten NL om
Waarom moet ik bij iedere post van jou denken aan dat filmpje dat je de gootsteen aan het repareren wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:22 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnetje erbij en lichtelijk bewolkt. Prima weer om te rijden, al is dit vroeg voor mij.
Draai over het algemeen toch meer avond diensten.
Hahahaha. Ja dat was een mooie hhaha. Ik ben ook wel A-technisch, dan kan ik flink schelden en vloeken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij iedere post van jou denken aan dat filmpje dat je de gootsteen aan het repareren was
Roodeschool, echt in the middle of nowherequote:Op zaterdag 9 november 2013 10:22 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnetje erbij en lichtelijk bewolkt. Prima weer om te rijden, al is dit vroeg voor mij.
Draai over het algemeen toch meer avond diensten.
Klopt wel. Op zich is Delfzijl wel een mooi station met historie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Roodeschool, echt in the middle of nowhereNet als de meeste stations aan de lijn, maar bij bijvoorbeeld Delfzijl heb je nog het idee dat je "ergens" bent
gevalletje gtbv?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:27 schreef dennistd het volgende:
Altijd fijn: krijg je bij het plannen van Oldenzaal-Zutphen-Amersfoort een advies met de omgeleide ICE, rijdt dat ding je in Zutphen voorbij via perronloos spoor 5...
Wat heb ik gemist?? Linkje NU!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja dat was een mooie hhaha. Ik ben ook wel A-technisch, dan kan ik flink schelden en vloeken.
Kwaliteits TV wel.
Ze heeft vast de buurtbus voor de laatste 300 meter gemist of zo. Non-issue idd. Play the game by the rules & nobody gets hurtquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef Viezze het volgende:
En ze kwam twee uur te laat aan in Zwolle?![]()
Als je de trein mist gaat er een half uur later weer een, dus eigenlijk is dit een beetje stemmingmakerij.
quote:
Nee, relatief korte tunnel dus beetje zonde geld om dat in te bouwen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef Peter het volgende:
Geen mobiel bereik in de tunnel op de Hanzelijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |