Deze was gewoon WEER veel te laat door eoa stakerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef b2py het volgende:
Amai, ik had net een leuke topiquetitel bedacht die er wel bij past..
Sja, als je even telefoon krijg tussendoor...er zijn belangrijkere zaken in het leven.quote:
Lagen er laadjes op de F5?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sja, als je even telefoon krijg tussendoor...er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Niet waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef _serial_ het volgende:
er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
toen ik zag dat serial al even niet meer een pagina verfrist had
Jij kan zien wie wanneer een pagina ververst?quote:
Disney zit overal!...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan zien wie wanneer een pagina ververst?
Op fok ja, als je het aan hebt staan, jij kan dat ook!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan zien wie wanneer een pagina ververst?
Ik hou niet van die ongeinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Op fok ja, als je het aan hebt staan, jij kan dat ook!
En ik zit 't weekend van 20 september 3 dagen in Disney. 2 nachten lekker decadent in Hotel New York, bamquote:
Welke aanbieding?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En ik zit 't weekend van 20 september 3 dagen in Disney. 2 nachten lekker decadent in Hotel New York, bam
Ohja treintopic.. ik zal wel een foto maken van het treintje om het park als ik eraan denk
Vriendin van een vriend werkt bij een of ander reisbureau. Ze zei alleen "als je heel goedkoop 3 dagen naar Disney wilt moet ik het binnen 10 minuten weten", verder heb ik nergens naar gevraagdquote:
Dat is dan een dikke foei voor haar! Tenzij ze je als 2e kamer geboekt heeft.... En das nog een stomme keus ook New York, want voor de zelfde prijs had je Golden Forest club lakeside gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend werkt bij een of ander reisbureau. Ze zei alleen "als je heel goedkoop 3 dagen naar Disney wilt moet ik het binnen 10 minuten weten", verder heb ik nergens naar gevraagd
Waar moet je zijn voor een leuke aanbieding voor een lang weekend? Tips?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is dan een dikke foei voor haar! Tenzij ze je als 2e kamer geboekt heeft.... En das nog een stomme keus ook New York, want voor de zelfde prijs had je Golden Forest club lakeside gehad
Gewoon boeken op de reizigers die over zijn, die mogen tenslotte in hun handjes klappen dat er überhaupt treinen rijden. Ze hebben tevens allemaal gevraagd om speculatie met de Fyra en te dure OV-chipkaart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
In het eerste half jaar heeft de NS een verlies van 76 miljoen euro geleden. Komt door het afboeken van 125 miljoen euro op de Fyra, hogere operationele kosten en minder reizigers
http://nos.nl/artikel/542(...)alfjaar-voor-ns.html
Tsja, ze willen niet nogeens met 330 M winst om de oren geslagen worden. Denk dat er nog wel meer op die Fyra's afgeboekt gaat worden. In plaats van proberen het terug te krijgen, zoals de Belgen. Dit komt NS gewoon beter uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
In het eerste half jaar heeft de NS een verlies van 76 miljoen euro geleden. Komt door het afboeken van 125 miljoen euro op de Fyra, hogere operationele kosten en minder reizigers
http://nos.nl/artikel/542(...)alfjaar-voor-ns.html
Conclusie die je nog niet kan trekken. Er lopen al rechtszaken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, ze willen niet nogeens met 330 M winst om de oren geslagen worden. Denk dat er nog wel meer op die Fyra's afgeboekt gaat worden. In plaats van proberen het terug te krijgen, zoals de Belgen. Dit komt NS gewoon beter uit
Achja, op een eigen vermogen van ¤4,5 miljard kan er wel wat lijden..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
In het eerste half jaar heeft de NS een verlies van 76 miljoen euro geleden. Komt door het afboeken van 125 miljoen euro op de Fyra, hogere operationele kosten en minder reizigers
http://nos.nl/artikel/542(...)alfjaar-voor-ns.html
breedsprakiger op BNR:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef b2py het volgende:
Rikus, je bent op Tv bij RTL-Z! De celebrity.
Ik neem aan dat hiermee de HSL-concessie wordt bedoeld? Tussen 1 januari en 30 juni kreeg NS zelfs nog een korting van 15% op het concessiebedrag.quote:Er werd 125 miljoen euro afgeboekt op de buitengebruik gestelde Fyra treinen, plus nog eens 122 miljoen euro op de contracten voor de Fyra verbinding Amsterdam-Brussel.
Of de belastingbetaler. Als HSA de concessie alsnog zou verliezen (wat MVBOV wil), dan is dat een gigantische tegenvaller voor I&M. Alleen al om die reden zie ik geen enkele reden waarom het ministerie de NS van de HSL zou willen halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:02 schreef James1988 het volgende:
Ik ben bang dat deze verliezen straks gemerkt gaan worden door alle reizigers...
Ik praat morgen met NS en dit onderwerp komt ook aan de orde. Ik zet dan beslist in op het op peil houden van kwaliteit en service.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hiermee de HSL-concessie wordt bedoeld? Tussen 1 januari en 30 juni kreeg NS zelfs nog een korting van 15% op het concessiebedrag.
Nu de V250 is weggevallen, alternatieven over de HSL op korte termijn niet in zicht zijn, en is gebleken dat het verdienmodel dat NS met Fyra voor ogen had niet bleek te werken, vraag ik me af of het ooit nog wat kan worden met de HSL-concessie - zowel in de huidige vorm als geīntegreerd in de volgende HRN-concessie.
Ik ben bang dat deze verliezen straks gemerkt gaan worden door alle reizigers...
is nu al het geval. Er wordt veel meer dan vroeger op de absolute volnorm geplandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hiermee de HSL-concessie wordt bedoeld? Tussen 1 januari en 30 juni kreeg NS zelfs nog een korting van 15% op het concessiebedrag.
Nu de V250 is weggevallen, alternatieven over de HSL op korte termijn niet in zicht zijn, en is gebleken dat het verdienmodel dat NS met Fyra voor ogen had niet bleek te werken, vraag ik me af of het ooit nog wat kan worden met de HSL-concessie - zowel in de huidige vorm als geīntegreerd in de volgende HRN-concessie.
Ik ben bang dat deze verliezen straks gemerkt gaan worden door alle reizigers...
klopt en het gaat daarom ook niet gebeuren. I&M zou wel willen, maar zit in de tang bij Financiën. Ze hebben het geld van de HSL-concessie nodig om hun begroting rond te krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Of de belastingbetaler. Als HSA de concessie alsnog zou verliezen (wat MVBOV wil), dan is dat een gigantische tegenvaller voor I&M. Alleen al om die reden zie ik geen enkele reden waarom het ministerie de NS van de HSL zou willen halen.
ja. Financiën eist een x rendement van de NS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Maar, als ik even een paar cijfertjes naast elkaar zet, NS blijft wel gewoon winst draaien ook als ze meer moeten uitgeven aan de concessie (dus HRN + HSL). Dan is er op zich toch geen direct probleem wat de reiziger direct zou moeten merken? Of ben ik te optimistisch?
Ik verwacht niet dat de huidige situatie houdbaar zal zijn tot 2025. Geplande verdienmodellen bleken niet te werken, het materieel is er niet, en er zijn onzekere factoren bijgekomen, bijvoorbeeld door het afschaffen van de OV-studentenkaart (=wegvallende inkomstenbron).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Of de belastingbetaler. Als HSA de concessie alsnog zou verliezen (wat MVBOV wil), dan is dat een gigantische tegenvaller voor I&M. Alleen al om die reden zie ik geen enkele reden waarom het ministerie de NS van de HSL zou willen halen.
Minder winst is verlies. Zie ook de RIAAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Maar, als ik even een paar cijfertjes naast elkaar zet, NS blijft wel gewoon winst draaien ook als ze meer moeten uitgeven aan de concessie (dus HRN + HSL). Dan is er op zich toch geen direct probleem wat de reiziger direct zou moeten merken? Of ben ik te optimistisch?
als I&M moet schrappen dan kijken ze eerst maar eens bij de wegenprojecten zoals de Blankenburgtunnel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de huidige situatie houdbaar zal zijn tot 2025. Geplande verdienmodellen bleken niet te werken, het materieel is er niet, en er zijn onzekere factoren bijgekomen, bijvoorbeeld door het afschaffen van de OV-studentenkaart (=wegvallende inkomstenbron).
NS en I&M zullen moeten kiezen of delen: of een NS dat het financieel niet rondkrijgt (ook in de nieuwe concessie moet men nog ¤ 101 miljoen per jaar betalen voor de HSL) en de daarbij horende gevolgen (volgepropte treinen, minimaal onderhoud, minder personeelswerving, loonmatiging, enz) of kiezen voor het beëindigen van de HSL-concessie.
I&M zal hier een zware dobber aan hebben, omdat geraamde inkomsten wegvallen. Dit zou I&M kunnen opvangen door een aantal geplande projecten te schrappen of gedeeltelijk uit te stellen. Qua projecten denk ik aan:
- Schrappen Programma Hoogfrequent Spoor (PHS): ik heb ernstige twijfels aan de noodzaak voor 'iedere 10 minuten een trein'. In de ons omringende landen zijn halfuurdiensten al een luxe, wij hebben zelfs op zondag op veel trajecten ieder kwartier een intercity.
- ERTMS: Het Nederlandse spoor ís veilig, met seinverdichting valt veel winst te behalen, en de systemen zijn nog niet dusdanig verouderd dat landelijke vervanging aan de orde is. Door het ERTMS-programma te herstructureren (eerst de 'ATB-eilanden' dichten, dan de belangrijkste corridors, en pas na 2025 in het hele land) kunnen de kosten onder controle worden gehouden en hoeft materieel dat nog meer dan 10 jaar meekan niet op stel en sprong uitgerust te worden met ERTMS-hardware.
Daarnaast zijn er nog een aantal wegenprojecten die geschrapt of uitgesteld zouden kunnen worden (afhankelijk van de gesloten contracten, natuurlijk).
Ik denk dat de autolobby dat niet zomaar zal accepteren. Als het zo ver komt, zal er wel zowel in auto- als in spoorprojecten worden geschrapt. In mijn ogen komt het spoor er in Nederland al tamelijk karig vanaf dus wat mij betreft zouden er ook inderdaad meer wegprojecten moeten worden geschrapt maar ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als I&M moet schrappen dan kijken ze eerst maar eens bij de wegenprojecten zoals de Blankenburgtunnel.
Die zijn in de afgelopen jaren zo verwend dat ze een keer niet moeten miepen als ze nee te horen krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik denk dat de autolobby dat niet zomaar zal accepteren.
Mee eens, en ook de verbreding van de A27 kan wel met wat rijstroken minder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als I&M moet schrappen dan kijken ze eerst maar eens bij de wegenprojecten zoals de Blankenburgtunnel.
Precies. Een plan gebaseerd op realistische cijfers, verbindingen en doelstellingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef James1988 het volgende:
Ik denk dat de strekking van het verhaal van MVBOV vooral bedoeld is als 'stop met de huidige waanzin, want het werkt niet'. Door de HSL-concessie te beëndigen en opnieuw te beginnen kan een nieuw plan worden opgesteld, tabula rasa zegmaar.
Wilma wiktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als I&M moet schrappen dan kijken ze eerst maar eens bij de wegenprojecten zoals de Blankenburgtunnel.
Melanie? Ik wist niet dat Dijsselbloem ergens Melanie als doopnaam had. Vast katholiek.quote:
Mansveld is de staatssecretaris, Melanie Schultz de minister. Schultz heeft wat meer te zeggen dan Mansveld wat geld betreft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Melanie? Ik wist niet dat Dijsselbloem ergens Melanie als doopnaam had. Vast katholiek.
Ja en jij bent niet objectief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef greavy het volgende:
In VIRM4 wil je ook niet eerste klas gevonden worden
Geef mij dan toch maar die andere series.
Ik vind VIRM 4 toch wel het beste van de vier series. Eindelijk af van dat vieze plakkerige skai en die bloedirritante vierzitters op de benedenverdieping in de tweede klas, en lekker comfortabele stoelen in de eerste klas i.p.v. die gevallen met die smoezelige harige stoffen bekleding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef greavy het volgende:
In VIRM4 wil je ook niet eerste klas gevonden worden
Geef mij dan toch maar die andere series.
VIRM4 in de eerste klas met die gladde rode bekleding? Heb ik liever de stoffen bekleding terug zoals in de andere deelseries in de eerste klas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind VIRM 4 toch wel het beste van de vier series. Eindelijk af van dat vieze plakkerige skai en die bloedirritante vierzitters op de benedenverdieping in de tweede klas, en lekker comfortabele stoelen in de eerste klas i.p.v. die gevallen met die smoezelige harige stoffen bekleding.
erg jammer. Denk dat het vanwege Stavoren lastig wordt om zo'n evenement te houden op een baanvak met ATB-NGquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef greavy het volgende:
Doetinchem Stoomstad heeft dit jaar geen moeite gedaan om een stoomlocomotief over het spoor te laten rijden, na de vele problemen in de afgelopen jaren. Het bestuur lijkt ook niet van plan om in volgende edities weer een stoomlocomotief te gaan huren.
Kwestie van smaak, ik zit liever op gladde stoelen, jij liever op stoffen. In de Fyra zoek ik ook meestal een Prio-bak op (blauwe bekleding) en laat ik die goudkleurige stoelen lekker voor wat ze zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef greavy het volgende:
[..]
VIRM4 in de eerste klas met die gladde rode bekleding? Heb ik liever de stoffen bekleding terug zoals in de andere deelseries in de eerste klas.
Het nut van die dingen is me altijd ontgaan. Je had er niks aan.quote:Gelukkig zijn die bloedirritante leeslampjes in de VIRM4 wel weg.
Alleen jammer dat de vierzitters volgens de nieuwe NS-formule eigenlijk in de benedenverdieping horen en de coach-opstelling boven (zie DDZ).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind VIRM 4 toch wel het beste van de vier series. Eindelijk af van dat vieze plakkerige skai en die bloedirritante vierzitters op de benedenverdieping in de tweede klas, en lekker comfortabele stoelen in de eerste klas i.p.v. die gevallen met die smoezelige harige stoffen bekleding.
zou mooi zijn als er toch nog iets zou komen te rijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef greavy het volgende:
Op 20 Oktober 2013 gaan er mogelijk 4 ritten(2x heen en 2x terug) van Arriva niet verreden worden met GTW's tussen Leeuwarden en Harlingen, maar met historisch materieel. Dit om het 150 jaar spoor Leeuwarden-Harlingen te vieren. Indien dit niet in te passen is in een fatsoenlijke dienstregeling, zal er als Extra Trein gereden worden naast de GTW's. Exacte details zullen later bekend gemaakt worden.
En Omrop Fryslân had er vandaag een item over in het nieuws: http://www.omropfryslan.nl/nijs/gjin-grut-jubileumfeest-spoar
Zal wel aan je eigen zithouding liggen, heb nooit ergens last van (en reis vrijwel dagelijks met VIRM)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oja, nu weet ik weer waarom ik de eerste serie VIRM haat. Mijn rug.In tegenstelling tot VIRM IV
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
en het ligt mooi tussen de F1-races van Japan en India in
Wat is dat toch voor gekloot de laatste tijd met die leeslampies in VIRM, eruit, erin, eruit, wat wordt er precies bedoeld? VIRM 4? Heb ik die serie nog meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef James1988 het volgende:
Het nut van die dingen is me altijd ontgaan. Je had er niks aan.
Ze zaten naar mijn weten alleen in de VIRM-4, de nieuwste serie, gemakkelijk te herkennen aan de blauwe stoelen in de tweede klas en de rode in de eerste klas. Er zijn nog meer wijzigingen ten opzichte van de vorige series, maar die zal ik hier niet opsommen: die kun je op Wikipedia vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gekloot de laatste tijd met die leeslampies in VIRM, eruit, erin, eruit, wat wordt er precies bedoeld? VIRM 4? Heb ik die serie nog meegemaakt?
Ik heb sowieso altijd het idee dat zodra ik boek er altijd een betere aanbieding isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is dan een dikke foei voor haar! Tenzij ze je als 2e kamer geboekt heeft.... En das nog een stomme keus ook New York, want voor de zelfde prijs had je Golden Forest club lakeside gehad
Deze dingen:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gekloot de laatste tijd met die leeslampies in VIRM, eruit, erin, eruit, wat wordt er precies bedoeld? VIRM 4? Heb ik die serie nog meegemaakt?
Dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
VIRM 4 is een prima treinserie. Stukken beter dan de eerdere versies. Schommelt veel minder, zit beter en het doet veel degelijker aan
Nee, gewoon de feiten. Greavy is geschiftquote:
Feit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, gewoon de feiten. Greavy is geschift
Ik heb een 50% score met eerste klas reizen en mijn hoofd stoten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ze zaten naar mijn weten alleen in de VIRM-4, de nieuwste serie, gemakkelijk te herkennen aan de blauwe stoelen in de tweede klas en de rode in de eerste klas. Er zijn nog meer wijzigingen ten opzichte van de vorige series, maar die zal ik hier niet opsommen: die kun je op Wikipedia vinden.
Eén van die wijzigingen was echter de toevoeging van leeslampjes in de eerste klas bij de stoelen. Die leeslampjes waren volgens de FOK!'ers hier weinig nuttig en je kon er ook nog eens je hoofd aan stoten als je niet oplette. Om die reden zijn ze simpelweg volledig verwijderd. Je kan nog zien waar ze hebben gezeten aan het afdekplaatje.
Ik heb een 50% score met reizen in DDZ en mijn hoofd stotenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb een 50% score met eerste klas reizen en mijn hoofd stoten.
Bij mij was het onderinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:22 schreef KnightSolaire het volgende:
Als je bovenin een dubbeldekstrein gaat zitten (ongeacht klasse) heb je sowieso een kans om je hoofd te stoten als je niet oplet ja.. We've all been there
Mijn knie in ICM-3 vanwege die prullenbak in het middenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:23 schreef b2py het volgende:
Hoe vaak ik in DDAR mijn hoofd wel niet gestoten heb is niet meer op twee handen te tellen..
Zou zomaar kunnen. Ik zag zaterdag ook van die compleet witte palen op Schiphol staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Fyra OVC paal? Gezien op perron 13/14 te Amsterdam ter hoogte van de middentunnel.
En wat natuurlijk NIEMAND ziet aankomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
is wel slim om zo de toeslagen te kunnen innen. Scheelt voor mensen een hoop gedoe bij de automaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zag er wel erg hoerig uit trouwensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Vond de witte paaltjes met donkerrode omlijning mooier, uit de concepten die ze ergens in maart rondstuurden. Hopelijk komt dat nog want dit is maar saai
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat natuurlijk NIEMAND ziet aankomenSprinterforenzen naar Hoorn Kersenfuckingboogerd die per ongeluk bij de verkeerde paal inchecken en OF niet meer uit kunnen checken OF ten onrechte toeslag betaald hebben etc
![]()
Want dat onderscheid maken is natuurlijk "technisch niet mogelijk"
nah, zolang maar duidelijk is dat de reis tussen Schiphol en Amsterdam CS toeslagvrij is ben je al een heel eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dat weet echt niemand.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, zolang maar duidelijk is dat de reis tussen Schiphol en Amsterdam CS toeslagvrij is ben je al een heel eind.
ik vertel het je toch, dus dan is er in ieder geval iemand die het weetquote:
Er zal ongetwijfeld nog een sticker op geplakt worden. Op de reguliere NS-paaltjes zit tegenwoordig ook zo'n mooie gele, dus hier zal wel iets roods op komen en met het Fyra-logo om duidelijk te maken dat het daarvoor bestemd is (om ook even op Dr. Flash te reageren).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Vond de witte paaltjes met donkerrode omlijning mooier, uit de concepten die ze ergens in maart rondstuurden. Hopelijk komt dat nog want dit is maar saai
Moet je wel zeker weten dat je je Fyra nooit gaat spoorwijzigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld nog een sticker op geplakt worden. Op de reguliere NS-paaltjes zit tegenwoordig ook zo'n mooie gele, dus hier zal wel iets roods op komen en met het Fyra-logo om duidelijk te maken dat het daarvoor bestemd is (om ook even op Dr. Flash te reageren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |