quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:04 schreef Pvoesss het volgende:
Zouden de veronica mars topics gereekst kunnen worden?
TV / Veronica Mars (USA) deel 6 - De film heeft groen licht!
TV / Veronica Mars (USA) deel 7 - De opnames zijn begonnen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe komt de TT ineens veranderd eigenlijk?
TV / [USA] Hannibal #1 Moooooooorden!
Er was een autist die vond dat een filmquote niet kon in een tv serie reeks, dat is wat ik weet, maar de oude titel was imho leukerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Mike het volgende:
-edit-
Even beter gekeken.
De titel is aangepast door een niet FTR-mod, ik zou zo niet even weten waarom dat was.
topquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Mike het volgende:
Ik zet 'm wel even terug...normaal gesproken kan ook alleen de topicopener een verzoek doen voor een andere titel.
Subtitel?quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Boze_Appel het volgende:
TV / [USA] Breaking Bad #38 I might have another job for your uncle
Kan de subtitel van het topic verwijderd worden ivm. spoilers.
De 'I might have another job for your uncle'quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Waterdrinker het volgende:
I might have another job for your uncle
Nee het ging over een reeks die ik aanmaakte ...Dat mocht nog nietquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef Mike het volgende:
Geen nieuw topic, maar er was vroeger een BNN-programma dat zo heette waar topics over zijn. Maak er bv van: De Man Met De Hamer met vader en zoon Krabbé
Ik weet niet hoe ik dat moet.ik heb wel een tekst erbij gezet. met hun namen erbijquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef Mike het volgende:
Geen nieuw topic, maar er was vroeger een BNN-programma dat zo heette waar topics over zijn. Maak er bv van: De Man Met De Hamer met vader en zoon Krabbé
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef Pino112 het volgende:
TV / Hello Goodbye NED 1
Reeksen met
TV / Hello Goodbye #2
Moet november niet een eigen reeks worden net zoals oktober?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> TV / [FOK MOVIE TRIVIA]-November 2013-Deel 1 toegevoegd worden aan deze reeks -> Topicreeks: [Fok Movie Trivia]-Oktober 2013-Deel 1 ?
Bij voorbaat dank
Niemand zit er op te wachten; het is simpelweg het verpesten van datgene wat de serie vast en zeker zelf wel uit gaat leggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef Mike het volgende:
Ik ken de serie niet, maar klopt het dat het uit de laatste aflevering komt? Want dan mag het zonder spoilertags he?
In dit geval wellicht wel al bekend, mij (en ik denk meerderen) is het echter niet opgevallen en dat stoort. Het is toch simpel om even wat spoiler tags te gebruiken als je denkt info te verspreiden waarvan niet iedereen op de hoogte is. Hier is bij Nielsch al vaker om gevraagd maar hij doet er weinig mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Mike het volgende:
Maar de vraag is dus of het al bekend is. Want als dat zo is, zijn er geen spoilertags nodig. Als het iets is dat pas in de komende aflevering(en) duidelijk wordt, dan natuurlijk wel.
1 | [spoiler=Aflevering 3]Wat er nu toch is gebeurt :o[/spoiler] |
SPOILER: Aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILER: GoT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in TV / [USA] The Walking Dead #47 LIAR!Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
TR. Natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 11:19 schreef Mike het volgende:
Als er een spoiler in de titel zit, is het het makkelijkste om even een topicreport te maken. Dat valt namelijk meteen op voor de moderators. Ik kijk zelf niet naar ER, dus uit deze topictitel kon ik zelf niks opmaken. We lezen ook niet alles, dus dan is zo'n melding altijd het handigste. DM of PM kan natuurlijk ook.
Overigens vond ik de titel nog wel meevallen. Je zou heel indirect er iets van kunnen afleiden, maar in principe is het een vrij algemene titel.
Niet in FTR denk ik. De search levert in ieder geval niks op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waar is Victoria secret show topic?
Jij ook een fijne kerst!quote:
Nu is er in het Netflix-topic half gespoilerd, hierna volgende een discussie en toen, imho, een flinke K*Tspoiler (voor mij iig) zonder de mooie spoiler-tags. Ik verwacht nu weer een flinke discussie eigenlijk. Hebben jullie mods hier wellicht een mening / standpunt over om in het Netflix-topic te delen? Dan is daar iig duidelijkheid over, wellicht fijnquote:Sommige online streamingdiensten, zoals Netflix, brengen hun series per seizoen in één keer uit. Aangezien iedereen deze op zijn eigen tempo kijkt kan informatie over de afleveringen het beste in een spoiler-tag met aflevering nummer geplaatst worden.
Het is simpel: het topic gaat over Netflix zelf en niet over de series (daar zijn aparte topics voor). Spoilers zien we liever helemaal niet of anders minimaal in een spoilertag. Mensen die toch expres gaan spoileren krijgen een ban-aanvraag bij de admins.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:09 schreef KaBuf het volgende:
Uit de FAQ:
[..]
Nu is er in het Netflix-topic half gespoilerd, hierna volgende een discussie en toen, imho, een flinke K*Tspoiler (voor mij iig) zonder de mooie spoiler-tags. Ik verwacht nu weer een flinke discussie eigenlijk. Hebben jullie mods hier wellicht een mening / standpunt over om in het Netflix-topic te delen? Dan is daar iig duidelijkheid over, wellicht fijn
Met netflix USA mis je ook een hoop, en tips zijn altijd welkom bij een dergelijk volumineus aanbod, maar goed was maar een idee hoor...quote:Op zondag 2 februari 2014 09:19 schreef Mike het volgende:
Dat zou niet veel toevoegen he? We hebben al het Welke Film Heb je Gezien topic, de meeste series hebben een eigen topic en ook Netflix heeft een topic waarin mensen aangeven wat ze tips vonden die ze gezien hebben.
Maar dat kun je gewoon daarin plaatsen dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 09:25 schreef Mike het volgende:
Ik volg als Netflixgebruiker het topic ook aandachtig en zie daar toch de hele tijd tips voorbij komen, van zowel series als documentaires.
O, okee, dacht dat het off topic was.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:30 schreef Mike het volgende:
Tuurlijk, iedereen kijkt daar om reacties van anderen te zien wat voor leuks ze hebben gevonden. Zolang de filmrecensies maar in het filmtopic blijven.
Gast is een zuigertje: dat was de ep van vorige week, in vorige topic, waar ik al een week niks meer over gezegd heb (en al zou ik dat wel doen: het is een discussietopic over een serie, we wonen niet in Noord-Korea). Ventje klaagt steeds dat er negatief gepraat wordt over z'n serietje, maar haalt vervolgens zelf elke week de oude koeien uit de sloot om een reactie uit te lokken. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Betreffende user bijvoorbeeld huilt dagen lang over de vorige aflevering en zegt vervolgens dat hij er in 5 minuten doorheen is gezapt. Dan ben je dus aan het trollen.
Maar kunnen we het topic niet opsplitsen naar de *ook* comic lezers en de alleen serie kijkers? Net als bij GOT zegmaar. Dan zouden we in een keer van het gezeur afzijn. Wie gaat 'spoileren' in de seriehoek krijgt een schop.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Mike het volgende:
Er kan inderdaad niks definitiefs aan gedaan worden. Het is bij zo'n discussie compleet onduidelijk wat speculeren en wat spoileren is, zeker als je als mod de serie niet kijkt. Er is al een keer eerder een behoorlijke discussie geweest over spoilers en als iemand echt bewust spoilert is het een ban. Verder moeten jullie het vooral onderling een beetje leuk houden.
Nee, heel veel dingen kloppen juist wel. Kleine details zijn veranderd of ze hernoemen locaties, maar het komt te ver overeen. Daarom komen ze spoilers ook eigenlijk altijd wel uit..quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef Mike het volgende:
Voor zover ik begrepen heb zijn de comics toch heel anders dan de serie? Het heeft alleen maar zin als ze dezelfde verhaallijn volgen, zoals (min of meer) bij Game of Thrones.
De serie volgt de comics in zekere mate kwa locaties en het bijbehorende verhaal.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef Mike het volgende:
Voor zover ik begrepen heb zijn de comics toch heel anders dan de serie? Het heeft alleen maar zin als ze dezelfde verhaallijn volgen, zoals (min of meer) bij Game of Thrones.
Hoi Mike, TC03 heeft besloten jouw waarschuwing te negeren en gaat weer lopen zieken over spoilers in TV / [USA] The Walking Dead #54 They're messing with the wrong peoplequote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef Mike het volgende:
Doe dat dan gewoon? Wat weerhoudt jou? Ik zou erg blij zijn als Merkie en TC03 en andere zeikerds in dat topic gaan zitten. Ik weet zeker dat ze elkaar gaan afmaken na een tijdje want ze vinden heus wel iets anders om over te zeiken en dan heeft het probleem zichzelf in feite opgelost. win-win voor ons allemaal.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar kunnen we het topic niet opsplitsen naar de *ook* comic lezers en de alleen serie kijkers? Net als bij GOT zegmaar. Dan zouden we in een keer van het gezeur afzijn. Wie gaat 'spoileren' in de seriehoek krijgt een schop.
Toch?
Oh shit. Ik bedoel The Walking deadquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 17:00 schreef MouzurX het volgende:
Kan die titel echt niet anders? Nu het seizoen voorbij is kijken we straks maanden lang tegen "arrives" aan.
Dan ben ik benieuwd wat een spoiler is. Als mensen het gezellig over dingen uit het boek willen hebben, is daar een apart topic voor. Ik begrijp niet waarom het dan bezwaarlijk zou zijn om dit soort reacties uit het boekloze topic te weren. Op deze manier kan je eigenlijk in geen van beide topics komen, als je de boeken nog niet gelezen hebt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:53 schreef Mike het volgende:
Ja, gezien. Er werd verder geen spoiler geplaatst en zolang het ook geen discussie oplevert, ga ik niet elke post zomaar verwijderen hoor. Het moet we een beetje gezellig blijven.
Onzin. Dit staat niet op de extra's. Dit kan je als seriekijker onmogelijk weten en zou in principe nog gewoon voorbij kunnen komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo, achtergrondinformatie kan best. Staat ook op de extra's van de blu-ray box namelijk.
Dat gezeik hier altijd moet je niet zo serieus nemen.
Niet echt, maar laat een moderator van dit forum dat maar lekker bepalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef BaasBanaan het volgende:
Onzin. Dit staat niet op de extra's. Dit kan je als seriekijker onmogelijk weten en zou in principe nog gewoon voorbij kunnen komen.
Nogmaals: spoilers ontstaan als iemand informatie post die nog op het scherm moet gaan komen. Dat is compleet anders dan wat achtergrondinformatie bij het verhaal. Dat verpest het verhaal niet voor je, want die gebeurtenissen liggen al achter je.quote:Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Of het staat erop, of het staat er niet op. Daar valt weinig over te bepalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar laat een moderator van dit forum dat maar lekker bepalen.
Dan klopt het toch wat ik zeg over de tekst in de OP, die daar al heel erg lang staat? Waarom is dat dan aanstellerij?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Mike het volgende:
Stel je alsjeblieft eens niet zo aan zeg. Als iemand gaat posten staat er dit:
[..]
Nogmaals: spoilers ontstaan als iemand informatie post die nog op het scherm moet gaan komen. Dat is compleet anders dan wat achtergrondinformatie bij het verhaal. Dat verpest het verhaal niet voor je, want die gebeurtenissen liggen al achter je.
GGMM heeft daar ook weer op jouw post gereageerd en die is ook verwijderd.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Zou het trouwens wel netjes vinden als GGMM's post daar ook verwijderd wordt, aangezien die van mij ook weggehaald is. Niet om "Maar hij deed het ook"-redenen, maar omdat ik uitgemaakt wordt voor zeikerd en ik in mijn verwijderde post aangaf dat wat GGMM zegt over extra's onwaar is.
Ja, daar had ik het ook niet over.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Of het staat erop, of het staat er niet op. Daar valt weinig over te bepalen.
Mijn post is daar ook weggehaald, huilebalk.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Zou het trouwens wel netjes vinden als GGMM's post daar ook verwijderd wordt, aangezien die van mij ook weggehaald is. Niet om "Maar hij deed het ook"-redenen, maar omdat ik uitgemaakt wordt voor zeikerd en ik in mijn verwijderde post aangaf dat wat GGMM zegt over extra's onwaar is.
Het is aanstellerij omdat je net doet of het complete verhaal voor je verpest wordt terwijl er geen enkele gebeurtenis in de toekomst wordt besproken.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Dan klopt het toch wat ik zeg over de tekst in de OP, die daar al heel erg lang staat? Waarom is dat dan aanstellerij?
Je bent een aansteller als je correct aangeeft wat in de OP staat en een zeikerd als je correct aangeeft dat iets niet in de serie of de blurays voorkomt?![]()
Het gaat mij er niet om dat er van ons allebei posts worden weggehaald, gaf ik al aan. Het gaat mij erom dat ik voor zeikerd wordt uitgemaakt op basis van iets wat niet waar is, maar hier niet op kan reageren.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
[..]
GGMM heeft daar ook weer op jouw post gereageerd en die is ook verwijderd.
Wederom niet waar: TV / [USA] Game of Thrones #130 Always keep your foes confusedquote:Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn post is daar ook weggehaald, huilebalk.
Je kan hier toch reageren?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Het gaat mij er niet om dat er van ons allebei posts worden weggehaald, gaf ik al aan. Het gaat mij erom dat ik voor zeikerd wordt uitgemaakt op basis van iets wat niet waar is, maar hier niet op kan reageren.
Ja, leuk. Je weet prima wat ik bedoel.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Wederom niet waar: TV / [USA] Game of Thrones #130 Always keep your foes confused
Ik lees de boeken wel, ik hoef niet te weten wat hier als extra's in voorkomt. Daarom lees ik de boeken juist. Ik waande mij veilig in dat topic, aangezien in de OP duidelijk staat dat er geen enkele verwijzing naar het boek in het topic thuis hoort. Geen enkele vind ik vrij absoluut. Dat geeft ook geen ruimte voor extra achtergrondinformatie uit het boek. Mocht dit onterecht in de OP staan, zou ik graag een topic openen die wel volledig boekvrij is.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is aanstellerij omdat je net doet of het complete verhaal voor je verpest wordt terwijl er geen enkele gebeurtenis in de toekomst wordt besproken.
Ik neem het verder echt wel serieus, hoor.Ik ben net als jij iemand die op maandag de aflevering kijkt en niks van de boeken heeft gelezen en heb een gruwelijke hekel aan spoilers. Maar paniekerig reageren omdat iemand wat achtergrondinfo geeft over iets dat al gebeurd is, is wat mij betreft een stap te ver.
Pot-ketel verwijt. Of wil je beweren dat je niet weet wat ik bedoel?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan hier toch reageren?
[..]
Ja, leuk. Je weet prima wat ik bedoel.
Wat een jankbal ben jij zeg, vreselijk. Ben er nu wel klaar mee ook.
Het is wat.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Pot-ketel verwijt. Of wil je beweren dat je niet weet wat ik bedoel?
Blijf erbij dat ik het netjes zou vinden als ik niet op basis van een onwaarheid uitgemaakt wordt voor zeikerd, zeker aangezien ik er in het topic niet op mag reageren. Leuk dat ik er hier op mag reageren, maar dit leest niemand. Waardoor je bullshit onbeantwoord blijft staan.
naarquote:LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik hoop dat de regel hierdoor duidelijk is.quote:LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder spoilertags.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Do normal menquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
Echt leuk man, die pubers van tv sc die de fmt sc komen 'kapen'. Hilarisch. Echt. Goed voor de sfeer ook.
In spoilertags of zonder?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:23 schreef Mike het volgende:
Wat mij betreft wel, hoor. Het vooruitblikken naar het seizoen erop is een van de weinige dingen die je kunt doen als het seizoen afgelopen is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou casting eigenlijk wel liever in een spoiler zien. Als we Peter Dinklage bij de cast voor volgend seizoen staan, weten we in ieder geval dat hij maandag overleeft.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat eventuele castingnieuwtjes vóórlopig nog wel even in spoilertags worden gezet eigenlijk...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tot het einde van het seizoen lijkt mij ook wel logisch ja, of gewoon helemaal nog niet over beginnen, want dat is ook wat overbodig. Er komt straks tijd genoeg om over castings uit te wijden.
Maar in het algemeen: laat het dus duidelijk zijn dat de mods beslist hebben dat het straks zonder spoilertags mag. Wie hier op tegen is, moet daar zijn klacht indienen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Forbry het volgende:
Iéts na het einde van het seizoen ook goed? Zolang er nog echt over dit seizoen (en met name de laatste aflevering) wordt nagebabbeld zeg maar?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Geef jij tzt maar aan dan wanneer die deadline is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
Je vaakst gewijzigde post ooit?![]()
Nou ja, ik ga daar (in mijn eentje) natuurlijk niet over. Waarschijnlijk dat we dat punt met een soort van (op dat moment aanwezige) meerderheid wel aanvoelen en dat dat punt zich al best vrij snel na de laatste aflevering aandient. Dat dan kenbaar maken en daaropvolgend meteen die streep trekken.
Ugjerke? Anderen? Eens?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, prima. Dan is er toch geen vraag meer van "leeft die nog?".
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gek, ik was al weer compromissen aan het doen terwijl de mods toch echt hebben gezegd dat dat niet hoeft.Afijn, ik ben nu klaar met deze hele discussie. Inb4: "Wat is dit weer voor een kuttopic
"
Mike (of andere mod(s))? Jouw/jullie visie geeft de doorslag (natuurlijk)...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was/is natuurlijk niet mijn bedoeling (in mijn eentje) de (door de mods) gestelde regels te veranderen. Mij lijkt dit een heel goed compromis, maar als Mike en/of anderen het toch anders voor ogen had/hebben, dan merk ik het wel en blijf ik hier desnoods wel weg.![]()
Ik houd hier nu ook over op.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:23 schreef Mike het volgende:
Ik had het inderdaad al gelezen.Het lijkt erop dat jullie er onderling al prima uitgekomen waren, dus laten we het zo doen!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
TV / Orange is the new black #2
Mag hier een [ spoiler= Aflevering 13 ] tag omheen?
En zou er naar mijn vorige post gekeken kunnen worden. Het is zoals hier te zien geen overbodige toevoeging.
Ik heb beide aangepast.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zou er in de OP van TV / Orange is the new black #2 misschien even het blokje uit de FAQ over het gebruik van een afleveringsnummer in de spoiler titel geplakt kunnen worden. Deze nieuwe regel kan met het uitkomen van het nieuwe seizoen wel een beetje extra bekendheid gebruiken
quote:
Omdat je weer expres zit te hengelen naar spoilers, terwijl in het topic ervoor zoveel problemen erover zijn ontstaan (door dezelfde vraag zelfs).quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn reactie zomaar weggemod uit het GOT topic?
Hoezo weer? Waar heb ik dat eerder gedaan dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Mike het volgende:
Omdat je weer expres zit te hengelen naar spoilers
'Weer' als in 'net zoals het ging in het topic ervoor'. En uiteraard mag je discussiëren, maar voor de boekenlezers is er een apart topic. Ik snap ook niet waarom je mensen in het niet-boekenlezerstopic dan vervelend zou willen maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo weer? Waar heb ik dat eerder gedaan dan?
Wel grappig dat je niet mag discussiëren op een forum.
Is goed. Ik blijf wel weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef Mike het volgende:
[..]
'Weer' als in 'net zoals het ging in het topic ervoor'. En uiteraard mag je discussiëren, maar voor de boekenlezers is er een apart topic. Ik snap ook niet waarom je mensen in het niet-boekenlezerstopic dan vervelend zou willen maken.
en kan misschien Trivia en Aflevering met hoofdletter? Ziet er wat netter uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:52 schreef DragonFodder het volgende:
TV / [FOK! Serie trivia] deel 1: Pilot
Kan deel 1 veranderd worden in aflevering 1? Past beter in het thema
Ja, dat ook ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
en kan misschien Trivia en Aflevering met hoofdletter? Ziet er wat netter uit.
TV / Flikken Maastricht #7quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
IS er ergens een " Flikken Maastricht" topic?
Bazen serie
Bedankt maar had het daarjuist net gevondenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
TV / Flikken Maastricht #7
Ik heb even gezocht en kan geen Tourette on Tour topic vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 21:05 schreef Probability het volgende:
Is er een tourette on tour topic?
Gereekstquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
TV / [2014] [Bryan Singer] X-Men: Days of Future Past
TV / [2014] [Bryan Singer] X-Men: Days of Future Past = Awesome
Kunnen deze twee tot een reeks gemaakt worden?
Als je het zo mooi vindt, dan mag je ook best wat moeite in het topic stoppen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:57 schreef tong80 het volgende:
Sorry Mike
TV / Is it safe ?...........
Vind het zo'n mooie scene.
Heb je gelijk in. Normaal ben ik minder impulsief.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je het zo mooi vindt, dan mag je ook best wat moeite in het topic stoppen.Linkdumps worden overal op het forum gewoon gesloten...het is echt zo'n luie manier van een topic openen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en kan geen Tourette on Tour topic vinden.
Ja heb je gelijk in, ik wilde het aanpassen maar blijkbaar kun je titels niet edittenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Op zich was het niet zo erg want het is best groot TV-nieuws, maar ik denk dat je beter een duidelijkere titel had kunnen kiezen.
Maar in het andere topic verder is ook prima natuurlijk.
Aangepast!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:39 schreef Maloney het volgende:
Kan iemand in de OP van de DWDD-reeks het linkje naar LuckyTV fixen?
Als je bij de rubrieken op het Lucky-logo klikt, kom je hier uit: http://www.theasylum.cc/ .
Ik heb de vraag even doorgespeeld, want ik krijg een foutmelding als ik ze probeer te koppelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:01 schreef hornage het volgende:
Kan dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - Oktober 2014 - Deel I en dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - Oktober 2014 - Deel 2 gekoppeld worden aan deze reeks -> Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Dank alvast
Hi guys, I am new here. I see all the posts have same information about Netflix and how to access it.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
If you believe you have something that enhances the Netflix experience and it should be included in the opening post, you can try to suggest it in this feedback thread TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
When approved, the moderator may edit the post to include it and then it will also appear in all new upcoming threads (as threads here automatically close when they have reached 300 posts)
Ik heb het even doorgespeeld, want het loopt lastiger dan ik gehoopt had.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:24 schreef Rearviewmirror het volgende:
De topics over de Vlaamse 'De slimste mens ter wereld' zijn niet gereekst. Kan dat wel gebeuren? De laatste twee topics zijn deze:
TV / [BEL] De Slimste Mens Ter Wereld #9 - De winnaar is bijna bekend.
TV / [BEL] De Slimste Mens Ter Wereld #8 - De winnaar is nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgespeeld, want het loopt lastiger dan ik gehoopt had.
-Edit: ondertussen opgelost-
Ik ruik hier enige sarcasmequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:00 schreef Mike het volgende:
Wat fijn dat je even meedenkt, GGMM! We hebben Fylax op de lijst van kandidaten gezet.
Ook goed...gooien we wel een pijltje.quote:
Hij stopt er inderdaad mee...het programma gaat nu naar de commerciëlen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
Mike, is er nog een topic over Vermist btw?
Japio kapt ermee, begrijp ik?
Met Jaap dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij stopt er inderdaad mee...het programma gaat nu naar de commerciëlen.
Heel populair is het nooit geworden op FOK!: TV / Tros Vermist
Nee, Jaap blijft bij AVRO/TROS.quote:
Gaat paardenbekkie Jolanthe dat doen dan?quote:
Het blijft zonde, hebben ze iets goeds, kappen ze ermee.... en zonde voor Japio, vond het toch een aardige gozer, hoewel hij soms wat houterig overkwam, wat wel weer grappig was ook...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Mike het volgende:
Wie zal het zeggen, Ryan3? Ze laten ons achter met veel vraagtekens!
Het spijt me. Ik wist niet dat de serie ook in Nederland werd uitgezonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:14 schreef nikky het volgende:
TV / [NL] Extant tof dat deze op slot wordt gegooid en wordt verwezen naar een eerder geopend topic. Dat andere topic gaat over de serie in de USA. Daar loopt men voor en staat vol met gebeurtenissen die we in Nederland nog niet hebben gezien.
Bedankt.
Hij kan weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:13 schreef Syntos het volgende:
TV / [Marvel: Agents of S.H.I.E.L.D. #4] Hail Hydra! (USA Topic)
Kan een mod het topic even een kick geven? Ik kan daar namelijk niet meer posten.
TV / [USA] The Americans #1quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:31 schreef remlof het volgende:
Ik weet zeker dat er een topic was over "The Americans", maar ik kan het niet meer vinden.
En seizoen 3 is net begonnen![]()
Weten jullie het misschien op te graven? Ik meen dat er de TT begon met [US].
Ik kijk ook meestal. Hier is ie: TV / Expeditie Poolcirkel - EXACT op de poolcirkelquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef ariehaan het volgende:
Is er een topic over Expeditie Poolcirkel? Ik kan het niet vinden en ben vast niet de enige die er naar kijkt.
Stonden er spoilers dan? Ligt er natuurlijk aan tot hoever je gekeken hebt of het spoilers zijn of niet. Ik zie iig niet zo snel spoilers over het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Erasmo het volgende:
Is het GoT alweer spoilervrij? Ik durf niet meer te kijken
Na het einde van het seizoen werd er flink op los gespoilerd dus ik vraag het maar even naquote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Stonden er spoilers dan? Ligt er natuurlijk aan tot hoever je gekeken hebt of het spoilers zijn of niet. Ik zie iig niet zo snel spoilers over het nieuwe seizoen.
quote:COJONES (ballen in het Spaans) is een satirisch tv-programma met Erik van Muiswinkel, Thomas van Luyn, Mike Boddé, Owen Schumacher, Rob Urgert en Martijn Koning.
Heb het aangepast. Foei Mikequote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Thanks Mike, nu kan ik hem niet meer aanpassen
TV / COJONES #2: Satire op de zaterdagavond
Kan je de bovenste tekst van de OP vervangen door:
[..]
Is gebeurtquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kan in het spoiler voorbeeld in de OP van TV / [USA]House of cards - Spoiler vrij de titel "Aflevering 3" vervangen worden door "Seizoen 1, Aflevering 3". Dat is wat duidelijker voor mensen die later aan de serie beginnen.
Daarnaast hoort "gebeurt" natuurlijk "gebeurd" te worden. Dat is ook verkeerd in de FAQ terecht gekomen nadat ik het verkeerd geschreven heb bij het opperen van dit idee.
Punten voor de snelle actie, maar haastige spoed is zelden goed. Het is nu maar half aangepast.quote:
Lol ik was ook net bezig en dacht, ik zie de fout in het blokje nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Punten voor de snelle actie, maar haastige spoed is zelden goed. Het is nu maar half aangepast.
In het code blokje boven de spoiler zelf staat nog steeds "Aflevering 3" in plaats van "Seizoen 1, Aflevering 3" en de spelfout is blijven staan binnen de spoiler. Daarnaast staat de spelfout ook nog steeds in de FAQ.
Je hebt alleen nog "gebeurt" in de spoiler van de FAQ over het hoofd gezienquote:
Was ik mee bezig maar toen ik zag dat Mike ook aan het wijzigen was ben ik opgehoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog "gebeurt" in de spoiler van de FAQ over het hoofd gezien
ik weet niet hoe dat moet en ik ben daar niet zo goed in.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:44 schreef Mike het volgende:
Je kunt er natuurlijk altijd een mooi topic over beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |