Deze was gewoon WEER veel te laat door eoa stakerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef b2py het volgende:
Amai, ik had net een leuke topiquetitel bedacht die er wel bij past..
Sja, als je even telefoon krijg tussendoor...er zijn belangrijkere zaken in het leven.quote:
Lagen er laadjes op de F5?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sja, als je even telefoon krijg tussendoor...er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Niet waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef _serial_ het volgende:
er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
toen ik zag dat serial al even niet meer een pagina verfrist had
Jij kan zien wie wanneer een pagina ververst?quote:
Disney zit overal!...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan zien wie wanneer een pagina ververst?
Op fok ja, als je het aan hebt staan, jij kan dat ook!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan zien wie wanneer een pagina ververst?
Ik hou niet van die ongeinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Op fok ja, als je het aan hebt staan, jij kan dat ook!
En ik zit 't weekend van 20 september 3 dagen in Disney. 2 nachten lekker decadent in Hotel New York, bamquote:
Welke aanbieding?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En ik zit 't weekend van 20 september 3 dagen in Disney. 2 nachten lekker decadent in Hotel New York, bam
Ohja treintopic.. ik zal wel een foto maken van het treintje om het park als ik eraan denk
Vriendin van een vriend werkt bij een of ander reisbureau. Ze zei alleen "als je heel goedkoop 3 dagen naar Disney wilt moet ik het binnen 10 minuten weten", verder heb ik nergens naar gevraagdquote:
Dat is dan een dikke foei voor haar! Tenzij ze je als 2e kamer geboekt heeft.... En das nog een stomme keus ook New York, want voor de zelfde prijs had je Golden Forest club lakeside gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend werkt bij een of ander reisbureau. Ze zei alleen "als je heel goedkoop 3 dagen naar Disney wilt moet ik het binnen 10 minuten weten", verder heb ik nergens naar gevraagd
Waar moet je zijn voor een leuke aanbieding voor een lang weekend? Tips?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is dan een dikke foei voor haar! Tenzij ze je als 2e kamer geboekt heeft.... En das nog een stomme keus ook New York, want voor de zelfde prijs had je Golden Forest club lakeside gehad
Gewoon boeken op de reizigers die over zijn, die mogen tenslotte in hun handjes klappen dat er überhaupt treinen rijden. Ze hebben tevens allemaal gevraagd om speculatie met de Fyra en te dure OV-chipkaart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
In het eerste half jaar heeft de NS een verlies van 76 miljoen euro geleden. Komt door het afboeken van 125 miljoen euro op de Fyra, hogere operationele kosten en minder reizigers
http://nos.nl/artikel/542(...)alfjaar-voor-ns.html
Tsja, ze willen niet nogeens met 330 M winst om de oren geslagen worden. Denk dat er nog wel meer op die Fyra's afgeboekt gaat worden. In plaats van proberen het terug te krijgen, zoals de Belgen. Dit komt NS gewoon beter uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
In het eerste half jaar heeft de NS een verlies van 76 miljoen euro geleden. Komt door het afboeken van 125 miljoen euro op de Fyra, hogere operationele kosten en minder reizigers
http://nos.nl/artikel/542(...)alfjaar-voor-ns.html
Conclusie die je nog niet kan trekken. Er lopen al rechtszaken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, ze willen niet nogeens met 330 M winst om de oren geslagen worden. Denk dat er nog wel meer op die Fyra's afgeboekt gaat worden. In plaats van proberen het terug te krijgen, zoals de Belgen. Dit komt NS gewoon beter uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop