Het zal wel fapsel zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke onbekende substantie er voor zorgt dat je niet meer het huisvuil door je afvoer krijgt, het is de schuld van de buurman!
Nee, nuchter dient een man niet te klussen is mijn objectieve mening.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef CafeRoker het volgende:
Die goudgele pretcilinder die je omhoog houdt, was dat het object dat de buis verstoptte?
Nee, die is ter ondersteuning, onmisbaar gereedschap bij het klussen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef CafeRoker het volgende:
Die goudgele pretcilinder die je omhoog houdt, was dat het object dat de buis verstoptte?
Dat is ook weer zo. Dat zou de kwaliteit van dit topic ernstig naar beneden halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nuchter dient een man niet te klussen is mijn objectieve mening.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel érg dikke mannenpap in dat geval
[ afbeelding ]
Ik heb net die veer gekregen, dus ik ga proberen de verstopping weg te krijgen met die veer.quote:
Gat in de vloer zagen, heb je die hele emmer niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef Yveske het volgende:
Zo'n afvoerpijp heb je helemaal niet nodig. Laat gewoon die emmer voorlopig eronder staan.
Je kijkt te ver vooruit, leef van dag tot dag.
Handige tip wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef Yveske het volgende:
Zo'n afvoerpijp heb je helemaal niet nodig. Laat gewoon die emmer voorlopig eronder staan.
Je kijkt te ver vooruit, leef van dag tot dag.
Of in de muur naar de buren toe.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gat in de vloer zagen, heb je die hele emmer niet meer nodig.
Graag gedaanquote:
Nee, die trok ik net open voor persoonlijk genot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
wat ik me verder afvroeg is dat blik bier op foto 4.
Is dat de oorzaak van de verstopping?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |